- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
X сесія VI скликання
РІШЕННЯ
Про затвердження Міської цільової програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Київміськради
N 679/8963 від 25.12.2012 )
1. Затвердити Міську цільову програму розвитку туризму в м. Києві до 2015 року (далі - Програма), що додається.
2. Визначити Управління туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідальним за реалізацію зазначеної Програми.
3. Визнати такими, що втратили чинність, рішення Київської міської ради від 14.07.2011
№ 389/5776 "Про затвердження Програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року" та від 09.07.2009
№ 1000/2056 "Про Програму забезпечення безпеки туристів і екскурсантів у м. Києві до 2015 року".
4. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) кожні півроку та щорічно подавати Київраді звіт про хід виконання Програми.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань культури та туризму та постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Заступник міського голови - секретар Київради |
Г.Герега |
Додаток
до рішення
Київської міської ради
01.11.2012 № 221/8505
МІСЬКА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В М. КИЄВІ ДО 2015 РОКУ
ВСТУП
Туризм є одним із засобів досягнення цілей, визначених
Стратегією розвитку міста Києва до 2025 року , і передбачає перетворення столиці України в інноваційний центр східноєвропейського регіону з потужною конкурентною позицією та чіткими пріоритетами розвитку; у місто, що зберегло і розвиває свою унікальність та історичний спадок, постійно підвищує якість життя мешканців і привабливість бізнесу, стратегічною ініціативою, яка спроможна внести значний вклад в економічне зростання та підвищення якості й комфорту життя мешканців міста. Це індустрія, яка намагається мало впливати на навколишнє середовище та місцеву культуру, водночас сприяє збільшенню прибутків, робочих місць і збереженню місцевої екосистеми.
Упродовж останнього десятиліття до Києва щорічно приїздить близько 1 млн. туристів (як з України, так і з-за кордону), що значно менше показників інших міст Східної Європи. При цьому Київ відстає і за темпами зростання кількості туристів: за період 2000 2008 рр. середньорічний приріст склав 5,3 %, у той час як у Празі - 7,3 %, Варшаві - 8,2 %.
Із року в рік туристична галузь набирає обертів, а успішне проведення в м. Києві фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу дало унікальний шанс продемонструвати туристичні можливості країни і готовність столиці приймати туристів не тільки упродовж місяця, поки тривав чемпіонат, а й після його завершення. Сьогодні ЄВРО-2012 можна розглядати як вдалий старт нової туристичної кампанії м. Києва.
Проведення ЄВРО-2012 дало поштовх до розвитку готельного господарства: будівництво нових та покращення номерного фонду наявних готелів.
За період підготовки столиці до проведення ЄВРО-2012 відкрито 30 нових готелів на 2819 номерів. На київський ринок вийшли такі міжнародні бренди, як: Radisson, Intercontinental, Hyatt International, Hilton, Sheraton Hotels Resorts, Marriott International, Accor Group, Holiday Inn, Ramada Encor та інші, що свідчить про чималу зацікавленість іноземних інвесторів та готельних операторів щодо київського готельного ринку.
На сьогодні в м. Києві діють 167 закладів розміщення з загальним номерним фондом 11086 номерів.
Під час проведення чемпіонату щоденно в готелях міста мешкало біля 6 тисяч туристів, з них - 4 тис. іноземців. Середній рівень завантаженості закладів розміщення в цей період склав біля 55 % (середньорічний рівень їх завантаженості в м. Києві у 2011 році склав 35 %).
Столиця в багатьох сферах презентувала себе набагато краще, ніж очікували іноземні гості. За даними опитування, проведеного Німецькою організацією міжнародного співробітництва (GIZ), 76 % респондентів вважають Київ туристично привабливим містом та мають бажання відвідати місто знову.
До 2015 року очікується збільшення потоку туристів у м. Київ у 2 рази (до 3,0 млн. осіб).
Реалізація Програми спрямована на вирішення актуальних проблем розвитку сфери туризму м. Києва, головними з яких є:
• Недосконала нормативно-правова база, яка стримує залучення інвестицій та впровадження сучасних технологій туристичної діяльності, недостатньо стимулює туристичний бізнес.
• Недостатня промоційна кампанія з популяризації м. Києва.
• Низький рівень маркетингової, інформаційно-довідкової та рекламної діяльності з просування (особливо на зарубіжні ринки) туристичних можливостей, об'єктів, послуг міста та організації їх замовлення.
• Недостатня з точки зору сучасних вимог номенклатура та якість туристичних послуг, високий рівень співвідношення ціна/якість, низька оперативність та висока трудомісткість замовлення послуг та проведення розрахунків.
• Туристична інфраструктура міста не відповідає сучасним вимогам. Це стосується і транспортної інфраструктури (зокрема місць паркування, стоянок та зупинок туристичного транспорту) та готельної інфраструктури (невисокий рівень забезпеченості номерного фонду для різних категорій споживачів), рекреаційної інфраструктури (зокрема об'єктів та місць відпочинку, розваг).
• Низька ефективність використання туристичних ресурсів, зон та об'єктів.
• Недостатній потенціал об'єктів для проведення ділових, культурних та інших масових заходів.
• Малоефективне методичне, інформаційне та технічне забезпечення екскурсійної діяльності.
Метою Міської цільової програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року (далі по тексту - Програма) є перетворення туризму в одну з найбільш прибуткових галузей економіки Києва, що забезпечить значний внесок у соціально-економічний розвиток міста шляхом збільшення дохідної частини бюджету Києва за рахунок податкових та валютних надходжень, припливу інвестицій, збільшення кількості робочих місць, а також створення сприятливих умов для відпочинку та зміцнення здоров'я мешканців і гостей міста за умов збереження і раціонального використання культурно-історичної та природної спадщини Києва.
