1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2010 N 913
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 143 від 25.02.2014 )
Щодо затвердження Положення з організації та здійснення контролю за виконанням завдань, визначених актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України у Міністерстві охорони здоров'я України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я N 293 від 10.04.2013 ) ( У тексті Наказу та додатках до нього слова "Сектор контролю апарату" та "загальний відділ Управління справами" замінені словами "Відділ документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення", слова та знаки "Інструкція з діловодства у Міністерстві охорони здоров'я України, затверджена наказом МОЗ України від 05.02.98 N 20" замінені словами та знаками "Інструкція з діловодства у Міністерстві охорони здоров'я України, затверджена наказом МОЗ України від 3 березня 2012 року N 152" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я N 293 від 10.04.2013 )
На виконання доручення Президента України від 14.05.10 N 1-1/919 та доручення Прем'єр - міністра України від 05.07.2010 N 40056/0/1-10
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення з організації та здійснення контролю за виконанням завдань, визначених актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України у Міністерстві охорони здоров'я України, що додається.
2. Першому заступнику Міністра, заступнику Міністра - керівнику апарату, заступнику Міністра, керівникам Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань, Державної служби України з лікарських засобів, Державної санітарно-епідеміологічної служби України.
( Абзац перший пункту 2 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я N 293 від 10.04.2013 )
2.1. Забезпечити виконання Положення про організацію та здійснення контролю за виконанням завдань, визначених актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України у Міністерстві охорони здоров'я України.
2.2. Взяти до уваги, що діяльність Відділу документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення не звільняє керівників структурних підрозділів апарату МОЗ України від здійснення контролю за якістю та своєчасністю виконання завдань, визначених актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України.
2.3. Постійно сприяти удосконаленню системи контролю у підпорядкованих підрозділах.
3. Визнати такими, що втратили чинність, накази МОЗ УРСР від 15.04.1985 N 220 "О совершенствовании контроля исполнения в системе МЗ УССР", від 05.03.1988 N 43 "О внедрении в МЗ УССР усовершенствованного варианта автоматизированной системы контроля исполнения документов
( АСКИД )
" та наказу МОЗ України від 30.08.2005 N 433 "Щодо вдосконалення моніторингу за виконанням завдань, визначених актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України".
4. Контроль за виконанням наказу покласти на Першого заступника Міністра Лисака В.П.
Міністр З.М.Митник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
26.10.2010 N 913
ПОЛОЖЕННЯ
про організацію та здійснення контролю за виконанням завдань, визначених актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України у Міністерстві охорони здоров'я України
1. Загальні положення
1.1. Мета контролю:
забезпечення високої ефективності, якості та чіткого виконання завдань, визначених актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, доручень керівництва Міністерства охорони здоров'я України (далі - МОЗ України).
1.2. Завдання контролю:
забезпечення високого рівня виконавської дисципліни у МОЗ України шляхом підвищення якості та своєчасного виконання встановлених завдань;
своєчасне виявлення відхилень у строках та якості виконання документів, а також винних у порушенні строків та якості виконання.
1.3. Функції контролю:
облік завдань, що підлягають контролю, розробка, затвердження та впровадження системи контролю;
призначення та підготовка відповідальних за контроль виконання завдань, визначеними актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, особистих рішень та доручень керівництва в усіх підрозділах міністерства;
взяття на контроль, систематичний моніторинг за фактичним виконанням завдань, що потребують контролю;
впровадження заходів щодо своєчасного та якісного виконання завдань, що потребують контролю;
розгляд пропозицій щодо зняття з контролю;
періодичний аналіз стану та результату виконання взятих на облік контрольних завдань;
впровадження заходів щодо удосконалення системи контролю та поліпшення виконавської дисципліни.
1.4. Контроль за виконанням завдань здійснюється згідно з чинним законодавством України, рішеннями Президента України та Уряду України, наказами МОЗ України, Інструкцією з діловодства у Міністерстві охорони здоров'я України, затвердженою наказом МОЗ України від 3 березня 2012 року N 152 зі змінами (надалі - Інструкція з діловодства) а також цим Положенням.
