1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
КИЇВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА МИТНИЦЯ
Н А К А З
05.08.2005 N 735
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Київської регіональної митниці N 119 від 07.02.2006 )
Про внесення змін до наказу Київської регіональної митниці від 24.12.2004 р. N 1250
На виконання вимог статті 71 Митного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 р. N 584 "Про затвердження Порядку визначення місця здійснення митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України", наказу Держмитслужби України від 09.11.2004 р. N 801 "Про затвердження Порядку взаємодії митних органів при митному оформленні товарів за листами-узгодженнями", з метою вдосконалення порядку митного оформлення товарів за листами-узгодженнями
НАКАЗУЮ:
1. Унести зміни до Тимчасового порядку взаємодії Київської регіональної митниці з іншими митними органами при митному оформленні товарів за листами-узгодженнями, виклавши його в редакції, що додається.
2. Начальникам підрозділів митного оформлення:
2.1. Ознайомити особовий склад з вимогами наказу.
2.2. Забезпечити інформування суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності про введення в дію даного наказу.
3. Вважати такими, що втратили чинність:
- наказ Київської регіональної митниці від 05.04.2005 р. N 264;
- наказ Київської регіональної митниці від 20.03.2000 р. N 236.
4. Начальнику загального відділу (Балкова Н.В.) довести даний наказ до підрозділів митного оформлення.
5. Контроль за виконанням даного наказу прокласти на заступників начальника Київської регіональної митниці згідно з їх функціональними обов'язками.
Тимчасово виконуючий
обов'язки начальника митниці

О.М.Ольховик
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Київської регіональної
митниці
05.08.2005 N 735
ПОРЯДОК
взаємодії Київської регіональної митниці з іншими митними органами при митному оформленні товарів за листами-узгодженнями (далі - Порядок)
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії Київської регіональної митниці (далі - КРМ) з іншими митними органами при здійсненні митного оформлення товарів за листами-узгодженнями і спрямований на запобігання ухиленням суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності (далі - суб'єкти ЗЕД) від сплати податків і зборів.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
посадова особа сектору по оформленню листів-узгоджень відділу організації митного контролю (далі - посадова особа сектору) - посадова особа, яка вповноважена на проведення оформлення листів-узгоджень;
керівництво митного підрозділу (далі - керівництво МП) - начальник відділу організації митного контролю, його заступники або вповноважена ним особа;
посадова особа підрозділу митного оформлення (далі - посадова особа ПМО) - посадова особа, яка вповноважена на проведення митного оформлення за листом-узгодженням;
керівництво підрозділу митного оформлення (далі - керівництво ПМО) - начальник підрозділу митного оформлення або вповноважена ним особа;
посадова особа загального відділу (далі - посадова особа ЗВ) - посадова особа загального відділу, яка проводить облік листів-узгоджень;
керівництво митниці - начальник митниці або його заступники;
інша митниця - для посадових осіб сектору та митниці обліку - це митниця оформлення, для посадових осіб підрозділу митного оформлення та митниці оформлення - це митниця обліку.
Інші терміни, що використовуються в цьому Порядку, визначені у Митному кодексі України, пункті 1.2 наказу Держмитслужби України від 09.11.2004 р. N 801 та інших нормативно-правових актах.
1.3. Лист-узгодження застосовується у випадках, передбачених Порядком визначення місця здійснення митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 N 584.
1.4. Для оформлення листів-узгоджень в Київській регіональній митниці (далі - КРМ) створений сектор по оформленню листів-узгоджень у складі відділу організації митного контролю (далі - Сектор). Оформлення листів-узгоджень проводиться виключно посадовими особами сектору, крім випадків оформлення листів-узгоджень на товари, експорт чи імпорт яких підлягає експортному контролю.
1.5. Оформлення листів-узгоджень на товари, експорт чи імпорт яких підлягає експортному контролю, проводиться виключно вповноваженими посадовими особами вантажного відділу N 8 КРМ, згідно з положеннями Порядку взаємодії Київської регіональної митниці з іншими митними органами при митному оформленні товарів за листами-узгодженнями, затвердженого наказом КРМ від 24.12.2004 р. N 1250.
