1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА
НАКАЗ
27.02.2020 № 116
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Офісу Генерального прокурора № 230 від 14.07.2021 )
Про затвердження Положення про Генеральну інспекцію Офісу Генерального прокурора
З метою забезпечення належної організації роботи Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора, керуючись статтями 8, 9 Закону України "Про прокуратуру",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Генеральну інспекцію Офісу Генерального прокурора, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Генеральної прокуратури України від 20 травня 2019 року № 89 "Про затвердження Положення про Генеральну інспекцію Генеральної прокуратури України".
3. Керівнику Генеральної інспекції забезпечити у встановленому порядку здійснення розподілу обов'язків між працівниками структурних підрозділів Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора.
Генеральний прокурор Р. Рябошапка
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Генерального прокурора
27.02.2020 № 116
ПОЛОЖЕННЯ
про Генеральну інспекцію Офісу Генерального прокурора
1. Загальні положення
1.1. Генеральна інспекція Офісу Генерального прокурора (далі - Генеральна інспекція) є самостійним структурним підрозділом Офісу Генерального прокурора, підпорядкованим Генеральному прокурору.
1.2. У своїй діяльності Генеральна інспекція керується Конституцією України, Кримінальним і Кримінальним процесуальним кодексами України, Законом України "Про прокуратуру", іншими актами законодавства, наказами Офісу Генерального прокурора, Регламентом Офісу Генерального прокурора, а також цим Положенням.
1.3. Свою роботу Генеральна інспекція організовує у взаємодії з іншими структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора, прокуратурами всіх рівнів, Національною академією прокуратури України (Тренінговим центром прокурорів України), правоохоронними органами та органами державної влади.
1.4. Генеральна інспекція розташовується в службових приміщеннях Офісу Генерального прокурора, які відповідають технічним умовам у сфері захисту інформації.
2. Структура Генеральної інспекції
2.1. До Генеральної інспекції входять:
1) управління внутрішньої безпеки у складі:
- відділу запобігання правопорушенням в органах прокуратури;
- відділу нагляду за додержанням законів при здійсненні оперативно-розшукової діяльності щодо прокурорів та працівників органів прокуратури;
- відділу інформаційно-аналітичної роботи;
- відділу технічного захисту інформації;
- відділу документального забезпечення;
2) управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, підтримання публічного обвинувачення у складі:
- першого відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення;
- другого відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення;
- третього відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення.
2.2. Генеральну інспекцію очолює керівник, який має двох заступників, які одночасно є начальниками управлінь. Обов'язки керівника Генеральної інспекції у разі його відсутності виконує один із його заступників відповідно до наказу Генерального прокурора.
2.3. Управління очолюють начальники, які мають заступників. Заступники начальників управлінь одночасно є начальниками першого відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення, відділу запобігання правопорушенням в органах прокуратури відповідно.
2.4. Відділи очолюють начальники відділів. Начальники першого, другого і третього відділів процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення мають по одному заступнику, а начальник відділу запобігання правопорушенням в органах прокуратури - два заступники.
2.5. Обов'язки начальників управлінь та відділів у разі відсутності виконують їхні заступники, начальника відділу запобігання правопорушенням в органах прокуратури - один із заступників відповідно до наказу Генерального прокурора.
2.6. До штату відділів входять прокурори та головні спеціалісти.
2.7. Робота працівників відділів залежно від покладених на них функцій організовується за територіальним або функціональним (предметним) принципом відповідно до розподілу обов'язків, який здійснюється начальниками відділів за погодженням із начальниками управлінь та затверджується керівником Генеральної інспекції.
Посадові обов'язки державних службовців закріплюються у посадових інструкціях, які підписуються їхніми безпосередніми керівниками, погоджуються керівником Генеральної інспекції та затверджуються Генеральним прокурором.
3. Основні завдання Генеральної інспекції
3.1. Приймання, реєстрація, розгляд заяв і повідомлень про вчинення прокурорами кримінальних правопорушень, своєчасне внесення щодо них відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
3.2. Нагляд за додержанням законів під час проведення оперативно-розшукової діяльності стосовно прокурорів та інших працівників органів прокуратури (крім питань, що належать до компетенції Спеціалізованої антикорупційної прокуратури).
