1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
15.11.2007 N 184/2
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Аудиторської палати N 7/1 від 31.01.2019 )
Про затвердження Інструкції про порядок розгляду звернень, що надходять до Аудиторської палати України
Керуючись законами України "Про аудиторську діяльність", "Про звернення громадян", Статутом АПУ та з метою удосконалення роботи зі зверненнями, які надходять до АПУ, Аудиторська палата України
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Інструкцію про порядок розгляду звернень, що надходять до Аудиторської палати України (додається).
2. Визнати такою, що втратила чинність, Інструкцію про порядок розгляду звернень (заяв, скарг тощо), що надходять до Аудиторської палати України, затверджену Аудиторською палатою України 10.03.2000 (протокол засідання N 87.
3. Це рішення набирає чинності з 1 січня 2008 р.
4. Секретаріату АПУ забезпечити оприлюднення цього рішення.
Голова С.О.Столярова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Аудиторської палати
України
15.11.2007 N 184/2
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок розгляду звернень, що надходять до Аудиторської палати України
Розділ I. Загальні положення
1.1. Інструкція про порядок розгляду звернень, що надходять до Аудиторської палати України (далі - Інструкція), розроблена відповідно до Закону України "Про звернення громадян", Закону України "Про аудиторську діяльність" та інших нормативно-правових актів України.
Ця Інструкція визначає процедуру розгляду звернень в Аудиторській палаті України (далі - АПУ) за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян або юридичних осіб (далі - заявники).
1.2. У цій Інструкції наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
звернення - це викладені заявником у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги;
письмові звернення - це викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги, надіслані поштою чи передані заявником особисто або через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства;
усні звернення - це викладені в усній формі пропозиції, заяви, скарги, записані Головою АПУ під час особистого прийому.
1.3.Звернення може бути:
індивідуальне - звернення, яке подано окремою особою;
колективне - звернення, яке подано групою осіб;
анонімне - письмове звернення, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство;
повторне - викладені в письмовій формі пропозиції, заяви, скарги, зауваження винятково з тих питань, які вже були порушені заявником у попередньому зверненні та на які заявник отримав відповідь (по суті) від АПУ, і при цьому відсутні нові дані чи факти, що потребують перевірки;
дублетне - пропозиції, заяви і скарги одного і того самого громадянина з одного і того самого питання, які надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд від державних органів чи інших установ, організацій, підприємств за належністю до АПУ для їх вирішення по суті, якщо останньою вже отримані звернення відповідного змісту.
1.4. Письмове звернення має містити: прізвище, ім'я та по батькові/найменування заявника; місце проживання/місцезнаходження заявника; суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги); підпис заявника (заявників) із зазначенням дати; звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко.
Анонімні звернення та звернення, оформлені без дотримання вимог, зазначених у абзаці 1 цього пункту, повертаються заявникові (якщо це можливо) в термін не пізніше ніж через 10 днів від дня їх надходження.
Розділ II. Порядок реєстрації та розгляду звернень
2.1. Усі звернення, оформлені відповідно до вимог, зазначених у п. 1.4 цієї Інструкції, повинні прийматися Секретаріатом АПУ та у день їх надходження реєструватись у відповідному журналі. Конверти, вирізки з них зберігаються.

................
Перейти до повного тексту