1.6. Лист-узгодження заповнюється декларантом за допомогою персональної електронної обчислювальної машини (далі - ПЕОМ) на аркушах паперу формату А4 за формою, яка наведена в додатку 1 до цього Порядку. Виправлення, внесення змін та підчистки в ньому не допускаються.
Номер листа-узгодження заповнюється за такою схемою:
xxxxxxxxx /x/ xxxxxxx,
1 2 3
де 1 - код ПМО, у якому проводиться митне оформлення товарів, згідно з Класифікатором митних органів України та їх структурних підрозділів, затвердженим наказом Держмитслужби України від 02.04.2004 N 233 (зі змінами й доповненнями);
2 - остання цифра поточного року;
3 - порядковий номер листа-узгодження.
1.7. Листи-узгодження на здійснення митного оформлення поза зоною діяльності КРМ, можуть надаватися на одну партію товарів або на весь обсяг контракту.
1.8. Оформлені листи-узгодження формуються в справи, згідно з номенклатурою справ, зберігаються в секторі на протязі 1 року та передаються до архіву митниці.
Порядок передачі та термін зберігання в архіві митниці визначається Інструкцією щодо формування та передачі справ до архіву Київської регіональної митниці, затвердженою начальником КРМ 10.06.97.
1.9. Для здійснення контролю за результатами митного оформлення товарів на підставі листів-узгоджень використовується електронний реєстр листів-узгоджень в Єдиній автоматизованій інформаційній системі Держмитслужби України (далі - Реєстр). Реєстр формується у вигляді таблиці. Форма Реєстру наведена у додатку 2 до наказу Держмитслужби України від 09.11.2004 р. N 801.
1.10. Доступ до Реєстру каналами електронного зв'язку забезпечується посадовим особам сектору та ПМО у межах їх службових повноважень з метою занесення даних, здійснення контролю за результатами митного оформлення, а також для актуалізації Реєстру.
2. Оформлення листа-узгодження в Київській регіональній митниці
2.1. Декларант, який має намір оформити у митному відношенні товари в зоні діяльності іншої митниці, ніж митниця обліку, подає до сектору заяву про необхідність надання листа-узгодження в двох примірниках на ім'я начальника митниці обліку та митниці оформлення. Заява повинна містити відомості, необхідні для заповнення Реєстру та мотивовану причину щодо проведення митного оформлення у визначеній у даній заяві митниці.
Декларантом подається лист-узгодження в трьох примірниках, до яких долучається магнітний носій інформації, з електронною копією листа-узгодження, в установленому форматі та два пакети документів. Пакети документів разом з листом-узгодженням та заявою прошиваються суб'єктом ЗЕД і завіряються підписом уповноваженої особи підприємства (суб'єкта підприємницької діяльності) та печаткою цього підприємства. На зворотному боці останнього аркуша кожного пакета документів учиняється запис
"Прошито та пронумеровано _______________________________ аркушів.
(цифрами та прописом кількість)
Декларант ____________________________________".
(посада, підпис, ініціали, прізвище)
До пакета документів додаються завірені в установленому порядку копії таких документів:
- зовнішньоекономічний договір (контракт) з додатками до нього;
- договір комісії, доручення тощо (при потребі);
- картка реєстрації-обліку контракту або ліцензії (при потребі).
Крім перерахованого вище, посадовій особі сектору надаються засвідчені в установленому порядку копії документів, які вказують на необхідність проведення митного оформлення у визначеній митниці, копія облікової картки суб'єкта ЗЕД, копія про декларування валютних коштів або довідка про їх відсутність.
Для проведення ідентифікації посадовою особою сектору перерахованих вище документів, декларантом мають надаватися їх оригінали.
У разі подання документів представником підприємства, яке здійснює декларування на підставі договору, посадовій особі сектору додатково подаються копії та оригінали документів, які засвідчують повноваження представника такого підприємства.