3.3. Організація і процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, участь у судовому провадженні та підтримання публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені прокурорами, а також за дорученням Генерального прокурора - в кримінальних провадженнях, у яких суб'єктом злочину не є прокурор (крім тих, які підслідні Національному антикорупційному бюро України).
3.4. Внесення пропозицій Генеральному прокурору або уповноваженому ним першому заступнику, заступнику Генерального прокурора щодо доручення організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням, участі у судовому провадженні та підтриманні публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені прокурорами спільно з іншими особами, прокурорам інших структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора.
3.5. Опрацювання повідомлень прокуратур нижчого рівня та органів досудового розслідування про початок досудового розслідування у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені прокурорами, вирішення питання щодо доручення прокурорам регіональних (обласних) прокуратур організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням, участі у судовому провадженні та підтриманні публічного обвинувачення у таких кримінальних провадженнях, що розслідуються територіальними підрозділами органів досудового розслідування.
3.6. Забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінальних правопорушень, оскарження незаконних судових рішень на стадії досудового розслідування та судового розгляду кримінальних проваджень.
3.7. Вжиття заходів, спрямованих на попередження та своєчасне виявлення порушень прокурорами Присяги прокурора, правил прокурорської етики, а також вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об'єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури.
3.8. Направлення до органів, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією, матеріалів, що містять відомості про вчинення прокурорами та іншими працівниками органів прокуратури правопорушення, пов'язаного з корупцією, та забезпечення участі у розгляді судами справ про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 172-4 - 172-9 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) стосовно прокурорів та інших працівників органів прокуратури.
3.9. Забезпечення участі у проведенні службових розслідувань у порядку, встановленому наказом Генерального прокурора.
3.10. Проведення таємних перевірок доброчесності прокурорів у порядку, встановленому наказом Генерального прокурора.
3.11. Здійснення моніторингу оприлюднених засобами масової інформації повідомлень про дії, що порочать звання прокурора, порушення правил прокурорської етики та інші резонансні події за участі працівників прокуратури, вжиття заходів щодо перевірки зазначених відомостей та у взаємодії з відповідними самостійними структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора, забезпечення реагування на такі повідомлення.
3.12. Забезпечення функціонування "телефону довіри" та "електронної пошти довіри", а також подальше опрацювання повідомлень, отриманих за допомогою цих засобів зв'язку.
3.13. Здійснення контролю за станом організації роботи з питань внутрішньої безпеки в органах прокуратури України.
3.14. Забезпечення дотримання інформаційної безпеки в органах прокуратури України.
3.15. Здійснення перевірок фактів подання працівниками Офісу Генерального прокурора, регіональних (обласних), місцевих (окружних) прокуратур, призначення яких на посади здійснюється Генеральним прокурором, декларацій відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій.
3.16. Надання методичної та консультаційної допомоги працівникам прокуратури з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції, у тому числі щодо правил прокурорської етики, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, а також вимог, пов'язаних зі здійсненням фінансового контролю.
3.17. Забезпечення у взаємодії зі структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора та регіональними (обласними) прокуратурами в межах своєї компетенції додержання працівниками прокуратури вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів, інших обмежень, передбачених Законом України "Про запобігання корупції".
3.18. Виконання інших функцій уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції, визначених Законом України "Про запобігання корупції", в Офісі Генерального прокурора.
