- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ОФІС ГЕНЕРАЛЬНОГО ПРОКУРОРА
НАКАЗ
Про затвердження Положення про Генеральну інспекцію Офісу Генерального прокурора
З метою забезпечення належної організації роботи Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора, керуючись
статтями 8,
9 Закону України "Про прокуратуру",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Генеральну інспекцію Офісу Генерального прокурора, що додається.
3. Керівнику Генеральної інспекції забезпечити у встановленому порядку здійснення розподілу обов'язків між працівниками структурних підрозділів Генеральної інспекції Офісу Генерального прокурора.
Генеральний прокурор |
І. Венедіктова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Генерального прокурора
14 липня 2021 року № 230
ПОЛОЖЕННЯ
про Генеральну інспекцію Офісу Генерального прокурора
1. Загальні положення
1.1. Генеральна інспекція Офісу Генерального прокурора (далі - Генеральна інспекція) є самостійним структурним підрозділом Офісу Генерального прокурора, підпорядкованим Генеральному прокурору.
1.3. Свою роботу Генеральна інспекція організовує у взаємодії з іншими структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора, прокуратурами всіх рівнів, Тренінговим центром прокурорів України, правоохоронними та іншими державними органами.
1.4. Генеральна інспекція розташовується в службових приміщеннях Офісу Генерального прокурора, які відповідають технічним умовам у сфері захисту інформації.
2. Структура Генеральної інспекції
2.1. До Генеральної інспекції входять:
1) управління внутрішньої безпеки у складі:
- відділу запобігання правопорушенням в органах прокуратури;
- відділу взаємодії з правоохоронними органами та інформаційно-аналітичної роботи;
- відділу контролю стану технічного захисту інформації.
2) управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, підтримання публічного обвинувачення у складі:
- першого відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення;
- другого відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення;
- третього відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення;
3) відділ документального забезпечення.
2.2. Генеральну інспекцію очолює керівник, який має заступника. У разі відсутності керівника Генеральної інспекції його обов'язки виконує заступник керівника Генеральної інспекції або начальник одного з управлінь згідно з наказом Генерального прокурора.
2.3. Управління очолюють начальники, які мають по одному заступнику. Заступник начальника управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, підтримання публічного обвинувачення одночасно є начальником першого відділу процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення.
2.4. Відділи очолюють начальники відділів. Начальники відділу взаємодії з правоохоронними органами та інформаційно-аналітичної роботи, першого, другого і третього відділів процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення та відділу документального забезпечення мають по одному заступнику, а начальник відділу запобігання правопорушенням в органах прокуратури - три заступники.
2.5. Обов'язки начальників управлінь та відділів у разі відсутності виконують їхні заступники, а начальника відділу запобігання правопорушенням в органах прокуратури - один із заступників відповідно до наказу Генерального прокурора.
2.6. До штату відділів входять прокурори та головні спеціалісти.
2.7. Робота працівників відділів залежно від покладених на них функцій організовується за територіальним або функціональним (предметним) принципом відповідно до розподілу обов'язків, який здійснюється начальниками відділів за погодженням із начальниками управлінь та затверджується керівником Генеральної інспекції.
Посадові обов'язки державних службовців закріплюються у посадових інструкціях, які погоджуються безпосередніми керівниками, керівником Генеральної інспекції та затверджуються Генеральним прокурором.
2.8. Місце розташування працівників Генеральної інспекції з місцем постійної дислокації в обласних прокуратурах визначається Генеральним прокурором за поданням керівника Генеральної інспекції з урахуванням об'єктивної потреби.
3. Основні завдання Генеральної інспекції
3.1. Приймання, реєстрація, розгляд заяв і повідомлень про вчинення працівниками органів прокуратури кримінальних правопорушень, своєчасне внесення щодо них відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
3.2. Нагляд за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність щодо працівників прокуратури (крім питань, що належать до компетенції Спеціалізованої антикорупційної прокуратури);
3.3. Організація і процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, участь у судовому провадженні та підтримання публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені працівниками органів прокуратури, а також за дорученням Генерального прокурора - в інших кримінальних провадженнях (крім тих, які підслідні Національному антикорупційному бюро України).
