- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ
ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
України з питань надзвичайних ситуацій та у справах
захисту населення від наслідків Чорнобильської
катастрофи
N 620 від 03.08.2010 )
Про затвердження Галузевої програми МНС з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу
На виконання Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2008 року
N 107, із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2009 року
N 793 "Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Галузеву програму Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу (далі - Галузева програма), що додається.
2. Відділу координації заходів з підготовки чемпіонату Європи з футболу 2012 року Департаменту розвитку та супроводу системи "112", телекомунікації, інформатизації та оповіщення (координатор у системі МНС з питань виконання завдань з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу), Державному департаменту пожежної безпеки, Державній інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки, Департаменту цивільного захисту, Департаменту управління рятувальними силами, Департаменту економіки і фінансів. Департаменту матеріально-технічного забезпечення, Департаменту капітального будівництва та забезпечення житлом, Державній спеціалізованій аварійно-рятувальній службі пошуку і рятування туристів, Державній спеціалізованій аварійно-рятувальній службі на водних об'єктах України, ГУ МНС України в Донецькій, Київській, Львівській, Харківській областях та в м. Києві забезпечити виконання Галузевої програми в межах своїх повноважень.
3. Згідно з вимогами пунктів 44, 45 Порядку розроблення та виконання державних цільових програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року
N 106, задіяним у виконанні Галузевої програми урядовим органам державного управління, департаментам та самостійним структурним підрозділам центрального апарату Міністерства, територіальним органам управління, щокварталу, до 20 числа наступного за звітним кварталом місяця, надавати відповідно до своїх повноважень до відділу координації заходів з підготовки чемпіонату Європи з футболу 2012 року Департаменту розвитку та супроводу системи "112", телекомунікації, інформатизації та оповіщення інформацію про стан виконання завдань і заходів, визначених Програмою, а також про надходження і використання коштів на їх виконання з державного бюджету та інших джерел фінансування.
4. Відділу координації заходів з підготовки чемпіонату Європи з футболу 2012 року Департаменту розвитку та супроводу системи "112", телекомунікації, інформатизації та оповіщення:
забезпечити у взаємодії з Координаційним бюро з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі - Бюро) та Мінекономіки - державним замовником і керівником
Державної цільової програми постійну координацію визначених Галузевою програмою заходів, які потребують фінансування;
організовувати за участю представників структурних підрозділів МНС та Бюро наради з питань підготовки до Євро-2012, стану виконання 10 завдання
Державної цільової програми та Галузевої програми.
5. У разі необхідності в межах кошторисних призначень на поточний рік МНС має право змінювати адреси об'єктів реконструкції та капітального ремонту шляхом внесення змін до Галузевої програми.
6. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МНС від 17.11.2008
N 838 "Про затвердження Галузевої програми МНС щодо забезпечення виконання завдань та заходів Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та відповідних змін до неї і Генерального плану інфраструктури забезпечення фінальної частини Євро-2012".
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Третьякова В.М.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
України з питань
надзвичайних ситуацій
та у справах захисту
населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи
04.08.2009 N 540
ПОГОДЖЕНО
Координаційне бюро
з питань підготовки
та проведення
в Україні фінальної
частини чемпіонату
Європи 2012 року
з футболу
Секретаріату Кабінету
Міністрів України
____________
04.08.2009
Міністерство
економіки України
____________
04.08.2009
Федерація
футболу України
____________
04.08.2009
ГАЛУЗЕВА ПРОГРАМА
Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу
1. Мета Галузевої програми
Мета цієї Галузевої програми полягає у забезпеченні відповідних вимог УЄФА та наданих Урядом України державних гарантій.
Спілка європейських футбольних асоціацій (УЄФА) визначила Федерацію футболу України та Польську футбольну асоціацію приймаючими асоціаціями фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу. У період з 9 червня по 1 липня 2012 року в Україні відбудеться 16 футбольних матчів.
Основними проблемами, на розв'язання яких МНС спрямовує комплекс взаємопов'язаних завдань і заходів щодо підготовки та проведення Чемпіонату, визначаються:
невідповідність вимогам УЄФА великої кількості об'єктів спортивної, транспортної, інформаційно-телекомунікаційної, соціальної інфраструктури, які повинні забезпечити на належному рівні безпеки проведення чемпіонату та прийом осіб, діяльність яких пов'язана з проведенням Чемпіонату;
відсутність у МНС досвіду забезпечення безпеки в межах повноважень МНС щодо підготовки та проведення в Україні світового рівня спортивних міжнародних заходів і у цьому зв'язку достатньої кількості фахівців, що володіють необхідними професійними знаннями, здатними забезпечити відповідні вимоги УЄФА та надані Урядом України гарантії.
Ураховуючи, що фінальна частина чемпіонату Європи з футболу є однією з найбільш суспільно значущих світових спортивних подій, МНС, крім інших вимог УЄФА, повинно в межах своїх повноважень та з метою створення свята в умовах загальної безпеки:
забезпечити комплексну організацію заходів МНС та його місцевих підрозділів, задіяних у підготовці і проведенні Євро-2012, планову взаємодію з відповідними центральними і місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах відповідних заходів галузевих та регіональних програм і програм міст, в яких заплановано проведення заходів з підготовки та проведення Чемпіонату;
забезпечити готовність органів управління та сил МНС до реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, у тому числі тих, що можуть виникнути внаслідок терористичної діяльності;
забезпечити деталізоване планування та опис планів заходів МНС у містах проведення Чемпіонату, а також в інших місцях перебування футбольних уболівальників;
взяти участь в межах компетенції у підготовці відповідних об'єктів спортивної, транспортної, інформаційно-телекомунікаційної та соціальної інфраструктури, які повинні забезпечити проведення Чемпіонату та прийом осіб, діяльність яких пов'язана з його проведенням;
забезпечити в межах компетенції розв'язання інших проблем, які можуть виникати під час підготовки та проведення Чемпіонату.