3.19. Генеральна інспекція у межах повноважень забезпечує:
- участь у плануванні роботи Офісу Генерального прокурора, своєчасне, повне і якісне виконання запланованих заходів;
- своєчасну підготовку матеріалів на розгляд нарад, організацію та контроль за виконанням прийнятих рішень, а також виконання завдань і доручень Генерального прокурора;
- підготовку проектів організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора;
- проведення аналітичної та методичної роботи;
- надання практичної допомоги, проведення перевірок в регіональних (обласних) прокуратурах, контроль за усуненням виявлених недоліків;
- опрацювання проектів законів та інших нормативно-правових актів, внесення пропозицій щодо вдосконалення законодавства;
- особистий прийом, розгляд і вирішення звернень громадян, запитів та звернень народних депутатів України, представників державних, громадських організацій, інших осіб, а також скарг учасників кримінального провадження;
- виконання вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації";
- організацію ведення первинного обліку роботи, формування статистичної звітності, своєчасне, повне та достовірне внесення відомостей про результати роботи Генеральної інспекції до Єдиного реєстру досудових розслідувань (далі - ЄРДР), інформаційно-аналітичної системи "Облік та статистика органів прокуратури" (далі - ІАС "ОСОП"), інформаційної системи "Система електронного документообігу органів прокуратури України" (далі - ІС "СЕД");
- здійснення контролю за станом обліково-статистичної дисципліни відповідно до компетенції;
- стажування працівників регіональних (обласних) прокуратур, ініціювання та проведення навчально-методичних заходів;
- підготовку матеріалів для публікацій у засобах масової інформації та розміщення на офіційному веб сайті Офісу Генерального прокурора;
- ведення діловодства, збереження матеріальних носіїв інформації з обмеженим доступом.
4. Основні напрями діяльності структурних підрозділів Генеральної інспекції
4.1. Управління внутрішньої безпеки
4.1.1. Відділ запобігання правопорушенням в органах прокуратури здійснює:
- заходи щодо виявлення корупційних та пов'язаних із корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України "Про запобігання корупції" в діяльності працівників прокуратури;
- контроль за станом організації роботи з питань внутрішньої безпеки в органах прокуратури, моніторинг оприлюднених засобами масової інформації повідомлень про дії, що порочать звання прокурора, порушення правил прокурорської етики, інші резонансні події за участі працівників прокуратури;
- забезпечення в межах компетенції додержання прокурорами Офісу Генерального прокурора вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, інших обмежень, передбачених Законом України "Про запобігання корупції";
- контроль за дотриманням прокурорами Офісу Генерального прокурора Присяги прокурора і Кодексу професійної етики та поведінки прокурорів;
- координацію діяльності самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора з питань внутрішньої безпеки, профілактики порушень прокурорами Присяги прокурора, правил прокурорської етики, а також вчинення корупційних або пов'язаних із корупцією правопорушень, інших дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об'єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури;
- організацію участі у розгляді судами справ про адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією, передбачені статтями 172-4 - 172-9 КУпАП стосовно прокурорів та інших працівників прокуратури;
- проведення у встановленому порядку таємних перевірок доброчесності прокурорів, ведення Реєстру таємних перевірок доброчесності прокурорів;
- перевірку фактів подання працівниками Офісу Генерального прокурора, регіональних (обласних), місцевих (окружних) прокуратур, призначення яких на посади здійснюється Генеральним прокурором, декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
- надання у встановленому порядку висновків за результатами проведених перевірок щодо наявності або відсутності конфлікту інтересів і таємних перевірок доброчесності стосовно кандидатів на посади прокурорів;
- організацію в межах компетенції опитування працівників прокуратури з використанням поліграфа у порядку, визначеному Генеральним прокурором;
- розроблення, організацію та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов'язаним з корупцією;
- надання методичної та консультаційної допомоги працівникам прокуратури з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції, у тому числі щодо правил прокурорської етики, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, а також вимог, пов'язаних зі здійсненням фінансового контролю;
- участь у проведенні у встановленому порядку службових розслідувань стосовно прокурорів Офісу Генерального прокурора, а також за дорученням Генерального прокурора або керівника Генеральної інспекції - стосовно прокурорів прокуратур нижчого рівня;
- участь у засіданнях органу, що здійснює дисциплінарне провадження, Вищої ради правосуддя за скаргами та заявами Генеральної інспекції, поданими щодо прокурорів.
