- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Регламенту Фонду державного майна України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Фонду
державного майна
N 1748 від 05.11.2007
N 221 від 25.02.2008
N 3351 від 21.08.2012 )
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 р.
N 1143 "Про затвердження Типового регламенту центрального органу виконавчої влади"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент Фонду державного майна України (додається).
2. Департаменту адміністративно-кадрової роботи (Ожелевський Л.В.) довести Регламент до відома заступників Голови Фонду, керівників структурних підрозділів центрального апарату та начальників регіональних відділень Фонду.
3. Заступникам Голови Фонду, керівникам структурних підрозділів центрального апарату, начальникам регіональних відділень Фонду забезпечити додержання вимог Регламенту.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Гриненка А.С.
Наказ від 21.01.2004
N 86 вважати таким, що втратив чинність.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного майна
України
19.10.2007 N 1684
РЕГЛАМЕНТ
Фонду державного майна України
I. Загальні положення
1. Цей Регламент встановлює порядок організації діяльності Фонду державного майна України (далі - Фонд), пов'язаної зі здійсненням його повноважень.
2. Фонд спрямовує свою діяльність на виконання
Конституції і законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства України, доручень Президента України та Прем'єр-міністра України, Закону України
"Про Фонд державного майна України" та нормативних документів Фонду.
3. Фонд є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що реалізує державну політику у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження державного майна, управління об'єктами державної власності, у тому числі корпоративними правами держави щодо об'єктів державної власності, які належать до сфери його управління, а також у сфері державного регулювання оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності.
4. Фонд в межах своїх повноважень, на основі та на виконання актів законодавства видає накази і розпорядження, організовує та контролює їх виконання, а в разі необхідності видає разом з іншими органами виконавчої влади спільні акти.
Накази Фонду, видані в межах його повноважень, є обов'язковими для виконання центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності та громадянами.
5. Фонд державного майна України у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє в установленому законами України порядку з іншими органами виконавчої влади, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, а також з органами місцевого самоврядування, відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, підприємствами, установами та організаціями.
6. Діяльність Фонду є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Фонду.
Інформація про діяльність Фонду надається відповідно до законодавства.
II. Організація роботи центрального апарату Фонду державного майна України
Планування роботи
8. План роботи Фонду містить такі розділи:
Розділ I. Пріоритетні напрями роботи та стратегічні завдання.
Розділ II. План засідань колегії Фонду.
Розділ III. Організаційно-аналітична робота.
Розділ IV. Нормотворча діяльність.
Розділ V. Робота з кадрами.
Розділ VI. Робота з регіональними відділеннями.
9. Структурні підрозділи Фонду наприкінці року готують свої пропозиції до проекту річного Плану роботи Фонду на наступний рік та надають їх Управлінню координації розробки та виконання програмних документів для узагальнення.
10. За результатами узагальнення пропозицій структурних підрозділів Фонду Управління координації розробки та виконання програмних документів готує та подає на розгляд Голови Фонду у встановленому порядку План роботи Фонду державного майна України на відповідний рік разом з проектом наказу про його затвердження, в якому також визначаються конкретні терміни та заходи щодо моніторингу виконання цього Плану, коригування та підготовки звітів про проведену роботу.
11. Після затвердження річного Плану роботи Фонду керівники структурних підрозділів відповідно до положень про ці структурні підрозділи готують річні Плани роботи своїх структурних підрозділів на відповідний рік та погоджують їх із заступниками Голови Фонду згідно з тимчасовим розподілом повноважень.
Визначення повноважень керівництва та інших працівників Фонду
12. Повноваження Голови Фонду визначаються законами України, зокрема Законом України
"Про Фонд державного майна України", актами Президента України та Кабінету Міністрів України.
13. Розподіл обов'язків між заступниками Голови Фонду здійснює Голова Фонду відповідно до чинного законодавства.
Розподіл обов'язків затверджується наказом Голови Фонду, в якому визначаються:
- перелік структурних підрозділів, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється Головою Фонду;
- перелік структурних підрозділів, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідним заступником Голови Фонду;
- перелік закріплених за відповідним заступником Голови Фонду обов'язків, що випливають з покладених на Фонд завдань та функцій.
14. У разі відсутності Голови Фонду у зв'язку з відпусткою, відрядженням чи хворобою його повноваження виконує Перший заступник Голови Фонду або заступник Голови Фонду згідно з визначеним Головою Фонду державного майна України розподілом повноважень.