1.5. Відповідальність щодо організації контролю в МОЗ України несуть: Міністр, перший заступник Міністра, заступник Міністра - керівник апарату, заступник Міністра, голови Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань, Державної служби України з лікарських засобів, Державної санітарно-епідеміологічної служби України, керівники самостійних структурних підрозділів МОЗ України та директор Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення.
( Пункт 1.5 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я N 293 від 10.04.2013 )
1.6. Обов'язковому контролю за своєчасним та якісним виконанням підлягають завдання, що визначені такими документами:
указами, розпорядженнями Президента України;
дорученнями Президента України;
законами та постановами Верховної Ради України,
у запитах та зверненнях народних депутатів України,
актами та дорученнями Кабінету Міністрів України
Крім цього, контролю підлягають інші завдання згідно з дорученням керівництва.
1.7. Вимоги до документів, які підлягають контролю:
1.7.1. Документ, який підлягає контролю, (далі - документ) має реєстраційну відмітку на правому нижньому полі документа та відмітку щодо контролю на лівому полі ("УКОНТРОЛЬ").
1.7.2. У документі резолюцією керівництва повинні бути визначені завдання, які підлягають виконанню, строки їх виконання, відповідальні.
1.8. Відповідальність за виконання несуть особи, які визначені у дорученні керівництва (резолюція).
У тих випадках, коли документ виконується кількома особами, відповідальним за організацію виконання є перший, вказаний у резолюції.
1.9. Строки виконання завдань у документі:
1.9.1. Строки виконання завдань у документі і строки надання інформації про виконання вказуються в тексті документа або у дорученні згідно з резолюцією керівника. На ряд документів згідно з переліком (додатки 1, 2) встановлено типові строки їх виконання.
Якщо вказаний у резолюції строк виконання документа відрізняється від типового, приймається вказаний строк.
1.9.2. Строк виконання завдань у документі обчислюється з дня його реєстрації, а для вхідних документів - з дня надходження до Міністерства.
1.9.3. Встановлення нового строку виконання подовжується виконавцем не менш як за 10 днів до встановленого раніше строку виконання лише за згодою органу чи особи, яка його встановила, після пред'явлення виконавцем підстав для подовження строку виконання (додаток 3).
Про зміни строку виконання подається інформація у той же день до Відділу документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення.
1.10. Для здійснення контролю за виконанням завдань застосовується реєстраційно-контрольна картка, затверджена Інструкцією з діловодства у Міністерстві охорони здоров'я України, для кожного завдання документа.
Оперативний моніторинг виконання завдань у документі здійснюється із застосуванням комп'ютерної техніки та ліцензійних програних продуктів.
1.11. Контрольне завдання вважається виконаним у визначений термін і знімається з контролю тоді, коли фактично виконано передбачені в ньому завдання, підготовлено письмову відповідь (додаток 4) і про виконання оперативно повідомлено Відділ документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення
Рішення про зняття з контролю приймається керівником після оцінки виконання завдання у термін - не більше тижня (документ візується).
Про зняття документа з контролю з обґрунтованими пропозиціями до керівництва виходять відповідальні виконавці.
На виконаному документі та у реєстраційно-контрольній картці робиться відмітка про хід виконання документа та зняття з контролю.
1.12. На підставі аналізу даних стану виконання контрольних завдань, при необхідності, розробляються заходи щодо підвищення виконавської дисципліни.
2. Система контролю
2.1. До системи контролю входять:
2.1.1. Міністр, перший заступник Міністра, заступник Міністра - керівник апарату, заступник Міністра, голови Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та інших соціально небезпечних захворювань, Державної служби України з лікарських засобів, Державної санітарно-епідеміологічної служби України, які організовують роботу щодо виконання законів України, постанов та доручень Верховної Ради України, указів, розпоряджень, доручень Президента України, постанов, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України та відповідних документів в МОЗ України; приймають рішення про взяття на контроль та зняття з контролю виконаних завдань (доручень).
( Пункт 2.1.1 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я N 293 від 10.04.2013 )
2.1.2. Керівники департаментів, управлінь та самостійних відділів та секторів МОЗ України, які несуть особисту відповідальність за виконання завдань, організовують контроль за виконанням в підрозділах.
