- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного
майна
N 1684 від 19.10.2007 )
Про затвердження Тимчасового регламенту Фонду державного майна України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Фонду
державного майна
N 3023 від 24.11.2005
N 3196 від 20.12.2005
N 121 від 26.01.2006
N 138 від 30.01.2006
N 983 від 22.06.2006
N 190 від 05.02.2007
N 587 від 13.04.2007
N 625 від 18.04.2007
N 727 від 10.05.2007 )
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2003 до N 75048 щодо листа Адміністрації Президента України від 18 листопада 2003 року N 31-01/2144 про стан організаційно-кадрової роботи у центральних органах виконавчої влади
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Тимчасовий регламент Фонду державного майна України (додається).
2. Адміністративно-господарському департаменту (Ожелевський Л.В.) довести Регламент до відома заступників Голови Фонду, керівників структурних підрозділів центрального апарату Фонду, начальників регіональних відділень ФДМУ та Голови Фонду майна Автономної Республіки Крим.
3. Заступникам Голови Фонду, керівникам структурних підрозділів центрального апарату Фонду, начальникам регіональних відділень ФДМУ та Голові Фонду майна Автономної Республіки Крим забезпечити додержання вимог Регламенту.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Васильєва В.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
21.01.2004 N 86
ТИМЧАСОВИЙ РЕГЛАМЕНТ
ФОНДУ ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
I. Загальні положення
1. Тимчасовий регламент Фонду державного майна України (далі - Регламент) встановлює порядок організації діяльності Фонду державного майна України (далі - Фонду), пов'язаної з виконанням його повноважень.
2. Фонд здійснює свої повноваження на основі
Конституції та законів України, постанов Верховної Ради України, Указів і розпоряджень Президента України, декретів, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, Тимчасового положення про Фонд державного майна України та нормативних документів Фонду.
3. Фонд є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що здійснює визначені законами України повноваження власника державного майна, виконує функції з управління об'єктами права державної власності, що належать до сфери управління Фонду, у тому числі у процесі приватизації, реалізує державну політику в сфері приватизації державного майна, здійснює державне регулювання оціночної діяльності в Україні, а також виступає орендодавцем цілісних майнових комплексів підприємств, їх структурних підрозділів та нерухомого майна, яке є державною власністю.
4. Фонд є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства України, печатку зі своїм найменуванням і зображенням Державного Герба України.
5. Питання, що належать до повноважень Фонду, розглядаються на засіданнях колегії Фонду, а також Головою Фонду, його заступниками та керівниками структурних підрозділів Фонду.
6. Фонд на основі та на виконання
Конституції та законів України, актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України видає у межах своєї компетенції накази і розпорядження, обов'язкові для виконання регіональними відділеннями та представництвами Фонду.
II. Організація роботи Фонду Планування роботи Фонду
2. Фонд планує нормотворчу діяльність, складає графіки проведення своїх засідань, а також проводить роботу, пов'язану з реалізацією своїх функцій і повноважень відповідно до чинного законодавства.
Для вирішення актуальних питань, що виникають у повсякденній роботі Фонду, та здійснення контролю за виконанням доручень керівних органів України та керівництва Фонду в Фонді проводяться наради.
Відповідно до призначення наради поділяються на:
- планові (в зазначений день і час);
- оперативні (для вирішення конкретних питань та термінових доручень);
- цільові (для розгляду заздалегідь спланованих питань);
- спільні міжвідомчі (за участю представників декількох міністерств, відомств).
( Пункт 2 розділу 2 доповнено абзацом другим згідно з Наказом Фонду державного майна
N 3023 від 24.11.2005 )
3. Планові наради проводяться один раз на тиждень у понеділок Головою Фонду державного майна за участю заступників Голови Фонду, директорів всіх департаментів та окремих відділів Фонду.
( Пункт 3 розділу 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна
N 3023 від 24.11.2005 )
4. Структурні підрозділи Фонду планують свою діяльність відповідно до положень про ці структурні підрозділи, як систему конкретних заходів законодавчого, нормативно-правового, організаційного характеру щодо здійснення приватизації державного майна, управління об'єктами державної власності.
5. Результати роботи Фонду розглядаються на колегії Фонду відповідно до затвердженого графіка розгляду питань.
6. Стратегічне планування здійснюється згідно з нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади.
7. У процесі реалізації планів роботи Фондом здійснюється моніторинг виконання планів, аналіз досягнутих результатів, визначення проблем з метою їх усунення.
