- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
X сесія VI скликання
РІШЕННЯ
Про затвердження змін до додатка 2 до Міської цільової програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року
ВИРІШИЛА:
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань культури та туризму і постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Заступник міського голови - секретар Київради |
Г. Герега |
Додаток
до рішення Київської міської ради
25.12.2012 N 679/8963
Зміни до додатка 2 до Міської цільової програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року ( raa221023-12 ) "Перелік завдань та заходів Міської цільової програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року"
1. У завданні 2 "Розвиток інфраструктури туризму і гостинності":
Позицію заходу "Визначення та створення місць паркування, стоянок і зупинок туристично-екскурсійного транспорту та їх облаштування відповідними інформаційними знаками" викласти у такій редакції:
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів, інвестор |
Джерела фінансування |
Прогнозні обсяги фінансування, тис. гривень |
Очікуваний результат |
усього |
за роками |
усього |
за роками |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
|
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
Кількість схем, одиниць |
1 |
1 |
|
|
|
Визначення та створення місць паркування, стоянок і зупинок туристично-екскурсійного транспорту та їх облаштування відповідними інформаційними знаками |
Управління туризму |
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
Створення дорожніх умов для екскурсій |
Місцеві бюджети |
235,00 |
|
235,00 |
|
|
Інші джерела |
|
|
|
|
|
Разом |
235,00 |
|
235,00 |
|
|
2. У завданні 5 "Впровадження ефективної іміджевої та маркетингової політики, яка направлена на популяризацію м. Києва":
2.1. Позицію заходу "Організація та проведення маркетингової кампанії з просування м. Києва як туристичного центру" викласти у такій редакції:
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів, інвестор |
Джерела фінансування |
Прогнозні обсяги фінансування, тис. гривень |
Очікуваний результат |
усього |
за роками |
усього |
за роками |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
|
|
|
|
|
|
Організація та проведення маркетингової кампанії з просування м. Києва як туристичного центру |
|
Державний бюджет |
|
|
|
|
|
|
Місцеві бюджети |
10710,00 |
800,00 |
2850,00 |
3530,00 |
3530,00 |
Інші джерела |
720,00 |
|
240,00 |
240,00 |
240,00 |
Разом |
11430,00 |
800,00 |
3090,00 |
3770,00 |
3770,00 |
2.2. Позицію заходу "Розвиток виставкової діяльності в м. Києві та участь в міжнародних виставочних заходах за кордоном, у тому числі:
- проведення традиційних виставок-ярмарків "Київ - древня і сучасна столиця України" (KITF);
- організація та проведення виставок-ярмарків за участю міст-побратимів;
- проведення сезонних спеціалізованих туристичних салонів дитячого, молодіжного та сімейного відпочинку "Канікули. Весна - літо", "Канікули. Осінь - зима";
- забезпечення участі м. Києва в міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках (UITT, MITF, MITT, ITB, "Ferien-Messe" "Fitur", IMTM, EIBTM, "The New York Times Travel Show", "Крим. Курорти. Туризм.", ITV, "Мондіаль", "Познань", "Варшава", TITF, CBR, WTM, ICTM, інших)" викласти у такій редакції:
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів, інвестор |
Джерела фінансування |
Прогнозні обсяги фінансування, тис. гривень |
Очікуваний результат |
усього |
за роками |
усього |
|
за роками |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
Кількість виставкових заходів, проведених у м. Києві |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
Розвиток виставкової діяльності в м. Києві та участь в міжнародних виставочних заходах за кордоном, у тому числі: - проведення традиційних виставок-ярмарків "Київ - древня і сучасна столиця України" (KITF); - організація та проведення виставок-ярмарків за участю міст-побратимів; - проведення сезонних спеціалізованих туристичних салонів дитячого, молодіжного та сімейного відпочинку "Канікули. Весна - літо", "Канікули. Осінь - зима"; - забезпечення участі м. Києва в міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках (UITT, MITF, MITT, ITB. "Ferien-Messe" "Fitur", IMTM. EIBTM, "The New York Times Travel Show", "Крим . Курорти . Туризм .", ITV, "Мондіаль ", "Познань ", "Варшава ", TITF, CBR, WTM, ICTM, інших ) |
Управління туризму |
Державний бюджет |
0,00 |
|
|
|
|
Реклама туристичного потенціалу міста, просування туристичного продукту на внутрішній та міжнародний ринки, що призведе до збільшення кількості в'їзних туристів до 3,0 млн. осіб у 2015 році |
Кількість виставкових заходів, в яких забезпечено представництво м. Києва |
24 |
6 |
6 |
6 |
6 |
Місцеві бюджети |
4060,00 |
|
900,00 |
1 580,00 |
1580,00 |
Інші джерела |
0,00 |
|
|
|
|
Разом |
4060,00 |
|
900,00 |
1580,00 |
1580,00 |
................Перейти до повного тексту