2. Шляхи і способи розв'язання проблеми
Для досягнення зазначеної мети цією Галузевою програмою передбачено створити сучасні системи надання допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій. МНС, як виконавцю 10 завдання
Державної цільової програми, у взаємодії з МВС та разом з Мінекономіки - державним замовником та керівником Державної цільової програми:
розробити та затвердити і забезпечити виконання в установленому законодавством порядку узгоджені деталізовані комплексні плани заходів МНС на 2010, 2011 та 2012 роки щодо виконання Галузевої програми;
здійснити розрахунки сил і засобів та розробити відповідні деталізовані плани дій підрозділів МНС, що будуть задіяні у містах проведення матчів, в яких передбачити заходи щодо організації та проведення радіаційного і хімічного спостереження у місцях масового перебування людей та їх захисту від радіоактивних і небезпечних хімічних речовин;
розробити разом з Бюро узгоджені пропозиції щодо внесення відповідних зміни та доповнень до затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2008 року
N 1244-р Концепції безпеки та правопорядку.
Забезпечити згідно з міжнародними вимогами пожежної та техногенної безпеки:
підвищення можливостей рятувальних підрозділів для надійного забезпечення безпеки людей на рівні світових стандартів;
впровадження системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112.
Прогнозні обсяги і джерела фінансування завдань і заходів Галузевої програми наведені у паспорті (додаток 1).
3. Завдання і заходи
Під час підготовки деталізованих комплексних планів у розрізі кожного об'єкта інфраструктури визначаються конкретні завдання і заходи щодо їх реалізації та враховується їх взаємозв'язок, повнота та всебічність, узгодженість із програмами різних рівнів.
Заходи Галузевої програми із забезпечення безпеки та цивільного захисту плануватимуться та реалізовуватимуться в порядку, встановленому чинним законодавством України та у загальноприйнятих європейських моделях, з формалізацією їх у відповідних відомчих нормативно-правових актах.
Планування і реалізацію заходів із забезпечення безпеки та цивільного захисту проводити на двох рівнях:
1. Чемпіонат у цілому - передбачається необхідність вирішення галузевих проблемних питань загальнонаціонального масштабу та на кожному об'єкті.
2. Кожна окрема гра, що включає в себе врегулювання питань наступних стадій та складових плану дій на випадок виникнення надзвичайних обставин:
ризики;
розподіл обов'язків та завдань;
опис організаційної структури управління кризами;
огляд організацій, які можуть бути потенційно залучені до врегулювання кризи та їхньої діяльності;
превентивні заходи;
процедури реагування;
плани евакуації;
плани взаємодії органами управління та підрозділами МНС з центральними та місцевими органами виконавчої влади.
4. Очікувані результати, ефективність Галузевої програми
У результаті виконання Галузевої програми передбачено істотне покращення діючих в Україні показників у галузі, підпорядкованій МНС, оскільки:
показник "Зменшення ризику виникнення пожеж у 20 разів" розраховувався на підставі середньостатистичних даних про кількість пожеж на об'єктах, що не є підконтрольними державному пожежному нагляду, та кількість пожеж на об'єктах, що є підконтрольними державному пожежному нагляду;
показник "Матеріальні збитки від пожеж" у сумі 10 млн.грн. щороку розраховувався на підставі середньостатистичних даних про матеріальні збитки від пожежі за різний час руху однієї пожежної машини до місця виникнення пожежі та середньорічної кількості пожеж, які виникли в містах, визначених для проведення Чемпіонату;
показник "Створення додаткових робочих місць (900 осіб)" розраховувався на підставі середньої чисельності працюючих у 1 депо та кількості депо, які побудують в Україні.
Показники очікуваних результатів виконання Програми визначено у додатку 3.
5. Обсяги і джерела фінансування
Фінансування заходів даної Галузевої програми забезпечується в межах видатків, передбачених на виконання 10 завдання
Державної цільової програми, і здійснюється з державного та місцевих бюджетів, інших джерел фінансування, виділених на реалізацію програми у контексті забезпечення безпеки.
У процесі підготовки до Чемпіонату на випадок можливої зміни оперативної обстановки може виникнути необхідність у створенні резерву додаткових коштів у державному та місцевих бюджетах, що потребує внесення змін до Галузевої програми.
Загальна сума фінансування заходів Галузевої програми складає 1185,2 млн.грн., у тому числі з державного бюджету - 1092,2 млн.грн., з місцевих бюджетів - 93,0 млн. гривень.
Розрахунок вартості будівництва одного пожежного депо здійснювався, виходячи із орієнтовної вартості будівництва пожежних депо в регіонах України. Вартість будівництва пожежного депо буде остаточно визначено після розробки проектно-кошторисної документації.
Розрахунок фінансування матеріально-технічного забезпечення (придбання пожежної техніки та аварійно-рятувального обладнання) здійснювався на основі прайс-листів на продукцію Державного підприємства "Пожспецмаш" та компанії "ТІТАЛ".
На розгортання програмно-технічних комплексів державної системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 передбачено 601,9 млн.грн. за рахунок державного бюджету та 23,9 млн.грн. за рахунок місцевих бюджетів. Вартість визначено з урахуванням міжнародного досвіду і становить орієнтовно 2 євро на 1 людину.
Додаток 1
до Галузевої програми МНС
з підготовки та проведення
в Україні фінальної
частини чемпіонату
Європи 2012 року з футболу
ПАСПОРТ
Галузевої програми Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу
1. Галузева програма розроблена на виконання Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2008 року
N 107, із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2009 року
N 793 "Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України".
2. Галузева програма затверджена наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 4 серпня 2009 року N 540.
5. Виконавець заходів Галузевої програми: Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи.
6. Співвиконавці заходів Галузевої програми: ГУ МНС України в Донецькій, Київській, Львівській, Харківській областях та в м. Києві.
7. Координатор та керівник Галузевої програми: заступник Міністра України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Третьяков В.М.
8. Строк виконання: 2008-2012 роки.
9. Прогнозні обсяги та джерела фінансування, млн. гривень.