Для здійснення контролю за виконанням завдань передбачених актами законодавства , актами та дорученнями Президента України та Уряду, строк виконання яких перевищує один місяць, керівниками структурних підрозділів апарату розробляється План контролю.
План контролю містить:
1) назву структурного підрозділу міністерства або посадової особи, яка здійснюватиме організацію виконання завдання, яке визначене у документі;
2) перелік відповідних заходів і строки їх здійснення;
3) узагальнення та аналіз відповідних заходів з підготовкою відповіді про виконання завдання.
2.1.3. Директор Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення, який здійснює свої функції згідно з Положенням про Департамент інформаційно-організаційного та документального забезпечення.
( Пункт 2.1.3 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я N 293 від 10.04.2013 )
2.1.4. Відповідальний виконавець, який особисто чи із залученням інших виконавців організує вчасне виконання завдання.
2.1.5. Засоби комп'ютерної техніки та відповідне ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє здійснювати накопичення інформації щодо обліку та виконання контрольних завдань.
3. Організація контролю за виконанням контрольних доручень
3.1. Взяття на контроль:
завдань визначених актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, в особистих рішеннях та дорученнях керівництва, що підлягають контролю, надходять після реєстрації та попереднього розгляду Відділом документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення згідно з Інструкцією з діловодства.
3.1.1. Кожен документ, який має контрольні завдання ставиться на облік у Відділі документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення.
3.1.2. Документи, у день надходження після реєстрації направляються Відділом документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення на розгляд керівництву міністерства.
3.1.3. Розглянуті (з резолюцією) керівництвом МОЗ України документи, які мають контрольні завдання, повертаються до Відділу документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення, де відбираються для контролю.
( Пункт 3.1.3 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я N 293 від 10.04.2013 )
3.1.4. Відділ документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення формує та веде автоматизовану базу даних інформаційних масивів щодо контрольних завдань та ходу їх виконання згідно з резолюціями керівництва та типовими строками виконання.
3.1.5. Відділ документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення протягом доби доводить контрольні завдання до структурних підрозділів апарату для організації їх виконання.
3.1.6. Відділ документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення здійснює моніторинг організації контролю за виконанням із застосуванням комп'ютерної техніки.
3.2. Моніторинг за виконанням завдань:
3.2.1. Своєчасність виконання контрольних завдань у документах забезпечується направленням щотижня робочих планів з виконання контрольних завдань з перспективою на тиждень до керівництва структурних підрозділів МОЗ України за встановленою формою (додаток 5 ).
3.2.2. Для попередження порушення строків виконання за 10-5 днів Відділ документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення направляє виконавцям письмові нагадування (реєстраційні картки) щодо закінчення терміну виконання завдань, в оперативному порядку нагадування здійснюється по телефону.
3.2.3. Виконавець при отриманні письмового нагадування (реєстраційної картки) повинен оперативно інформувати Відділ документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення про хід та стан виконання контрольних завдань.
3.2.4. Директор Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення щотижнево готує інформацію щодо порушень виконавської дисципліни для доповіді керівництву МОЗ України на щотижневих апаратних нарадах та інші оперативні інформаційні довідки щодо стану виконання контрольних завдань, визначених актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України (додаток 6), виконує інші функції з організації контролю за виконанням контрольних завдань згідно з Положенням про Департамент інформаційно-організаційного та документального забезпечення.
( Пункт 3.2.4 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я N 293 від 10.04.2013 )
3.3. Зняття документів з контролю
3.3.1. Зняття з контролю здійснюється після подання до Відділу документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення листів та матеріалів з інформацією щодо виконаних завдань, які підписані керівництвом міністерства.
3.3.2. Спеціаліст Відділу документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення заносить в контрольну реєстраційну картку автоматизованої бази даних інформацію, що характеризує документ, (номер документа, дату, адресу направлення, хто завізував документ), дані про виконавця (прізвище, телефон) та короткий зміст.
3.3.3. Спеціаліст Відділу документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення аналізує якість виконання завдання та інформує про повноту його виконання з пропозиціями щодо подальших дій.