Програма передбачає реалізацію комплексу завдань за пріоритетними напрямами туризму, що сприятимуть розв'язанню соціально-економічних проблем (додаток 2).
ШЛЯХИ ТА ЗАСОБИ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ
Основними напрямами вирішення проблеми розвитку сфери туризму м. Києва є:
' Нормативно-правове забезпечення та регулювання туристичної діяльності
Основними завданнями цього напряму є:
- Організація ефективної системи партнерства державних органів, приватних підприємств та громадських організацій для подальшого розвитку туристичної діяльності, підвищення привабливості м. Києва та покращення його іміджу як туристичного центру.
- Створення ефективної системи місцевих податків і зборів, спрямованої на розвиток туристичної діяльності м. Києва.
- Організація системи пільгового та дисконтного обслуговування туристів і окремих категорій населення, розробка та впровадження туристичної "картки гостя м. Києва".
- Розробка системи заходів щодо підтримки підприємств туристичної та курортно-рекреаційної сфер, що працюють на прийом туристів.
- Забезпечення безпеки туристів та охорони правопорядку біля об'єктів туристичного показу.
- Забезпечення участі в міжнародних програмах з розвитку туризму, організація міжнародної співпраці у сфері туризму.
' Розвиток інфраструктури туризму і гостинності
• Готельне господарство
Основними завданнями цього напряму є:
- Підтримка впровадження в м. Києві загальноєвропейської системи якості в готельному та ресторанному секторі.
- Будівництво, реконструкція та переоснащення готелів.
• Рекреаційно-курортне господарство та туристичні зони
Основними завданнями цього напряму є:
- Проведення функціонального зонування існуючих рекреаційних та туристичних зон у відповідності до ресурсів цих територій.
- Розробка та організація виконання програм ландшафтного та архітектурного планування рекреаційних та туристичних зон.
- Проведення інвентаризації та створення реєстрів об'єктів і ресурсів туристично-рекреаційної сфери м. Києва.
- Забезпечення достатньої кількості і раціонального співвідношення об'єктів рекреаційного використання, туристичного показу, культурно-розважального і спортивного призначення, сервісу та інформаційного обслуговування.
- Організація туристичних і екскурсійних маршрутів та послуг з використанням місцевої специфіки та елементів пізнавального, подієвого, релігійного, спортивно-оздоровчого, екологічного та культурно-розважального туризму.
- Організація маркування маршрутів у туристичних зонах і облаштування їх вказівниками та засобами довідкової інформації.
- Обладнання ключових точок маршрутів в туристичних зонах місцями відпочинку і пунктами особистої гігієни та засобами забезпечення питною водою туристів та інших відвідувачів.
- Обладнання пунктів продажу сувенірної, супутньої та інформаційної продукції.
• Транспортна інфраструктура туризму
Основними завданнями цього напряму є:
- Визначення базових маршрутів та створення місць паркування, стоянок і зупинок туристично-екскурсійного транспорту.
- Розширення можливостей під'їзду та паркування транспортних засобів до місць масового відвідування об'єктів туристичного призначення.
- Розширення можливостей обслуговування туристів в аеропорту "Київ", на залізничних вокзалах та автостанціях м. Києва.
• Об'єкти туристичного призначення
Основними завданнями цього напряму є:
- Організація ремонту, відновлення функціонального та технічного стану туристичних об'єктів і територій масового відвідування.
- Впровадження аудіозасобів мультимовного забезпечення туристичного супроводу об'єктів масового відвідування.
- Організація створення об'єктів туристичного призначення, спортивних майданчиків у парках та інших зонах масового відвідування.
- Організація створення та розвитку загальнодоступних розважальних закладів (ігрових, спортивних) різного рівня для різних категорій туристів.
' Підтримка туристичної діяльності
Основними завданнями цього напряму є:
- Розробка пропозицій та сприяння розвитку перспективних для м. Києва видів туризму, зокрема спортивно-оздоровчого, дитячого та молодіжного, ділового туризму.
- Розробка іміджевих стратегій Києва як туристичного міста - для зовнішнього ринку (місця, відкриті усьому світу, безпечні і з розвиненою туристичною інфраструктурою та багатою культурно-історичною спадщиною) та для внутрішнього ринку (місця, привабливі для гостей з різних українських регіонів, цікаві та різноманітні для різних соціальних груп туристів).
' Розвиток екскурсійної діяльності
Основними завданнями цього напряму є:
- Розширення та вдосконалення тематики міських та заміських екскурсій для киян і гостей міста.
- Формування бази даних типових екскурсій містом, надання акредитаційною комісією дозволів на право здійснення туристичного супроводу у м. Києві та створення професійного реєстру екскурсоводів та гідів-екскурсоводів.
- Організація впровадження засобів мовної підтримки екскурсій, зокрема засобів індивідуальної трансляції різними іноземними мовами (мультимовний аудіогід), інших засобів мобільного зв'язку.
' Впровадження ефективної іміджевої та маркетингової політики, яка направлена на популяризацію м. Києва
Основними завданнями цього напряму є:
- Організація та проведення маркетингової кампанії з просування м. Києва як туристичного центру на внутрішньому та зарубіжних ринках.
- Розробка партнерських програм за принципом державно-комерційного співробітництва.
- Організація та проведення моніторингу туристичної діяльності, централізований збір статистичної інформації, створення загальнодоступної бази статистичних та довідкових даних.
- Розвиток виставкової діяльності в м. Києві та участь в міжнародних туристичних виставкових заходах за кордоном. Розробка та реалізація єдиної концепції представлення міста Києва в рамках роботи стенду на виставках.
- Виготовлення та придбання поліграфічної рекламно-інформаційної та сувенірної продукції туристичних можливостей м. Києва.
- Організація реклами туристичних можливостей м. Києва в засобах масової інформації.