3.4. Внесення пропозицій Генеральному прокурору або уповноваженому ним першому заступнику, заступнику Генерального прокурора щодо доручення організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням, участі у судовому провадженні та підтриманні публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені працівниками органів прокуратури спільно з іншими особами, прокурорам інших структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора.
3.5. Опрацювання повідомлень прокуратур нижчого рівня та органів досудового розслідування про початок досудового розслідування у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені працівниками органів прокуратури, вирішення питання щодо доручення обласним, спеціалізованим прокуратурам на правах обласних (далі - обласні прокуратури), організації та процесуального керівництва досудовим розслідуванням, участі у судовому провадженні та підтриманні публічного обвинувачення у таких кримінальних провадженнях, що розслідуються територіальними підрозділами органів досудового розслідування.
3.6. Забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінальних правопорушень, оскарження за наявності визначених законом підстав судових рішень на стадії досудового розслідування та судового розгляду кримінальних проваджень.
3.7. Вжиття заходів, спрямованих на попередження та своєчасне виявлення порушень прокурорами
Присяги прокурора, правил прокурорської етики, а також вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об'єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури.
3.8. Направлення до органів, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією, матеріалів, що містять відомості про вчинення працівниками органів прокуратури правопорушення, пов'язаного з корупцією, та забезпечення участі у розгляді судами справ про адміністративні правопорушення, передбачені статтями
172-4 -
172-9 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП), стосовно працівників органів прокуратури.
3.9. Забезпечення участі у проведенні службових розслідувань у порядку, встановленому наказом Генерального прокурора.
3.10. Проведення таємних перевірок доброчесності прокурорів у порядку, встановленому наказом Генерального прокурора.
3.11. Здійснення моніторингу оприлюднених засобами масової інформації повідомлень про дії, що порочать звання прокурора, порушення правил прокурорської етики та інші резонансні події за участі працівників прокуратури, вжиття заходів щодо перевірки зазначених відомостей та у взаємодії з відповідними самостійними структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора забезпечення реагування на такі повідомлення.
3.12. Забезпечення функціонування "телефону довіри" та "електронної пошти довіри", а також подальше опрацювання повідомлень, отриманих за допомогою цих засобів зв'язку.
3.13. Здійснення контролю за станом організації роботи з питань внутрішньої безпеки в органах прокуратури.
3.14. Забезпечення дотримання інформаційної безпеки в органах прокуратури.
3.15. Здійснення перевірок фактів подання працівниками Офісу Генерального прокурора, обласних, окружних, спеціалізованих на правах окружних прокуратур (далі - окружні прокуратури), призначення яких на посади здійснюється Генеральним прокурором, декларацій відповідно до
Закону України "Про запобігання корупції" та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій.
3.16. Надання методичної та консультаційної допомоги працівникам прокуратури з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції, у тому числі щодо правил прокурорської етики, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, а також вимог, пов'язаних зі здійсненням фінансового контролю.
3.17. Забезпечення у взаємодії зі структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора, обласними прокуратурами, в межах своєї компетенції додержання працівниками прокуратури вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів, інших обмежень, передбачених
Законом України "Про запобігання корупції".
3.18. Виконання інших функцій уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції, визначених
Законом України "Про запобігання корупції", в Офісі Генерального прокурора.