Джерела фінансування |
Обсяг фінансування |
У тому числі за роками |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
Державний бюджет |
1092,2 |
4,3 |
215,4 |
395,7 |
320,8 |
156,0 |
Місцеві бюджети |
93,0 |
0,5 |
30,0 |
33,7 |
28,2 |
0,6 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
|
Усього |
1185,2 |
4,8 |
245,4 |
429,4 |
349,0 |
156,6 |
Заступник Міністра, керівник Галузевої програми МНС з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу | В.Третьяков |
Додаток 2
до Галузевої програми МНС
з підготовки та проведення
в Україні фінальної частини
чемпіонату Європи 2012 року
з футболу
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ ГАЛУЗЕВОЇ ПРОГРАМИ
Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу
Найменування завдання |
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів, інвестор |
Джерела фінансування |
Прогнозні обсяги фінансування, млн. гривень |
усього |
за роками |
усього |
за роками |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
1. Будівництво нових та реконструкція діючих стадіонів для проведення в Україні матчів фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу (далі - Чемпіонат) |
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Здійснення державного пожежного нагляду та нагляду з техногенної безпеки при будівництві та експлуатації будівель і споруд 1.2. Проведення інструктажу з працівниками стадіонів щодо правил пожежної безпеки |
ГУ МНС в областях та в місті Києві |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
2. Будівництво нових, реконструкція та дооснащення діючих тренувальних баз для забезпечення тренувань команд - учасниць Чемпіонату |
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Здійснення державного пожежного нагляду та нагляду з техногенної безпеки при будівництві та експлуатації будівель і споруд 2.2. Проведення інструктажу з працівниками тренувальних баз щодо правил пожежної безпеки |
ГУ МНС в областях та в місті Києві |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
3. Проектування, будівництво, реконструкція і ремонт аеропортів |
|
|
|
|
|
|
|
3.1. Здійснення державного пожежного нагляду та нагляду з техногенної безпеки при будівництві та експлуатації будівель і споруд |
ГУ МНС в областях та в місті Києві |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
3.2. Проведення інструктажу з працівниками аеропортів щодо правил пожежної безпеки |
ГУ МНС в областях та в місті Києві |
|
4. Будівництво, реконструкція, ремонт залізниць |
|
|
|
|
|
|
|
Заходів для виконання завдань Міністерство не має |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Будівництво, реконструкція, ремонт за європейськими стандартами автомобільних доріг загального користування (міжміське сполучення) |
|
|
|
|
|
|
|
Заходів для виконання завдань Міністерство не має |
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Облаштування пунктів пропуску через державний кордон |
|
|
|
|
|
|
|
Заходів для виконання завдань Міністерство не має |
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Створення сучасних систем для забезпечення надання послуг громадського транспорту навколо мм. Києва, Донецька, Львова, Дніпропетровська, Одеси, Харкова та здійснення контролю за безпекою на дорогах, що ведуть до стадіонів |
|
|
|
|
|
|
|
Заходів для виконання завдань Міністерство не має |
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Будівництво, реконструкція та переоснащення готелів, гуртожитків у містах та на прилеглих до них територіях |
|
|
|
|
|
|
|
8.1. Здійснення державного пожежного нагляду та нагляду з техногенної безпеки при будівництві та експлуатації будівель і споруд 8.2. Проведення інструктажу з персоналом щодо правил пожежної безпеки |
ГУ МНС в областях та в місті Києві |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
9. Забезпечення громадського порядку, гарантування безпеки осіб, діяльність яких пов'язана з проведенням Чемпіонату, протидія терористичній діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
9.1. Здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов'язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності; заходів з мінімізації та ліквідації наслідків таких ситуацій під час проведення антитерористичних операцій, а також здійснення просвітницьких та практично- навчальних заходів з метою підготовки населення до дій в умовах терористичного акту |
ГУ МНС в областях та в місті Києві |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
10. Створення сучасних систем надання допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій |
|
Проведення робіт з протипожежної безпеки та матеріально- технічного забезпечення відповідних заходів, у тому числі: |
|
державний бюджет |
490,3 |
4,3 |
117,9 |
175,9 |
169,0 |
23,2 |
місцеві бюджети |
69,1 |
0,5 |
23,8 |
16,5 |
27,7 |
0,6 |
інші |
0,0 |
|
|
|
|
|
Разом |
559,4 |
4,8 |
141,7 |
192,4 |
196,7 |
23,8 |
пожежне депо: Святошинський район, ж/м "Новобіличі" |
1 |
|
|
|
1 |
|
10.1 Будівництво та оснащення пожежних депо: в м. Києві Вирішення питань, пов'язаних з землевідведенням. Розробка та затвердження тендерної документації на проектування. Виготовлення проектно- кошторисної документації. Здійснення будівельних робіт. Оснащення пожежних депо. |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
38,30 |
|
9,83 |
13,58 |
14,89 |
|
Дарницький район, вул. Соломії Крушельницької |
1 |
|
|
|
1 |