- Організація функціонування та розвитку міського Інтернет-порталу туризму українською, російською, англійською, німецькою та іншими мовами.
- Створення та видання календаря подій м. Києва та розміщення його на Інтернет-порталі.
- Узгодження використання зарубіжних інформаційних ресурсів і ресурсів суміжних галузей, необхідних для розвитку туризму міста.
- Вирішення соціально-правових, нормативних і технологічних питань впровадження електронного маркетингу туристичних можливостей міста в мережах загального користування.
- Створення та забезпечення діяльності міської мережі туристично-інформаційних центрів та пунктів.
' Кадрове та науково-методологічне забезпечення туристичної діяльності
Основними завданнями цього напряму є:
- Організація аналізу потреб туристичної сфери в кадрах відповідної кваліфікації.
- Підготовка пропозицій щодо навчальних програм та їх адаптації до вимог туристичного ринку.
- Встановлення партнерських стосунків з міжнародними навчальними закладами туристичного профілю.
- Удосконалення системи перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників туристичної галузі та готельного господарства.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Виконання Програми дозволить забезпечити просування міста Києва як туристичного центру, створити в столиці сучасну туристичну інфраструктуру на рівні європейських стандартів та дасть можливість:
- створення єдиного та впізнаваного маркетингового образу та бренду столиці, що втілює основні туристичні пропозиції міста для гостей;
- створення нових та модернізації/реконструкції існуючих місць туристичної та відпочинкової інфраструктури м. Києва;
- зміцнення співпраці між державним і приватним секторами;
- залучення вітчизняних та іноземних інвестицій в економіку м. Києва;
- зростання кількості закладів розміщення до 179 одиниць на 13,0 тис. номерів;
- збільшення кількості в'їзних туристів до 3,0 млн. осіб;
- створення додаткових робочих місць до 3,5 тис.;
- збільшення додаткових надходжень до бюджету до 600,0 млн. грн.;
- збільшення надходжень до бюджетів всіх рівнів до 7,0 млрд. грн.
Показники очікуваних результатів, яких передбачається досягти в результаті реалізації завдань та заходів Програми, наведені у додатку 2.
ФІНАНСОВЕ ТА РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
Виконання заходів Програми (додаток 2) передбачається за рахунок коштів міського бюджету, інвестиційних коштів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
Обсяги фінансування заходів Програми уточнюються та визначаються щорічно відповідно до можливостей бюджету м. Києва, прийнятих інвестиційних пропозицій і програм та пропозицій суб'єктів господарювання на відповідний рік.
КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Координацію діяльності відповідних структур, пов'язаних із виконанням Програми, та контроль за виконанням заходів здійснює відповідальний виконавець - Управління туризму виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Відповідальний виконавець Програми подає Головному управлінню економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), постійним комісіям Київської міської ради з питань культури та туризму узагальнену інформацію про стан виконання Програми за I півріччя до 25 вересня та за рік до 25 березня.
Відповідальний виконавець Програми щороку здійснює обгрунтовану оцінку результатів виконання Програми та у разі потреби розробляє пропозиції щодо доцільності продовження заходів, включення додаткових заходів, уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, строків виконання заходів.
Після закінчення терміну реалізації Програми відповідальний виконавець складає заключний звіт про результати її виконання та подає його на розгляд сесії Київської міської ради, Головному управлінню економіки та інвестицій та Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) разом із пояснювальною запискою про кінцеві результати виконання Програми.
Заступник міського голови - секретар Київради |
Г.Герега |
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Міської цільової програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Управління туризму виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) |
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми |
Доручення Київського міського голови від 11.01.2010 № 47649/05 щодо забезпечення розробки проекту Програми |
3. |
Розробник Програми |
Управління туризму виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) |
4. |
Співрозробники Програми |
- |
5. |
Замовник (відповідальний виконавець) Програми |
Управління туризму виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) |
6. |
Учасники (співвиконавці) Програми |
- Головне управління комунального господарства - Головне управління транспорту та зв'язку - Головне управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю |
7. |
Термін реалізації Програми |
2012 2015 роки |
8. |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми (для комплексних програм) |
Бюджет м. Києва |
9. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього, у тому числі: |
2472358,0 тис. грн. |
9.1. |
Коштів бюджету м. Києва |
23478,0 тис. грн. |
9.2. |
Кошти інших джерел |
2448880,0 тис. грн. |
Заступник міського голови - секретар Київради |
Г.Герега |
Додаток 2
до Програми
ПЕРЕЛІК
завдань та заходів Міської цільової програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів, інвестор |
Джерела фінансування |
Прогнозні обсяги фінансування, тис. гривень |
Очікуваний результат |
усього |
за роками |
усього |
за роками |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
1. Нормативно-правове забезпечення та регулювання туристичної діяльності |
|
|
|
|
|
|
Розробка та впровадження туристичної картки ("Картка гостя м. Києва") для відвідування об'єктів туристичного показу, оплати транспортних послуг тощо, пільг для пенсіонерів та дитячого туризму |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Систематизація туристичних послуг. Заохочення більшої кількості туристів |
Місцеві бюджети |
90,00 |
|
30,00 |