3.19. Генеральна інспекція у межах повноважень забезпечує:
- участь у плануванні роботи Офісу Генерального прокурора, своєчасне, повне і якісне виконання запланованих заходів;
- підготовку матеріалів на розгляд нарад, організацію та контроль за виконанням прийнятих рішень, а також виконання завдань і доручень Генерального прокурора;
- підготовку проєктів організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора;
- проведення аналітичної та методичної роботи;
- надання практичної допомоги, проведення перевірок в обласних прокуратурах, контроль за усуненням виявлених недоліків;
- опрацювання проєктів законів та інших нормативно-правових актів, внесення пропозицій щодо вдосконалення законодавства;
- особистий прийом, розгляд і вирішення звернень громадян, запитів та звернень народних депутатів України, представників державних, громадських організацій, інших осіб, а також скарг учасників кримінального провадження;
- виконання вимог
Закону України "Про доступ до публічної інформації";
- ведення первинного обліку роботи, формування статистичної звітності, своєчасне, повне та достовірне внесення відомостей про результати роботи до Єдиного реєстру досудових розслідувань (далі - ЄРДР), інформаційно-аналітичної системи "Облік та статистика органів прокуратури" (далі - ІАС "ОСОП"), інформаційної системи "Система електронного документообігу органів прокуратури України" (далі - ІС "СЕД");
- здійснення контролю за станом обліково-статистичної дисципліни відповідно до компетенції;
- стажування працівників обласних прокуратур, ініціювання та проведення навчально-методичних заходів;
- підготовку матеріалів для публікацій у засобах масової інформації та розміщення на офіційному вебсайті Офісу Генерального прокурора;
- ведення діловодства, збереження матеріальних носіїв інформації з обмеженим доступом.
4. Основні напрями діяльності структурних підрозділів Генеральної інспекції
4.1. Управління внутрішньої безпеки
4.1.1. Відділ запобігання правопорушенням в органах прокуратури здійснює:
- заходи щодо виявлення корупційних та пов'язаних із корупцією правопорушень, інших порушень вимог
Закону України "Про запобігання корупції" в діяльності працівників прокуратури;
- контроль за станом організації роботи з питань внутрішньої безпеки в органах прокуратури, моніторинг оприлюднених засобами масової інформації повідомлень про дії, що порочать звання прокурора, порушення правил прокурорської етики, інші резонансні події за участі працівників прокуратури;
- забезпечення в межах компетенції додержання прокурорами Офісу Генерального прокурора вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, інших обмежень, передбачених
Законом України "Про запобігання корупції";
- координацію діяльності самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора з питань внутрішньої безпеки, профілактики порушень прокурорами
Присяги прокурора, правил прокурорської етики, а також вчинення корупційних або пов'язаних із корупцією правопорушень, інших дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об'єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури;
- участь у розгляді судами справ про адміністративні правопорушення, пов'язані з корупцією, передбачені статтями
172-4 -
172-9 КУпАП , стосовно працівників прокуратури;
- проведення у встановленому порядку таємних перевірок доброчесності прокурорів, ведення Реєстру таємних перевірок доброчесності прокурорів;
- перевірку фактів подання працівниками Офісу Генерального прокурора, обласних, окружних прокуратур, призначення яких на посади здійснюється Генеральним прокурором, декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
- надання у встановленому порядку висновків за результатами проведених перевірок щодо наявності або відсутності конфлікту інтересів і таємних перевірок доброчесності стосовно кандидатів на посади прокурорів;
- розроблення, організацію та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов'язаним з корупцією;
- надання методичної та консультаційної допомоги працівникам прокуратури з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції, у тому числі щодо правил прокурорської етики, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, а також вимог, пов'язаних зі здійсненням фінансового контролю;
- участь у проведенні у встановленому порядку службових розслідувань стосовно прокурорів Офісу Генерального прокурора, а також за дорученням Генерального прокурора або керівника Генеральної інспекції - стосовно прокурорів прокуратур нижчого рівня;
- участь у засіданнях органу, що здійснює дисциплінарне провадження, Вищої ради правосуддя за скаргами та заявами Генеральної інспекції, поданими щодо прокурорів.
