- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства економіки
N 111 від 28.03.2006 )
Про порядок розгляду звернень громадян
З метою забезпечення неухильного додержання прав громадян, передбачених статтею
40 Конституції України, та підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян відповідно до Закону України
"Про звернення громадян", та керуючись положеннями Указу Президента України від 13 серпня 2002 року
N 700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення"
НАКАЗУЮ:
1. Державним секретарям, заступникам Державних секретарів, керівникам департаментів, начальникам управлінь та відділів на правах самостійних:
забезпечити суворе додержання вимог інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві економіки України, затвердженої наказом Міністерства економіки України від 27.03.98 N 36;
запровадити ретельну перевірку всіх звернень громадян, у яких йдеться про недоліки в роботі Міністерства, підвідомчих та підпорядкованих організацій, оскаржуються рішення посадових осіб, для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень. У разі порушення конституційних прав громадян вживати відповідно до законодавства конкретних заходів для усунення їх причин та запобігання в подальшому таких порушень;
розглядати в першу чергу звернення ветеранів війни та праці, інвалідів та інших непрацездатних осіб, а також осіб, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
2. Покласти персональну відповідальність за належну організацію роботи зі зверненнями громадян та результати розв'язання порушених у них питань на заступників Державних секретарів, керівників департаментів, начальників управлінь.
3. Покласти персональну відповідальність за розгляд звернень Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни на Державних секретарів.
4. Установити, що рівень роботи відповідальних осіб із зверненнями громадян є критерієм оцінки їх професійного рівня, відповідності обійманій посаді. У разі нерозв'язаним порушених у зверненні громадянина обгрунтованих питань, які належать до компетенції Міністерства, а також виявлення ознак тяганини, формалізму та бюрократизму відповідні посадові особи мають бути притягнуті до встановленої законодавством відповідальності.
................Перейти до повного тексту