1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
04.06.2009 N 545
Про підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки N 870 від 10.08.2009 )
З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення і відповідно до статей 22 і 28 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок особистого прийому громадян керівництвом та службовими особами Міністерства економіки України (далі - Міністерство), що додається.
2. Першим заступникам Міністра, заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів:
ужити дієвих заходів щодо забезпечення належного рівня роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві економіки України, затвердженої наказом Міністерства економіки України від 03.06.1997 N 62;
об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти звернення громадян, у яких ідеться про недоліки в роботі Міністерства, підприємств та організацій, що належать до сфери управління Міністерства, оскаржуються рішення службових осіб;
уживати конкретних заходів відповідно до законодавства для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень, усунення причин, які призвели до порушень;
звернення громадян розглядати та вирішувати відповідно до визначених повноважень у встановлений законом термін, а ті, що не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання;
не допускати надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян;
приділяти особливу увагу розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки;
забезпечити реалізацію конституційного права громадян на особисте звернення та одержання обгрунтованої відповіді в установлений законом строк;
не допускати безпідставної передачі розгляду звернень громадян іншим органам.
3. Розглядати звернення жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці та інвалідів Великої Вітчизняної війни Міністром особисто.
( Пункт 3 в редакції Наказу Міністерства економіки N 870 від 10.08.2009 )
4. Структурним підрозділам, які є співвиконавцями розгляду звернень громадян, вчасно надавати ґрунтовні відповіді головним виконавцям.
5. Структурним підрозділам Міністерства, які є відповідальними (головними) виконавцями розгляду звернень громадян щодо довідок з кадрових питань та заробітної плати, після надання відповідей заявникам оригінали звернень та копії відповідей на них підшивати в окрему справу, створену для звернень громадян.
Структурним підрозділам у складі департаменту державних закупівель, які є відповідальними (головними) виконавцями розгляду звернень громадян:
терміново подавати копії письмових відповідей заявникам за результатами розгляду звернень відділу роботи зі зверненнями громадян управління взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю;
після надання відповідей заявникам оригінали звернень та копії відповідей на них підшивати в окрему справу, створену для звернень громадян.
Формування справи для зберігання звернень громадян у відділах проводити згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві економіки України, затвердженою наказом Міністерства від 03.06.1997 N 62 .
Відповідальність за створення, формування справи та зберігання документів за зверненнями громадян покласти на начальників відділів.
( Пункт 5 в редакції Наказу Міністерства економіки N 870 від 10.08.2009 )
6. Структурним підрозділам Державної інспекції з контролю за цінами та Державного департаменту з питань банкрутства, які є відповідальними (головними) виконавцями розгляду звернень громадян, отриманих на виконання від Мінекономіки, негайно подавати копії письмових відповідей заявникам за результатами розгляду звернень відділу роботи зі зверненнями громадян управління взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю Мінекономіки (інд. 4903 тел./факс: 253-95-72).
7. Державній інспекції з контролю за цінами та Державному департаменту з питань банкрутства щокварталу до 1 числа наступного місяця готувати звіти про стан виконання звернень, щодо розгляду яких вони визначені відповідальними (головними) виконавцями, та подавати відділу роботи зі зверненнями громадян управління взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю Мінекономіки.
8. Структурним підрозділам Міністерства, які є відповідальними (головними) виконавцями розгляду звернень громадян (за винятком підрозділів, зазначених у пункті 5 цього наказу), після надання відповідей заявникам оригінали звернень з усіма документами щодо їх розгляду та копіями відповідей на них передавати відділу роботи зі зверненнями громадян управління взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю для централізованого формування справи.
( Пункт 8 в редакції Наказу Міністерства економіки N 870 від 10.08.2009 )
9. Відділу роботи зі зверненнями громадян:
здійснювати щоденний моніторинг звернень, які надходять до Міністерства, в автоматизованій системі "Діловодство та КВД" у розділі "Документ громадянина" та проводити їх попередній розгляд (вирішення питання щодо належності до компетенції Міністерства розгляду звернення та відповідності звернення вимогам статей 5, 7 Закону України "Про звернення громадян") ;
щосереди з 11.00 по 13.00 у приміщенні громадської приймальні Мінекономіки за телефоном: 281-95-28 проводити "гарячу" телефонну лінію Міністерства із залученням у разі необхідності у телефонному режимі працівників відповідних підрозділів;
забезпечувати щоденну роботу телефону довіри Міністерства за телефоном відділу: 253-61-36;
щомісяця і щокварталу до 10 числа наступного місяця та щороку до 12 січня готувати керівництву Міністерства аналітичну довідку про стан роботи зі зверненнями громадян у звітному періоді та забезпечувати розміщення щоквартальних аналітичних довідок на офіційному веб-сайті Міністерства в мережі Інтернет;

................
Перейти до повного тексту