|
38,31 |
|
9,64 |
13,68 |
14,99 |
|
Голосіївський район, Столичне шосе, 68 а |
1 |
|
|
|
1 |
|
39,59 |
|
10,48 |
14,18 |
14,93 |
|
Оболонський район, вул. Юрія Кондратюка |
1 |
|
|
|
1 |
|
37,30 |
|
9,68 |
12,68 |
14,94 |
|
Солом'янський район, вул. Петра Радченка |
1 |
|
|
|
1 |
|
38,30 |
|
9,67 |
13,68 |
14,95 |
|
Деснянський район (ж/м Троєщина) Деснянський район (ж/м Вигурів- щина - Троєщина, перспективне продовження вул. М.Цветаевої (вул. Заревського)) |
2 |
|
|
|
1 |
1 |
|
Київська міськдерж- адміністрація |
місцеві бюджети |
69,10 |
0,50 |
23,80 |
16,50 |
27,70 |
0,60 |
м. Буча, вул. Проектна"Т" |
1 |
|
|
|
1 |
|
в інших містах. Вирішення питань, пов'язаних з землевідведенням. Розробка та затвердження тендерної документації на проектування пожежних депо. Проектування, виготовлення проектно- кошторисної документації. Здійснення будівельних робіт. Оснащення пожежних депо. |
ГУ МНС в Київській обл. |
державний бюджет |
19,50 |
|
3,00 |
7,00 |
9,50 |
|
Бориспільський район, с. Мала Олександрівка |
1 |
|
|
|
1 |
|
14,00 |
|
2,00 |
4,20 |
7,80 |
|
м. Львів, вул. Вернадського |
1 |
|
|
|
1 |
|
ГУ МНС в Львівській обл. |
державний бюджет |
28,00 |
|
5,00 |
11,00 |
12,00 |
|
Ленінський район, вул. Земовська |
1 |
|
|
|
1 |
|
ГУ МНС в Харківській обл. |
державний бюджет |
9,76 |
0,26 |
3,83 |
2,33 |
3,34 |
|
Червонозаводський район, вул. Стародубська |
1 |
|
|
|
1 |
|
9,17 |
0,27 |
3,33 |
2,24 |
3,33 |
|
Червонозаводський район, вул. Бутлерівська |
1 |
|
|
|
1 |
|
8,87 |
0,27 |
3,84 |
2,33 |
2,43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
державний бюджет |
281,10 |
0,80 |
70,30 |
96,90 |
113,10 |
0,00 |
штук |
3 |
|
|
1 |
1 |
1 |
10.2. Реконструкція та капітальний ремонт пожежних депо |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
2,30 |
|
|
1,00 |
0,60 |
0,70 |
штук |
11 |
|
|
5 |
4 |
2 |
ГУ МНС в Донецькій обл. |
6,40 |
|
|
3,00 |
3,00 |
0,40 |
штук |
5 |
|
|
2 |
1 |
2 |
ГУ МНС в Київській обл. |
3,40 |
|
|
1,00 |
1,50 |
0,90 |
штук |
10 |
|
|
1 |
6 |
3 |
ГУ МНС в Львівській обл. |
7,20 |
|
|
2,00 |
3,40 |
1,80 |
штук |
11 |
|
|
2 |
7 |
2 |
ГУ МНС в Харківській обл. |
6,20 |
|
|
2,00 |
3,50 |
0,70 |
штук |
40 |
0 |
0 |
11 |
19 |
10 |
Разом |
державний бюджет |
25,50 |
0,00 |
0,00 |
9,00 |
12,00 |
4,50 |
|
|
|
|
|
|
|
10.3. Придбання спеціальної пожежно- рятувальної техніки та оснащення, у тому числі: |
МНС |
державний бюджет |
182,46 |
3,5 |
47,6 |
70,0 |
43,3 |
18,1 |
штук |
5 |
|
|
2 |
3 |
|
10.3.1. Придбання пожежних автоцистерн ємністю до 3 тон |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
4,81 |
|
|
1,93 |
2,89 |
|
штук |
6 |
|
1 |
3 |
2 |
|
ГУ МНС в Донецькій обл. |
5,41 |
|
0,60 |
2,89 |
1,93 |
|
штук |
5 |
|
|
2 |
3 |
|
ГУ МНС в Київській обл. |
4,81 |
|
|
1,93 |
2,89 |
|
штук |
5 |
|
|
2 |
3 |
|
ГУ МНС в Львівській обл. |
4,81 |
|
|
1,93 |
2,89 |
|
штук |
4 |
|
|
2 |
2 |
|
ГУ МНС в Харківській обл. |
3,85 |
|
|
1,93 |
1,93 |
|
штук |
25 |
0 |
1 |
11 |
13 |
0 |
Разом |
державний бюджет |
23,70 |
0,00 |
0,60 |
10,59 |
12,51 |
0 |
штук |
14 |
|
6 |
4 |
4 |
|
10.3.2. Придбання пожежних автоцистерн важкого типу ємністю до 8 тон |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
19,64 |
|
8,40 |
5,60 |
5,64 |
|
штук |
14 |
|
6 |
4 |
4 |
|
ГУ МНС в Донецькій обл. |
19,64 |
|
8,40 |
5,60 |
5,64 |
|
штук |
14 |
|
5 |
5 |
4 |
|
ГУ МНС в Київській обл. |
19,64 |
|
7,00 |
7,00 |
5,64 |
|
штук |
14 |
|
6 |
4 |
4 |
|
ГУ МНС в Львівській обл. |
19,64 |
|
8,40 |
5,60 |
5,64 |
|
штук |
14 |
|
6 |
4 |
4 |
|
ГУ МНС в Харківській обл. |
19,64 |
|
8,40 |
5,60 |
5,64 |
|
штук |
70 |
0 |
29 |
21 |
20 |
0 |
Разом |
державний бюджет |
98,20 |
0,00 |
40,60 |
29,40 |
28,20 |
0 |
штук |
0 |
|
|
|
|
|
10.3.3. Придбання пожежних колінчатих автопідіймачів висотою підйому від 50 до 55 метрів |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
0,00 |
|
|
|
|
|
штук |
1 |
|
1 |
|
|
|
ГУ МНС в Донецькій обл. |
6,00 |
|
6,00 |
|
|
|
штук |
0 |
|
|
|
|
|
ГУ МНС в Київській обл. |
0,00 |
|
|
|
|
|
штук |
0 |
|
|
|
|
|
ГУ МНС в Львівській обл. |
0,00 |
|
|
|
|
|
штук |
0 |
|
|
|
|
|
ГУ МНС в Харківській обл. |
0,00 |
|
|
|
|
|
штук |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
Разом |
державний бюджет |
6,00 |
0,00 |
6,00 |
0,00 |
0,00 |
0 |
штук |
3 |
|
|
3 |
|
|
10.3.4. Придбання пожежних автодрабин висотою підйому від 30 до 35 метрів |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
8,07 |
|
|
8,07 |
|
|
штук |
2 |
|
|
2 |
|
|
ГУ МНС в Донецькій обл. |
5,38 |
|
|
5,38 |
|
|
штук |
2 |
|
|
2 |
|
|
ГУ МНС в Київській обл. |
5,38 |
|
|
5,38 |
|
|
штук |
2 |
|
|
2 |
|
|
ГУ МНС в Львівській обл. |
5,38 |
|
|
5,38 |
|
|
штук |
2 |
|
|
2 |
|
|
ГУ МНС в Харківській обл. |
5,38 |
|
|
5,38 |
|
|
штук |
11 |
0 |
0 |
11 |
0 |
0 |
Разом |
державний бюджет |
29,60 |
0,00 |
0,00 |
29,60 |
0,00 |
0 |
штук |
0 |
|
|
|
|
|
10.3.5. Придбання автомобілів пожежних першої допомоги |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
0,00 |
|
|
|
|
|
штук |
1 |
1 |
|
|
|
|
ГУ МНС в Донецькій обл. |
0,86 |
0,86 |
|
|
|
|
штук |
0 |
|
|
|
|
|
ГУ МНС в Київській обл. |
0,00 |
|
|
|
|
|
штук |
1 |
1 |
|
|
|
|
ГУ МНС в Львівській обл. |
0,86 |
0,86 |
|
|
|
|
штук |
0 |
|
|
|
|
|
ГУ МНС в Харківській обл. |
0,00 |
|
|
|
|
|
штук |
1 |
1 |
|
|
|
|
ГУ МНС в Дніпропетровській обл. |
0,86 |
0,86 |
|
|
|
|
штук |
1 |
1 |
|
|
|
|
ГУ МНС в Одеській обл. |