4.1.2. Відділ взаємодії з правоохоронними органами та інформаційно-аналітичної роботи здійснює:
- у межах компетенції нагляд за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність щодо працівників прокуратури (крім питань, що належать до компетенції Спеціалізованої антикорупційної прокуратури);
- опрацювання інформації про факти вчинення працівниками органів прокуратури кримінальних правопорушень, а також неправомірного втручання у службову діяльність прокурорів та перешкоджання виконанню ними службових обов'язків, посягання у зв'язку з цим на їхнє життя, здоров'я та майно, стан розслідування та судового розгляду зазначених кримінальних проваджень;
- взаємодію з відповідними підрозділами правоохоронних органів з метою отримання необхідної інформації щодо неправомірних дій працівників прокуратури;
- моніторинг оприлюднених засобами масової інформації повідомлень про дії, що порочать звання прокурора, порушення правил прокурорської етики та інші резонансні події за участі працівників прокуратури;
- організацію в межах компетенції опитування працівників прокуратури з використанням поліграфа у порядку, визначеному Генеральним прокурором;
- забезпечення функціонування "телефону довіри" та "електронної пошти довіри", а також опрацювання повідомлень, отриманих за допомогою цих засобів зв'язку та через офіційний вебсайт Офісу Генерального прокурора;
- участь у проведенні таємних перевірок доброчесності прокурорів;
- участь у встановленому порядку в проведенні службових розслідувань;
- взаємодію з державними органами, які є адміністраторами (держателями) автоматизованих інформаційних систем, та організацію доступу до відповідних інформаційних ресурсів працівників Генеральної інспекції;
- аналіз стану захисту інформації в автоматизованих інформаційних системах органів прокуратури;
- контроль за станом захисту інформації та дотриманням інформаційної безпеки в Офісі Генерального прокурора, підготовку пропозицій щодо її удосконалення, впровадження нових технологій.
4.1.3. Відділ контролю стану технічного захисту інформації здійснює:
- аналіз стану технічного захисту інформації в автоматизованих інформаційних системах органів прокуратури;
- аналіз можливих загроз для інформації з обмеженим доступом на об'єктах інформаційної діяльності органів прокуратури з метою виявлення технічних каналів витоку інформації;
- дослідження ефективності та проведення атестації на об'єктах інформаційної діяльності органів прокуратури комплексів (систем) технічного захисту інформації, носіями якої є акустичні поля;
- виявлення та блокування витоку мовної та видової інформації через закладні пристрої на об'єктах інформаційної діяльності органів прокуратури;
- контроль за станом технічного захисту інформації, надання практичної допомоги з питань розроблення, впровадження та проведення атестації комплексів технічного захисту інформації, носіями якої є акустичні поля, створених на об'єктах інформаційної діяльності;
- розробку заходів, спрямованих на забезпечення захищеності інформації від витоку технічними каналами на об'єктах інформаційної діяльності органів прокуратури;
- удосконалення методів і засобів технічного захисту інформації в органах прокуратури.
4.2. Управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, підтримання публічного обвинувачення
4.2.1. Перший, другий, третій відділи процесуального керівництва та підтримання публічного обвинувачення забезпечують:
- процесуальне керівництво досудовим розслідуванням вирішення відповідно до закону інших питань під час кримінального провадження, нагляд за додержанням законів при проведенні слідчих та негласних слідчих (розшукових) дій, участь у судовому провадженні та підтримання публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені працівниками органів прокуратури, а також за дорученням Генерального прокурора - в інших кримінальних провадженнях (крім тих, які підслідні Національному антикорупційному бюро України);
- контроль за ефективністю організації та процесуального керівництва досудовим розслідуванням обласними прокуратурами, вирішення відповідно до закону інших питань під час кримінального провадження, нагляду за додержанням законів при проведенні слідчих та негласних слідчих (розшукових) дій, участі у судовому провадженні та підтриманні публічного обвинувачення у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені працівниками органів прокуратури;
- приймання, реєстрацію, розгляд заяв і повідомлень про вчинення працівниками органів прокуратури кримінальних правопорушень, своєчасне внесення щодо них відомостей до ЄРДР;
- участь у розгляді судами клопотань слідчих та прокурорів під час досудового розслідування, а також справ з інших питань під час досудового розслідування чи оскарження рішень, дій чи бездіяльності слідчих та прокурорів;
- вивчення інформації про хід і результати досудового розслідування та судового розгляду кримінальних проваджень, а також матеріалів кримінальних проваджень;
- підготовку проєктів процесуальних та інших документів із питань діяльності прокурорів у кримінальному провадженні, які подаються на підпис керівництву Офісу Генерального прокурора;
- підтримання публічного обвинувачення в суді, участь у перегляді судових рішень у судах апеляційної та касаційної інстанцій, а також участь у судових засіданнях при перегляді судових рішень за нововиявленими або виключними обставинами у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені працівниками органів прокуратури;
- підготовку за наявності визначених законом підстав проєктів документів реагування на судові рішення у провадженнях, у яких безпосередньо підтримано обвинувачення, і в інших - за дорученням Генерального прокурора та керівництва Генеральної інспекції;
- опрацювання повідомлень прокуратур нижчого рівня та органів досудового розслідування про внесення відомостей до ЄРДР про кримінальні правопорушення, вчинені працівниками органів прокуратури, підготовку проєктів доручень Генерального прокурора та керівника Генеральної інспекції щодо організації та процесуального керівництва у таких провадженнях;
- виконання інших повноважень прокурора, передбачених
КПК України.