4.1.2. Відділ нагляду за додержанням законів при здійсненні оперативно-розшукової діяльності щодо прокурорів та працівників органів прокуратури здійснює:
- нагляд за додержанням законів при здійсненні оперативно-розшукової діяльності стосовно прокурорів та інших працівників органів прокуратури (крім питань, що належать компетенції Спеціалізованої антикорупційної прокуратури);
- опрацювання інформації про факти вчинення працівниками прокуратури кримінальних правопорушень, а також неправомірного втручання у службову діяльність прокурорів та перешкоджання виконанню ними службових обов'язків, посягання у зв'язку з цим на їхнє життя, здоров'я та майно, стан розслідування та судового розгляду зазначених кримінальних проваджень;
- заходи щодо виявлення корупційних та пов'язаних із корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України "Про запобігання корупції", Кодексу професійної етики та поведінки прокурорів в діяльності прокурорів та інших працівників органів прокуратури України.
4.1.3. Відділ інформаційно-аналітичної роботи здійснює:
- виявлення корупційних та пов'язаних із корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України "Про запобігання корупції", Кодексу професійної етики та поведінки прокурорів у діяльності прокурорів та інших працівників органів прокуратури;
- забезпечення функціонування "телефону довіри" та "електронної пошти довіри", а також опрацювання повідомлень, отриманих за допомогою цих засобів зв'язку та через офіційний веб сайт Офісу Генерального прокурора;
- участь у проведенні таємних перевірок доброчесності прокурорів;
- участь у встановленому порядку в проведенні службових розслідувань;
- взаємодію із державними органами, які є адміністраторами (держателями) автоматизованих інформаційних систем, з метою забезпечення доступу працівників Генеральної інспекції до відповідних інформаційних ресурсів;
- аналіз стану захисту інформації в автоматизованих інформаційних системах (далі - АІС) органів прокуратури України;
- участь в організації керування доступом до ресурсів АІС (розподілення між користувачами необхідних реквізитів захисту інформації - паролів, привілеїв, ключів тощо);
- підготовку пропозицій щодо удосконалення інформаційної безпеки, впровадження нових технологій;
- контроль за рівнем захисту інформації, яка обробляється Генеральною інспекцією, а також за дотриманням інформаційної безпеки її працівниками.
4.1.4. Відділ технічного захисту інформації здійснює:
- аналіз стану технічного захисту інформації в органах прокуратури;
- аналіз можливих загроз для інформації з обмеженим доступом на об'єктах інформаційної діяльності органів прокуратури з метою виявлення технічних каналів витоку інформації;
- дослідження ефективності та атестацію на об'єктах інформаційної діяльності органів прокуратури комплексів (систем) технічного захисту інформації, носіями якої є акустичні поля;
- виявлення та блокування витоку мовної та видової інформації через закладні пристрої на об'єктах інформаційної діяльності органів прокуратури України;
- контроль за станом технічного захисту інформації, надання практичної допомоги з питань розроблення, впровадження та для атестації створених на об'єктах інформаційної діяльності комплексів технічного захисту інформації, носіями якої є акустичні поля;
- розробку заходів, спрямованих на забезпечення захищеності інформації від витоку технічними каналами на об'єктах інформаційної діяльності органів прокуратури України;
- удосконалення методів і засобів технічного захисту інформації в органах прокуратури.
4.1.5. Відділ документального забезпечення забезпечує:
- виконання вимог наказів, завдань і доручень керівництва Офісу Генерального прокурора, Генеральної інспекції з питань діловодства;
- здійснення організаційних та консультаційних функцій з питань ведення діловодства;
- участь у виконанні організаційних, програмних і технічних завдань;
- отримання вхідної та внутрішньої кореспонденції та внесення до ІС "СЕД" органів прокуратури України даних щодо руху документів, які перебувають на розгляді у структурних підрозділах Генеральної інспекції;
- реєстрацію та облік документів з грифом обмеження доступу "Для службового користування", які надійшли на розгляд до Генеральної інспекції;
- облік, зберігання, своєчасну доставку вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції до структурних підрозділів Генеральної інспекції та структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора відповідно до резолюції керівництва;
- реєстрацію вихідних документів, у тому числі з грифом "Для службового користування", для здійснення їх відправки;
- формування справ та наглядових проваджень, оформлення і передання до архівного фонду Офісу Генерального прокурора;
- спільно з керівництвом структурних підрозділів складання номенклатури справ;
- облік використання робочого часу працівниками Генеральної інспекції.