15. Положення про структурні підрозділи розробляються відповідно до наказу Фонду з особового складу від 26.10.2011 N 1387к.
16. Обов'язки керівника та заступника керівника структурного підрозділу визначаються положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються Головою Фонду або заступником Голови Фонду (відповідно до розподілу обов'язків).
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
17. Для забезпечення здійснення своїх повноважень у Фонді створюються постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи. Рішення про утворення зазначених органів приймає Голова Фонду.
18. Для погодженого вирішення проблемних питань, що належать до компетенції Фонду, та обговорення найважливіших напрямів його діяльності створено Громадську раду при ФДМУ як консультативно-дорадчий орган, порядок діяльності якого визначається Положенням про Громадську раду при Фонді державного майна України, схваленим протоколом засідання Громадської ради при ФДМУ 02.06.2011, та колегію, порядок діяльності якої визначається Положенням про колегію Фонду державного майна України, затвердженим наказом ФДМУ від 10.08.2011 N 1176.
19. Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і положення про них затверджує Голова Фонду.
Управління персоналом та проходження державної служби
20. Організація кадрової роботи у Фонді здійснюється згідно з окремим планом, що складається на підставі річного плану, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
21. Тривалість робочого часу державних службовців визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, визначених Законом України
"Про державну службу".
22. З метою своєчасного та в повному обсязі виконання завдань і доручень керівництва Фонду встановлюється, в разі необхідності, чергування працівників структурних підрозділів у вихідні та святкові дні (відповідно до наказу з особовому складу).
23. Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів за межами приміщень Фонду з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступників Голови Фонду, які здійснюють керівництво відповідними підрозділами, або відповідного керівника вищого рівня.
24. У Фонді формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації. З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах.
25. Просування по службі державних службовців Фонду здійснюється відповідно до ст.ст.
27,
28 та
29 Закону України
"Про державну службу".
26. З метою підвищення ефективності роботи державних службовців та відповідальності за доручену справу один раз на три роки проводиться атестація державних службовців. Порядок проведення атестації визначається Положенням про проведення атестації державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р.
N 1922 (Офіційний вісник України, 2001 р., N 1-2, ст. 27).
Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівництвом та кадровою службою Фонду під час проведення ротації кадрів на окремих посадах.
27. Фонд розглядає і вносить пропозиції (звернення) щодо нагородження державними нагородами, відомчими відзнаками, вживає інших заходів щодо заохочення працівників центрального апарату Фонду та регіональних відділень, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери його управління.
III. Законопроектна діяльність
Планування законопроектної роботи Фонду
28. Розроблення проектів законів України (далі - законопроекти), що подаються Фондом до Кабінету Міністрів у порядку законодавчої ініціативи, здійснюється відповідно до планів законопроектних робіт, завдань, визначених законами України, актами і дорученнями Президента України, актами і дорученнями Кабінету Міністрів.
29. Планування законопроектної роботи Фонду здійснюється з дотриманням вимог глави 1 розділу 6 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.2007
N 950 із змінами та доповненнями (далі - Регламент Кабінету Міністрів України).
Порядок формування орієнтовного плану законопроектних робіт
30. Формування орієнтовного плану законопроектних робіт здійснюється Управлінням координації розробки та виконання програмних документів за пропозиціями структурних підрозділів Фонду.
31. Структурні підрозділи Фонду готують пропозиції до орієнтовного плану законопроектних робіт щодо розробки проектів законодавчих актів за встановленою формою і не пізніш ніж до 20 вересня поточного року надають Управлінню координації розробки та виконання програмних документів.
32. У пропозиціях зазначаються:
- орієнтовна назва законопроекту;
- проблема, яка потребує законодавчого врегулювання. Якщо проект закону є проектом регуляторного акта, про це зазначається окремо;
- підстава для розроблення законопроекту;
- строк внесення законопроекту до Кабінету Міністрів;
- головний розробник законопроекту.
33. Управління координації розробки та виконання програмних документів узагальнює пропозиції структурних підрозділів Фонду до орієнтовного плану законопроектних робіт та готує інформацію Мін'юсту не пізніше 30 вересня поточного року.