3.4. Аналіз виконання виконанням контрольних завдань, визначених актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України здійснює Відділ документозабезпечення та контролю Департаменту інформаційно-організаційного та документального забезпечення щоквартально (або за дорученням керівництва) за встановленою формою (додаток 7):
3.4.1. Аналізує та узагальнює результати ходу виконання контрольних завдань визначеними актами законодавства, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, доручень керівництва МОЗ України.
3.4.2. Порівнює структурні підрозділи щодо питомої ваги виконаних та виконаних з порушенням установлених термінів контрольних завдань та доручень.
3.4.3. Аналізує навантаження структурних підрозділів МОЗ України щодо кількості та обсягу виконаних контрольних доручень.
3.4.4. Аналізує ефективність діючої системи контролю за виконанням завдань, визначених та дає пропозиції щодо її поліпшення.
Завідуюча Сектором
контролю апарату

Т.В.Карнаухова
Додаток 1
до положення
(у редакції наказу
Міністерства охорони
здоров'я України
10.04.2013 N 293)
( v0293282-13 )
ПЕРЕЛІК
актів законодавства, якими встановлені терміни розгляду і опрацювання документів
Назва, дата прийняття і номер
акта законодавства
Які терміни визначено
1. "Про статус народного
депутата України"
Закон України
від 17.11.92 N 2790-XII (зі змінами)
Стаття 15
5. Президент України, керівники
органів державної влади та
органів місцевого
самоврядування, підприємств,
установ і організацій, до яких
звернуто запит, зобов'язані
повідомити народного депутата,
групу народних депутатів,
комітет Верховної Ради України
у письмовій формі про
результати розгляду його (їх)
запиту у п'ятнадцятиденний
строк з дня його одержання або
в інший, встановлений Верховною
Радою України, строк.
Якщо запит з об'єктивних причин
не може бути розглянуто у
встановлений строк, Президент
України, керівник відповідного
органу державної влади чи
органу місцевого
самоврядування, підприємства,
установи, організації, до
якого звернуто запит,
зобов'язаний письмово
повідомити про це Голову
Верховної Ради України та
народного депутата, групу
народних депутатів, комітет
Верховної Ради України, який
вніс (які внесли) запит, і
запропонувати інший строк, який
не повинен перевищувати одного
місяця після одержання запиту.
Стаття 16
2. Орган державної влади, орган
місцевого самоврядування, їх
посадові особи, керівники
підприємств, установ і
організацій, об'єднань
громадян, яким адресовано
депутатське звернення,
зобов'язані протягом 10 днів з
моменту його одержання
розглянути і дати письмову
відповідь. У разі неможливості
розгляду звернення народного
депутата у визначений строк
його повідомляють про це
офіційним листом з викладенням
причин продовження строку
розгляду. Строк розгляду
депутатського звернення, з
урахуванням продовження, не
може перевищувати 30 днів з
моменту його одержання.
2. "Про комітети Верховної Ради
України"
Закон України
від 04.04.95 N 116/95-ВР (зі змінами)
Стаття 17
3. Комітети мають право
звертатися з питань, віднесених
до предметів їх відання, до
Голови Верховної Ради України,
Кабінету Міністрів України,
органів Верховної Ради
України, державних органів,
органів місцевого
самоврядування, підприємств,
установ та організацій
незалежно від форм власності.
Звернення від комітетів
розглядаються в порядку,
передбаченому Законом України"Про статус народного депутата України" для
депутатських звернень.
3. "Про затвердження Регламенту
Кабінету Міністрів України"
постанова Кабінету Міністрів
України
від 18.07.2007 N 950 (у редакції постанови Кабінету
Міністрів України
від 09.11.2011 N 1156)
Глава 3. Погодження та
консультації
Параграф 38. Строк погодження
Розробник визначає строк
погодження проекту акта
Кабінету Міністрів
заінтересованими органами
виходячи із складності та
обсягу проекту з урахуванням
строків виконання завдань,
установлених актами
законодавства, протокольними
рішеннями Кабінету Міністрів.
Проект акта з питань підготовки
та проведення в Україні
фінального турніру чемпіонату
Європи 2015 року з баскетболу
погоджується із
заінтересованими органами
невідкладно, але не довше
п'яти днів.