0,86 |
0,86 |
|
|
|
|
штук |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Разом |
державний бюджет |
3,5 |
3,45 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0 |
штук |
2 |
|
|
|
2 |
|
10.3.6. Придбання оперативних автомобілів на базі "Газель" |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
0,40 |
|
|
|
0,40 |
|
штук |
2 |
|
|
|
2 |
|
ГУ МНС в Донецькій обл. |
0,40 |
|
|
|
0,40 |
|
штук |
2 |
|
|
|
2 |
|
ГУ МНС в Київській обл. |
0,40 |
|
|
|
0,40 |
|
штук |
2 |
|
|
|
2 |
|
ГУ МНС в Львівській обл. |
0,40 |
|
|
|
0,40 |
|
штук |
2 |
|
|
|
2 |
|
ГУ МНС в Харківській обл. |
0,40 |
|
|
|
0,40 |
|
штук |
10 |
0 |
0 |
0 |
10 |
0 |
Разом |
державний бюджет |
2,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
2,00 |
0 |
комплектів |
10 |
|
|
|
|
10 |
10.3.7. Придбання аварійно- рятувального (гідравлічні, пневматичні, електричні різаки, домкрати, ножиці, болгарки) обладнання |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
4,00 |
|
|
|
|
4,00 |
комплектів |
10 |
|
1 |
|
|
9 |
ГУ МНС в Донецькій обл. |
4,00 |
|
0,40 |
|
|
3,60 |
комплектів |
6 |
|
|
|
|
6 |
ГУ МНС в Київській обл. |
2,40 |
|
|
|
|
2,40 |
комплектів |
6 |
|
|
|
|
6 |
ГУ МНС в Львівській обл. |
2,40 |
|
|
|
|
2,40 |
комплектів |
5 |
|
|
|
|
5 |
ГУ МНС в Харківській обл. |
2,00 |
|
|
|
|
2,00 |
комплектів |
37 |
0 |
1 |
0 |
0 |
36 |
Разом |
державний бюджет |
14,80 |
0,00 |
0,40 |
0,00 |
0,00 |
14,4 |
комплектів |
2 |
|
|
|
|
2 |
10.3.8. Придбання сучасних кислотостійких костюмів |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
0,064 |
|
|
|
|
0,064 |
комплектів |
2 |
|
|
|
|
2 |
ГУ МНС в Донецькій обл. |
0,064 |
|
|
|
|
0,064 |
комплектів |
2 |
|
|
|
|
2 |
ГУ МНС в Київській обл. |
0,064 |
|
|
|
|
0,064 |
комплектів |
2 |
|
|
|
|
2 |
ГУ МНС в Львівській обл. |
0,064 |
|
|
|
|
0,064 |
комплектів |
2 |
|
|
|
|
2 |
ГУ МНС в Харківській обл. |
0,064 |
|
|
|
|
0,064 |
комплектів |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
10 |
Разом |
державний бюджет |
0,320 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,320 |
комплектів |
18 |
|
|
10 |
|
8 |
10.3.9. Придбання апаратів на стиснутому повітрі на 300 бар |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
0,36 |
|
|
0,20 |
|
0,16 |
комплектів |
22 |
|
|
|
10 |
12 |
ГУ МНС в Донецькій обл. |
0,44 |
|
|
0,00 |
0,20 |
0,24 |
комплектів |
18 |
|
|
10 |
|
8 |
ГУ МНС в Київській обл. |
0,36 |
|
|
0,20 |
|
0,16 |
комплектів |
20 |
|
|
|
10 |
10 |
ГУ МНС в Львівській обл. |
0,40 |
|
|
|
0,20 |
0,20 |
комплектів |
20 |
|
|
|
10 |
10 |
ГУ МНС в Харківській обл. |
0,40 |
|
|
|
0,20 |
0,20 |
комплектів |
98 |
0 |
0 |
20 |
30 |
48 |
Разом |
державний бюджет |
1,96 |
0 |
0 |
0,40 |
0,60 |
0,96 |
тон |
4,5 |
|
|
|
|
4,5 |
10.3.10. Придбання піноутворювача |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
0,037 |
|
|
|
|
0,037 |
тон |
7,2 |
|
|
|
|
7,2 |
ГУ МНС в Донецькій обл. |
0,037 |
|
|
|
|
0,037 |
тон |
4,5 |
|
|
|
|
4,5 |
ГУ МНС в Київській обл. |
0,060 |
|
|
|
|
0,060 |
тон |
7,2 |
|
|
|
|
7,2 |
ГУ МНС в Львівській обл. |
0,060 |
|
|
|
|
0,060 |
тон |
7,2 |
|
|
|
|
7,2 |
ГУ МНС в Харківській обл. |
0,060 |
|
|
|
|
0,060 |
тон |
30,6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30,6 |
Разом |
державний бюджет |
0,254 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,254 |
тон |
5,1 |
|
|
|
|
5,1 |
10.3.11. Придбання вогнегасячого порошку |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
0,051 |
|
|
|
|
0,051 |
тон |
5,2 |
|
|
|
|
5,2 |
ГУ МНС в Донецькій обл. |
0,052 |
|
|
|
|
0,052 |
тон |
5,1 |
|
|
|
|
5,1 |
ГУ МНС в Київській обл. |
0,051 |
|
|
|
|
0,051 |
тон |
5 |
|
|
|
|
5,0 |
ГУ МНС в Львівській обл. |
0,05 |
|
|
|
|
0,050 |
тон |
5 |
|
|
|
|
5,0 |
ГУ МНС в Харківській обл. |
0,05 |
|
|
|
|
0,050 |
тон |
25,4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
25,4 |
Разом |
державний бюджет |
0,254 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0,254 |
штук |
180 |
|
|
|
|
180 |
10.3.12. Придбання бойового одягу пожежних та інших засобів індивідуального захисту |
ГУ МНС в м. Києві |
державний бюджет |
0,384 |
|
|
|
|
0,384 |
штук |
180 |
|
|
|
|
180 |
ГУ МНС в Донецькій обл. |
0,384 |
|
|
|
|
0,384 |
штук |
180 |
|
|
|
|
180 |
ГУ МНС в Київській обл. |
0,384 |
|
|
|
|
0,384 |
штук |
180 |
|
|
|
|
180 |
ГУ МНС в Львівській обл. |
0,384 |
|
|
|
|
0,384 |
штук |
180 |
|
|
|
|
180 |
ГУ МНС в Харківській обл. |
0,384 |
|
|
|
|
0,384 |
штук |
900 |
0 |
0 |
0 |
0 |
900 |
Разом |
державний бюджет |
1,92 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1,92 |
|
|
|
|
|
|
|
10.4. Проведення комплексних тактико- спеціальних навчань сил оперативно- рятувальної служби цивільного захисту |
ГУ МНС в м.Києві |
державний бюджет |
0,4 |
|
|
|
0,2 |
0,2 |
|
|
|
|
|
|
|
ГУ МНС в Донецькій обл. |
0,2 |
|
|
|
0,1 |
0,1 |
|
|
|
|
|
|
|
ГУ МНС в Київській обл. |
0,2 |
|
|
|
0,1 |
0,1 |
|
|
|
|
|
|
|
ГУ МНС в Львівській обл. |
0,2 |
|
|
|
0,1 |
0,1 |
|
|
|
|
|
|
|
ГУ МНС в Харківській обл. |
0,2 |
|
|
|
0,1 |
0,1 |
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
державний бюджет |
1,2 |
0 |
0 |
0 |
0,6 |
0,6 |
|
|
|
|
|
|
|
Створення та забезпечення функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112, у тому числі: |
МНС |
державний бюджет |
601,9 |
0,0 |
97,5 |
219,8 |
151,8 |
132,8 |
|
|
|
|
|
|
|
місцеві бюджети |
23,9 |
0,0 |
6,2 |
17,2 |
0,5 |
0,0 |
|
|
|
