- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про затвердження інформаційних карток деяких адміністративних послуг у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що надаються Міністерством економічного розвитку і торгівлі України
1. Затвердити такі, що додаються:
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі висновку про те, що товари, які використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива, не виробляються та не мають аналогів в Україні;
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі ліцензії на імпорт товарів;
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі ліцензії на експорт товарів:
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі дозволу на імпорт в Україну;
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі спеціальної ліцензії;
( Абзац восьмий пункту 1 виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 829 від 20.07.2015 )
( Абзац дев'ятий пункту 1 виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 541 від 04.12.2019 )
( Абзац десятий пункту 1 виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 847 від 12.06.2017 )
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі висновку щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком;
( Абзац одинадцятий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 509 від 22.03.2019 )
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі дозволу на реекспорт товарів іноземного походження та товарів українського походження;
інформаційну картку адміністративної послуги з видачі індивідуальної ліцензії на здійснення майнових інвестицій за межами України;
( Абзац чотирнадцятий пункту 1 виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 524 від 06.05.2014 )
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр економічного розвитку і торгівлі України |
І.М. Прасолов |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі висновку про те, що товари, які використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива, не виробляються та не мають аналогів в Україні
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса веб-сайта)
Мінекономрозвитку. Повний пакет документів надсилається (за вибором здобувача ліцензії) поштовим відправленням з описом вкладення або подається особисто через поштову скриньку Мінекономрозвитку за адресою: вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, поштовий індекс: 01008, або в електронній формі - через Єдиний державний портал адміністративних послуг: www.my.gov.ua.
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-12, (044) 200-47-73*37-08, (044) 200-47-73*37-09, (044) 200-47-73*37-21, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
Видача документів за результатами надання адміністративних послуг здійснюється за графіком: у робочі дні з понеділка по четвер з 09:00 до 18:00, у п'ятницю та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45. У вихідні та святкові дні видача документів не здійснюється.
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
1) лист-звернення щодо видачі висновку у довільній формі на офіційному бланку суб'єкта господарювання за підписом керівника (або особи, яка виконує його обов'язки), скріплений печаткою суб'єкта господарювання (за наявності);
2) засвідчені підписом керівника (або особи, яка виконує його обов'язки) та печаткою (за наявності) суб'єкта господарювання копії та офіційні переклади (у разі, коли документи укладено лише іноземною мовою):
зовнішньоекономічного договору (контракту) з усіма додатками та специфікаціями або іншого документа, який є підставою для ввезення товару на митну територію України;
технічного паспорта або іншого документа заводу - виробника товару, у якому зазначено, що товар призначений для виробництва та/або споживання біологічних видів палива;
довідки або виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
3) оригінал експертного висновку Торгово-промислової палати України або регіональної торгово-промислової палати щодо визначення кодів товарів згідно з
УКТЗЕД.
2. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Послуга надається безоплатно.
3. Строк надання адміністративної послуги
Висновок про те, що товари, які використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива, не виробляються та не мають аналогів в Україні (далі - Висновок), або лист-відмова в його видачі надається протягом 30 календарних днів з дати реєстрації документів у Міністерстві.
Якщо результати розгляду поданих документів не дають можливості прийняти обґрунтоване рішення щодо видачі Висновку, Міністерство може звернутися до галузевих центральних органів виконавчої влади, Торгово-промислової палати України та інших спеціалізованих (експертних) установ або підприємств для отримання інформації стосовно виробництва товарів або їх аналогів в Україні, необхідної для видачі висновку. У такому разі строк видачі висновку продовжується до надходження інформації від вказаних установ або підприємств, але не більше ніж на 30 календарних днів, про що Міністерство письмово повідомляє заявника.
4. Результат надання адміністративної послуги
Висновок про те, що товари, які використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива, не виробляються та не мають аналогів в Україні, або лист-відмова в його видачі.
5. Можливі способи отримання відповіді
Висновок або лист-відмова в його видачі надається засобами поштового зв'язку або безпосередньо суб'єкту господарювання чи його представникові за умови надання оригіналу належним чином оформленої довіреності на його отримання та документа, що посвідчує особу.
6. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
постанова Кабінету Міністрів України від 18.05.2011 № 581 "Про затвердження Порядку ввезення на митну територію України техніки, обладнання, устаткування, технічних та транспортних засобів, що використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива";
наказ Мінекономрозвитку від 23.08.2011 № 42 "Про порядок видачі висновків про те, що товари, які використовуються для розвитку виробництва і забезпечення споживання біологічних видів палива, не виробляються та не мають аналогів в Україні".
