1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
14.12.2004 N 705
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної податкової адміністрації N 604 від 26.12.2005 )
Про організацію особистого прийому громадян
(Витяг)
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної податкової адміністрації N 237 від 29.06.2005 )
На виконання вимог указів Президента України від 19 березня 1997 року N 241/97 "Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення", від 13 серпня 2002 року N 700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", від 14 квітня 2004 року N 434/2004 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів" щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів виконавчої влади, а також з метою удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності посадових осіб за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити у новій редакції Порядок особистого прийому громадян посадовими особами Державної податкової адміністрації України (додаток 1).
2. Затвердити Графік особистого прийому громадян посадовими особами Державної податкової адміністрації України (додаток 2).
3. Затвердити Єдиний стандарт громадських приймалень ДПС України (додаток 3).
<...>
8. Визнати такими, що втратили чинність, накази ДПА України:
від 30.12.2003 N 642 "Про організацію особистого прийому громадян";
від 13.09.2004 N 530 "Про внесення змін до наказу ДПА України "Про організацію особистого прийому громадян" від 30.12.2003 N 642 (із змінами та доповненнями)".
<...>
Голова Ф.О.Ярошенко
Додаток 1
до наказу ДПАУ
14.12.2004 N 705
ПОРЯДОК
особистого прийому громадян посадовими особами Державної податкової адміністрації України
1. Загальні положення
Порядок особистого прийому громадян посадовими особами Державної податкової адміністрації України регламентує питання проведення особистого прийому громадян посадовими особами Державної податкової адміністрації України (далі - Порядок).
1.1. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:
безумовне виконання Закону України від 2 жовтня 1996 року N 393/96-ВР "Про звернення громадян", указів Президента України від 19 березня 1997 року N 241/97 "Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення", від 13 серпня 2002 року N 700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" та від 14 квітня 2004 року N 434/2004 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів";
сприяння у вирішенні відповідно до чинного законодавства та у межах компетенції проблемних питань щодо оподаткування, з якими звертаються громадяни;
створення партнерських взаємовідносин між органами державної податкової служби та громадянами.
1.2. Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення життєво важливих проблем окремої людини та суспільства в цілому у ДПА України діє громадська приймальня, яка міститься за адресою: Львівська площа, 6, кімната 117.
1.3. Вхід до громадської приймальні відвідувачів, які попередньо записалися на прийом до посадових осіб ДПА України, здійснюється за списком, підписаним директором Департаменту обслуговування платників податків, а у разі його відсутності - заступниками директора цього Департаменту (додаток 2);
підписаний список громадян, які записалися на прийом, передається керівнику охорони ДПА України за 1 - 2 дні до календарної дати прийому посадовою особою згідно із затвердженим графіком;
працівники охорони забезпечують супроводження громадян до громадської приймальні (кімната N 117/6).
1.4. У разі коли громадяни бажають записатися на особистий прийом до посадових осіб ДПА України, які не здійснюють особистий прийом громадян згідно з графіком, такі посадові особи залучаються до проведення прийому. Час прийому цієї зустрічі погоджується з керівником відповідного структурного підрозділу.
У разі якщо дата прийому припадає на святковий день, особистий прийом громадян здійснюється у інший день місяця за погодженням із відповідною посадовою особою та громадянином.
Якщо громадяни не з'явилися на особистий прийом, про це до журналу обліку вноситься відповідний запис.
Щомісячні графіки особистого прийому громадян керівниками та посадовими особами ДПА України формуються на підставі графіка особистого прийому громадян та візуються керівником структурного підрозділу, що відповідає за цей напрям роботи.
1.7. У разі призначення або звільнення посадових осіб вносяться відповідні зміни до графіка особистого прийому громадян посадовими особами Державної податкової адміністрації України.
1.8. Якщо громадяни звернулися на особистий прийом без попереднього запису, особистий прийом громадян здійснюватиметься структурним підрозділом, до компетенції якого належить розгляд цього питання. Час прийому та відповідальна особа щодо здійснення особистого прийому громадянина погоджується з керівником відповідного структурного підрозділу.