4.3. Відділ документального забезпечення забезпечує:
- виконання вимог наказів, завдань і доручень керівництва Офісу Генерального прокурора, Генеральної інспекції, управлінь та відділів з питань діловодства;
- здійснення організаційних та консультаційних функцій з питань ведення діловодства;
- участь у виконанні організаційних, програмних і технічних завдань;
- отримання вхідної та внутрішньої кореспонденції та внесення до ІС "СЕД" даних щодо руху документів, які перебувають на розгляді у структурних підрозділах Генеральної інспекції;
- реєстрацію та облік документів з грифом "Для службового користування", які надійшли на розгляд до Генеральної інспекції;
- облік, зберігання, своєчасну доставку вхідної, вихідної та внутрішньої кореспонденції до структурних підрозділів Генеральної інспекції та структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора відповідно до резолюції керівництва;
- реєстрацію вихідних документів, у тому числі з грифом "Для службового користування", для здійснення їх відправки;
- формування справ та наглядових проваджень, оформлення і передання до архівного фонду Офісу Генерального прокурора;
- спільно з керівництвом структурних підрозділів складання номенклатури справ;
- облік використання робочого часу працівниками Генеральної інспекції.
4.4. Структурні підрозділи виконують й інші функції, що випливають з покладених на Генеральну інспекцію завдань.
5. Повноваження працівників Генеральної інспекції
5.1. Керівник Генеральної інспекції:
- здійснює загальне керівництво Генеральною інспекцією, спрямовує і контролює роботу підпорядкованих підрозділів з урахуванням планів роботи Офісу Генерального прокурора, рішень нарад, інших організаційно-розпорядчих документів;
- визначає основні напрями діяльності структурних підрозділів Генеральної інспекції відповідно до покладених завдань та функцій;
- координує діяльність структурних підрозділів Генеральної інспекції, забезпечує взаємодію з іншими структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора, прокуратурами всіх рівнів, Тренінговим центром прокурорів України, правоохоронними та іншими державними органами;
- затверджує розподіл обов'язків між працівниками структурних підрозділів Генеральної інспекції;
- організовує та контролює виконання підпорядкованими працівниками наказів, завдань і доручень керівництва Офісу Генерального прокурора;
- вносить пропозиції до плану роботи Офісу Генерального прокурора, забезпечує контроль за своєчасним і якісним виконанням планових заходів;
- вносить пропозиції та забезпечує підготовку матеріалів для розгляду на нарадах у Генерального прокурора, своєчасне та якісне виконання їх рішень;
- розглядає документи, які надійшли до Генеральної інспекції, у тому числі ті, що містять державну таємницю, у межах компетенції підписує, затверджує та візує службову документацію;
- забезпечує підготовку проєктів організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора з питань, що належать до компетенції Генеральної інспекції;
- проводить оперативні наради, заслуховує звіти підлеглих працівників з питань діяльності Генеральної інспекції;
- у визначеному порядку ініціює притягнення до відповідальності працівників органів прокуратури, звертається до Вищої ради правосуддя зі скаргами на рішення органу, що здійснює дисциплінарне провадження, заявами про порушення прокурорами вимог щодо несумісності їх посад із діяльністю або статусом;
- доручає проведення керівникам обласних прокуратур перевірок інформації за фактами порушення працівниками прокуратури
Присяги прокурора, правил прокурорської етики, вчинення корупційних або пов'язаних із корупцією правопорушень, інших дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об'єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури;
- організовує в межах компетенції процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, вирішення відповідно до закону інших питань під час кримінального провадження, нагляд за додержанням законів при проведенні слідчих та негласних слідчих (розшукових) дій, участь у судовому провадженні та підтримання публічного обвинувачення, а також контроль за ефективністю організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням у кримінальних провадженнях обласними прокуратурами;
- організовує опрацювання повідомлень прокуратур нижчого рівня та органів досудового розслідування про початок досудового розслідування у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені працівниками прокуратури, та доручає обласним прокуратурам організацію і процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, участь у судовому провадженні та підтримання публічного обвинувачення у таких кримінальних провадженнях, що розслідуються територіальними підрозділами органів досудового розслідування;