Директор департаменту зовнішньоекономічної діяльності |
Ю.О. Петровський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі ліцензії на імпорт товарів
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайта)
Мінекономрозвитку. Повний пакет документів надсилається (за вибором здобувача ліцензії) поштовим відправленням з описом вкладення або подається особисто через поштову скриньку Мінекономрозвитку за адресою: вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, поштовий індекс: 01008, або в електронній формі - через Єдиний державний портал адміністративних послуг: www.my.gov.ua.
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-12, (044) 200-47-73*37-08, (044) 200-47-73*37-09, (044) 200-47-73*37-21, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
Видача документів за результатами надання адміністративних послуг здійснюється за графіком: у робочі дні з понеділка по четвер з 09:00 до 18:00, у п'ятницю та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45. У вихідні та святкові дні видача документів не здійснюється.
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
лист-звернення щодо оформлення ліцензії з гарантією сплати державного збору за її видачу;
копія зовнішньоекономічного договору (контракту), усі додатки та специфікації до нього, завірені в установленому законодавством порядку;
оригінал погодження відповідного уповноваженого органу виконавчої влади (у випадках, визначених Кабінетом Міністрів України).
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Розмір плати за видачу ліцензії становить:
у режимі неавтоматичного ліцензування - 780 гривень;
у режимі автоматичного ліцензування - 220 гривень.
4. Строк надання адміністративної послуги
У разі запровадження режиму автоматичного ліцензування строк видачі ліцензії не повинен перевищувати 10 робочих днів від дати одержання заявки та інших необхідних документів, що відповідають установленим вимогам.
У разі запровадження режиму неавтоматичного ліцензування строк розгляду заявок не повинен перевищувати 30 днів від дати їх одержання, якщо заявки розглядаються в порядку їх надходження, та більше 60 днів від дати закінчення оголошеного строку приймання заявок, якщо всі вони розглядаються одночасно.
5. Результат надання адміністративної послуги
Ліцензія на імпорт товарів.
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
Видача ліцензії здійснюється за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу платіжного доручення з оригінальною відміткою банку про сплату державного збору за видачу ліцензії в розмірі, установленому Кабінетом Міністрів України.
Ліцензія видається фізичній особі - суб'єкту підприємницької діяльності, керівнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за наявності документа, що посвідчує їх особу, або уповноваженому представнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу оригіналу довіреності, що засвідчує право на отримання ліцензії, та документа, що посвідчує особу представника.
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
щорічна постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліків товарів, експорт та імпорт яких підлягає ліцензуванню, та квот";
наказ Мінекономіки від 14.09.2007 № 302 "Про затвердження нормативно-правових актів щодо ліцензування імпорту товарів та внесення змін до Порядку розгляду заявок на видачу ліцензій у сфері нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Міністерстві економіки України".
Директор департаменту зовнішньоекономічної діяльності |
Ю.О. Петровський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі ліцензії на експорт товарів
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайта)
Мінекономрозвитку. Повний пакет документів надсилається (за вибором здобувача ліцензії) поштовим відправленням з описом вкладення або подається особисто через поштову скриньку Мінекономрозвитку за адресою: вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, поштовий індекс: 01008, або в електронній формі - через Єдиний державний портал адміністративних послуг: www.my.gov.ua.
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-12, (044) 200-47-73*37-08, (044) 200-47-73*37-09, (044) 200-47-73*37-21, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
Видача документів за результатами надання адміністративних послуг здійснюється за графіком: у робочі дні з понеділка по четвер з 09:00 до 18:00, у п'ятницю та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45. У вихідні та святкові дні видача документів не здійснюється.
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
лист-звернення щодо оформлення ліцензії з гарантією сплати державного збору за її видачу;
копія зовнішньоекономічного договору (контракту), усі додатки та специфікації до нього, засвідчені в установленому законодавством порядку;
експертний висновок (оригінал) з визначенням країни походження та коду товару відповідно до
УКТЗЕД, який видається Торгово-промисловою палатою України або регіональною торгово-промисловою палатою;
інші документи, вимоги щодо подання яких встановлені законодавством України.
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Розмір плати за видачу ліцензії становить:
у режимі неавтоматичного ліцензування - 780 гривень;
у режимі автоматичного ліцензування - 220 гривень.
4. Строк надання адміністративної послуги
У разі запровадження режиму автоматичного ліцензування строк видачі ліцензії не повинен перевищувати 10 робочих днів від дати одержання заявки та інших необхідних документів, що відповідають установленим вимогам.
