1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.03.2006 N 111
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки N 545 від 04.06.2009 )
Про підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян
3 метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення і відповідно до статей 22 і 28 Закону України "Про звернення громадян", Указів Президента України від 13.08.2002 N 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" та від 14.04.2004 N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок особистого прийому громадян керівництвом та службовими особами Міністерства економіки України, що додається.
2. Першим заступникам Міністра, заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів:
ужити дієвих заходів щодо забезпечення належного рівня роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві економіки України, затвердженої наказом Міністерства економіки України від 03.06.1997 N 62;
об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти звернення громадян, у яких ідеться про недоліки в роботі Міністерства, підвідомчих та підпорядкованих організацій, оскаржуються рішення службових осіб;
уживати конкретних заходів відповідно до законодавства для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень, усунення причин, які призвели до порушень;
звернення громадян розглядати та вирішувати відповідно до визначених повноважень у встановлений законом термін, а ті, що не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання;
приділяти особливу увагу розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки;
забезпечити реалізацію конституційного права громадян на особисте звернення та одержання обґрунтованої відповіді в установлений законом строк;
не допускати безпідставної передачі розгляду звернень громадян іншим органам.
3. Покласти персональну відповідальність за належну організацію роботи із зверненнями громадян та результати вирішення порушених у них питань на перших заступників Міністра, заступників Міністра, керівників структурних підрозділів.
4. Установити, що письмові відповіді на звернення Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни надаються за підписом Міністра.
5. Структурним підрозділам Міністерства, які є відповідальними (головними) виконавцями розгляду звернень громадян, щокварталу до 5 числа наступного місяця готувати звіти про стан розгляду питань, що порушуються у зверненнях громадян, та подавати управлінню суспільно-політичного моніторингу за формою згідно з додатком.
6. Структурним підрозділам Міністерства негайно подавати інформацію про надання письмових відповідей за результатами розгляду звернень, взятих на контроль, відділу контролю за строками та дисципліною виконання доручень органів державної влади.
7. Відділу контролю за строками та дисципліною виконання доручень органів державної влади щокварталу до 8 числа наступного місяця подавати інформацію управлінню суспільно-політичного моніторингу щодо структурних підрозділів Міністерства, якими не виконано доручення стосовно звернень громадян або виконано з порушенням терміну.
8. Управлінню суспільно-політичного моніторингу:
щокварталу до 10 числа наступного місяця та щороку до 12 січня готувати керівництву Міністерства за звітами структурних підрозділів аналітичну довідку про стан роботи із зверненнями громадян у звітному періоді га забезпечувати розміщення аналітичних довідок та добірок відповідей на найпоширеніші звернення громадян на офіційному веб-сайті Міністерства в мережі Інтернет;
забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті Міністерства в мережі Інтернет графіка особистого прийому громадян керівництвом та службовими особами Міністерства та поновлення його в разі потреби.
9. Керівникам структурних підрозділів довести цей наказ до відома всіх працівників Міністерства економіки України.
10. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 24.10.2002 N 300 "Про порядок розгляду звернень громадян";
наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 10.10.2003 N 278 "Про порядок особистого прийому громадян у Міністерстві";
наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 20.04.2004 N 150 "Про внесення змін до наказу Міністерства від 10.10.2003 N 278".
11. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Максюту А.А.
Міністр економіки України А.Яценюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економіки України
28.03.2006 N 111
ПОРЯДОК
особистого прийому громадян керівництвом та службовими особами Міністерства економіки України
Цей Порядок визначає процедуру особистого прийому громадян керівництвом та службовими особами Міністерства економіки України (далі - Міністерство).
1. Особистий прийом громадян проводиться керівництвом Міністерства та працівниками відділу розгляду звернень громадян управління суспільно-політичного моніторингу щосереди від 9.30 до 13.00 год та щоп'ятниці від 14.00 до 17.45 год у громадській приймальні Міністерства за адресою: бульв. Дружби народів, 28, кімн. 107.
2. Інформація про порядок особистого прийому громадян і графік прийому громадян керівництвом та службовими особами Міністерства розмішується на офіційному веб-сайті Міністерства в мережі Інтернет, у приміщенні громадської приймальні Міністерства та в бюро перепусток Міністерства за адресою: Львівська пл., 8.
3. Попередній запис на особистий прийом до Міністра та службових осіб здійснюється працівниками відділу розгляду звернень громадян управління суспільно-політичного моніторингу у громадській приймальні Міністерства в дні та години, які визначено в пункті 1 цього Порядку, а також за телефоном громадської приймальні: 281-95-28.
Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці та інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться Міністром особисто.
4. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до Міністра та службових осіб з'ясовується прізвище, ім'я, по батькові громадянина, зміст порушеного питання, до яких службових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, а також вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх звернень.
Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
5. Службова особа, яка здійснює особистий прийом, для забезпечення кваліфікованого розв'язання порушених відвідувачем питань може залучати до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів Міністерства або одержувати від них потрібну інформацію.
6. Питання, з якими звертаються громадяни, розв'язуються, якщо це можливо, під час особистого прийому. Особа, яка веде прийом, керується законодавчими та іншими нормативними актами.
7. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Міністерства, то службова особа, яка веде прийом, пояснює громадянину, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, установи чи організації слід звернутися для його розв'язання, і надає в цьому допомогу (адресу, номер телефону тощо).
8. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, потребує додаткового вивчення і перевірки, службова особа, яка веде прийом, одержує письмову заяву або скаргу і пояснює відвідувачеві причини неможливого розв'язання питання під час особистого прийому, а також порядок і строк розгляду його звернення.
9. Звернення громадян, які передано на розгляд керівництву Міністерства під час особистого прийому, реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві економіки України, затвердженої наказом Міністерства від 03.06.1997 N 62.
10. Структурні підрозділи Міністерства, яким надсилаються на розгляд письмові звернення громадян, одержані під час особистого прийому, зобов'язані в установлений законом термін надати відповідь по суті питання відділу розгляду звернень громадян управління суспільно-політичного моніторингу.
11. Відділ розгляду звернень громадян управління суспільно-політичного моніторингу в письмовій формі повідомляє заявника про результати розгляду його звернення.

................
Перейти до повного тексту