Глава 2. Експертиза закону
України, що надійшов на підпис
Президентові України
Параграф 103. Внесення
пропозицій
1. Відповідальний центральний
орган виконавчої влади подає
Кабінетові Міністрів
узагальнені зауваження і
пропозиції не пізніше ніж за
48 годин до закінчення
семиденного строку, якщо інший
строк не визначено у
супровідному листі Секретаріату
Кабінету Міністрів.
Глава 8. Підготовка до
парламентських слухань
Параграф 129. Підготовка
матеріалів
2. Підготовку матеріалів до
парламентських слухань здійснює
центральний орган виконавчої
влади відповідно до компетенції
за участю інших заінтересованих
центральних та місцевих органів
виконавчої влади.
3. Матеріали до парламентських
слухань, пропозиції щодо складу
учасників таких слухань та
кандидатура доповідача
(співдоповідача) від Кабінету
Міністрів, а також тези його
виступу подаються Кабінетові
Міністрів не пізніше ніж за сім
днів до початку проведення
парламентських слухань.
4. "Про звернення громадян"
Закон України
від 02.10.96 N 393/96-ВР (зі змінами)
Стаття 20
Звернення розглядаються і
вирішуються у термін не більше
одного місяця від дня їх
надходження, а ті, які не
потребують додаткового
вивчення, - невідкладно, але не
пізніше п'ятнадцяти днів від
дня їх отримання (термін можна
продовжити, але він не може
перевищувати сорока
п'яти днів).
5. "Про порядок організації та
здійснення контролю за
виконанням указів, розпоряджень
і доручень Президента України"
Указ Президента України
від 19.02.2002 N 155 (у редакції Указу Президента
України
від 26.07.2005 N 1132)
7. Завдання, визначені в актах,
дорученнях, виконуються у
строки, встановлені Президентом
України. Якщо в акті Президента
України строк виконання
завдання не визначено, його
виконання здійснюється протягом
30 календарних днів з дати
набрання чинності актом
Президента України.
8. Інформацію про стан
виконання конкретних завдань
виконавці не пізніше наступного
дня після строку, визначеного
пунктом 7 цього Положення , подають до
Секретаріату Президента
України, а у випадку, коли
відповідальним за контроль є
орган або посадова особа,
зазначені в абзаці другому
пункту 4 цього Положення, -
такому органу чи посадовій
особі, а копію - Секретаріату
Президента України.
Інформація про стан виконання
конкретного завдання подається
органом, особою, яким воно
адресовано. Якщо виконання
такого завдання актом,
дорученням покладено на кілька
виконавців, його виконання та
подання інформації
організовується органом,
особою, зазначеною першою
(Зразок подання інформації -
додаток N 3).
9. У разі неможливості
виконання завдання в
установлений строк виконавець
до закінчення визначеного для
виконання завдання строку
вносить до Секретаріату
Президента України подання про
перенесення в установленому
порядку строку виконання
завдання з обґрунтуванням такої
неможливості.
10. Продовження строку
виконання акта Президента
України здійснюється шляхом
внесення до нього змін.
Рішення про продовження строків
виконання доручення, окремих
його положень за погодженням з
Президентом України приймає
Державний секретар України, про
що повідомляється виконавцю
доручення.
11. Рішення про зняття з
контролю акта, доручення чи
окремих його положень приймає
за погодженням з Президентом
України Державний секретар
України.
За наявності інформації, що
підтверджує повне виконання
акта, доручення, відповідний
структурний підрозділ
Секретаріату Президента
України, орган або посадова
особа, яка здійснює контроль,
за погодженням зі Службою
контролю подає Державному
секретареві України пропозиції
щодо зняття акта, доручення з
контролю.
Про прийняте рішення про зняття
з контролю акта, доручення
письмово інформуються
виконавці.
12. Виконавці акта, доручення,
структурні підрозділи
Секретаріату Президента
України, орган або посадова
особа, яка здійснювала
контроль, через 10 днів після
закінчення кварталу подають до
Служби контролю щоквартальну
інформацію щодо виконання актів
і доручень, які перебували на
контролі протягом звітного
періоду, для узагальнення і
доповіді Державному секретареві
України.
