1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
27.04.2010 N 366
Про внесення змін до наказу МОЗ України від 06.03.2007 N 110 та визнання таким, що втратив чинність, наказу МОЗ України від 01.07.2008 N 346
Відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921, та наказу Міністерства економіки України від 20.05.2009 N 470 "Про затвердження Типового положення про тендерний комітет", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 серпня 2009 р. за N 740/16756,
НАКАЗУЮ:
1. Унести зміни до Положення про Постійний тендерний комітет МОЗ України, затвердженого наказом МОЗ України від 06.03.2007 N 110, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МОЗ України від 01.07.2008 N 346 "Про Порядок розгляду скарг учасників процедур державних закупівель".
3. Постійному тендерному комітету МОЗ України затвердити порядок розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю, та забезпечити його оприлюднення шляхом розміщення на веб-сайті МОЗ України.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Мусієнка А.В.
Міністр З.М.Митник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
06.03.2007 N 110
( v0110282-07 )
(в редакції наказу
Міністерства охорони
здоров'я України
27.04.2010 N 366)
ПОЛОЖЕННЯ
про Постійний тендерний комітет Міністерства охорони здоров'я України
1. Порядок створення та організація діяльності Постійного тендерного комітету Міністерства охорони здоров'я України
1.1. Постійний тендерний комітет Міністерства охорони здоров'я України (далі - тендерний комітет) - група спеціалістів, призначених Міністерством охорони здоров'я України (далі - Міністерство) відповідальними за проведення процедур закупівель згідно з Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921.
1.2. Метою створення тендерного комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів тендерного комітету та їх неупередженості.
1.3. Тендерний комітет у своїй діяльності керується законодавством, у тому числі Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921, та цим Положенням.
1.4. Склад тендерного комітету та положення про нього затверджуються наказом Міністерства.
Членами тендерного комітету є працівники Міністерства в кількості не менше 5 осіб.
1.5. До складу тендерного комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, їх близькі родичі, посадові особи об'єднань підприємств, їх представники і близькі родичі.
Членами тендерного комітету можуть бути призначені посадові особи із структурних підрозділів Міністерства.
Зміни до складу тендерного комітету вносяться за поданням голови тендерного комітету та затверджуються наказом Міністерства.
1.6. Для вирішення конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти.
Експерти та консультанти, які залучаються до роботи тендерного комітету на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути його членами і не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність тендерного комітету та службових осіб Міністерства, учасника чи інших осіб, за виконання (невиконання) договорів про закупівлю, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
1.7. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, яким є один із заступників Міністра охорони здоров'я або інша посадова особа, яка призначається відповідним наказом Міністерства. Голова тендерного комітету має право на підписання договорів про закупівлю.
1.8. Голова тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
Голова тендерного комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена тендерного комітету.
У разі відсутності голови тендерного комітету його обов'язки виконує заступник голови тендерного комітету (якщо призначено кількох заступників голови тендерного комітету, він має визначити серед них виконуючого обов'язки голови тендерного комітету на період своєї відсутності).
За рішенням голови тендерного комітету можуть створюватись окремі робочі групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів Міністерства, інших органів (організацій, установ, підприємств), що підпорядковані або знаходяться у сфері управління Міністерства, для надання консультацій при вирішенні питань, що виникають у процесі здійснення закупівель, зокрема для оцінки тендерних пропозицій.
1.9. Для оцінки тендерних пропозицій залучаються постійні робочі групи з питань профільного супроводу державних закупівель, склад яких затверджується відповідними наказами Міністерства. На постійні робочі групи з питань профільного супроводу державних закупівель покладаються обов'язки визначення відповідності тендерних пропозицій учасників процедур закупівель медикотехнічним (технічним) вимогам тендерної документації.
1.10. Робоча група з членів тендерного комітету в складі не менше трьох осіб може призначатися головою тендерного комітету для розкриття тендерних (цінових) пропозицій учасників процедур закупівель. При розкритті тендерних (цінових) пропозицій складається протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій, який підписують члени робочої групи.
1.11. Формою роботи тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.
1.12. На засіданнях тендерного комітету підлягають розгляду такі питання:
розподіл функцій окремих його робочих груп;
планування здійснення процедур закупівель;
проведення процедур закупівель і попередньої кваліфікації відповідно до чинного законодавства;
розгляд скарг;
інші питання відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921.
1.13. Рішення тендерного комітету оформляється протоколом, який підписують усі члени тендерного комітету, присутні на засіданні, з урахуванням пункту 1.14 цього Положення.
1.14. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів від кворуму, який становить 2/3 від призначеної кількості членів тендерного комітету.
У разі рівного розподілу голосів голос голови тендерного комітету є вирішальним.
2. Головні функції тендерного комітету
Тендерний комітет відповідає за організацію процедур закупівель на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування здійснення процедур закупівель;
вибір процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства у сфері закупівель;
оприлюднення інформації про здійснення процедур закупівель відповідно до вимог Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921;
підготовка, затвердження та надання особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), необхідної для проведення процедур закупівель (попередньої кваліфікації) документації;
надання роз'яснень особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту тендерної (кваліфікаційної) документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;

................
Перейти до повного тексту