1.9. Якщо громадяни звернулися на особистий прийом з питання, вирішення якого потребує залучення фахівців декількох структурних підрозділів, то для забезпечення кваліфікованого розв'язання порушених відвідувачем питань залучаються відповідні структурні підрозділи.
2. Підготовка матеріалів для організації та проведення особистого прийому громадян
2.1. Під час проведення попереднього запису у телефонному режимі у громадян, які записуються на прийом, з'ясовується інформація, що вноситься до Картки обліку особистого прийому громадян (додаток 4).
2.2. Відповідальні за організацію особистого прийому громадян працівники не пізніше ніж за день до встановленого графіком дня прийому письмово повідомляють відповідну посадову особу (додаток 3).
2.3. Для забезпечення здійснення особистого прийому Головою ДПА України та заступниками Голови:
структурний підрозділ, до функцій якого входить організація особистого прийому громадян, готує Окреме доручення (додаток 5) за підписом заступника Голови, відповідального за напрям роботи за зверненнями громадян.
В установленому порядку Окреме доручення надається для виконання до відповідного структурного підрозділу.
2.3.3. Структурні підрозділи за Окремим дорученням готують і надають протягом одного дня інформаційні матеріали в термін не пізніше двох днів до особистого прийому, а саме:
аналіз законодавчої та нормативно-правової бази з порушеного питання громадян з наданням копій витягів із законодавчих та нормативно-правових актів, які не повинні містити інформації з обмеженим доступом;
обгрунтування та проект відповіді громадянам за порушеним питанням;
у разі якщо звернення громадян є повторними, готують та надають матеріали (копії матеріалів справи з цього питання як на регіональному, так і на рівні центрального апарату);
повідомляють прізвище, ім'я та по батькові посадової особи (керівника або заступника керівника структурного підрозділу), яка має бути залучена до участі в особистому прийомі громадян "___" ____________ 200_ р.
Підготовлені матеріали передаються до структурного підрозділу, який відповідає за організацію особистого прийому громадян супровідним листом за підписом керівника структурного підрозділу або його заступника.
На підставі отриманих від структурних підрозділів матеріалів готується інформаційна довідка (додаток 6), що надається посадовій особі, яка здійснює особистий прийом громадян "___" ____________ 200_ р.
2.4. Для забезпечення організації особистого прийому керівниками структурних підрозділів ДПА України підготовка інформаційних матеріалів здійснюється відповідними підрозділами.
3. Організація та проведення особистого прийому громадян
Прийом громадян посадовими особами ДПА України здійснюється у визначені дні та години за попереднім записом згідно із затвердженим графіком.
Попередній запис громадян на особистий прийом до посадових осіб ДПА України проводиться у телефонному режимі відповідальними працівниками Департаменту обслуговування платників податків.
Запис громадян закінчується за 3 дні до календарної дати прийому відповідної посадової особи згідно з графіком особистого прийому.
Прийом громадян Головою ДПА України або його заступниками здійснюється за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками структурних підрозділів ДПА України.
При відсутності посадової особи прийом здійснюють посадові особи відповідно до розподілу обов'язків.
3.5. Громадяни, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.
Особистий прийом громадян проводиться від імені Державної податкової адміністрації України. Прийом починається з пропозиції відвідувачеві назвати своє прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання, а також викласти суть питання, з яким він звертається.
Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються посадовою особою у журналі обліку особистого прийому громадян за встановленою формою (додаток 1).
3.8. Облік особистого прийому громадян, що проводиться Головою ДПА України або його заступниками, та контроль за виконанням рішень, прийнятих під час особистого прийому, здійснюється відповідальним працівником структурного підрозділу, відповідального за організацію особистого прийому громадян.
На вимогу Голови ДПА України або його заступників для/або під час проведення особистого прийому громадян залучаються керівники відповідних структурних підрозділів.
3.9. Структурні підрозділи, визначені виконавцями, забезпечують виконання доручень (рішень, резолюцій) керівництва ДПА України за резолюцією на особистому прийомі громадян.

................
Перейти до повного тексту