- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про внесення змін до наказу Держкомтелерадіо від 22 лютого 2007 року N 49
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного
комітету телебачення і радіомовлення
N 71 від 30.03.2010 )
( Пункт 1 втратив чинність на підставі Наказу Державного комітету телебачення та радіомовлення
N 71 від 30.03.2010 )
2. Затвердити Порядок розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладання договору про закупівлю, що додається.
3. Завідувачу сектором державних закупівель Недашківській О.М. забезпечити оприлюднення Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладання договору про закупівлю, шляхом розміщення в Інтернеті згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 20 травня 2009 р.
N 470.
4. Контроль за виконанням цього наказу покладаю на заступника Голови Комітету Курдіновича О.В.
Т.в.о. Голови Комітету | А.Мураховський |
( Додаток 1 втратив чинність на підставі Наказу Державного комітету телебачення та радіомовлення
N 71 від 30.03.2010 )
Додаток N 2
до наказу Держкомтелерадіо
04.09.2009 N 301
ПОРЯДОК
розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю
1. Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг тендерним комітетом Державного комітету телебачення та радіомовлення України (далі - Держкомтелерадіо), поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю.
Терміни, викладені в цьому Порядку, вживаються у значенні, наведеному в Положенні про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008
N 921 (зі змінами) (далі - Положення).
2. Будь-який учасник процедури закупівлі (далі - учасник), який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків унаслідок порушення Держкомтелерадіо процедур закупівель, установлених
Положенням, може оскаржити рішення, дії або бездіяльність замовника до Держкомтелерадіо відповідно до цього Порядку.
У разі коли на день отримання Держкомтелерадіо скарги укладено договір про закупівлю, Держкомтелерадіо не має права приймати рішення за даною скаргою, про що повідомляє учасника, який подав скаргу.
Договір про закупівлю, укладений у період зупинення процедури закупівлі у зв'язку з поданням скарги, визнається недійсним відповідно до закону.
3. Об'єктом оскарження не може бути:
зроблений Держкомтелерадіо вибір процедури закупівлі;
рішення Держкомтелерадіо про відхилення всіх тендерних пропозицій.
4. До укладення договору про закупівлю скарга з приводу порушення Держкомтелерадіо процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності подається учасником, що бере в ній участь, Мінекономіки або Держкомтелерадіо.
Держкомтелерадіо може не розглядати скаргу, якщо вона була подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.
Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.
У разі коли оскаржується кілька рішень, дій, а також бездіяльність Держкомтелерадіо, строк, необхідний для подання скарги, відраховується від дати останнього за часом такого рішення, дії, а також бездіяльності.
5. Скарга повинна бути викладена українською мовою і оформляється:
учасником - юридичною особою: на бланку, за підписом уповноваженої особи, та скріплюється печаткою юридичної особи;
учасником - фізичною особою: за підписом учасника або уповноваженої ним особи.
6. Скарга повинна містити:
а) відомості про учасника: найменування, місцезнаходження, телефони - для юридичних осіб; прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання - для фізичних осіб;
б) відомості про замовника: найменування, місцезнаходження, телефони, телефакс, прізвище, ім'я та по батькові особи, відповідальної за здійснення процедур державних закупівель;
................Перейти до повного тексту