|
|
|
|
інші |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
625,8 |
0,0 |
103,7 |
237,0 |
152,3 |
132,8 |
|
|
|
|
|
|
|
10.5.1. Проведення НДКР. Розробка технічного проекту на створення Системи 112 |
МНС |
державний бюджет |
2,20 |
0,00 |
2,20 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
10.5.2. Забезпечення необхідним програмним продуктом |
МНС |
державний бюджет |
9,80 |
0,00 |
5,80 |
4,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
10.5.3. Створення та введення в експлуатацію програмно- технічних комплексів Системи 112 в обласних центрах, тому числі: |
МНС |
державний бюджет |
125,62 |
0,00 |
34,22 |
57,00 |
25,80 |
8,60 |
|
|
|
|
|
|
|
м. Київ |
|
|
6,62 |
|
6,62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Київська область |
|
|
6,00 |
|
6,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Чернігів |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Полтава |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Суми |
|
|
4,30 |
|
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Харків |
|
|
5,40 |
|
5,40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Черкаси |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Львів |
|
|
5,40 |
|
5,40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Вінниця |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Луцьк |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Житомир |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Ужгород |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Івано- Франківськ |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Рівне |
|
|
4,30 |
|
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Тернопіль |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Хмельницький |
|
|
4,30 |
|
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Чернівці |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Одеса |
|
|
5,40 |
|
|
5,40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Луганськ |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Дніпропетровськ |
|
|
5,40 |
|
5,40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Донецьк |
|
|
5,40 |
|
5,40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Запоріжжя |
|
|
4,30 |
|
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Кіровоград |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
м. Миколаїв |
|
|
4,30 |
|
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Херсон |
|
|
4,30 |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Севастополь |
|
|
4,30 |
|
|
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
м. Сімферополь |
|
|
4,30 |
|
|
|
4,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10.5.4. Побудова транспортних телекомунікаційних мереж та ліній прив'язки до спеціальних вузлів екстрених та довідкових служб ВАТ "Укртелеком" та служб екстреного реагування в областях, у т.ч.: |
МНС |
державний бюджет |
24,84 |
0,00 |
10,98 |
6,93 |
5,94 |
0,99 |
|
|
|
|
|
|
|
Чернігівська область |
|
|
1,00 |
|
1,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Київська область |
|
|
1,03 |
|
1,03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Полтавська область |
|
|
0,90 |
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сумська область |
|
|
0,90 |
|
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Харківська область |
|
|
0,99 |
|
0,99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Черкаська область |
|
|
0,90 |
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Львівська область |
|
|
0,99 |
|
0,99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вінницька область |
|
|
1,00 |
|
1,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Волинська область |
|
|
1,00 |
|
1,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Житомирська область |
|
|
1,00 |
|
1,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Закарпатська область |
|
|
0,90 |
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Івано-Франківська область |
|
|
1,00 |
|
1,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рівненська область |
|
|
0,90 |
|
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тернопільська область |
|
|
0,90 |
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хмельницька область |
|
|
0,90 |
|
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Чернівецька область |
|
|
0,80 |
|
|
0,80 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Луганська область |
|
|
0,90 |
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дніпропетровська область |
|
|
0,99 |
|
0,99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Донецька область |
|
|
0,99 |
|
0,99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Одеська область |
|
|
0,99 |
|
0,99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Запорізька область |
|
|
0,90 |
|
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Кіровоградська область |
|
|
0,99 |
|
|
|
|
0,99 |
|
|
|
|
|
|
|
Миколаївська область |
|
|
0,90 |
|
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Херсонська область |
|
|
0,90 |
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Автономна республіка Крим |
|
|
0,90 |
|
|
|
0,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Київ |
|
|
0,73 |
|
|
0,73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Севастополь |
|
|
0,54 |
|
|
|