2.2. Посадова особа сектору перевіряє повноваження декларанта, реквізити суб'єкта ЗЕД, відсутність порушень суб'єкта ЗЕД за місцем державної реєстрації (тимчасове ввезення/вивезення, інформація від ВКДВ про недоставлення вантажів та інше), можливе введення режиму індивідуального ліцензування та тимчасового призупинення зовнішньоекономічної діяльності, відповідність даних електронної копії листа-узгодження даним, зазначеним у листі-узгодженні, надані комплекти документів. За відсутності зауважень у графі "Посадова особа сектору" на всіх екземплярах листа-узгодження проставляє підпис, прізвище та відбиток ОНП. Відбиток ОНП проставляється також на зворотному боці останнього аркуша пакета документів у місці прошивання.
Подальше оформлення листа-узгодження до моменту його видачі проводиться без участі декларанта.
2.3. При порушенні декларантом вимог, наведених у п. 2.1 Порядку, виявленні невідповідності даних електронної та паперової копії листа-узгодження, невідповідності відомостей зазначених в листі-узгодженні та підшитих в пакеті документів, лист-узгодження до розгляду не приймається. Такий лист-узгодження повертається декларанту для доопрацювання з накладенням резолюції посадової особи сектору на зворотному боці одного з екземплярів листа-узгодження щодо причин повернення. При повторному зверненні до посадової особи сектору з метою оформлення доопрацьованого листа-узгодження, декларантом надається екземпляр згаданого листа-узгодження для скорочення часу розгляду документів при повторному зверненні.
2.4. Після проставлення відміток посадової особи сектору всі екземпляри листа-узгодження надаються керівництву МП, яке при відсутності зауважень у графі "Начальник митного підрозділу або вповноважена ним особа" на всіх примірниках листа-узгодження проставляє свою посаду, особистий підпис та прізвище.
2.5. Всі екземпляри листа-узгодження з відмітками посадової особи сектору та керівництва митного підрозділу надаються посадовій особі загального відділу для реєстрації.
2.6. Якщо лист-узгодження надається на товари, експорт чи імпорт яких підлягає ліцензуванню і квотуванню або які переміщуються за зовнішньоекономічними договорами (контрактами), що підлягають реєстрації в установленому порядку, то посадовій особі сектору надаються оригінали карток реєстрації-обліку контракту чи оригінал ліцензії.
На оригіналах карток-реєстрації контракту та ліцензії посадова особа сектору вчиняє запис "Ураховано при оформленні в __________________ митниці товарів за кодом _________ згідно з УКТ ЗЕД у кількості _______________ на суму __________________" і завіряє його відбитком ОНП.
Оригінал ліцензії та один з оригіналів картки-реєстрації контракту реєструється в Журналі реєстрації ліцензій (карток-реєстрації контракту) та залишається в секторі на контролі.
2.7. У разі прийняття керівництвом митниці рішення про відмову в оформленні листа-узгодження, на одному з примірників листа-узгодження накладається відповідна резолюції, яка засвідчується відбитком гербової печатки митниці. Всі екземпляри листа-узгодження через посадову особу сектору повертаються декларанту.
2.8. При позитивному рішенні та за наявності відміток керівництва митниці у графі "Начальник митниці обліку" листа-узгодження, посадова особа загального відділу (далі - ЗВ) заносить необхідні дані в ПЕОМ та роздруковує картку видачі документа. На всіх примірниках листа-узгодження особистий підпис керівництва митниці засвідчується відбитком гербової печатки митниці. Всі екземпляри листа-узгодження разом з пакетами документів передаються посадовій особі сектору, яка направляє засобами електронної пошти до ЄАІС електронну копію листа-узгодження.
2.9. Після отримання від ЄАІС протоколу прийняття електронної копії, у якому зазначено номер листа-узгодження, посадова особа сектору проставляє на примірниках листа-узгодження його номер, реєструє лист-узгодження в журналі обліку листів-узгоджень на ПЕОМ, підтверджує розміщення листа-узгодження в Реєстрі та в подальшому здійснює контроль за результатами митного оформлення товарів за цим листом-узгодженням. З цього моменту лист-узгодження вважається оформленим у повному обсязі.
2.10. Один примірник листа-узгодження разом з оригіналом заяви та пакетом документів зберігається в секторі. Два примірники листа-узгодження разом з пакетом документів, заявою і магнітним носієм видаються декларанту, який робить відмітку про отримання зазначених документів у картці видачі документа.
3. Митне оформлення товарів за листами-узгодженнями в Київській регіональній митниці

................
Перейти до повного тексту