- організовує в межах компетенції нагляд за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність щодо працівників органів прокуратури;
- організовує роботу з дотримання інформаційної безпеки в органах прокуратури;
- організовує виїзди працівників Генеральної інспекції до обласних прокуратур для надання практичної допомоги, проведення перевірок, безпосередньо бере у них участь, забезпечує реалізацію виїздів та контроль за усуненням виявлених недоліків;
- організовує підготовку і проведення аналітичної та методичної роботи, а також заходів щодо підвищення кваліфікації працівників Генеральної інспекції, стажування працівників обласних прокуратур;
- здійснює особистий прийом, організовує розгляд і вирішення звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів України, представників державних органів та громадських організацій, а також скарг учасників кримінального провадження на рішення, дії чи бездіяльність слідчих і прокурорів, заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення;
- організовує роботу та забезпечує контроль за оприлюдненням публічної інформації, розглядом інформаційних запитів з питань, що належать до компетенції Генеральної інспекції;
- організовує ведення первинного обліку роботи, своєчасне, повне і достовірне внесення відомостей про результати роботи до ІАС "ОСОП", ЄРДР, перевіряє достовірність відповідних даних, складає та підписує статистичну звітність про роботу Генеральної інспекції;
- у визначеному Генеральним прокурором порядку проводить оцінювання якості роботи підпорядкованих прокурорів;
- здійснює оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Генеральної інспекції, затверджує індивідуальні програми підвищення рівня їх професійної компетентності;
- вносить в установленому порядку пропозиції Генеральному прокурору щодо структури та штатної чисельності Генеральної інспекції, призначення, переміщення, звільнення з посад працівників, заохочення чи притягнення до відповідальності;
- інформує Генерального прокурора про невиконання працівниками та органами прокуратури вимог Генеральної інспекції щодо надання документів, інформації, пояснень тощо, а також про випадки перешкоджання роботі Генеральної інспекції з боку працівників та органів прокуратури;
- за дорученням Генерального прокурора представляє Офіс Генерального прокурора в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, громадських, іноземних, міжнародних та інших організаціях з питань діяльності Генеральної інспекції;
- здійснює контроль за дотриманням підпорядкованими працівниками службової та виконавської дисципліни, вживає заходів щодо створення належних умов праці;
- забезпечує додержання режиму секретності та здійснює постійний контроль за охороною державної таємниці в Генеральній інспекції;
- організовує та контролює стан ведення діловодства в Генеральній інспекції;
- забезпечує виконання інших завдань та службових доручень Генерального прокурора.
5.2. Заступник керівника Генеральної інспекції:
- сприяє керівнику Генеральної інспекції у забезпеченні належної організації роботи структурних підрозділів Генеральної інспекції;
- у межах компетенції розглядає, підписує, затверджує та візує службові документи;
- проводить оперативні наради з питань, що потребують узгоджених дій підрозділів Генеральної інспекції;
- за дорученням керівника Генеральної інспекції забезпечує підготовку матеріалів для розгляду на нарадах у Генерального прокурора, керівника Генеральної інспекції;
- бере участь у розробці проєктів наказів та інших організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора;
- за дорученням керівника Генеральної інспекції організовує проведення аналітичної, методичної роботи та заходів щодо підвищення професійної кваліфікації працівників Генеральної інспекції;
- організовує та безпосередньо бере участь у перевірках обласних прокуратур, наданні практичної допомоги їхнім керівникам, здійснює контроль за реалізацією таких заходів та усуненням виявлених недоліків;
- здійснює особистий прийом громадян, забезпечує розгляд їх звернень, запитів і звернень народних депутатів України, представників державних, громадських організацій, за дорученням керівника Генеральної інспекції розглядає скарги на рішення та дії працівників Генеральної інспекції;
- забезпечує підготовку матеріалів для висвітлення у засобах масової інформації та на офіційному вебсайті Офісу Генерального прокурора з питань, що належать до компетенції Генеральної інспекції;
- виконує інші завдання та службові доручення Генерального прокурора, керівника Генеральної інспекції.