60,00 |
|
Інші джерела |
50,00 |
|
50,00 |
|
|
Разом |
140,00 |
|
80,00 |
60,00 |
|
Кількість виданих дозволів супроводу, одиниць |
120 |
|
50 |
35 |
35 |
Виготовлення дозвільної документації фахівцям туристичного супроводу |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Удосконалення та забезпечення регулювання туристичної діяльності |
Місцеві бюджети |
55,00 |
|
25,00 |
15,00 |
15,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
55,00 |
|
25,00 |
15,00 |
15,00 |
Кількість міжнародних заходів, проведених за участю представників м. Києва, одиниць |
1 |
1 |
|
|
|
Забезпечення участі в міжнародних програмах розвитку туризму, Діловій раді Всесвітньої туристської організації (щорічний членський внесок), організація міжнародної співпраці в сфері туризму |
Головне управління комунального господарства |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Участь в міжнародних проектах та програмах |
Місцеві бюджети |
29,00 |
29,00 |
|
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
29,00 |
29,00 |
|
|
|
Кількість міжнародних заходів, проведених за участю представників м. Києва, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Участь в міжнародних програмах розвитку туризму, Діловій раді Всесвітньої туристичної організації, в т. ч. сплата членського внеску |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Участь в міжнародних проектах та програмах. Отримання необхідної методичної допомоги, інформації про міжнародний туризм і вивчення міжнародного туристського досвіду, прийняття участі у семінарах та стажуванні в рамках Всесвітньої туристичної організації |
Місцеві бюджети |
150,00 |
|
50,00 |
50,00 |
50,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
150,00 |
|
50,00 |
50,00 |
50,00 |
2. Розвиток інфраструктури туризму і гостинності |
2.1. Готельне господарство |
Кількість туристів у м. Києві, тис. осіб |
9167,5 |
1516,5 |
2046,0 |
2605,0 |
3000,0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
До 2015 року кількість туристів у м. Києві збільшиться у 2 рази |
Надходження до бюджету м. Києва від сплати туристичного збору, млн. грн. |
41,45 |
8,00 |
9,40 |
11,05 |
13,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість номерів |
132 |
|
|
132 |
|
Будівництво готельно- реабілітаційного комплексу на вул. Мануїльського, 32, м. Київ |
ТОВ "Євроінфоскрін Бізнескомпані ЛТД" |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розширення готельної мережі міста |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
126510,00 |
|
|
126510,00 |
|
Разом |
126510,00 |
|
|
126510,00 |
|
Кількість номерів |
255 |
|
|
|
255 |
Будівництво адміністративно- готельного комплексу "Пересвєт Плаза" на вул. О. Гончара, 69, м. Київ |
ТОВ "Арікс" |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розширення готельної мережі міста |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
306500,00 |
|
|
|
306500,00 |
Разом |
306500,00 |
|
|
|
306500,00 |
Кількість номерів |
70 |
|
|
70 |
|
Будівництво багатоповерхового навчально-виробничого корпусу з готелем на вул. Генерала Жмаченка, 26, м. Київ |
Київський університет туризму, економіки і права |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розширення готельної мережі міста |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
285000,00 |
|
|
285000,00 |
|
Разом |
285000,00 |
|
|
285000,00 |
|
Кількість номерів |
89 |
|
89 |
|
|
Капітальний ремонт-реконструкція санаторію- профілакторію під готель на вул. Гамарника, 56, Пуща-Водиця, м. Київ |
ТОВ "Лікувально- оздоровчий профілакторій "Дюбек" |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розширення готельної мережі міста |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
320000,00 |
|
320000,00 |
|
|
Разом |
320000,00 |
|
320000,00 |
|
|
Кількість номерів |
95 |
|
|
|
95 |
Будівництво готельного комплексу "Дара" на вул. Дмитрівській, 71/7, м. Київ |
ТОВ "Грімальді" |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розширення готельної мережі міста |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
335300,00 |
|
|
|
335300,00 |
Разом |
335300,00 |
|
|
|
335300,00 |
Кількість номерів |
230 |
|
|
|
230 |
Будівництво торговельно-офісного комплексу з готелем "Кроун Плаза", закладами громадського харчування, приміщеннями розважального призначення та паркінгом на вул. Фізкультури, 23 і 30, Короленківській, 16 - 20 та пров. Фізкультури, 5 |
ВАТ "ІТТ Плаза" |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розширення готельної мережі міста |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
140560,00 |
|
|
|
140560,00 |
Разом |
140560,00 |
|
|
|
140560,00 |
Кількість номерів |
0 |
|
|
|
|
Будівництво адміністративно- готельного комплексу з вбудовано- прибудованими приміщеннями громадського і торговельного призначення з підземними і надземними паркінгами на вул. Г. Сковороди, 21/16, м. Київ |
ТОВ "Кріейтор" |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розширення готельної мережі міста |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
837450,00 |
|
|
|
837450,00 |
Разом |
837450,00 |
|
|
|
837450,00 |
Кількість номерів |
42 |
|
|
42 |
|
Будівництво готельного комплексу "Остендорф" на вул. Нагірній, 25 (літ. Г), м. Київ |
Генріх Остендорф |
Державні кошти |
|
|
|
|
|
Розширення готельної мережі міста |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
47800,00 |
|
|
47800,00 |
|
Разом |
47800,00 |
|
|
47800,00 |
|
2.2. Рекреаційно-курортне господарство та туристичні зони |
Кількість об'єктів, включених до реєстру рекреаційних ресурсів, одиниць |
400 |
|
200 |
100 |
100 |
Проведення інвентаризації об'єктів туристично-рекреаційної сфери м. Києва, створення та ведення міського реєстру рекреаційних ресурсів |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення бази даних об'єктів та ресурсів туристично- рекреаційної сфери м. Києва |
Місцеві бюджети |
400,00 |
|
200,00 |
100,00 |
100,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
400,00 |
|
200,00 |
100,00 |
100,00 |
Кількість схем, одиниць |
1 |
|
1 |
|
|