4.2. Управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, підтримання публічного обвинувачення забезпечує:
- організацію і процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, участь у судовому провадженні та підтримання публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені прокурорами, а також за дорученням Генерального прокурора - в кримінальних провадженнях, у яких суб'єктом злочину не є прокурор (крім тих, які підслідні Національному антикорупційному бюро України);
- контроль за ефективністю нагляду регіональних (обласних) прокуратур за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва, участі у судовому проваджені та підтримання публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях, кримінальні правопорушення в яких вчинено прокурорами;
- приймання, реєстрацію, розгляд заяв і повідомлень про вчинення прокурорами кримінальних правопорушень, своєчасне внесення щодо них відомостей до ЄРДР;
- участь у розгляді судами клопотань слідчих та прокурорів під час досудового розслідування, а також справ з інших питань під час досудового розслідування чи оскарження рішень, дій чи бездіяльності слідчих та прокурорів;
- надходження та вивчення інформації про хід і результати досудового розслідування та судового розгляду кримінального провадження, матеріалів кримінального провадження та засвідчених копій судових рішень;
- підготовку проектів процесуальних та інших документів із питань діяльності прокурорів у кримінальному провадженні, які подаються на підпис керівництву Офісу Генерального прокурора;
- підтримання публічного обвинувачення в суді, участь у перегляді судових рішень у судах апеляційної та касаційної інстанцій, а також участь у судових засіданнях при перегляді судових рішень за нововиявленими або виключними обставинами у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені прокурорами;
- підготовку проектів документів реагування на незаконні судові рішення у провадженнях, у яких безпосередньо підтримано обвинувачення, і в інших - за дорученням Генерального прокурора та керівництва Генеральної інспекції;
- опрацювання повідомлень прокуратур нижчого рівня та органів досудового розслідування про внесення відомостей до ЄРДР про кримінальні правопорушення, вчинені прокурорами, підготовку проектів доручень керівництва Офісу Генерального прокурора та Генеральної інспекції щодо організації та процесуального керівництва у таких провадженнях;
- розгляд і вирішення скарг на рішення, дії чи бездіяльність слідчого і прокурора у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України (далі - КПК України);
- виконання інших повноважень прокурора, передбачених КПК України.
4.2.1. Перший, другий, третій відділи процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення в межах компетенції забезпечують організацію і процесуальне керівництво досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені прокурорами, а також за дорученням Генерального прокурора - в кримінальних провадженнях, у яких суб'єктом злочину не є прокурор, крім тих, які підслідні Національному антикорупційному бюро України.
4.3. Структурні підрозділи виконують й інші функції, що випливають з покладених на Генеральну інспекцію завдань.