Розподіл функцій та повноважень між керівниками Фонду
8. Робота у Фонді здійснюється під керівництвом Голови Фонду та спрямовується ним на виконання Державної програми приватизації. Голова Фонду здійснює функції та повноваження, передбачені законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, координує і спрямовує діяльність перших заступників Голови, заступників Голови та керівників регіональних відділень Фонду.
9. Голова Фонду, керівники регіональних відділень несуть персональну відповідальність за виконання покладених на ФДМУ завдань та здійснення ними своїх функцій.
10. Голова Фонду, перші заступники Голови, заступники Голови виконують покладені на них завдання відповідно до розподілу функціональних повноважень.
11. Згідно з структурою Фонду розподіл функціональних обов'язків, підпорядкування структурних підрозділів центрального апарату Фонду та взаємозамінність між першими заступниками та заступниками Голови Фонду затверджується наказом по особовому складу.
12. У разі відсутності Голови Фонду його обов'язки виконує перший заступник Голови Фонду.
Взаємодія Фонду з Адміністрацією Президента України, Верховною Радою України та центральними органами виконавчої влади
13. Фонд державного майна України для забезпечення ефективної реалізації своїх повноважень, координації дій з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади під час виконання покладених на нього завдань, розроблення проектів нормативних актів, участі у розробленні загальнодержавних програм економічного, науково-технічного і культурного розвитку України, а також для вирішення оперативних питань постійно взаємодіє з Верховною Радою України, Адміністрацією Президента України, Кабінетом Міністрів України та іншими центральними органами виконавчої влади.
14. Фонд щоквартально подає до Адміністрації Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України аналітичну довідку про хід виконання Державної програми приватизації, щомісяця інформує Кабінет Міністрів України про хід її виконання, а також публікує відповідні матеріали в "Державному інформаційному бюлетені про приватизацію".
15. Щорічно Голова Фонду звітує перед Верховною Радою України про хід виконання Державної програми приватизації.
16. Відповідно до Указу Президента України "Про заходи щодо вдосконалення нормотворчої діяльності органів виконавчої влади" від 19 лютого 2003 року
N 143/2003 та вимог Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою КМУ від 5 червня 2000 року
N 915, Фонд з урахуванням відповідних положень законів України, актів та доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, планів законотворчої роботи Верховної Ради України, а також пропозицій структурних підрозділів Фонду щороку до 1 грудня подає Міністерству юстиції України орієнтовний план законопроектної роботи Фонду на наступний рік.
17. Фонд у межах своєї компетенції постійно бере участь у роботі міжвідомчих робочих груп (комісій) або ініціює їх створення для вирішення спільних питань, поставлених перед центральними органами влади.
18. Оперативна взаємодія Фонду з Адміністрацією Президента України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України та іншими центральними органами виконавчої влади здійснюється відповідними структурними підрозділами Фонду за основними напрямками своєї діяльності. Координацію зазначеної взаємодії забезпечують заступники Голови Фонду згідно з розподілом своїх функціональних обов'язків.
Контроль та забезпечення трудової дисципліни
19. Трудова дисципліна забезпечується створенням необхідних організаційних, економічних та соціально-побутових умов для нормальної високопродуктивної роботи, усвідомленим ставленням до праці, за допомогою методів переконання, виховання, а також заохочення за сумлінну працю. У разі необхідності до порушників трудової дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного та матеріального впливу.
Організація взаємодії підрозділів Фонду
20. Здійснюючи свої повноваження, Голова Фонду, перші заступники та заступники Голови Фонду дають письмові вказівки керівникам структурних підрозділів, які оформлюються як доручення.
21. Голова Фонду щотижнево проводить планові наради за участю заступників Голови та керівників структурних підрозділів, на яких розглядаються питання реалізації державної політики у сфері приватизації. Під час проведення нарад спрямовується і координується діяльність структурних підрозділів з питань, віднесених до їх відання, узгоджуються рішення з питань, що стосуються їх компетенції, з позиціями інших структурних підрозділів.
( Пункт 21 розділу 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна
N 3023 від 24.11.2005 )
22. Заступники Голови Фонду щоквартально проводять цільові виробничі наради з керівниками регіональних відділень ФДМУ з питань, що стосуються компетенції та напрямків роботи підпорядкованих їм структурних підрозділів. Під час проведення нарад оперативно вирішуються проблемні питання, що виникають у регіональних відділеннях, при необхідності за підсумками нарад готуються доручення Голови Фонду структурним підрозділам центрального апарату Фонду.
