1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
НАКАЗ
23.01.2012 № 49
Про затвердження положень про структурні підрозділи в складі департаменту економіки оборони та безпеки
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 569 від 17.05.2012 № 415 від 22.04.2013 )
НАКАЗУЮ:
Затвердити положення, що додаються, про такі структурні підрозділи в складі департаменту економіки оборони та безпеки:
управління економіки оборони та безпеки.
( Абзац третій виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 415 від 22.04.2013 )
Заступник Міністра -
керівник апарату

В.П. Павленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
23.01.2012 N 49
ПОЛОЖЕННЯ
про управління економіки оборони та безпеки у складі департаменту економіки оборони та безпеки
1. Загальні положення
1.1. Управління економіки оборони та безпеки у складі департаменту економіки оборони та безпеки (далі - управління) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономрозвитку, Положенням про департамент економіки оборони та безпеки , а також цим Положенням.
1.3. Структура та чисельність управління визначаються відповідно до структури та штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.4. До складу управління входять такі структурні підрозділи:
відділ державного оборонного замовлення;
відділ економіки оборони та безпеки;
відділ економічного співробітництва у сфері оборони та безпеки;
відділ спеціальної інформації.
1.5. Основні завдання, функції та права структурних підрозділів, що входять до складу управління, визначаються у положеннях про них.
1.6. Співробітники управління здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням, положеннями про відділи, утворені у складі управління, та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції управління
2.1. Завданнями управління є:
виконання функцій спеціально уповноваженого органу з питань оборонного замовлення:
- здійснення координації і контролю діяльності державних замовників під час розміщення оборонного замовлення та виконання державних контрактів;
- розроблення проектів нормативно-правових актів з питань оборонного замовлення;
- установлення строків подання державними замовниками пропозицій до проекту основних показників оборонного замовлення, інформації про укладені державні контракти та хід їх виконання;
забезпечення в межах своїх повноважень реалізації державної економічної політики у сфері національної безпеки, зокрема правоохоронної, прикордонної діяльності, міграційної політики, державної безпеки та оборони;
участь в опрацюванні питань реформування Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів та інших державних органів, що мають повноваження у сфері оборони держави;
забезпечення реалізації завдань і заходів, спрямованих на розвиток економічного співробітництва з країнами - членами та країнами - партнерами Північноатлантичного Альянсу;
забезпечення виконання та координація здійснення офсетних договорів;
вивчення міжнародного досвіду з питань співробітництва в галузі економіки оборони та безпеки;
участь у розробленні та реалізації державних цільових програм у сфері оборони та безпеки, здійснення моніторингу ефективності їх виконання;
організація забезпечення центральних органів виконавчої влади, розробників, замовників і виконавців державних (загальнодержавних) цільових програм у сфері науки, технологій виробництва і окремих проблем економіки спеціальною інформацією.
2.2. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
готує з урахуванням пропозицій державних замовників проект основних показників оборонного замовлення на відповідний бюджетний період та подає його в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України;
надає методичну та консультаційну допомогу державним замовникам щодо організації здійснення процедур закупівлі;
отримує від державних замовників звіти про результати здійснення процедур закупівлі, укладення та виконання державних контрактів;
інформує в установлені строки Кабінет Міністрів України про хід виконання оборонного замовлення;
забезпечує формування та ведення реєстру виробників продукції, робіт і послуг оборонного призначення, закупівлі яких становлять державну таємницю;
здійснює аналіз пропозицій Міністерства оборони України, інших центральних органів виконавчої влади, які здійснюють керівництво військовими формуваннями та правоохоронними органами, до проектів Програми діяльності Кабінету Міністрів України та Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік;
готує та опрацьовує проекти нормативно-правових актів щодо відчуження, реалізації та передачі військового майна, що вивільняється внаслідок реформування Збройних Сил України;
готує пропозиції з питань соціального і правового захисту військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та членів їх сімей;
бере участь у підготовці пропозицій та реалізації заходів цивільного демократичного контролю за діяльністю Збройних Сил України, інших військових формувань та правоохоронних органів;
виконує в межах повноважень завдання та заходи оборонного планування;
проводить моніторинг виконання показників програм забезпечення житлом військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, Державної кримінально-виконавчої служби України, службових осіб митних органів та членів їх сімей;
здійснює моніторинг та оцінку ефективності виконання завдань і заходів, передбачених:
- Державною комплексною програмою реформування і розвитку Збройних Сил України на 2012-2017 роки;
- Державною цільовою правоохоронною програмою "Облаштування та реконструкція державного кордону" на період до 2015 року ;
- Державною програмою утилізації озброєння, військової техніки, боєприпасів та іншого військового майна;
- іншими програмними та прогнозними документами в оборонній, правоохоронній сферах та сфері державної безпеки;
готує висновки щодо погодження Мінекономрозвитку:
- переліків військового майна, яке може бути відчужено;
- протоколів можливих цін реалізації військового майна в разі, коли воно не користується попитом і його реалізація можлива лише за ціною, меншою від залишкової вартості;
- пропозицій ініціаторів передачі окремого індивідуально визначеного військового майна до сфери управління органів, уповноважених управляти державним майном, або у комунальну власність, передачі житлового фонду розформованих військових містечок разом з об'єктами соціальної інфраструктури у комунальну власність;

................
Перейти до повного тексту