- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
ВИЩА РАДА ПРАВОСУДДЯ
РІШЕННЯ
19 грудня 2024 року № 3714/0/15-24 |
Про затвердження Змін до Положення про автоматизовану систему розподілу справ (визначення члена Вищої ради правосуддя - доповідача)
Відповідно до
статті 32 Закону України "Про Вищу раду правосуддя" для здійснення розподілу справ у Вищій раді правосуддя, її органах діє автоматизована система розподілу справ (визначення члена Вищої ради правосуддя - доповідача, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя - доповідача).
Положення про автоматизовану систему розподілу справ затверджується Вищою радою правосуддя.
У зв’язку з необхідністю врегулювання діяльності служби дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя розроблено проєкт положення про службу дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя.
На підставі викладеного, керуючись
статтею 131 Конституції України,
статтями 3,
32,
34 Закону України "Про Вищу раду правосуддя", Вища рада правосуддя
вирішила:
Голова Вищої ради правосуддя |
Григорій УСИК |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Вищої ради правосуддя
16 листопада 2017 року № 3689/0/15-17
(у редакції рішення Вищої ради
правосуддя від 19 грудня 2024 року
№ 3714/0/15-24)
ПОЛОЖЕННЯ
про автоматизовану систему розподілу справ
I. Загальна частина
1.2. Положення визначає порядок функціонування у Вищій раді правосуддя (її органах) автоматизованої системи визначення члена Вищої ради правосуддя - доповідача, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя - доповідача під час здійснення ними повноважень відповідно до
Конституції України та законів України.
Автоматизована система забезпечує об’єктивний та неупереджений розподіл справ між членами Вищої ради правосуддя, дисциплінарними інспекторами Вищої ради правосуддя з дотриманням принципу випадковості, у хронологічному порядку надходження справ, у рівній кількості з урахуванням коефіцієнтів навантаження.
1.3. Справи розподіляються між усіма членами Вищої ради правосуддя та між усіма дисциплінарними інспекторами Вищої ради правосуддя з урахуванням вимог пунктів 2.5, 2.6 Положення.
Під час автоматизованого розподілу справ для визначення навантаження члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя розрахунковий період починається 1 січня кожного року.
1.4. Положення не регулює та не встановлює порядку ведення загального діловодства у Вищій раді правосуддя.
1.5. Наведені в Положенні терміни вживаються в такому значенні:
1) автоматизована система - це сукупність комп’ютерних програм, які забезпечують функціонування документообігу Вищої ради правосуддя, процесу визначення члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя за допомогою використання відповідних програмно-апаратних комплексів Вищої ради правосуддя, передачу інформації до центральної бази даних, захист на технологічних ланках від несанкціонованого доступу тощо;
2) адміністратор автоматизованої системи - установа, яка згідно з договором забезпечує технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому та виконує інші функції відповідно до взятих на себе договірних зобов’язань;
3) комп’ютерна програма - набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи інших знаків, виражених у придатній для зчитування комп’ютером формі, які приводять його в дію для досягнення певної мети або результату;
4) користувач автоматизованої системи - член Вищої ради правосуддя, дисциплінарний інспектор Вищої ради правосуддя, працівник Вищої ради правосуддя, якому надано право користування автоматизованою системою;
5) права користувача автоматизованої системи - сукупність дій, які користувач автоматизованої системи має право виконувати в цій системі;
6) справи:
матеріали стосовно призначення судді на посаду;
матеріали стосовно порушення суддею чи прокурором вимог щодо несумісності;
скарги на рішення відповідного органу про притягнення до дисциплінарної відповідальності судді чи прокурора;
матеріали стосовно звільнення судді з посади;
матеріали стосовно надання згоди на затримання судді чи утримання його під вартою;
матеріали стосовно тимчасового відсторонення судді від здійснення правосуддя;
повідомлення (матеріали) про втручання в діяльність суддів щодо здійснення правосуддя;
повідомлення (матеріали) про втручання в діяльність члена Вищої ради правосуддя;
матеріали щодо забезпечення незалежності суддів;
матеріали стосовно переведення судді з одного суду до іншого та відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації;
матеріали стосовно припинення відставки судді;
матеріали стосовно зупинення повноважень члена Вищої ради правосуддя;
скарги щодо дисциплінарних проступків суддів (дисциплінарні скарги), дисциплінарні справи;
висновки дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя - доповідачів із пропозиціями про залишення дисциплінарних скарг без розгляду та повернення скаржникам, про відкриття або про відмову у відкритті дисциплінарних справ, про об’єднання дисциплінарних справ в одну дисциплінарну справу;