Коригування орієнтовного плану
34. У разі розроблення законопроектів відповідно до нових завдань, визначених законами України, актами і дорученнями Президента України, актами Кабінету Міністрів та дорученнями Прем'єр-міністра після затвердження орієнтовного плану законопроектних робіт, структурні підрозділи Фонду надають Управлінню координації розробки та виконання програмних документів інформацію щодо таких законопроектів до 15 числа кожного місяця.
35. Управління координації розробки та виконання програмних документів узагальнює надану інформацію та готує інформацію для подання Мін'юсту до 20 числа кожного місяця.
Звітування про виконання орієнтовного плану
36. Структурні підрозділи Фонду надають до 25 грудня Управлінню координації розробки та виконання програмних документів звіт про виконання орієнтовного плану законопроектних робіт за рік за встановленою Мін'юстом формою.
37. Узагальнену інформацію про виконання орієнтовного плану законопроектних робіт за попередній рік Управління координації розробки та виконання програмних документів готує для подання Мін'юсту до 10 січня.
Порядок підготовки проектів законів України
38. Проекти законів України розробляються відповідно до орієнтовного плану законопроектних робіт на поточний рік та завдань, визначених законами України, актами і дорученнями Президента України, актами і дорученнями Кабінету Міністрів, розпорядчими документами Фонду.
40. Якщо підготовка законопроекту передбачена дорученням вищого органу влади, зазначене доручення реєструється Управлінням документального забезпечення та контролю і подається Голові Фонду, а у разі його відсутності - особі, що його заміщує.
41. Голова Фонду (або особа, що його заміщує) визначає заступника (заступників) Голови Фонду, директора (директорів) департаменту (департаментів), до компетенції якого (яких) належить врегулювання порушених питань, з обов'язковим залученням Юридичного управління.
42. Заступник (заступники) Голови Фонду, директор (директори) департаменту (департаментів) визначає (визначають) структурний підрозділ (структурні підрозділи), відповідальний (відповідальні) за підготовку та опрацювання законопроекту, відповідно до його (їх) компетенції.
Якщо питання, що потребує правового врегулювання, стосується конкретного напрямку діяльності Фонду та належить до компетенції відповідного структурного підрозділу, розроблення законопроекту покладається на зазначений підрозділ і залучення інших структурних підрозділів Фонду, крім Юридичного управління, є необов'язковим.
Якщо питання, що потребує правового врегулювання, належить до компетенції кількох структурних підрозділів, розроблення законопроекту покладається на структурний підрозділ, компетенція якого у відповідній сфері правового регулювання є домінуючою. Інші структурні підрозділи беруть участь у розробленні законопроекту, його погодженні та супроводженні.
Якщо питання, що потребує правового врегулювання, стосується комплексних змін до законів України з питань приватизації, координація підготовки таких змін здійснюється Управлінням координації розробки та виконання програмних документів під керівництвом директора департаменту - куратора зазначеного управління.
43. Якщо підготовка законопроекту передбачена розпорядчим документом Фонду, термін підготовки проекту та відповідальні виконавці зазначаються у такому розпорядчому документі.
44. Відповідальний за підготовку законопроекту структурний підрозділ Фонду (далі - головний розробник) організовує, спрямовує та координує роботу інших структурних підрозділів з підготовки законопроекту.
45. У разі необхідності для підготовки законопроекту, опрацювання та погодження його з органами виконавчої влади головний розробник може утворювати робочу групу, до складу якої можуть входити та до роботи якої можуть залучатися представники інших структурних підрозділів Фонду, інших центральних органів виконавчої влади, науковці, відповідні фахівці, а також представники об'єднань громадян за їх згодою (у тому числі на договірній основі).
46. Робоча група утворюється відповідно до наказу Голови Фонду, в якому, зокрема, має бути визначено голову робочої групи, склад робочої групи з підготовки законопроекту, терміни виконання завдань тощо. Члени робочої групи забезпечують підготовку норм законопроекту, супровідних матеріалів та його супроводження.