5.3. Начальники управлінь (у межах компетенції управлінь):
- здійснюють загальне керівництво, організовують, спрямовують та контролюють роботу управлінь;
- забезпечують взаємодію з іншими структурними підрозділами Офісу Генерального прокурора, обласними прокуратурами, Тренінговим центром прокурорів України, відповідними підрозділами правоохоронних та інших державних органів;
- вносять пропозиції до плану роботи Офісу Генерального прокурора, організовують підготовку матеріалів для розгляду на нарадах у Генерального прокурора, керівника Генеральної інспекції;
- забезпечують контроль за виконанням наказів, доручень і завдань керівництва Офісу Генерального прокурора, планових заходів, рішень нарад та інших організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора;
- погоджують у межах компетенції розподіли обов'язків між працівниками структурних підрозділів управлінь та подають їх для затвердження керівником Генеральної інспекції;
- вносять пропозиції керівнику Генеральної інспекції щодо удосконалення роботи управлінь;
- у межах компетенції розглядають, підписують, затверджують та візують службові документи, у тому числі ті, які містять державну таємницю;
- вивчають проєкти документів, підготовлених підпорядкованими працівниками, які подаються на розгляд Генерального прокурора та керівнику Генеральної інспекції, контролюють їх якість і повноту;
- проводять оперативні наради з питань діяльності управлінь;
- забезпечують підготовку проєктів організаційно-розпорядчих документів Генерального прокурора;
- організовують проведення в управліннях аналітичної та методичної роботи, стажування працівників обласних прокуратур, заходів з підвищення кваліфікації працівників управлінь;
- організовують підготовку та проведення виїздів до обласних прокуратур, безпосередньо беруть участь у наданні практичної допомоги, перевірках, забезпечують реалізацію їх результатів та усунення виявлених недоліків;
- за дорученням керівника Генеральної інспекції здійснюють особистий прийом, організовують розгляд і вирішення звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів України, представників державних органів та громадських організацій, а також інших осіб;
- забезпечують роботу з оприлюднення публічної інформації, розгляду запитів на інформацію;
- забезпечують ведення первинного обліку роботи, контролюють своєчасність, повноту та достовірність внесення відомостей до ІАС "ОСОП" та ЄРДР, підготовку статистичної звітності про роботу управлінь;
- у визначеному Генеральним прокурором порядку проводять оцінювання якості роботи підпорядкованих прокурорів;
- вносять керівнику Генеральної інспекції пропозиції щодо структури та штатної чисельності управлінь, призначення, переміщення, звільнення з посад працівників управлінь, заохочення чи притягнення до відповідальності, присвоєння рангів, а також про зміни в оплаті їхньої праці;
- контролюють дотримання підпорядкованими працівниками службової та виконавської дисципліни;
- організовують роботу щодо висвітлення в засобах масової інформації результатів діяльності управлінь;
- організовують і здійснюють контроль за станом ведення діловодства працівниками управління;
- за дорученням Генерального прокурора та керівника Генеральної інспекції представляють Офіс Генерального прокурора в органах державної влади, громадських, наукових, міжнародних та інших організаціях з питань, що належать до компетенції Генеральної інспекції;
- вживають заходів щодо вирішення питань матеріально-технічного забезпечення, пов'язаних із виконанням функцій та основних завдань управлінь;
- виконують інші завдання і службові доручення Генерального прокурора та керівника Генеральної інспекції.