проєкти ухвал Вищої ради правосуддя про поновлення чи відмову в поновленні строку для оскарження рішення Дисциплінарної палати, про залишення без розгляду скарг на рішення Дисциплінарної палати та повернення їх особам, які їх подали;
проєкти висновків із пропозиціями за результатами підготовки скарг на рішення Дисциплінарних палат до розгляду;
подання керівника служби дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя про застосування заходів дисциплінарного впливу до дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя;
скарги на дії (бездіяльність) осіб, суб’єктом призначення яких є Вища рада правосуддя, та пропозиції Комісії з питань вищого корпусу державної служби в системі правосуддя, внесені за результатами дисциплінарного провадження стосовно цих осіб;
скарги на дії (бездіяльність) Голови Служби судової охорони, його заступників, осіб, які виконують їх обов’язки;
вимога члена Дисциплінарної палати, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя - доповідача, які не згодні з рішенням Дисциплінарної палати про повернення дисциплінарної скарги або про відмову у відкритті дисциплінарної справи, разом з матеріалами скарги;
матеріали стосовно призначення на посаду члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України;
матеріали стосовно звільнення члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України з посади;
матеріали стосовно призначення на посаду керівника служби дисциплінарних інспекторів, його заступника та дисциплінарного інспектора;
матеріали стосовно звільнення керівника служби дисциплінарних інспекторів, його заступника та дисциплінарного інспектора з посади;
7) технічний адміністратор - особа або підрозділ, що безпосередньо знаходиться в секретаріаті Вищої ради правосуддя, завданням якого є підтримка технічного функціонування обладнання, що забезпечує роботу системи.
II. Порядок функціонування автоматизованої системи та роботи в автоматизованій системі
2.1. Функціональні обов’язки користувача автоматизованої системи визначаються у відповідній посадовій інструкції. Надання та позбавлення права доступу до автоматизованої системи здійснюється на підставі наказу Голови Вищої ради правосуддя.
2.2. Користувач автоматизованої системи зобов’язаний виконувати вимоги Положення та забезпечувати конфіденційність інформації, яка в ній міститься.
2.3. Відповідальність за функціонування програмних компонентів автоматизованої системи несе адміністратор автоматизованої системи, за технічне функціонування обладнання автоматизованої системи - технічний адміністратор.
2.4. Незаконне втручання в роботу автоматизованої системи має наслідком відповідальність, передбачену законом.
2.5. На підставі внесеної інформації автоматизована система визначає члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя.
Не розподіляються члену Вищої ради правосуддя, дисциплінарному інспектору Вищої ради правосуддя справи, що надійшли:
1) за один місяць до закінчення повноважень члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя;
2) за п’ять робочих днів до початку відпустки члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя, тривалість якої становить не менше чотирнадцяти календарних днів;
3) за три робочі дні до початку відпустки члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя, тривалість якої становить менше чотирнадцяти календарних днів;
4) у період відпустки члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя;
5) за один робочий день до відрядження члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя;
6) у дні перебування члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя у відрядженні;
7) у дні участі члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя в діяльності конкурсних комісій та інших органів, утворених Вищою радою правосуддя для виконання повноважень, визначених
Конституцією України, законами України
"Про Вищу раду правосуддя",
"Про судоустрій і статус суддів", без відбуття у відрядження відповідно до наказу Голови Вищої ради правосуддя, керівника секретаріату Вищої ради правосуддя;
8) у період тимчасової непрацездатності члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя;
9) у разі зупинення повноважень члена Вищої ради правосуддя, дисциплінарного інспектора Вищої ради правосуддя;
10) в інших передбачених законодавством випадках, коли член Вищої ради правосуддя, дисциплінарний інспектор Вищої ради правосуддя не можуть здійснювати свої повноваження.
Скарги щодо дисциплінарних проступків суддів (дисциплінарні скарги), скарги на рішення Дисциплінарних палат про притягнення до дисциплінарної відповідальності судді не розподіляються дисциплінарному інспектору Вищої ради правосуддя за два місяці до закінчення його повноважень.
Дисциплінарні справи не розподіляються члену Вищої ради правосуддя, дисциплінарному інспектору Вищої ради правосуддя за два місяці до закінчення їхніх повноважень.
Справи, визначені в абзацах п'ятнадцятому-сімнадцятому підпункту 6 пункту 1.5, не розподіляються члену Вищої ради правосуддя за два місяці до закінчення його повноважень.
................Перейти до повного тексту