Розробка план-схеми рекреаційних та пішохідних зон і пов'язаних з ними туристичних маршрутів |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Систематизація рекреаційних зон міста зручного сполучення до/між ними |
Місцеві бюджети |
200,00 |
|
200,00 |
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
200,00 |
|
200,00 |
|
|
2.3. Транспортна інфраструктура туризму |
|
|
|
|
|
|
Створення туристичних інформаційних пунктів на залізничному вокзалі, в аеропортах та на автостанціях м. Києва |
Головне управління комунального господарства |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Забезпечення туристів довідковою інформацією |
Місцеві бюджети |
150,00 |
150,00 |
|
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
150,00 |
150,00 |
|
|
|
Кількість схем, одиниць |
1 |
1 |
|
|
|
Визначення та створення місць паркування, стоянок і зупинок туристично-екскурсійного транспорту та їх облаштування відповідними інформаційними знаками |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення дорожніх умов для екскурсій |
Місцеві бюджети |
235,00 |
|
235,00 |
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
235,00 |
|
235,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Облаштування місць паркування, стоянок і зупинок туристично- екскурсійного транспорту відповідними інформаційними знаками |
Головне управління транспорту та зв'язку |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення дорожніх умов для проведення автобусних екскурсій |
Місцеві бюджети |
300,00 |
|
200,00 |
100,00 |
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
300,00 |
|
200,00 |
100,00 |
|
Кількість схем, одиниць |
1 |
|
1 |
|
|
Розробка схеми мережі кемпінгів та мотелів на території м. Києва |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Забезпечення розміщення більшої кількості в'їзних туристів |
Місцеві бюджети |
200,00 |
|
200,00 |
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
200,00 |
|
200,00 |
|
|
2.4. Об'єкти туристичного призначення |
Кількість проведених досліджень щодо розвитку об'єктів туристичного призначення (туристичних атракцій), одиниць |
5 |
|
3 |
2 |
|
Проведення досліджень та розробка пропозицій щодо розвитку об'єктів туристичного призначення (туристичних атракцій) в м. Києві, в т. ч.: - музеїв; - історичних та архітектурних пам'яток; - рекреаційних закладів; - об'єктів санітарно-гігієнічного призначення |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Підвищення можливостей туристичних атракцій |
Місцеві бюджети |
175,00 |
|
100,00 |
75,00 |
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
175,00 |
|
100,00 |
75,00 |
|
Кількість облаштованих оглядових майданчиків, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Облаштування оглядових майданчиків у м. Києві |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Підвищення можливостей туристичних атракцій. Створення безпечних умов перебування відвідувачів |
Місцеві бюджети |
300,00 |
|
100,00 |
100,00 |
100,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
300,00 |
|
100,00 |
100,00 |
100,00 |
Кількість створених веб-систем, одиниць |
4 |
4 |
|
|
|
Облаштування веб-камерами оглядового майданчика Водно-інформаційного центру (Музей води) |
Головне управління комунального господарства |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Підвищення можливостей туристичних атракцій |
Місцеві бюджети |
200,00 |
200,00 |
|
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
200,00 |
200,00 |
|
|
|
Кількість встановлення комунальних туристично- інформаційних центрів, од. |
1 |
|
1 |
|
|
Встановлення та рекламно-інформаційна підтримка комунального туристично- інформаційного центру на Майдані Незалежності |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Забезпечення туристів довідковою інформацією та друкованими матеріалами |
Місцеві бюджети |
600,00 |
|
200,00 |
200,00 |
200,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
600,00 |
|
200,00 |
200,00 |
200,00 |
Кількість знаків, одиниць |
1 |
|
|
|
1 |
Встановлення пам'ятного знаку Київській опереті (Київ романтичний), в т. ч. проектні роботи |
Київський національний академічний театр оперети |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення туристичних атракцій |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
1700,00 |
|
|
200,00 |
1500,00 |
Разом |
1700,00 |
|
|
200,00 |
1500,00 |
Кількість атракціонів, одиниць |
1 |
|
1 |
|
|
Створення атракціону "Аероліфт" на постійній основі |
Федерація повітроплавання України |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення туристичних атракцій |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
12000,00 |
|
12000,00 |
|
|
Разом |
12000,00 |
|
12000,00 |
|
|
3. Підтримка туристичної діяльності |
Створення фан-зон, одиниць |
1 |
|
1 |
|
|
Заходи щодо організації та проведення в 2013 році чемпіонату світу з художньої гімнастики (в т. ч. організація фан-зони, виготовлення рекламно-інформаційної продукції, проведення промоційних заходів) |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Популяризація спортивного туризму. Створення сприятливих умов для перебування фанів у місті |
Місцеві бюджети |
500,00 |
|
500,00 |
|
|
Інші джерела |
1000,00 |
|
1000,00 |
|
|
Разом |
1500,00 |
|
1500,00 |
|
|
Кількість заходів спортивно-оздоровчого туризму, одиниць |
9 |
9 |
|
|
|
Проведення щорічних заходів спортивно-оздоровчого туризму (чемпіонати, змагання, естафети тощо з техніки різних видів активного туризму) |
Головне управління комунального господарства |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розвиток спортивно-оздоровчого туризму |
Місцеві бюджети |
100,00 |
100,00 |
|
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
100,00 |
100,00 |
|
|
|
Кількість облаштованих маршрутів активного туризму, одиниць |
20 |
|
6 |
7 |
7 |
Облаштування та маркування маршрутів активного туризму |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розвиток активного туризму |
Місцеві бюджети |
300,00 |
|
100,00 |
100,00 |
100,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
300,00 |
|
100,00 |
100,00 |
