1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
23.07.2010 N 14823/7/23-4017/461
( Лист втратив чинність на підставі Листа Державної податкової служби N 8199/7/10-1017/1114 від 23.03.2011 )
Збільшено терміни проведення планових та позапланових виїзних перевірок платників податків та їх продовження
Державна податкова адміністрація України повідомляє, що Законом України від 20 травня 2010 року N 2275-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" (далі - Закон N 2275), який набрав чинності з 16.06.2010, внесено зміни до Закону України "Про державну податкову службу в Україні". Змінами збільшено терміни проведення планових та позапланових виїзних перевірок платників податків та їх продовження. Крім того, зазначеним Законом надано право керівнику податкового органу зупиняти перевірку з подальшим поновленням її проведення на невикористаний строк, але не більше як на 30 робочих днів.
З метою встановлення єдиного підходу при організації та проведенні перевірок платників податків з урахуванням Закону N 2275, наказом ДПА України від 21.07.2010 N 527 внесено зміни до Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації та проведенні перевірок платників податків (далі - Методичні рекомендації), затверджених наказом ДПА України від 27.05.2008 N 355.
Зазначеними змінами врегульовані питання щодо порядку та підстав для прийняття керівником органу ДПС рішення про зупинення перевірки (п. 1.19 Методичних рекомендацій) .
Підставою для прийняття рішення (оформлення наказу) про зупинення планової чи позапланової виїзної перевірки є доповідна записка керівника підрозділу органу ДПС, який організував (очолював) таку перевірку, з викладенням об'єктивних причин необхідності такого зупинення (ненадання або зволікання платником податків у наданні необхідних для перевірки документів; неможливість проведення такої перевірки без завершення перевірок платників податків, з якими платник податків, що перевіряється, мав правові відносини; підтвердження залишків товарно-матеріальних цінностей у місцях зберігання; завершення розгляду судом позовів з питань, що пов'язані з предметом перевірки; необхідність отримання у встановленому законом порядку інформації та/або копій документів від установ Національного банку України та комерційних банків; внесення протесту прокурора на незаконні дії чи рішення посадових осіб органів державної податкової служби або інших актів прокурорського реагування; обґрунтоване звернення платника податків, діяльність якого перевіряється тощо).

................
Перейти до повного тексту