47. У процесі підготовки законопроекту головний розробник (за необхідності - спільно з відповідними структурними підрозділами Фонду):
- аналізує стан справ у відповідній сфері правового регулювання та причини, які зумовлюють необхідність підготовки законопроекту;
- визначає предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
- передбачає правила і процедури, які, зокрема, унеможливлювали б вчинення корупційних правопорушень, а також робить прогноз результатів реалізації акта та визначає критерії (показники), за якими оцінюватиметься ефективність його реалізації;
- проводить необхідні фінансово-економічні розрахунки, якщо реалізація акта потребує фінансування з державного чи місцевого бюджетів;
- перевіряє законопроект на відповідність актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України;
- забезпечує опрацювання законопроекту з урахуванням acquis communautaire, якщо він за предметом правового регулювання належить до сфери, правовідносини в якій регулюються правом Європейського Союзу, та з урахуванням положень
Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практики Європейського суду з прав людини;
- готує законопроект, у разі необхідності за пропозиціями залучених структурних підрозділів Фонду вносить відповідні зміни і поправки до нього;
- подає погоджений Юридичним управлінням, заступником Голови Фонду, директором департаменту (відповідно до розподілу обов'язків) законопроект і супровідні матеріали до нього на погодження Голові Фонду, а у разі його відсутності - особі, що його заміщує;
- надсилає завізований Головою Фонду, а у разі його відсутності - особою, що його заміщує, законопроект разом з пояснювальною запискою, а також порівняльною таблицею (якщо законопроектом вносяться зміни до інших законів України) Мінфіну та Мінекономрозвитку, іншим заінтересованим органам виконавчої влади та визначає строк погодження ними проекту;
- якщо законопроект стосується формування та реалізації державної соціальної та економічної політики, регулювання трудових, соціальних, економічних відносин, надсилає його уповноваженому представнику всеукраїнських профспілок, їх об'єднань та уповноваженому представнику всеукраїнських об'єднань організацій роботодавців;
- у разі виникнення розбіжностей здійснює відповідні узгоджувальні процедури для їх врегулювання, зокрема організовує та проводить за участю заінтересованих органів виконавчої влади, які мають зауваження до законопроекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань;
- якщо є розбіжності, які не можуть бути врегульовані на рівні фахівців заінтересованих органів виконавчої влади, Голова Фонду або особа, що його заміщує, особисто проводять необхідні узгоджувальні процедури;
- надсилає Міністерству юстиції України для проведення правової експертизи завізований Головою Фонду або особою, що його заміщує, та начальником Юридичного управління законопроект разом з пояснювальною запискою, матеріалами погодження (листами із зауваженнями і пропозиціями) та довідками, зазначеними у пункті 3 параграф 35, пункті 3 параграф 36 розділу 6
Регламенту Кабінету Міністрів України;
- при отриманні від Міністерства юстиції України зауважень і пропозицій до законопроекту здійснює (у разі необхідності) його доопрацювання;
- готує для подання Кабінету Міністрів погоджений в установленому порядку та завізований Головою Фонду або особою, що його заміщує, начальником Юридичного управління законопроект разом із супровідним листом та обов'язковими додатками, визначеними пунктами 1, 3 параграф 50 розділу 5 та пунктом 3 параграф 70 розділу 6
Регламенту Кабінету Міністрів України;
- у разі, якщо іншими актами чи дорученнями Кабінету Міністрів встановлюються додаткові вимоги до подання супровідних матеріалів разом із законопроектом, готує та подає такі документи разом із законопроектом.
При цьому супровідний лист, пояснювальна записка, довідка про погодження законопроекту і протокол узгодження позицій підписуються Головою Фонду або особою, що його заміщує. Супровідний лист повинен містити пропозицію щодо визначення кандидатури доповідача, який представлятиме законопроект у Верховній Раді України.
48. З метою підготовки законопроекту головний розробник має право за погодженням з керівництвом Фонду:
- залучати представників інших структурних підрозділів Фонду для вирішення питань;
- одержувати в установленому порядку для виконання визначеного завдання необхідні документи, інформацію, довідки, розрахунки, інші матеріали від структурних підрозділів Фонду.
49. З метою забезпечення своєчасного виконання завдань щодо підготовки, супроводження законопроекту, які потребують оперативного вжиття відповідних заходів, структурні підрозділи Фонду зобов'язані невідкладно подавати необхідні матеріали на вимогу головного розробника.
50. Управління координації розробки та виконання програмних документів, якщо воно не є головним розробником законопроекту, розглядає законопроект, що надійшов на опрацювання, на відповідність його положень стратегії реформування власності, визначеній програмними документами вищих органів влади (Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України), та надає головному розробнику свої пропозиції та зауваження.