100,00 |
Кількість розроблених тематичних екскурсій для школярів, одиниць |
60 |
|
20 |
20 |
20 |
Організація Днів школяра у комунальних музеях та театрах |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розвиток дитячого туризму |
Місцеві бюджети |
120,00 |
|
40,00 |
40,00 |
40,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
120,00 |
|
40,00 |
40,00 |
40,00 |
Кількість відзначень Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні, одиниць |
1 |
1 |
|
|
|
Підготовка та проведення святкових заходів до Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні Проведення щорічного традиційного відкритого зльоту туристів м. Києва Проведення щорічної акції "Лідери туристичної індустрії" |
Головне управління комунального господарства |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Популяризація туризму |
Місцеві бюджети |
197,00 |
197,00 |
|
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
197,00 |
197,00 |
|
|
|
Кількість відзначень Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Підготовка та проведення заходів до Всесвітнього дня туризму та Дня туризму в Україні |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Популяризація туризму |
Місцеві бюджети |
450,00 |
|
150,00 |
150,00 |
150,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
450,00 |
|
150,00 |
150,00 |
150,00 |
Потужність, осіб |
3000 |
|
3000 |
|
|
Будівництво конгрес-центру Міжнародного виставкового центру у Дніпровському районі м. Києва на Броварському проспекті, 15 (третя черга будівництва комплексу будівель та споруд) |
Інвестор |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Популяризація ділового туризму |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
12000,00 |
|
12000,00 |
|
|
Разом |
12000,00 |
|
12000,00 |
|
|
4. Розвиток екскурсійної діяльності |
Кількість конкурсів, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Організація та проведення міських конкурсів на кращу тематичну екскурсію |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Популяризація екскурсійної справи |
Місцеві бюджети |
48,00 |
|
16,00 |
16,00 |
16,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
48,00 |
|
16,00 |
16,00 |
16,00 |
Кількість екскурсантів, тис. осіб |
403,00 |
83,00 |
100,00 |
110,00 |
110,00 |
Створення циклу аудіоекскурсій по м. Києву з використанням засобів мобільного зв'язку та Інтернету |
Інвестор |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розвиток екскурсійного обслуговування. Середній темп приросту кількості екскурсантів складає 10,0 % |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Середній темп приросту кількості екскурсантів, % |
10,0 |
|
|
|
|
Інші джерела |
150,00 |
|
50,00 |
50,00 |
50,00 |
Разом |
150,00 |
|
50,00 |
50,00 |
50,00 |
|
|
|
|
|
|
Впровадження аудіозасобів мультимовного забезпечення екскурсій |
Інвестор |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розвиток екскурсійного обслуговування. Середній темп приросту кількості екскурсантів складає 5,0 % |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
180,00 |
|
60,00 |
60,00 |
60,00 |
Разом |
180,00 |
|
60,00 |
60,00 |
60,00 |
Кількість програмного забезпечення для операційних систем, одиниць |
9 |
|
9 |
|
|
Розробка аплікацій для доступу до київського міського туристичного порталу через мобільні пристрої на платформі iOS, Android, Windows |
Управління туризму КП "МК ТІЦ" |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення іміджу м. Києва як міжнародного туристичного центру. Середній темп приросту кількості екскурсантів складає 5,0 % |
Місцеві бюджети |
225,00 |
|
225,00 |
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
225,00 |
|
225,00 |
0,00 |
0,00 |
Кількість туристичних маршрутів, одиниць |
30 |
|
10 |
10 |
10 |
Створення сервісу "Мобільний гід" по туристичним маршрутам |
Управління туризму КП "МК ТІЦ" |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розвиток екскурсійного обслуговування. Середній темп приросту кількості екскурсантів складає 5,0 % |
Місцеві бюджети |
120,00 |
|
40,00 |
40,00 |
40,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
120,00 |
|
40,00 |
40,00 |
40,00 |
5. Впровадження ефективної іміджевої та маркетингової політики, яка направлена на популяризацію м. Києва |
|
|
|
|
|
|
Організація та проведення маркетингової кампанії з просування м. Києва як туристичного центру |
|
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
Місцеві бюджети |
10710,00 |
800,00 |
2850,00 |
3530,00 |
3530,00 |
Інші джерела |
720,00 |
|
240,00 |
240,00 |
240,00 |
Разом |
11430,00 |
800,00 |
3090,00 |
3770,00 |
3770,00 |
|
|
|
|
|
|
в тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Кількість виставкових заходів, проведених у м. Києві |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Розвиток виставкової діяльності в м. Києві та участь в міжнародних виставочних заходах за кордоном, у тому числі: - проведення традиційних виставок-ярмарків "Київ - древня і сучасна столиця України" (KITF); - організація та проведення виставок-ярмарків за участю міст-побратимів; - проведення сезонних спеціалізованих туристичних салонів дитячого, молодіжного та сімейного відпочинку "Канікули. Весна - літо", "Канікули. Осінь - зима"; - забезпечення участі м. Києва в міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках (UITT, MITF, MITT, ITB. "Ferien-Messe" "Fitur", IMTM. EIBTM, "The New York Times Travel Show", "Крим . Курорти . Туризм .", ITV, "Мондіаль ", "Познань ", "Варшава ", TITF, CBR, WTM, ICTM, інших ) |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Реклама туристичного потенціалу міста, просування туристичного продукту на внутрішній та міжнародний ринки, що призведе до збільшення кількості в'їзних туристів до 3,0 млн. осіб у 2015 році |
Місцеві бюджети |
4060,00 |
|
900,00 |
1580,00 |
1580,00 |
Кількість виставкових заходів, в яких забезпечено представництво м. Києва |
24 |
6 |
6 |
6 |
6 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом |
4060,00 |
|
900,00 |
1580,00 |
1580,00 |
|
|
|
|
|
|
