1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ
Н А К А З
18.09.2009 N 132
( Наказ скасовано на підставі Наказу Державного комітету фінансового моніторингу N 241 від 07.12.2010 )
Про затвердження Положення про тендерний комітет Державного комітету фінансового моніторингу України
Для організації та проведення Держфінмоніторингом процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, у відповідності до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921, та у зв'язку з набуттям чинності наказу Міністерства економіки України від 20.05.2009 N 470 "Про затвердження Типового положення про тендерний комітет",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про тендерний комітет Державного комітету фінансового моніторингу України, що додається.
2. Положення про тендерний комітет Державного комітету фінансового моніторингу України, затверджене наказом Держфінмоніторингу від 25.06.2008 N 143, вважати таким, що втратило чинність.
3. Сектору забезпечення діловодства (Цапліна Н.М.) ознайомити з цим наказом членів тендерного комітету Держфінмоніторингу.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Держфінмоніторингу Зубрія В.П.
Голова І.Б.Черкаський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держфінмоніторингу
18.09.2009 N 132
ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет Державного комітету фінансового моніторингу України
I. Порядок створення та організація діяльності тендерного комітету
1. Тендерний комітет - група спеціалістів, призначених Державним комітетом фінансового моніторингу (далі - Держфінмоніторинг) відповідальними за проведення процедур закупівель згідно з вимогами законодавства у сфері закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти.
2. Метою створення тендерного комітету Держфінмоніторингу є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів тендерного комітету та їх неупередженості.
3. Тендерний комітет у своїй діяльності керується законодавством у сфері закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, а також Положенням про тендерний комітет.
4. Склад тендерного комітету та Положення про нього затверджуються рішенням Держфінмоніторингу.
Членами тендерного комітету є працівники Держфінмоніторингу в кількості не менше 5 осіб.
5. До складу тендерного комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, їх близькі родичі, посадові особи об'єднань підприємств, їх представники і близькі родичі.
Членами тендерного комітету можуть бути призначені посадові особи із структурних підрозділів Держфінмоніторингу.
Зміни до складу тендерного комітету вносяться за поданням голови тендерного комітету та затверджуються рішенням Держфінмоніторингу.
6. Для розв'язання конкретних питань, якщо виникає така потреба, зокрема в разі проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг, що мають складний або спеціалізований характер, до роботи тендерного комітету можуть залучатися відповідно до законодавства незалежні кваліфіковані (технічні) експерти та консультанти.
Експерти та консультанти, які залучаються до роботи тендерного комітету на договірних засадах відповідно до законодавства, не можуть бути його членами і не несуть відповідальності за рішення, дії або бездіяльність тендерного комітету та службових осіб Держфінмоніторингу, учасника чи інших осіб, за виконання (невиконання) договорів про закупівлю, а також за наслідки, спричинені такими рішеннями, діями або бездіяльністю.
7. Керівництво роботою тендерного комітету здійснює його голова, який призначається рішенням Держфінмоніторингу та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю.
8. Голова тендерного комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на тендерний комітет функцій.
Голова тендерного комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена тендерного комітету.
У разі відсутності голови тендерного комітету його обов'язки виконує заступник голови тендерного комітету (якщо призначено кількох заступників голови тендерного комітету, то він повинен визначити серед них виконуючого обов'язки голови тендерного комітету на період своєї відсутності).
За рішенням голови тендерного комітету можуть створюватись окремі робочі групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів Держфінмоніторингу для надання консультацій при вирішенні питань, що виникають у процесі здійснення закупівель, зокрема для оцінки тендерних пропозицій.
9. Робоча група з членів тендерного комітету в складі не менше трьох осіб може призначатися головою тендерного комітету для розкриття тендерних (цінових) пропозицій учасників процедур закупівель. При розкритті тендерних (цінових) пропозицій робочою групою протокол про розкриття тендерних (цінових) пропозицій підписують члени робочої групи.
10. Формою роботи тендерного комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.
11. На засіданнях тендерного комітету підлягають розгляду такі питання:
11.1. розподіл функцій окремих його робочих груп;
11.2. планування здійснення процедур закупівель;
11.3. проведення процедур закупівель і попередньої кваліфікації відповідно до законодавства;
11.4. розгляд скарг;
11.5. інші питання відповідно до законодавства.
12. Рішення тендерного комітету оформляється протоколом, який підписують усі члени тендерного комітету з урахуванням пункту 13 цього розділу.
13. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях тендерного комітету, приймаються простою більшістю голосів від кворуму, який становить дві третини від загальної кількості членів тендерного комітету.
У разі рівного розподілу голосів голос голови тендерного комітету є вирішальним.
II. Головні функції тендерного комітету
1. Тендерний комітет відповідає за організацію процедур закупівель на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
1.1. планування здійснення процедур закупівель;
1.2. вибір процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель;
1.3. оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог законодавства;
1.4. підготовка, затвердження та надання особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), необхідної для проведення процедур закупівель (попередньої кваліфікації) документації;
1.5. надання роз'яснень особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту тендерної (кваліфікаційної) документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
1.6. визначення необхідності застосування та проведення попередньої кваліфікації;
1.7. організація приймання, зберігання, розкриття тендерних (цінових) пропозицій, забезпечення вибору найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у тендерній документації;
1.8. проведення переговорів з учасниками при проведенні процедури закупівлі в одного учасника та запрошення учасників до участі у процедурі торгів з обмеженою участю; оформлення документів, необхідних для погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника та процедури торгів з обмеженою участю, у встановленому законодавством порядку;

................
Перейти до повного тексту