51. Юридичне управління, якщо воно не є головним розробником законопроекту, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 26.11.2008
N 1040 здійснює правову роботу щодо законопроектів:
- бере участь у розробці законопроектів з питань, що належать до компетенції Фонду;
- бере участь у вжитті заходів, передбачених абзацами другим - четвертим; шостим - дев'ятим; тринадцятим, п'ятнадцятим - сімнадцятим пункту 47, пунктами 48, 49 цього Регламенту;
- проводить юридичну експертизу законопроектів, підготовлених структурними підрозділами Фонду.
Особливості підготовки проекту Державної програми приватизації
53. Координація розробки проекту Закону України "Про Державну програму приватизації", подання законопроекту до Кабінету Міністрів здійснюється Управлінням координації розробки та виконання програмних документів під керівництвом директора департаменту - куратора управління.
У разі, якщо підготовка проекту Закону України "Про Державну програму приватизації" передбачає необхідність внесення комплексних змін до законів з питань приватизації для реалізації проекту Програми приватизації, координація підготовки таких змін до законів і відповідного законопроекту здійснюється Управлінням координації розробки та виконання програмних документів під керівництвом директора департаменту - куратора управління.
54. Для підготовки проекту Державної програми приватизації може утворюватися робоча група Фонду, яку очолює директор департаменту - куратор Управління координації розробки та виконання програмних документів. Керівники структурних підрозділів Фонду на запити голови робочої групи (заступника голови робочої групи) у визначені терміни вирішують поставлені питання та надають необхідну інформацію, довідки, розрахунки, інші матеріали.
55. Адміністративно-господарське управління та Управління фінансово-бухгалтерської роботи забезпечують матеріально-технічне супроводження розробки Державної програми приватизації.
Порядок опрацювання та погодження проектів законів України
56. Фонд як заінтересований орган бере участь в опрацюванні (погодженні) законопроектів, розроблених іншими державними органами (далі - розробник). Опрацювання (погодження) законопроектів здійснюється відповідно до документів, які надходять до Фонду, завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, актами і дорученнями Кабінету Міністрів, листів державних органів, розпорядчих документів Фонду.
57. Опрацювання законопроектів здійснюється з дотриманням вимог, передбачених главами 2 - 5 розділу 4
Регламенту Кабінету Міністрів України, і з урахуванням особливостей, передбачених цим Регламентом.
58. Фонд як заінтересований орган опрацьовує (погоджує) законопроект у визначений розробником (або додатково узгоджений з ним) строк у частині, що стосується компетенції Фонду.
59. Документи, які надходять до Фонду і стосуються опрацювання (погодження) законопроектів, реєструються Управлінням документального забезпечення та контролю і подаються Голові Фонду, а у разі його відсутності - особі, що його заміщує.
60. Голова Фонду (або особа, що його заміщує) визначає заступника (заступників) Голови Фонду, директора (директорів) департаменту (департаментів), до компетенції якого (яких) належить врегулювання порушених питань, з обов'язковим залученням Юридичного управління.
61. Заступник (заступники) Голови Фонду, директор (директори) департаменту (департаментів) визначає (визначають) структурний підрозділ (структурні підрозділи), відповідальний (відповідальні) за опрацювання (погодження) законопроекту, відповідно до його (їх) компетенції.
Якщо питання, що потребує правового врегулювання, стосується конкретного напрямку діяльності Фонду та належить до компетенції відповідного структурного підрозділу, опрацювання (погодження) законопроекту покладається на зазначений підрозділ (далі - відповідальний виконавець) і залучення інших, крім Юридичного управління, структурних підрозділів Фонду є необов'язковим.
Якщо питання, що потребує правового врегулювання, належить до компетенції кількох структурних підрозділів, опрацювання (погодження) законопроекту покладається на структурний підрозділ, компетенція якого у відповідній сфері правового регулювання є домінуючою (відповідальний виконавець). Інші структурні підрозділи беруть участь в опрацюванні законопроекту, його погодженні в межах своєї компетенції.
62. Відповідальний за опрацювання (погодження) законопроекту виконавець організовує та координує роботу інших структурних підрозділів з опрацювання (погодження) законопроекту. З метою опрацювання (погодження) законопроекту відповідальний виконавець має право за погодженням з керівництвом Фонду:
- залучати представників інших структурних підрозділів Фонду для вирішення питань;
- одержувати в установленому порядку для виконання визначеного завдання необхідні документи, інформацію, довідки, розрахунки, інші матеріали від структурних підрозділів Фонду.
