1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ
УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.04.2013 № 415
Про затвердження Положення про управління економіки оборони та безпеки у складі департаменту економіки оборони та безпеки
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про управління економіки оборони та безпеки у складі департаменту економіки оборони та безпеки, що додається.
2. Абзац третій наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.01.2012 № 49 "Про затвердження положень про структурні підрозділи в складі департаменту економіки оборони та безпеки" виключити.
3. Пункт 10 змін, що вносяться до деяких наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.05.2012 № 569, виключити.
Перший заступник
Міністра

А.А. Максюта
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
22.04.2013 № 415
ПОЛОЖЕННЯ
про управління економіки оборони та безпеки у складі департаменту економіки оборони та безпеки
1. Загальні положення
1.1. Управління економіки оборони та безпеки у складі департаменту економіки оборони та безпеки (далі - управління) є структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі -Мінекономрозвитку).
1.2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономрозвитку, Положенням про департамент економіки оборони та безпеки, а також цим Положенням.
1.3. Структура та чисельність управління визначаються відповідно до структури та штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.4. До складу управління входять такі структурні підрозділи: відділ державного оборонного замовлення;
відділ економіки оборони та безпеки;
відділ економічного співробітництва у сфері оборони та безпеки;
відділ спеціальної інформації.
1.5. Основні завдання, функції та права структурних підрозділів, що входять до складу управління, визначаються у положеннях про них.
1.6. Співробітники управління здійснюють свої функції, керуючись цим Положенням, положеннями про відділи, утворені у складі управління, та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції управління
2.1. Завданнями управління є:
забезпечення реалізації в межах своїх повноважень державної економічної політики у сфері національної безпеки, зокрема правоохоронної, прикордонної діяльності, міграційної політики, державної безпеки та оборони;
участь у визначенні основних показників оборонного замовлення, забезпечення потреб оборони в матеріальних, фінансових та людських ресурсах в умовах мирного та воєнного часу;
участь у розробленні та реалізації державних цільових програм у сфері оборони та безпеки, державних програм реформування та розвитку Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів та інших державних органів, що мають повноваження у сфері оборони та безпеки держави, здійснення моніторингу ефективності їх виконання;
аналіз звітів про виконання державних цільових програм у сфері оборони та безпеки, підготовка пропозицій щодо продовження або припинення їх виконання;
проведення аналізу економічної обґрунтованості перерозподілу фінансових ресурсів у межах обсягів, що передбачені в державному бюджеті, а також потреби в додатковому фінансуванні у сфері оборони та безпеки;
участь у здійсненні економічної оцінки проекту державного бюджету та проведенні аналізу економічних факторів, що впливають на виконання державного бюджету, за напрямами фінансування оборони, безпеки та правоохоронної діяльності;
участь у розробленні та здійсненні заходів з формування та реалізації державної політики стосовно соціального захисту, грошового та пенсійного забезпечення військовослужбовців та осіб рядового і начальницького складу правоохоронних органів, служби цивільного захисту та Держспецзв'язку, розробленні пропозицій щодо розмірів соціальних гарантій, стандартів і нормативів для цієї категорії громадян;
розроблення проектів рішень Кабінету Міністрів України з питань передачі окремого індивідуально визначеного військового майна до сфери управління органів, уповноважених управляти державним майном, або в комунальну власність;
підготовка висновків щодо погодження Мінекономрозвитку:
- протоколів можливих цін реалізації військового майна в разі, коли воно не користується попитом і його реалізація можлива лише за ціною, меншою від залишкової вартості;
- титулів будов (об'єктів) житла для військовослужбовців, фінансування проектів будівництва яких здійснюється із залученням коштів державного бюджету або коштів з інших джерел;
- переліків військового майна, яке може бути відчужено, сформованих державними органами, що здійснюють керівництво Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями та правоохоронними органами;
- пропозицій ініціаторів передачі окремого індивідуально визначеного військового майна до сфери управління органів, уповноважених управляти державним майном, або в комунальну власність;
підготовка пропозицій щодо функцій Мінекономрозвитку як спеціально уповноваженого органу з питань оборонного замовлення:
- здійснення координації і контролю діяльності державних замовників під час розміщення оборонного замовлення та виконання державних контрактів;
- формування та подання в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проекту державного оборонного замовлення;
- формування та ведення реєстру виробників продукції, робіт і послуг оборонного призначення, закупівлі яких становлять державну таємницю;
забезпечення реалізації завдань і заходів, спрямованих на розвиток воєнно-економічного співробітництва у сфері оборони та безпеки;
вивчення міжнародного досвіду з питань співробітництва в галузі економіки оборони та безпеки;
організація забезпечення спеціальною інформацією центральних органів виконавчої влади, розробників, замовників і виконавців державних (загальнодержавних) цільових програм у сфері науки, технологій виробництва й окремих проблем економіки.
2.2. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
готує з урахуванням пропозицій державних замовників проект основних показників оборонного замовлення на відповідний бюджетний період та подає його в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України;
надає методичну та консультаційну допомогу державним замовникам щодо організації здійснення процедур закупівлі;
отримує від державних замовників звіти про результати здійснення процедур закупівлі, укладення та виконання державних контрактів;
забезпечує інформування в установлені строки Кабінету Міністрів України про хід виконання оборонного замовлення;
забезпечує формування та ведення реєстру виробників продукції, робіт і послуг оборонного призначення, закупівлі яких становлять державну таємницю;
виконує в межах повноважень завдання та заходи оборонного планування;
погоджує та готує узагальнені висновки щодо проектів державних цільових програм у сфері оборони та безпеки, державних програм реформування та розвитку Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, правоохоронних органів та інших державних органів, що мають повноваження у сфері оборони та безпеки держави, здійснює моніторинг та оцінку ефективності їх виконання;
бере участь у підготовці проектів прогнозних (основних) показників видатків державного бюджету на потреби оборони як вихідних даних для розроблення державних цільових програм;
вивчає міжнародний досвід з питань застосування компенсаційних (офсетних) договорів при закупівлі продукції та послуг військового призначення та використовує його для оптимізації законодавства України у сфері оборони;

................
Перейти до повного тексту