( Пункт 22 розділу 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна
N 3023 від 24.11.2005 )
23. Взаємодія структурних підрозділів здійснюється також відповідно до Положень про структурні підрозділи Фонду.
Порядок підготовки та проведення оперативних нарад
24. Голова Фонду, перший заступник і заступники Голови Фонду проводять у міру необхідності оперативні наради з метою розгляду та вирішення конкретних питань відповідно до доручень керівних органів України, керівництва Фонду.
Організація проведення нарад покладається Головою Фонду, першим заступником і заступниками Голови Фонду на підрозділи центрального апарату Фонду, які відповідають за виконання доручень, зазначених у п. 24.
25. Департамент, до компетенції якого належить предмет наради, що повинен розглядатися, є головним виконавцем з підготовки наради. Інші департаменти, до компетенції яких належать окремі питання, що стосуються предмета наради, зобов'язані брати участь у нараді.
Якщо до наради залучаються особи, які не є співробітниками Фонду, такі особи проходять до приміщення Фонду відповідно до чинної Інструкції по охороні приміщень Фонду державного майна України, пропускного режиму та забезпечення зберігання матеріальних цінностей. На Департамент, який є головним виконавцем з підготовки наради, покладається обов'язок попередньо запросити дані про учасників наради, які не є співробітниками Фонду, із зазначенням: прізвища, імені, по батькові громадянина(ки), його (її) посади, громадянства.
( Пункт 25 доповнено абзацом згідно з Наказом Фонду державного майна
N 138 від 30.01.2006 )
26. Порядок денний, аналітичні довідки та матеріали про стан справ і обґрунтування причин внесення питань на розгляд наради надсилаються головним виконавцем учасникам наради завчасно (за два дні) до проведення наради, а з додаткових (позапланових) питань - вручаються учасникам у день проведення наради.
27. Головний виконавець організовує, готує відповідні матеріали зі своїми пропозиціями та пропозиціями інших учасників наради та робить відповідну доповідь на нараді.
28. Пропозиції та зауваження, висловлені учасниками наради, вносяться до протоколу. Рішення, прийняті на нараді, оформлюються протоколом не пізніше як у триденний строк після проведеної наради.
Протокол наради підписується головуючим та секретарем.
29. За результатами розгляду питань на нараді можуть видаватися доручення, розпорядження, накази Голови Фонду, першого заступника та заступників Голови Фонду.
( Розділ 2 доповнено підрозділом згідно з Наказом Фонду державного майна
N 3023 від 24.11.2005 )
Організація документообігу
30. Документування управлінської діяльності полягає у фіксації за встановленими правилами на паперових або магнітних носіях управлінських дій, тобто у створенні документів.
31. Підставою для створення документів є необхідність засвідчення наявності та змісту управлінських дій, передавання, зберігання і використання інформації протягом певного часу або постійно.
32. У Фонді визначається конкретний комплекс документів, передбачений номенклатурою справ та необхідний і достатній для документування діяльності Фонду.
33. Управлінська діяльність Фонду здійснюється шляхом видання розпорядчих документів.
35. З питань, що становлять взаємний інтерес і належать до компетенції різних установ, можуть створюватися спільні розпорядчі документи.
Підставами для створення розпорядчих документів у Фонді є:
36.
Конституція і закони України, постанови Верховної Ради України, акти Президента України та Кабінету Міністрів України;
провадження виконавчої і розпорядчої діяльності з метою виконання Фондом покладених на нього завдань і функцій;
потреба у правовому регулюванні діяльності.
37. Розпорядчі документи, що надходять до Фонду від органів вищого рівня, доводяться до структурних підрозділів, регіональних відділень Фонду. Фонд має право розсилати ксерокопії документів органів вищого рівня організаціям, що належать до сфери його управління, разом із супровідним листом.
38. Документи, які видаються на підставі розпорядчих документів органів вищого рівня, повинні мати посилання на них із зазначенням найменування цих документів, дат, номерів і заголовків.
39. Хід обговорення питань і рішення, що приймаються в колегіальних органах, на зборах, засіданнях, нарадах, фіксуються в протоколах. Протоколи оформлюються на підставі записів і стенограм, зроблених у ході засідань.
40. У разі, коли засідання стенографується, зміст виступів до протоколу не заноситься. Розшифрована та оформлена належним чином стенограма додається до протоколу.