З метою забезпечення своєчасного виконання завдань щодо опрацювання (погодження) законопроекту, які потребують оперативного вжиття відповідних заходів, структурні підрозділи Фонду зобов'язані невідкладно подавати необхідні матеріали на вимогу відповідального виконавця.
63. За результатами опрацювання відповідальним виконавцем готується лист, в якому викладається позиція Фонду щодо законопроекту, який погоджується Юридичним управлінням, директором департаменту та заступником Голови Фонду (відповідно до розподілу обов'язків), яким підпорядковується відповідальний виконавець.
Якщо завданням щодо законопроекту передбачено його погодження, у разі відсутності зауважень та пропозицій до законопроекту лист, в якому викладається позиція Фонду, разом із законопроектом подається відповідальним виконавцем на погодження Голові Фонду, а у разі його відсутності - особі, що його заміщує. Завізований Головою Фонду, а у разі його відсутності - особою, що його заміщує, законопроект разом із позицією Фонду, викладеною у листі, надсилається розробнику.
Якщо позиція Фонду містить зауваження та пропозиції до законопроекту, така позиція доводиться до відома розробника шляхом надсилання листа. У такому разі позиція Фонду щодо законопроекту може бути доведена до відома розробника через уповноважену особу (заступник Голови Фонду або директор департаменту), визначену Головою Фонду (або особою, що його заміщує), шляхом надсилання листа за підписом такої особи.
64. У разі, якщо встановлено стислий термін опрацювання (погодження) законопроекту, підготовка (погодження) матеріалів щодо законопроекту за зверненням відповідального виконавця здійснюється невідкладно.
65. Для врегулювання розбіжностей щодо законопроекту відповідальний виконавець (за необхідності - разом із структурними підрозділами) бере участь в узгоджувальних процедурах, консультаціях, нарадах, робочих зустрічах тощо.
66. Якщо у позиціях розробника і Фонду як заінтересованого органу щодо законопроекту є розбіжності, які не можуть бути врегульовані на рівні фахівців таких органів, керівник органу, який є розробником, та Голова Фонду (або уповноважена ним особа) зобов'язані особисто провести узгоджувальні процедури (консультації, наради, робочі зустрічі тощо).
67. Управління координації розробки та виконання програмних документів у разі, якщо воно не є відповідальним виконавцем та бере участь в опрацюванні законопроекту, розглядає законопроект у частині відповідності його положень стратегії реформування власності, визначеній програмними документами вищих органів влади (Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України), та надає свої пропозиції і зауваження відповідальному виконавцю.
68. Юридичне управління у разі, якщо воно не є відповідальним виконавцем:
- бере участь в опрацюванні (погодженні) законопроектів;
- бере участь у виконанні заходів, передбачених пунктами 62 - 65 цього Регламенту.
Порядок проведення експертизи закону України, що надійшов на підпис Президентові України
69. Експертиза закону України, що надійшов на підпис Президентові України, проводиться з дотриманням вимог, передбачених главою 2 розділу 10
Регламенту Кабінету Міністрів України, і з урахуванням особливостей, передбачених цим Регламентом.
70. Копія прийнятого Верховною Радою закону України, що надійшла до Фонду, невідкладно реєструється із зазначенням точного часу його отримання та негайно подається керівництву Фонду для визначення структурного підрозділу, до компетенції якого належать питання, що регулюються таким законом. Залучення Юридичного управління є обов'язковим. Якщо питання, що регулюються таким законом, належать до компетенції кількох структурних підрозділів, підготовка пропозицій і зауважень покладається на структурний підрозділ, компетенція якого у відповідній сфері правового регулювання є домінуючою.
71. Якщо Кабінетом Міністрів Фонд визначено співвиконавцем за проведення експертизи закону України, що надійшов на підпис Президентові України, структурні підрозділи здійснюють аналіз закону України та надають відповідальному структурному підрозділу пропозиції щодо доцільності його підписання Президентом України або застосування Президентом України права вето щодо такого закону.
72. Пропозиції і зауваження повинні бути вмотивованими та обґрунтованими з економічної, правової і соціально-політичної позицій, містити нову редакцію відповідних норм закону або його нову редакцію в цілому, а в разі необхідності - пропозицію щодо його відхилення.
................Перейти до повного тексту