0,54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10.5.5. Створення та введення в експлуатацію програмно- технічних комплексів Системи 112 в районних центрах та містах обласного підпорядкування з населенням більше 250 тисяч (5 міст), у т.ч.: |
МНС |
державний бюджет |
11,00 |
0,00 |
0,00 |
11,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
м. Дніпро- дзержинськ |
|
|
2,20 |
|
|
2,20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Горлівка |
|
|
2,20 |
|
|
2,20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Кривий Ріг |
|
|
2,20 |
|
|
2,20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Макіївка |
|
|
2,20 |
|
|
2,20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
м. Маріуполь |
|
|
2,20 |
|
|
2,20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.5.6. Створення та введення в експлуатацію програмно-техніч- них комплексів Системи 112 в ра- йонних центрах та містах обласного підпорядкування з населенням до 250 тисяч (485 міст), у т.ч.: |
МНС |
державний бюджет |
417,16 |
0,00 |
41,48 |
138,05 |
117,24 |
120,39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 міст |
161 місто |
135 міст |
140 міст |
|
|
|
|
|
|
|
Чернігівська область (22 міста) |
|
|
18,70 |
|
|
18,70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Київська область (25 міст) |
|
|
21,25 |
|
21,25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Полтавська область (25 міст) |
|
|
21,65 |
|
|
|
21,65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Сумська область (18 міст) |
|
|
15,40 |
|
|
|
|
15,40 |
|
|
|
|
|
|
|
Харківська область (9 + 18 = 27 міст) |
|
|
22,95 |
|
7,48 |
15,47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Черкаська область (20 міст) |
|
|
17,64 |
|
|
|
17,64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Львівська область (20 міст) |
|
|
17,20 |
|
|
17,20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вінницька область (10 + 17 = 27 міст) |
|
|
23,35 |
|
|
8,70 |
14,65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Волинська область (8 + 8 = 16 міст) |
|
|
13,80 |
|
|
6,90 |
6,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Житомирська область (23 міста) |
|
|
19,55 |
|
|
19,55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Закарпатська область (13 міст) |
|
|
11,50 |
|
|
|
11,50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Івано-Франківська область (14 міст) |
|
|
11,90 |
|
|
11,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рівненська область (16 міст) |
|
|
13,60 |
|
|
|
|
13,60 |
|
|
|
|
|
|
|
Тернопільська область (17 міст) |
|
|
14,65 |
|
|
|
14,65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Хмельницька область (20 міст) |
|
|
17,39 |
|
|
|
|
17,39 |
|
|
|
|
|
|
|
Чернівецька область (11 міст) |
|
|
9,85 |
|
|
|
|
9,85 |
|
|
|
|
|
|
|
Луганська область (18 міст) |
|
|
15,30 |
|
|
|
|
15,30 |
|
|
|
|
|
|
|
Дніпропетровська область (20 міст) |
|
|
17,48 |
|
|
17,48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Донецька область (15 міст) |
|
|
12,75 |
|
12,75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Одеська область (26 міст) |
|
|
22,15 |
|
|
22,15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Запорізька область (20 міст) |
|
|
17,50 |
|
|
|
17,50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Кіровоградська область (21 місто) |
|
|
17,85 |
|
|
|
|
17,85 |
|
|
|
|
|
|
|
Миколаївська область (19 міст) |
|
|
16,35 |
|
|
|
|
16,35 |
|
|
|
|
|
|
|
Херсонська область (15 + 3 = 18 міст) |
|
|
15,50 |
|
|
|
12,75 |
2,75 |
|
|
|
|
|
|
|
АР Крим (14 міст) |
|
|
11,90 |
|
|
|
|
11,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10.5.7. Забезпечення функціонування відомчої системи супутникового зв'язку МНС, як резервної системи зв'язку Системи 112 |
МНС |
державний бюджет |
11,28 |
|
2,82 |
2,82 |
2,82 |
2,82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10.5.8. Технічна модернізація програмно- технічних комплексів диспетчерських служб з організацією ліній прив'язки в м. Київ |
Київська міська державна адміністрація |
місцевий бюджет |
21,10 |
|
5,00 |
16,10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.5.9. Технічна модернізація програмно- технічних комплексів диспетчерських служб з організацією ліній прив'язки в м. Львів |
Львівська міська державна адміністрація |
місцевий бюджет |
2,80 |
|
1,20 |
1,10 |
0,50 |
|
Разом за завданням 10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1185,2 |
4,8 |
245,4 |
429,4 |
349,0 |
156,6 |
у тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет |
1092,2 |
4,3 |
215,4 |
395,7 |
320,8 |
156,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет |
93,0 |
0,5 |
30,0 |
33,7 |
28,2 |
0,6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
11. Забезпечення захисту прав інтелектуальної власності УЄФА та його комерційних партнерів |
|
|
|
|
|
|
|
Заходів для виконання завдань Міністерство не має |
|
|
|
|
|
|
|
|
12. Забезпечення надання необхідних медичних послуг належної якості та максимальної доступності |
|
|
|
|
|
|
|
12.1. Забезпечення заходів МНС щодо взаємодії з МОЗ із виконання завдання 9 Державної програми за програмою СБУ, МВС і МНС |
ГУ МНС в областях та в місті Києві |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
13. Будівництво, реконструкція і ремонт ліній електропередач |
|
|
|
|
|
|
|
Заходів для виконання завдань Міністерство не має |
|
|
|
|
|
|
|
|
14. Створення оптимальних умов для роботи засобів масової інформації та журналістів на основі впровадження найсучасніших інформаційно- телекомунікаційних технологій |