6. "Про затвердження Типової
інструкції з діловодства у
центральних органах виконавчої
влади, Раді міністрів Автономної
Республіки Крим, місцевих
органах виконавчої влади"
Постанова Кабінету Міністрів
України
від 30.11.2011 N 1242 (зі змінами)
Додаток 15 до Інструкції (пункт 191)
СТРОКИ
виконання основних документів
1. Укази, розпорядження і
доручення Президента України -
у разі, коли в акті чи
дорученні Президента України
строк виконання завдання не
визначено, його виконання
здійснюється протягом 30
календарних днів з дати
набрання чинності цим актом.
2. Запит народного депутата
України - не пізніше ніж у
п'ятнадцятиденний строк з дня
його надходження або в інший
установлений Верховною Радою
України строк. Запит депутата
Верховної Ради Автономної
Республіки Крим - у
п'ятнадцятиденний строк,
депутата місцевої ради - в
установлений зазначеною Радою
строк. Якщо запит народного
депутата України (депутата
Верховної Ради Автономної
Республіки Крим, депутата
місцевої ради) з об'єктивних
причин не може бути розглянуто
в установлений строк,
надсилається відповідно до
закону письмове повідомлення
суб'єктам внесення запиту.
3. Звернення народного депутата
України (депутата Верховної
Ради Автономної Республіки
Крим, депутата місцевої ради) -
протягом не більш як 10 днів з
дня надходження.
У разі неможливості розгляду
звернення народного депутата
України (депутата Верховної
Ради Автономної Республіки
Крим, депутата місцевої ради) в
установлений строк йому
повідомляють про це офіційним
листом із зазначенням причин
продовження строку розгляду.
Строк розгляду депутатського
звернення з урахуванням строку
продовження не може
перевищувати 30 днів з моменту
його надходження.
4. Рішення Кабінету Міністрів
України щодо доопрацювання
проектів нормативно-правових
актів - до 10 днів після
розгляду проекту акта на
засіданні Кабінету Міністрів
України (якщо не встановлено
інший строк).
5. Постанови та висновки
Колегії Рахункової палати -
15 днів з дня реєстрації
документа в установі
(якщо інший строк
не встановлено у документі).
6. Погодження проектів актів
Кабінету Міністрів України
установами, яким ці проекти
надіслано для розгляду, - у
строк, установлений їх
головними розробниками.
7. Подання прокурора з вимогами
щодо усунення порушень закону,
причин та умов, що їм сприяли,
притягнення осіб до
передбаченої законом
відповідальності, відшкодування
шкоди, скасування нормативно-
правового акта, окремих його
частин або приведення його у
відповідність із законом,
припинення незаконних дій чи
бездіяльності посадових і
службових осіб - у визначений
прокурором строк, що
обчислюється з дня надходження
подання.
Постанова прокурора про
ініціювання притягнення особи
до адміністративної
відповідальності - у
десятиденний строк з дня її
надходження, якщо інше не
встановлено законом.
8. Запит на публічну інформацію
від фізичної, юридичної особи,
об'єднання громадян без
статусу юридичної особи, крім
суб'єктів владних повноважень
(далі - запитувачі) та надання
відповіді на запит на
інформацію - не більше
п'яти робочих днів від дня
надходження запиту.
У разі коли запит на інформацію
стосується інформації,
необхідної для захисту життя
чи свободи особи, про стан
довкілля, якість харчових
продуктів і предметів побуту,
аварії, катастрофи, небезпечні
природні явища та інші
надзвичайні події, що сталися
або можуть статись і загрожують
безпеці громадян, відповідь
повинна бути надана не пізніше
ніж протягом 48 годин з дня
надходження запиту.
У разі коли запит стосується
великого обсягу інформації або
потребує пошуку інформації
серед значної кількості даних,
розпорядник інформації може
продовжити строк розгляду
запиту до 20 робочих днів з
обґрунтуванням такого
продовження. Про продовження
строку розпорядник інформації
повідомляє запитувачу в
письмовій формі не пізніше ніж
протягом п'яти робочих днів з
дня надходження запиту.
Відстрочення в задоволенні
запиту на інформацію
допускається в разі, коли
запитувана інформація не може
бути надана для ознайомлення в
передбачені строки у разі
настання обставин непереборної
сили. Рішення про відстрочення
доводиться до відома запитувача
у письмовій формі з
роз'ясненням порядку оскарження
прийнятого рішення.