Організація створення, видання, придбання та розповсюдження поліграфічної рекламно-інформаційної продукції туристичних можливостей м. Києва |
Головне управління комунального господарства |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення іміджу м. Києва як міжнародного туристичного центру |
Місцеві бюджети |
800,00 |
800,00 |
|
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
800,00 |
800,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виготовлення та придбання поліграфічної рекламно-інформаційної та сувенірної продукції туристичних можливостей м. Києва (в т. ч. "Сім чудес Києва") |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення іміджу м. Києва як міжнародного туристичного центру та просування київського туристичного продукту на зарубіжні ринки |
Місцеві бюджети |
3000,00 |
|
1000,00 |
1000,00 |
1000,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
3000,00 |
|
1000,00 |
1000,00 |
1000,00 |
Кількість заходів реклами туристичних можливостей м. Києва в засобах масової інформації |
12 |
|
4 |
4 |
4 |
Організація реклами туристичних можливостей м. Києва в засобах масової інформації та на зовнішніх носіях |
Головне управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення іміджу м. Києва як міжнародного туристичного центру та просування київського туристичного продукту на зарубіжні ринки |
Місцеві бюджети |
300,00 |
|
100,00 |
100,00 |
100,00 |
Інші джерела |
300,00 |
|
100,00 |
100,00 |
100,00 |
Разом |
600,00 |
|
200,00 |
200,00 |
200,00 |
Кількість організованих рекламно-інформаційних турів, одиниць |
12 |
|
4 |
4 |
4 |
Організація рекламно- інформаційних турів для ЗМІ |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення іміджу м. Києва як міжнародного туристичного центру |
Місцеві бюджети |
450,00 |
|
150,00 |
150,00 |
150,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
450,00 |
|
150,00 |
150,00 |
150,00 |
|
|
|
|
|
|
Просування м. Києва закордоном на зарубіжних телеканалах та в друкованих виданнях |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення іміджу м. Києва як міжнародного туристичного центру |
Місцеві бюджети |
900,00 |
|
300,00 |
300,00 |
300,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
900,00 |
|
300,00 |
300,00 |
300,00 |
Кількість виготовлених промо-роликів, одиниць |
9 |
|
3 |
3 |
3 |
Виготовлення промо-роликів про м. Київ, в тому числі циклу інформаційних сюжетів та документальних фільмів |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення іміджу м. Києва як міжнародного туристичного центру |
Місцеві бюджети |
900,00 |
|
300,00 |
300,00 |
300,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
900,00 |
|
300,00 |
300,00 |
300,00 |
Кількість випусків, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Організація періодичного випуску рекламно- інформаційного та статистичного бюлетеню "Київ туристичний" |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення іміджу м. Києва як міжнародного туристичного центру |
Місцеві бюджети |
300,00 |
|
100,00 |
100,00 |
100,00 |
Інші джерела |
420,00 |
|
140,00 |
140,00 |
140,00 |
Разом |
720,00 |
|
240,00 |
240,00 |
240,00 |
|
|
|
|
|
|
Організація функціонування та розвитку міського Інтернет-порталу туризму Створення сервера туристичних ресурсів для бізнес-використання іншими суб'єктами туристичної діяльності міста |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення іміджу м. Києва як міжнародного туристичного центру |
Місцеві бюджети |
99,00 |
|
99,00 |
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
99,00 |
|
99,00 |
|
|
Кількість відвідувачів, млн. одиниць |
3,0 |
|
1,0 |
1,0 |
1,0 |
Утримання, просування та модернізація київського туристичного порталу в Інтернеті та виведення порталу на першу сторінку найбільших пошукових інтернет-систем |
Управління туризму КП "МК ТІЦ" |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення іміджу м. Києва як міжнародного туристичного центру |
Місцеві бюджети |
375,00 |
|
125,00 |
125,00 |
125,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
375,00 |
|
125,00 |
125,00 |
125,00 |
Кількість випусків календаря подій, одиниць |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Створення та видання календаря подій м. Києва та розміщення його на туристичному Інтернет-порталі |
Головне управління комунального господарства (2012 рік) Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення іміджу м. Києва як міжнародного туристичного центру |
Місцеві бюджети |
40,00 |
10,00 |
10,00 |
10,00 |
10,00 |
Інші джерела |
60,00 |
|
20,00 |
20,00 |
20,00 |
Разом |
100,00 |
10,00 |
30,00 |
30,00 |
30,00 |
Кількість заходів, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Організація новорічно-різдвяного селища в єдиному стилі української культури на вулиці Хрещатик та Майдані Незалежності (за прикладом проведення різдвяних ярмарків у європейських містах: розважальна програма, традиційні різдвяні страви та напої, сувеніри та подарунки) |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення атмосфери свята. Популяризація українських традицій |
Місцеві бюджети |
150,00 |
|
50,00 |
50,00 |
50,00 |
Інші джерела |
4500,00 |
|
1500,00 |
1500,00 |
1500,00 |
Разом |
4650,00 |
|
1550,00 |
1550,00 |
1550,00 |
Кількість заходів, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Організація та проведення міжнародного фестивалю здорової їжі - KYIV GOOD FOOD FEST (презентація української кухні, запрошення до участі представників іноземних держав для презентації національної кухні в Києві) |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Популяризація української культури. Заохочення туристів-гурманів |
Місцеві бюджети |
150,00 |
|
50,00 |
50,00 |
50,00 |
Інші джерела |
3000,00 |
|
1000,00 |
1000,00 |
1000,00 |
Разом |
3150,00 |
|
1050,00 |
1050,00 |
1050,00 |
Кількість заходів, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Організація тематичних вечорів спільно з меріями міст-побратимів, посольствами України, культурними центрами України в Європі (презентація туристичних можливостей міста, проведення розважальних, а також культурних заходів) |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Зміцнення іміджу міста. Ознайомлення з новими туристичними можливостями та потенціалом міста. Обмін досвідом |