5.4. Начальники управлінь, крім зазначених, виконують також інші повноваження, зокрема:
5.4.1. Начальник управління внутрішньої безпеки:
- організовує роботу щодо запобігання та своєчасного виявлення порушень прокурорами
Присяги прокурора, правил прокурорської етики, а також вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень;
- ініціює проведення службових розслідувань за фактами вчинення дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об'єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури, а також участь працівників управління у службових розслідуваннях, призначених керівниками обласних прокуратур;
- організовує проведення таємних перевірок доброчесності;
- забезпечує участь працівників управління в засіданнях органу, що здійснює дисциплінарне провадження, за дисциплінарними скаргами Генеральної інспекції;
- організовує надання методичної та консультаційної допомоги працівникам прокуратури з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції, у тому числі щодо правил прокурорської етики, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, порядку декларування, інших вимог та обмежень, передбачених законодавством у сфері запобігання корупції;
- координує діяльність самостійних структурних підрозділів Офісу Генерального прокурора, прокуратур нижчого рівня з питань внутрішньої безпеки, профілактики порушень прокурорами
Присяги прокурора, правил прокурорської етики, а також вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об'єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури;
- здійснює оцінювання результатів службової діяльності безпосередньо підпорядкованих державних службовців, погоджує індивідуальні програми підвищення рівня їх професійної компетентності;
- забезпечує вивчення причин та умов, які сприяли порушенню прокурорами
Присяги прокурора, правил прокурорської етики, а також вчиненню корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших дій, що порочать звання прокурора і можуть викликати сумнів у його об'єктивності, неупередженості та незалежності, у чесності та непідкупності органів прокуратури, вживає заходів щодо їх усунення;
- організовує в межах компетенції нагляд за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність щодо працівників органів прокуратури;
- організовує роботу з дотримання інформаційної безпеки в органах прокуратури.
5.4.2. Начальник управління організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням, підтримання публічного обвинувачення:
- організовує і здійснює в межах компетенції процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, вирішення відповідно до закону інших питань під час кримінального провадження, нагляд за додержанням законів при проведенні слідчих, негласних слідчих (розшукових) дій, участь у судовому провадженні та підтримання публічного обвинувачення, а також контроль за ефективністю організації процесуального керівництва досудовим розслідуванням у кримінальних провадженнях обласними прокуратурами;
- організовує участь у розгляді судами клопотань слідчих і прокурорів під час досудового розслідування та участь у судовому розгляді кримінальних проваджень;
- організовує за наявності визначених законом підстав підготовку проєктів документів реагування на судові рішення у провадженнях, у яких безпосередньо підтримано обвинувачення, та в інших - за дорученням Генерального прокурора та керівника Генеральної інспекції;
- організовує приймання, реєстрацію, розгляд заяв і повідомлень про вчинення працівниками органів прокуратури кримінальних правопорушень та своєчасне внесення відомостей до ЄРДР;
- організовує розгляд скарг учасників кримінального провадження на рішення, дії чи бездіяльність слідчих і прокурорів, заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення;
- забезпечує опрацювання повідомлень прокуратур нижчого рівня та органів досудового розслідування про початок досудового розслідування у кримінальних провадженнях про кримінальні правопорушення, вчинені працівниками органів прокуратури, внесення пропозицій щодо доручення обласним прокуратурам організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням та скерування вказаних повідомлень до відповідних органів прокуратури, а також внесення пропозицій щодо участі у судовому провадженні та підтриманні публічного обвинувачення у таких кримінальних провадженнях, що розслідуються територіальними підрозділами органів досудового розслідування;
- складає протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 185-4, 185-8 та 185-11 КУпАП .
5.5. Заступник начальника управління внутрішньої безпеки:
- сприяє начальнику управління у забезпеченні належної організації роботи структурних підрозділів управління;
- у межах компетенції розглядає, підписує, затверджує та візує службові документи;
- проводить оперативні наради з питань, що потребують узгоджених дій підрозділів управління;
- за дорученням начальника управління забезпечує підготовку матеріалів для розгляду на нарадах у Генерального прокурора, керівника Генеральної інспекції та начальника управління;
- бере участь у розробці проєктів наказів та інших організаційно-розпорядчих документів Офісу Генерального прокурора;
................Перейти до повного тексту