41. Якщо хід засідання фіксується на магнітній плівці шляхом запису на магнітофоні чи диктофоні, після засідання записані на ній тексти виступів передруковуються і заносяться до протоколу.
Організація електронного документообігу
42. Електронне документування діяльності Фонду державного майна України полягає у створенні та супроводжені (паперова та електронна реєстрація документів, сканування, розпізнавання та електронна розсилка поряд з паперовими документами) документів:
- вищих органів влади - постанов Верховної Ради України, указів, розпоряджень та доручень Президента України, постанов, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України, доручень Прем'єр-міністра України, запитів та звернень народних депутатів України;
- інших вхідних документів та вхідних інформаційних документів Фонду;
- вихідних документів, наказів та розпоряджень Фонду.
43. Підставою для формування електронної версії документу є реєстрація у Фонді державного майна паперових документів, зазначених у пункті 42 Тимчасового регламенту Фонду державного майна України.
44. Електронний документ створюється шляхом внесення до системи документообігу Фонду реквізитів паперового документу та сканування паперового документу.
45. Супроводження документів від вищих органів влади здійснює відділ контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, ВРУ та КМУ.
46. Супроводження вихідних документів, наказів та розпоряджень Фонду здійснює відділ обробки вихідної кореспонденції.
47. Супроводження вхідних документів та вхідних інформаційних документів Фонду здійснює відділ обробки вхідної кореспонденції.
( Регламент доповнено частиною згідно з Наказом Фонду державного майна
N 587 від 13.04.2007 )
Організація контролю за виконанням документів
48. Завдання контролю за виконанням документів полягає у забезпеченні своєчасного та якісного їх виконання.
49. Контролю підлягають зареєстровані документи, в яких зазначаються чітко встановлені завдання.
50. Обов'язково контролюється виконання законів України, постанов Верховної Ради України, указів, розпоряджень та доручень Президента України, постанов, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України, доручень Прем'єр-міністра України, розгляд запитів та звернень народних депутатів України.
51. Відповідальність за виконання документа несуть особи, зазначені у розпорядчому документі (наказі, розпорядженні, рішенні тощо), резолюції керівника, та безпосередні виконавці. У разі, коли документ виконується кількома працівниками, відповідальним за організацію виконання (скликання) є працівник, який у резолюції зазначений першим.
52. Організацію контролю за виконанням завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами та дорученнями Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України та дорученнями Прем'єр-міністра України, здійснює перший заступник Голови Фонду відповідно до розподілу обов'язків. Безпосередній контроль за виконанням документів покладається на відділ контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України.
( Пункт із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду державного майна
N 190 від 05.02.2007 )
Строки виконання документів.
53. Документи можуть бути із зазначенням і без зазначення строку виконання. Строки виконання вказуються у самому документі або встановлюються законодавчими та нормативними актами.
54. Документи без зазначення строку виконання повинні бути виконані не пізніше ніж за 30 календарних днів, а документи з позначками "терміново", "прискорити", "негайно", "невідкладно" - протягом 7 робочих днів від дати підписання документа. У цьому разі для підготовки доручення до документа надається один день.
55. Строк виконання документа може бути змінено лише за вказівкою посадової особи, яка його встановила, а у разі її відсутності - посадовою особою, яка її заміщає.
56. Завдання, визначені законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, передаються безпосередньо до приймальні Голови Фонду для розгляду та визначення термінів виконання відразу після реєстрації та сканування таких документів.
( Пункт із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду державного майна
N 190 від 05.02.2007 )
57. Доопрацювання проектів документів, повернутих Кабінетом Міністрів України розробнику, проводиться не пізніше ніж у 5-денний строк після підписання відповідного доручення, якщо у дорученні не передбачено інше.
58. Пропозиція щодо продовження строку виконання акта або доручення Президента України, надісланого Кабінетом Міністрів України, рішень та доручень Кабінету Міністрів України подається Фондом державного майна України до Секретаріату Кабінету Міністрів України разом з проектом листа Главі Адміністрації Президента України (у першому випадку) за 7 днів до закінчення встановленого строку.
59. У разі неможливості виконання у встановлені строки акта чи доручення, надісланого Адміністрацією Президента України, виконавець за п'ять днів до закінчення цих строків вносить Главі Адміністрації Президента України подання про їх перенесення, обґрунтовуючи причини невиконання.
Здійснення контролю за виконанням документів.