5. Повноваження працівників Генеральної інспекції
5.1. Керівник Генеральної інспекції:
- здійснює загальне керівництво Генеральною інспекцією, спрямовує і контролює роботу підпорядкованих підрозділів з урахуванням планів роботи Офісу Генерального прокурора, рішень нарад, інших організаційно-розпорядчих документів;
- визначає основні напрями діяльності структурних підрозділів Генеральної інспекції відповідно до покладених завдань та функцій;
- координує діяльність структурних підрозділів Генеральної інспекції, забезпечує взаємодію з іншими структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора, прокуратурами всіх рівнів, Національною академією прокуратури України (Тренінговим центром прокурорів України), правоохоронними органами та органами державної влади;
- затверджує розподіл обов'язків між працівниками структурних підрозділів Генеральної інспекції та погоджує посадові інструкції державних службовців;
- організовує та контролює виконання підпорядкованими працівниками наказів, завдань і доручень керівництва Офісу Генерального прокурора;
- вносить пропозиції до плану роботи Офісу Генерального прокурора, забезпечує контроль за своєчасним і якісним виконанням планових заходів;
- вносить пропозиції та забезпечує підготовку матеріалів для розгляду на нарадах у Генерального прокурора, своєчасне та якісне виконання їх рішень;
- розглядає документи, які надійшли до Генеральної інспекції, у тому числі ті, що містять державну таємницю, у межах компетенції підписує, затверджує та візує службову документацію;
- забезпечує підготовку проектів організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора із питань, що належать до компетенції Генеральної інспекції;
- проводить оперативні наради, заслуховує звіти підлеглих працівників з питань діяльності Генеральної інспекції;
- у визначеному порядку ініціює притягнення до відповідальності працівників органів прокуратури, звертається до Вищої ради правосуддя зі скаргами на рішення органу, що здійснює дисциплінарне провадження, заявами про порушення прокурорами вимог щодо несумісності їх посад із діяльністю або статусом;
- доручає проведення керівникам регіональних (обласних) прокуратур перевірок інформації за фактами порушення працівниками прокуратури Присяги прокурора, правил прокурорської етики, вчинення корупційних або пов'язаних із корупцією правопорушень, інших дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об'єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури України;
- організовує виїзди працівників Генеральної інспекції до регіональних (обласних) прокуратур для надання практичної допомоги, проведення перевірок, безпосередньо бере у них участь, забезпечує реалізацію виїздів та контроль за усуненням виявлених недоліків;
- організовує підготовку і проведення аналітичної та методичної роботи, а також заходів щодо підвищення кваліфікації працівників Генеральної інспекції, стажування працівників органів прокуратури;
- здійснює особистий прийом, організовує розгляд і вирішення звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів України, представників державних органів та громадських організацій, а також скарг учасників кримінального провадження на рішення, дії чи бездіяльність слідчих і прокурорів, заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення;
- організовує роботу з оприлюднення публічної інформації, розгляд інформаційних запитів з питань, що належать до компетенції Генеральної інспекції;
- організовує ведення первинного обліку роботи, своєчасне, повне і достовірне внесення відомостей про результати роботи до ІАС "ОСОП" перевіряє достовірність відповідних даних. Складає та підписує статистичну звітність про роботу Генеральної інспекції;
- визначає і погоджує завдання і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців підрозділу;
- бере участь в оцінюванні результативності службової діяльності державних службовців;
- вносить пропозиції Генеральному прокурору щодо структури та штатної чисельності Генеральної інспекції, призначення, переміщення, звільнення з посад працівників, присвоєння їм рангів, заохочення чи притягнення до відповідальності;
- інформує Генерального прокурора про невиконання працівниками та органами прокуратури вимог Генеральної інспекції щодо надання документів, інформації, пояснень тощо, а також про випадки перешкоджання роботі Генеральної інспекції з боку працівників та органів прокуратури;
- за дорученням Генерального прокурора представляє Офіс Генерального прокурора в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, громадських, іноземних, міжнародних та інших організаціях, в установах, на підприємствах незалежно від форм власності з питань діяльності Генеральної інспекції;
- здійснює контроль за дотриманням підпорядкованими працівниками службової та виконавської дисципліни, вживає заходів щодо створення належних умов праці;
- забезпечує додержання режиму секретності та здійснює постійний контроль за охороною державної таємниці в Генеральній інспекції;
- організовує та контролює стан ведення діловодства в Генеральній інспекції;
- забезпечує виконання інших завдань та службових доручень Генерального прокурора.
