- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 серпня 2009 р.
за N 740/16756
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства економіки
N 916 від 26.07.2010 )
Про затвердження Типового положення про тендерний комітет
Відповідно до абзацу десятого пункту 18 Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008
N 921 (із змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Типове положення про тендерний комітет, що додається.
2. Замовникам привести положення про власні тендерні комітети у відповідність з Типовим положенням про тендерний комітет, затвердженим цим наказом.
3. Установити, що порядки розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю, затверджені тендерними комітетами відповідно до пункту 2 розділу II Типового положення про тендерний комітет, затвердженого цим наказом, оприлюднюються замовниками шляхом розміщення в Інтернеті (на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника державних коштів) протягом десяти календарних днів з дати їх затвердження.
4. Департаменту державних закупівель Міністерства економіки України подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр економіки України ПОГОДЖЕНО: Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва | Б.М.Данилишин О.Кужель |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
20.05.2009 N 470
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 серпня 2009 р.
за N 740/16756
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет
I. Порядок створення та організація діяльності тендерного комітету
1. Тендерний комітет - група спеціалістів, призначених замовником відповідальними за проведення процедур закупівель згідно з Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008
N 921 (із змінами) (далі - Положення).
2. Метою створення тендерного комітету замовника є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів тендерного комітету та їх неупередженості.
3. Тендерний комітет у своїй діяльності керується законодавством, у тому числі
Положенням, положенням про тендерний комітет.
4. Склад тендерного комітету та положення про нього затверджуються рішенням замовника.
Членами тендерного комітету є працівники замовника в кількості не менше 5 осіб.
5. До складу тендерного комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, їх близькі родичі, посадові особи об'єднань підприємств, їх представники і близькі родичі.
Членами тендерного комітету можуть бути призначені посадові особи із структурних підрозділів замовника.
Зміни до складу тендерного комітету вносяться за поданням голови тендерного комітету та затверджуються рішенням замовника.
6. Для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти.
Експерти та консультанти, які залучаються до роботи тендерного комітету на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути його членами і не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність тендерного комітету та службових осіб замовника, учасника чи інших осіб, за виконання (невиконання) договорів про закупівлю, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
7. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням замовника та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.
8. Голова тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на тендерний комітет функцій.
Голова тендерного комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена тендерного комітету.
У разі відсутності голови тендерного комітету його обов'язки виконує заступник голови тендерного комітету (якщо призначено кількох заступників голови тендерного комітету, то він повинен визначити серед них виконуючого обов'язки голови тендерного комітету на період своєї відсутності).
За рішенням голови тендерного комітету можуть створюватись окремі робочі групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів замовника для надання консультацій при вирішенні питань, що виникають у процесі здійснення закупівель, зокрема для оцінки тендерних пропозицій.
9. Робоча група з членів тендерного комітету в складі не менше трьох осіб може призначатися головою тендерного комітету для розкриття тендерних (цінових) пропозицій учасників процедур закупівель. При розкритті тендерних (цінових) пропозицій робочою групою протокол про розкриття тендерних (цінових) пропозицій підписують члени робочої групи.
10. Формою роботи тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.
11. На засіданнях тендерного комітету підлягають розгляду такі питання:
розподіл функцій окремих його робочих груп;
планування здійснення процедур закупівель;
проведення процедур закупівель і попередньої кваліфікації відповідно до законодавства;
розгляд скарг;
12. Рішення тендерного комітету оформляється протоколом, який підписують усі члени тендерного комітету з урахуванням пункту 13 цього розділу.
13. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів від кворуму, який становить _____________________.
(вказується кворум)
У разі рівного розподілу голосів голос голови тендерного комітету є вирішальним.
II. Головні функції тендерного комітету
1. Тендерний комітет відповідає за організацію процедур закупівель на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
планування здійснення процедур закупівель;
вибір процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель;
оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог
Положення;
підготовка, затвердження та надання особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), необхідної для проведення процедур закупівель (попередньої кваліфікації) документації;
надання роз'яснень особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту тендерної (кваліфікаційної) документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
визначення необхідності застосування та проведення попередньої кваліфікації;
організація приймання, зберігання, розкриття тендерних (цінових) пропозицій, забезпечення вибору найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у тендерній документації;
................Перейти до повного тексту