60. Контроль за виконанням документів включає такі види робіт:
- постановку документів (доручень) на контроль, формування картотеки контрольованих документів;
- попередні перевірки і регулювання ходу виконання;
- облік і узагальнення результатів контролю за виконанням документів (доручень);
- інформування Кабінету Міністрів України про стан виконання доручень Президента України, що надсилаються Адміністрацією Президента України безпосередньо Фонду, протягом трьох днів після встановленого строку виконання;
- інформування керівника про хід та підсумки виконання документів (доручень);
- повідомлення про хід і підсумки виконання документів на оперативних зборах, засіданнях колегіальних органів;
- зняття документів з контролю;
- формування картотеки виконаних документів.
61. Контроль за виконанням документів здійснюється на реєстраційно-контрольних картках (РКК). Під час взяття документа на контроль на лівому полі його першого аркуша проставляється штамп "Контроль" або літера "К", після чого документ передається виконавцеві з першим примірником картки, а додатковий примірник РКК ставиться до контрольної картотеки.
62. РКК документів, що перебувають на контролі, групуються в спеціальній контрольній картотеці або у відповідному розділі довідкової картотеки за термінами виконання документів, за виконавцями, групами документів (постанови, розпорядження, накази, рішення тощо).
63. Дані про хід виконання документів, одержані шляхом телефонного запиту або під час проведення перевірки структурного підрозділу - виконавця, вносяться до РКК у графу "Хід виконання документів".
Контроль терміну виконання документів.
64. Нагадування про закінчення терміну виконання документа не пізніше ніж за 3 дні до настання строку виконання направляється виконавцю документа.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБІТ З ДОКУМЕНТАМИ МАЙНОВОГО ХАРАКТЕРУ
64.1. Пакети документів, що надходять до Фонду від органу, який управляє (розпоряджається) державним майном (часткою державного майна), розглядаються згідно з порядком, який передбачає контроль за розпорядчими рішеннями, обліком руху майна, здійсненням відповідних дій стосовно запиту (погодження, надання дозволу, рецензування тощо).
64.2. Документи, що надходять з питань здійснення оцінки та рецензування звітів, попередньо обов'язково розглядаються профільними департаментами, до функціональних повноважень яких відносяться питання управління даним майном, у тому числі: погодження планів санації, проектів передприватизаційної підготовки, умов договорів оренди, застави, відчуження, тощо; облік та контроль з поданням відповідних висновків щодо необхідності забезпечення проведення оцінки та (або) здійснення рецензування.
64.3. Профільні департаменти в процесі розгляду документів забезпечують їх експертизу в частині наявності заборони до приватизації державного майна, що відчужується, оцінюється тощо.
64.4. Департамент організаційного забезпечення роботи Голови Фонду відповідно до вимог пункту 64.1 та запиту з урахуванням мети використання (розпорядження) державним майном встановлює відповідального виконавця та співвиконавця цього запиту.
( Тимчасовий регламент доповнено розділом згідно з Наказом Фонду державного майна
N 625 від 18.04.2007 )
64.5. Процедура погодження Примірного договору купівлі макета акцій ВАТ за конкурсом.
Проект Примірного договору купівлі-продажу пакета акцій за конкурсом (далі - проект Примірного договору) або зміни та доповнення до нього надаються Департаментом підготовки та конкурсів до Юридичного департаменту, Департаменту постприватизаційного супроводження, Департаменту фінансової роботи, Режимно-секретного відділу для розгляду, внесення змін та доповнень.
Відпрацьований проект Примірного договору або зміни та доповнення до нього з урахуванням пропозицій надаються до усіх департаментів Фонду державного майна України на розгляд та візування наказу, яким затверджується Примірний договір або зміни та доповнення до нього.
( Пункт 64 доповнено згідно з Наказом Фонду державного майна
N 727 від 10.05.2007 )
65. Документ вважається виконаним лише тоді, коли порушені в ньому питання вирішені і кореспонденту надано відповідь по суті.
66. Після виконання документ знімається з контролю. Зняття з контролю доручень Президента України та Кабінету Міністрів України на виконання доручень Президента України здійснюється тільки за підписом заступників Голови Фонду згідно з розподілом обов'язків між ними. Зняти документ з контролю може тільки особа, яка поставила його на контроль.
Контроль терміну розписування документів.
67. Запит щодо опрацювання документа формується при опрацюванні документа керівництвом Фонду не більше двох робочих днів. Запит надсилається до секретаріату керівництва Фонду.
Контроль терміну ознайомлення з документами.