5.2. Заступники керівника Генеральної інспекції - начальники управлінь (у межах компетенції управлінь):
- здійснюють загальне керівництво, організовують, спрямовують та контролюють роботу управлінь;
- забезпечують взаємодію з іншими структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора, регіональними (обласними) прокуратурами, Національною академією прокуратури України (Тренінговим центром прокурорів України), відповідними підрозділами правоохоронних органів та органів державної влади;
- вносять пропозиції до плану роботи Офісу Генерального прокурора, організовують підготовку матеріалів для розгляду на нарадах у керівництва Офісу Генерального прокурора, керівника Генеральної інспекції;
- забезпечують контроль за виконанням наказів, доручень і завдань керівництва Офісу Генерального прокурора, планових заходів, рішень нарад та інших організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора;
- погоджують у межах компетенції розподіли обов'язків між працівниками структурних підрозділів управлінь та подають їх для затвердження керівником Генеральної інспекції;
- у межах компетенції розглядають, підписують, затверджують та візують службові документи, у тому числі ті, які містять державну таємницю;
- вивчають проекти документів, підготовлених підпорядкованими працівниками, які подаються на розгляд Генерального прокурора та керівнику Генеральної інспекції, контролюють їх якість і повноту;
- проводять оперативні наради з питань діяльності управлінь;
- забезпечують підготовку проектів організаційно-розпорядчих документів Генерального прокурора;
- організовують проведення в управліннях аналітичної та методичної роботи;
- забезпечують роботу з оприлюднення публічної інформації, розгляд запитів на інформацію;
- організовують підготовку та проведення виїздів до регіональних (обласних) прокуратур, безпосередньо беруть участь у наданні практичної допомоги, перевірках, забезпечують реалізацію їх результатів та усунення виявлених недоліків;
- забезпечують ведення первинного обліку роботи, формування статистичної звітності про роботу управлінь;
- контролюють своєчасність, повноту та достовірність внесення відомостей до ІАС "ОСОП";
- вносять керівнику Генеральної інспекції пропозиції щодо структури та штатної чисельності управлінь, призначення, переміщення, звільнення з посад працівників управлінь, заохочення чи притягнення до відповідальності, присвоєння рангів, а також про зміни в оплаті їхньої праці;
- організовують роботу з підвищення кваліфікації працівників управлінь;
- за дорученням керівника Генеральної інспекції здійснюють особистий прийом, організовують розгляд і вирішення звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів України, представників державних органів та громадських організацій, а також інших осіб;
- контролюють дотримання підпорядкованими працівниками службової та виконавської дисципліни;
- визначають завдання і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців підрозділу;
- беруть участь в оцінюванні результативності службової діяльності державних службовців;
- організовують роботу щодо висвітлення в засобах масової інформації результатів діяльності управлінь;
- організовують і здійснюють контроль за станом ведення діловодства працівниками управління;
- вносять пропозиції керівнику Генеральної інспекції щодо удосконалення роботи управлінь;
- за дорученням Генерального прокурора та керівника Генеральної інспекції представляють Офіс Генерального прокурора в органах державної влади, громадських, наукових, міжнародних та інших організаціях з питань, що належать до компетенції Генеральної інспекції;
- вживають заходів щодо вирішення питань матеріально-технічного забезпечення, пов'язаних із виконанням функцій та основних завдань управління;
- виконують інші завдання і службові доручення Генерального прокурора та керівника Генеральної інспекції.
5.3. Начальники управлінь, крім зазначених, виконують також інші повноваження, зокрема:
5.3.1. Заступник керівника Генеральної інспекції - начальник управління внутрішньої безпеки:
- організовує роботу щодо запобігання та своєчасного виявлення порушень прокурорами Присяги прокурора, правил прокурорської етики, а також вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень;
- ініціює проведення службових розслідувань за фактами вчинення дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об'єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури, а також участь працівників управління у службових розслідуваннях, призначених керівниками регіональних (обласних) прокуратур;
- організовує проведення таємних перевірок доброчесності;
- забезпечує участь працівників управління в засіданнях органу, що здійснює дисциплінарне провадження, за дисциплінарними скаргами Генеральної інспекції;
- організовує надання методичної та консультаційної допомоги працівникам прокуратури з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції, у тому числі щодо правил прокурорської етики, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, порядку декларування, інших вимог та обмежень, передбачених законодавством у сфері запобігання корупції;
- забезпечує вивчення причин та умов, які сприяли порушенню прокурорами Присяги прокурора, правил прокурорської етики, а також вчиненню корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об'єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури, вживає заходів щодо їх усунення;

................
Перейти до повного тексту