Місцеві бюджети |
1500,00 |
|
500,00 |
500,00 |
500,00 |
Інші джерела |
1500,00 |
|
500,00 |
500,00 |
500,00 |
Разом |
3000,00 |
|
1000,00 |
1000,00 |
1000,00 |
Кількість заходів, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Організація та проведення ярмарку дитячого дозвілля (презентація можливостей організаторів дитячого дозвілля в місті: гуртки, спортивні секції, розважальні центри, спортивні бази) |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Популяризація напрямків дитячого дозвілля |
Місцеві бюджети |
150,00 |
|
50,00 |
50,00 |
50,00 |
Інші джерела |
900,00 |
|
300,00 |
300,00 |
300,00 |
Разом |
1050,00 |
|
350,00 |
350,00 |
350,00 |
Кількість заходів, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Проведення фестивалю "Масляна" |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розвиток фестивального туризму |
Місцеві бюджети |
300,00 |
|
100,00 |
100,00 |
100,00 |
Інші джерела |
3000,00 |
|
1000,00 |
1000,00 |
1000,00 |
Разом |
3300,00 |
|
1100,00 |
1100,00 |
1100,00 |
Кількість заходів, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Проведення Київського фестивалю вогню |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розвиток фестивального туризму |
Місцеві бюджети |
150,00 |
|
50,00 |
50,00 |
50,00 |
Інші джерела |
600,00 |
|
200,00 |
200,00 |
200,00 |
Разом |
750,00 |
|
250,00 |
250,00 |
250,00 |
Кількість заходів, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Проведення Kyiv October Fest (пивний фестиваль найбільших українських виробників пива) |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розвиток фестивального туризму |
Місцеві бюджети |
|
|
|
|
|
Інші джерела |
3000,00 |
|
1000,00 |
1000,00 |
1000,00 |
Разом |
3000,00 |
|
1000,00 |
1000,00 |
1000,00 |
Кількість заходів, одиниць |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
Проведення на Хрещатику бразильського карнавалу (спільно з представниками посольства Бразилії) |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Розвиток спортивно- розважального туризму |
Місцеві бюджети |
150,00 |
|
50,00 |
50,00 |
50,00 |
Інші джерела |
2100,00 |
|
700,00 |
700,00 |
700,00 |
Разом |
2250,00 |
|
750,00 |
750,00 |
750,00 |
|
|
|
|
|
|
Модернізація та розвиток інформаційної системи моніторингу, статистичної обробки, аналізу і планування туристичної діяльності |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Підвищення ефективності управління туристичною діяльністю |
Місцеві бюджети |
190,00 |
|
50,00 |
70,00 |
70,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
190,00 |
|
50,00 |
70,00 |
70,00 |
Кількість створених туристично- інформаційних центрів та пунктів, одиниць |
9 |
|
3 |
3 |
3 |
Створення та забезпечення діяльності міської мережі туристично- інформаційних центрів та пунктів, в т. ч. на залізничному вокзалі, в аеропортах та на автостанціях м. Києва |
Управління туризму КП "МК ТІЦ" |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Покращення поінформованості туристів щодо туристичних можливостей міста |
Місцеві бюджети |
1500,00 |
|
500,00 |
500,00 |
500,00 |
Інші джерела |
3000,00 |
|
1000,00 |
1000,00 |
1000,00 |
Разом |
4500,00 |
|
1500,00 |
1500,00 |
1500,00 |
Кількість функціонуючих туристичних терміналів, одиниць |
40 |
40 |
|
|
|
Створення та забезпечення функціонування міської мережі туристичних терміналів |
Головне управління комунального господарства |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Забезпечення туристів довідковою інформацією |
Місцеві бюджети |
200,00 |
200,00 |
|
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
200,00 |
200,00 |
|
|
|
Кількість встановлених вказівників, одиниць |
160 |
40 |
40 |
40 |
40 |
Встановлення вказівників біля об'єктів екскурсійного показу, в т. ч. іноземними мовами |
Головне управління комунального господарства (2012 рік) Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Забезпечення туристів довідковою інформацією |
Місцеві бюджети |
320,00 |
80,00 |
80,00 |
80,00 |
80,00 |
Інші джерела |
180,00 |
|
60,00 |
60,00 |
60,00 |
Разом |
500,00 |
80,00 |
140,00 |
140,00 |
140,00 |
Кількість стендів, одиниць |
100 |
25 |
25 |
25 |
25 |
Організація стендів з загальноміською, маршрутно- картографічною та туристичною інформацією на державній та іноземних мовах |
Головне управління комунального господарства (2012 рік) Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Забезпечення туристів довідковою інформацією |
Місцеві бюджети |
2000,00 |
500,00 |
500,00 |
500,00 |
500,00 |
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
2000,00 |
500,00 |
500,00 |
500,00 |
500,00 |
6. Кадрове та науково-методологічне забезпечення туристичної діяльності |
|
|
|
|
|
|
Організація дослідження та розробка пропозицій щодо кадрового забезпечення туристичної галузі м. Києва |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Забезпечення туристичної галузі м. Києва кваліфікованими кадрами |
Місцеві бюджети |
50,00 |
|
50,00 |
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
50,00 |
|
50,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
Організація та проведення семінарів, нарад та науково-практичних конференцій з питань розвитку туризму в м. Києві та забезпечення безпеки туристів і екскурсантів |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Підвищення кваліфікації та обмін досвідом працівників туристичної галузі м. Києва |
Місцеві бюджети |
300,00 |
|
100,00 |
100,00 |
100,00 |
Інші джерела |
120,00 |
|
40,00 |
40,00 |
40,00 |
Разом |
420,00 |
|
140,00 |
140,00 |
140,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
РАЗОМ ЗА ПРОГРАМОЮ, у тому числі: |
2472358,00 |
2266,00 |
360545,00 |
473991,00 |
1635556,00 |
|
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Місцеві бюджети |
23478,00 |
2266,00 |
7825,00 |
6811,00 |
6576,00 |
Інші джерела |
2448880,00 |
0,00 |
352720,00 |
467180,00 |
1628980,00 |
................Перейти до повного тексту