68. Запит щодо ознайомлення з документом формується при опрацюванні документа керівництвом не більше 5 робочих днів. Запит надсилається до секретаріату керівництва Фонду.
69. Щотижнево складаються і надсилаються керівництву Фонду та його структурним підрозділам переліки невиконаних у встановлений термін документів. Результати аналізу виконавської дисципліни розглядаються на щотижневих нарадах Голови Фонду з керівниками структурних підрозділів.
70. Дані про виконання взятих на контроль документів щомісяця та щокварталу узагальнюються і доповідаються керівництву установи.
Організація роботи з документами "Для службового користування"
71. Фонд розробляє і вводить в дію наказом перелік конфіденційної інформації, що є власністю держави і якій надається гриф обмеженого доступу "Для службового користування" (далі - гриф "Для службового користування"). У разі потреби регіональні відділення, Фонд майна АРК з урахуванням особливостей їхньої діяльності розробляють та за погодженням з Фондом державного майна України вводять у дію перелік конкретних видів документів у відповідній сфері діяльності.
72. На документах у правому верхньому кутку першої сторінки, а для видань - на обкладинці та на титульному аркуші проставляється гриф "Для службового користування" і номер примірника.
73. Необхідність проставляння грифа "Для службового користування" визначається на підставі переліків, зазначених у п. 1 Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави у Фонді державного майна України, затвердженої наказом Фонду від 07.08.2003 N 1400 (далі - Інструкції); на документі - виконавцем та особою, що підписує документ; на виданні - автором (укладачем) і керівником, який підписує видання до друку.
74. Керівництво Фонду (Голова Фонду та його заступники) у разі потреби має право зняти гриф "Для службового користування" з документів, підготовлених його структурним підрозділом, якщо відомості, що містяться у цих документах, не відповідають перелікам, зазначеним у п. 1 Інструкції.
75. Керівництво Фонду має право зняти гриф "Для службового користування" з документів, одержаних від регіональних відділень Фонду, Фонду майна АРК, повідомивши їх про це.
76. Керівництво Фонду, регіональних відділень та Фонду майна АРК несе відповідальність за забезпечення правильного ведення обліку, зберігання та використання документів з грифом "Для службового користування".
77. Функції по веденню обліку, зберіганню, розмноженню та використанню документів з грифом "Для службового користування", а також по контролю за дотриманням вимог Інструкції покладаються в центральному апараті Фонду на Управління документального забезпечення, в регіональних відділеннях ФДМУ та Фонді майна АРК - на їх структурні підрозділи, які виконують функції канцелярії (далі - канцелярії).
78. Контроль за нерозголошенням відомостей, що містяться у документах з грифом "Для службового користування", здійснюється режимно-секретним відділом Фонду.
79. Канцелярія Фонду направляє до усіх структурних підрозділів та регіональних відділень Фонду Інструкцію про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.98
N 1893, та Інструкцію для використання в роботі.
80. Керівники структурних підрозділів центрального апарату, Фонду майна АРК та регіональних відділень Фонду в обов'язковому порядку здійснюють ознайомлення під розписку із зазначеними Інструкціями своїх співробітників, які працюють з документами з грифом "Для службового користування".
81. Співробітникам (виконавцям), допущеним до роботи з документами з грифом "Для службового користування", забороняється повідомляти усно або письмово будь-кому відомості, що містяться у цих документах, якщо це не викликано службовою потребою.
82. Під час роботи з документами і матеріалами з грифом "Для службового користування" слід також керуватися Примірною інструкцією з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.97
N 1153, Інструкцією з діловодства ФДМУ, затвердженою наказом Фонду від 18.02.2002 N 310, посадовими інструкціями, державними стандартами, що регламентують правила складання та оформлення документів.
III. Організація роботи колегії Фонду
1. Персональний склад колегії Фонду державного майна України затверджується Головою Фонду державного майна України. До складу колегії Фонду входять керівник (голова колегії), перші заступники та заступники керівника (за посадою), інші керівні працівники, що діють у складі Фонду, а також за згодою представники відповідних комітетів Верховної Ради України, органів державної влади, установ, громадських організацій, науковці та інші особи.
( Розділ III доповнено пунктом згідно з Наказом Фонду державного майна
N 121 від 26.01.2006 )
2. На засіданнях колегії Фонду розглядаються питання вироблення рекомендацій з питань формування та реалізації державної політики, найважливіших напрямів діяльності Фонду, проектів нормативно-правових актів, програм та інших документів, розгляду інших питань.
................Перейти до повного тексту