9. Звернення громадян - не
більше одного місяця від дня їх
надходження, а ті, які не
потребують додаткового
вивчення, - невідкладно, але не
пізніше 15 днів від дня їх
надходження.
Якщо у місячний строк вирішити
порушені у зверненні питання
неможливо, керівник установи
або його заступник встановлюють
необхідний строк для його
розгляду, про що повідомляють
особі, яка подала звернення.
При цьому загальний строк
вирішення питань, порушених у
зверненні, не може перевищувати
45 днів.
10. Листи-доручення і листи-
запити установ вищого рівня -
до зазначеного в них строку.
11. Телеграми, в яких
порушуються питання, що
потребують термінового
вирішення, - до двох днів,
решта - протягом 10 днів.
( Додаток 1 в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я N 293 від 10.04.2013 )
Додаток 2
до положення
ПАМ'ЯТКА
щодо порядку роботи з депутатськими запитами і депутатськими зверненнями
Порядок роботи з депутатськими запитами і депутатськими зверненнями законодавче закріплений у ст. ст. 85 і 86 Конституції України, ст. ст. 12 і 19 Закону України "Про статус народного депутата України" (нова редакція його прийнята Верховною Радою України 22.03.2001 р), главі 8.3 Регламенту Верховної Ради України.
1. Про депутатський запит
У статті 85 Конституції України регламентується порядок прийняття запиту до Президента України.
Запит обов'язково оголошується на пленарному засіданні Верховної Ради України, Верховна Рада приймає рішення про його направлення 1/5 від свого конституційного складу. Обов'язковим атрибутом є супровідний лист з зазначенням номера запиту, дати відправки, дати оголошення запиту на пленарному засіданні, прізвища депутата (групи депутатів), підпису посадової особи.
У статті 86 Конституції України визначено коло органів і посадових осіб, яким можуть адресуватися депутатські запити: "Народний депутат України має право на сесії Верховної Ради України звернутися із запитом до органів Верховної Ради України, до Кабінету Міністрів України, до керівників інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також до керівників підприємств, установ і організацій, розташованих на території України, незалежно від їх підпорядкування і форм власності".
У статті 12 Закону України "Про статус народного депутата України" визначено:
- суть депутатського запиту - "це вимога народного депутата, народних депутатів чи комітету Верховної Ради України, яка заявляється на сесії Верховної Ради України до Президента України, до органів Верховної Ради України, до Кабінету міністрів України, до керівників інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також до керівників підприємств, установ і організацій, розташованих на території України, незалежно від їх підпорядкування і форм власності, дати офіційну відповідь з питань, віднесених до їх компетенції",
- коло питань, які можуть бути порушені у депутатських запитах у новій редакції закону не обмежуються;
- термін розгляду депутатського запиту - "Президент України, керівники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, до яких звернуто запит, зобов'язані повідомити народного депутата, групу народних депутатів, комітет Верховної Ради України у письмовій формі про результати розгляду його (їх) запиту у 15-денний строк з дня його одержання або в інший, встановлений Верховною Радою України, строк;
- якщо запит з об'єктивних причин не може бути розглянуто у встановлений строк, Президент України, керівник відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, до якого звернуто запит, зобов'язаний письмово повідомити про це Голову Верховної Ради України та народного депутата, групу народних депутатів, комітет Верховної Ради України, який вніс (які внесли) запит і запропонувати інший строк, який не повинен перевищувати одного місяця після одержання запиту"
- кому адресується відповідь на запит - "відповідь на депутатський запит, внесений народним депутатом, надається відповідно Голові Верховної Ради і народному депутату, який його вніс". Відповідь на депутатський запит, внесений групою народних депутатів, комітетом Верховної Ради України, надається відповідно Голові Верховної Ради України і народному депутату України, підпис якого під запитом значиться першим, голові комітету Верховної Ради України. Відповідь надається в обов'язковому порядку і безпосередньо тим органом державної влади чи органом місцевого самоврядування, до якого було направлено запит, за підписом його керівника чи посадової особи, керівником підприємства, установи та організації; об'єднання громадян, на ім'я яких було направлено запит";

................
Перейти до повного тексту