|
|
|
|
|
|
|
14.1. Забезпечення заходів МНС у взаємодії з Держкомтелерадіо щодо загальнодержавної системи цивільного захисту в частині питань, що стосується Євро- 2012 |
ГУ МНС в областях та в місті Києві |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
15. Будівництво, реконструкція та створення у мм. Дніпропет- ровську, Донецьку, Києві, Львові, Одесі, Харкові та на прилеглих до них територіях, у населених пунктах за маршрутами руху учасників Чемпіонату і туристів належної інфраструктури, розроблення спеціальних туристичних маршрутів |
|
|
|
|
|
|
|
15.1. Забезпечення планових заходів МНС та взаємодії з органами місцевої виконавчої влади та органами місцевого самоврядування згідно з відповідними регіональними програмами та програмами приймаючих міст щодо Євро-2012 із координації заходів забезпечення безпеки туристів |
Державна спеціалізована аварійно- рятувальна служба пошуку і рятування туристів, Державна спеціалізована аварійно- рятувальна служба на водних об'єктах України |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
16. Проведення необхідних робіт з реставрації та ремонту будівель театрів і музеїв, цирків, концертних організацій, бібліотек та вищих навчальних закладів, що є пам'ятками архітектури, історії та культури, національних заповідників, парків культури і відпочинку в містах, в яких проводитимуться матчі Чемпіонату, а також у містах та селах, що розташовані на маршрутах руху учасників Чемпіонату і туристів |
|
|
|
|
|
|
|
16.1. Забезпечення відповідних планових заходів МНС у межах повноважень Міністерства та взаємодії з органами місцевої виконавчої влади та органами місцевого самоврядування згідно з заходами відповідних регіональних програм та програм приймаючих міст щодо Євро-2012 із координації заходів безпеки туристів на всіх об'єктах інфраструктури |
ГУ МНС в областях та в місті Києві, Державна спеціалізована аварійно- рятувальна служба пошуку і рятування туристів |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
17. Забезпечення випуску сувенірної продукції з національною символікою, путівників, мап, виконаних різними мовами та їх розповсюдження |
|
|
|
|
|
|
|
17.1. Забезпечення планових заходів МНС щодо взаємодії з МКТ та органами місцевої виконавчої влади і органами місцевого самоврядування згідно з галузевою програмою МКТ та відповідними регіональними програмами і програмами приймаючих міст щодо Євро-2012 із координації заходів випуску продукції у зазначеному завданні 17 щодо належної інформації про можливу допомогу, яку надають підрозділи МНС у разі потреби для туристів, з інформацією куди потрібно звертатись |
ГУ МНС в Автономній республіці Крим, областях, містах Київ та Севастополь |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
18. Забезпечення належної підготовки національної збірної команди України з футболу |
|
|
|
|
|
|
|
Заходів для виконання завдань Міністерство не має |
|
|
|
|
|
|
|
|
19. Створення атмосфери футбольного свята, зокрема шляхом монтажу сучасних великих телевізійних екранів у всіх обласних центрах, курортах, місцях масового відпочинку, фан- зонах |
|
|
|
|
|
|
|
19.1. Забезпечення планових заходів МНС у взаємодії з органами місцевої виконавчої влади та органами місцевого самоврядування згідно з відповідними завданнями та заходами регіональних програм і програм приймаючих міст щодо Євро-2012 із координації у межах повноважень МНС заходів у зазначеному завданні 19 |
ГУ МНС в Автономній республіці Крим, областях, містах Київ та Севастополь |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
20. Забезпечення підготовки та перепідготовки у вищих навчальних закладах у містах стюартів, волонтерів, працівників сфери обслуговування, медичних працівників та працівників правоохоронних органів |
|
|
|
|
|
|
|
20.1. Забезпечення планових заходів МНС щодо взаємодії з МОН та Координаційним бюро і органами місцевої виконавчої влади та органами місцевого самоврядування згідно з галузевою програмою МОН та відповідними регіональними програмами і програмами приймаючих міст щодо Євро-2012 щодо участі МНС, у межах повноважень, у заходах, зазначених у завданні 20, щодо підготовки працівників підрозділів МНС для отримання необхідних вмінь та навичок, які випливають з положень Інструкції з безпеки та правопорядку Турніру та досьє- заявки України про проведення Турніру |
ГУ МНС в областях та в місті Києві |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
21. Створення організаційних та правових умов для залучення інвестицій |
|
|
|
|
|
|
|
21.1. Забезпечення планових заходів МНС щодо взаємодії з Координаційним бюро та Мінекономіки щодо залучення в установленому законодавством порядку інвестиційних коштів для фінансування завдань та заходів галузевої програми МНС із виконання Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 з футболу |
ГУ МНС в областях та в місті Києві |
Заходи фінансуються у межах бюджетних призначень |
|
|
|
|
|
|
Всього за Програмою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
1185,2 |
4,8 |
245,4 |
429,4 |
349,0 |
156,6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет |
1092,2 |
4,3 |
215,4 |
395,7 |
320,8 |
156,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет |
93,0 |
0,5 |
30,0 |
33,7 |
28,2 |
0,6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
................Перейти до повного тексту