У разі запровадження режиму неавтоматичного ліцензування строк розгляду заявок не повинен перевищувати 30 днів від дати їх одержання, якщо заявки розглядаються в порядку їх надходження, та більше 60 днів від дати закінчення оголошеного строку приймання заявок, якщо всі вони розглядаються одночасно.
5. Результат надання адміністративної послуги
Ліцензія на експорт товарів.
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
Видача ліцензії здійснюється за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу платіжного доручення з оригінальною відміткою банку про сплату державного збору за видачу ліцензії в розмірі, установленому Кабінетом Міністрів України.
Ліцензія видається фізичній особі - суб'єкту підприємницької діяльності, керівнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за наявності документа, що посвідчує їх особу, або вповноваженому представникові суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу оригіналу довіреності, що засвідчує право на отримання ліцензії, та документа, що посвідчує особу представника.
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
щорічна постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліків товарів, експорт та імпорт яких підлягає ліцензуванню, та квот";
Директор департаменту зовнішньоекономічної діяльності |
Ю.О. Петровський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі дозволу на імпорт товарів
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайта)
Мінекономрозвитку, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2, 6-й під'їзд.
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-14, (044) 200-47-73*37-17, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
Контактний телефон: (044) 253-52-75, (044) 253-41-22, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 829 від 20.07.2015 )
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Дозвіл на імпорт видається на безоплатній основі.
4. Строк надання адміністративної послуги
Відповідно до пункту 3.2
Порядку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів розглядає заяву та приймає рішення про видачу дозволу або відмову в його видачі.
5. Результат надання адміністративної послуги
Дозвіл на імпорт товарів.
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
Видача заявнику дозволу на імпорт здійснюється лише за наявності оформленого доручення на його одержання.
Дозвіл на імпорт видається в одному примірнику.
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
Директор департаменту зовнішньоекономічної діяльності |
Ю.О. Петровський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
11.06.2013 № 621
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі спеціальної ліцензії
1. Суб'єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайта)
Мінекономрозвитку. Повний пакет документів надсилається (за вибором здобувача ліцензії) поштовим відправленням з описом вкладення або подається особисто через поштову скриньку Мінекономрозвитку за адресою: вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, поштовий індекс: 01008, або в електронній формі - через Єдиний державний портал адміністративних послуг: www.my.gov.ua.
Контактні телефони: (044) 200-47-73*37-12, (044) 200-47-73*37-08, (044) 200-47-73*37-09, (044) 200-47-73*37-21, офіційний веб-сайт Мінекономрозвитку: www.me.gov.ua.
Видача документів за результатами надання адміністративних послуг здійснюється за графіком: у робочі дні з понеділка по четвер з 09:00 до 18:00, у п'ятницю та передсвяткові дні з 09:00 до 16:45. У вихідні та святкові дні видача документів не здійснюється.
2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, а в разі потреби - інформацію про умови чи підстави отримання адміністративної послуги
лист-звернення щодо оформлення спеціальної ліцензії, у якому заявник зобов'язується сплатити державний збір за її оформлення;
заявка на одержання спеціальної ліцензії, оформлена належним чином;
копія контракту з додержанням вимог рішення Комісії, а також усі додатки і специфікації до нього, засвідчені в установленому порядку керівником суб'єкта підприємницької діяльності;
копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податку;
оригінал сертифіката про проходження товару, виданого уповноваженими органами країни експорту, та його копія;
акт експертизи товару, виданий Торгово-промисловою палатою України або регіональною торгово-промисловою палатою, з визначенням коду товару згідно з
УКТЗЕД.
3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
Розмір плати за видачу ліцензії становить - 780 гривень.
4. Строк надання адміністративної послуги
Мінекономрозвитку відповідно до пункту 3.2
Порядку протягом 15 робочих днів розглядає подані документи та приймає рішення про видачу ліцензії або відмову в її видачі.
5. Результат надання адміністративної послуги
6. Можливі способи отримання відповіді (результату)
Видача ліцензії здійснюється за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу платіжного доручення з оригінальною відміткою банку про сплату державного збору за видачу ліцензії в розмірі, установленому Кабінетом Міністрів України.
Ліцензія видається фізичній особі - суб'єкту підприємницької діяльності, керівнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за наявності документа, що посвідчує їх особу, або уповноваженому представнику суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності за умови подання до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України або уповноваженого органу оригіналу довіреності, що засвідчує право на отримання ліцензії, та документа, що посвідчує особу представника.
Спеціальна ліцензія видається в одному примірнику.
7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
................Перейти до повного тексту