1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
X сесія VI скликання
РІШЕННЯ
25.12.2012 N 679/8963
Про затвердження змін до додатка 2 до Міської цільової програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", пункту 3 статті 8 та статті 12 Закону України "Про туризм", Стратегії розвитку туризму і курортів , затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2008 року N 1088-р, Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити зміни до додатка 2 до Міської цільової програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року , затвердженої рішенням Київської міської ради від 01.11.2012 N 221/8505, що додаються.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань культури та туризму і постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Заступник міського голови -
секретар Київради
Г. Герега
Додаток
до рішення Київської міської ради
25.12.2012 N 679/8963
Зміни до додатка 2 до Міської цільової програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року ( raa221023-12 ) "Перелік завдань та заходів Міської цільової програми розвитку туризму в м. Києві до 2015 року"
1. У завданні 2 "Розвиток інфраструктури туризму і гостинності":
Позицію заходу "Визначення та створення місць паркування, стоянок і зупинок туристично-екскурсійного транспорту та їх облаштування відповідними інформаційними знаками" викласти у такій редакції:
Найменування показника Значення показника Найменування заходу Головний розпорядник бюджетних коштів,
інвестор
Джерела фінансування Прогнозні обсяги фінансування, тис.
гривень
Очікуваний результат
усього за роками усього за роками
2012 2013 2014 2015 2012 2013 2014 2015
Кількість схем, одиниць 1 1 Визначення та створення місць паркування, стоянок і зупинок
туристично-екскурсійного транспорту та їх облаштування відповідними
інформаційними знаками
Управління туризму Державний бюджет Створення дорожніх умов для екскурсій
Місцеві бюджети 235,00 235,00
Інші джерела
Разом 235,00 235,00
2. У завданні 5 "Впровадження ефективної іміджевої та маркетингової політики, яка направлена на популяризацію м. Києва":
2.1. Позицію заходу "Організація та проведення маркетингової кампанії з просування м. Києва як туристичного центру" викласти у такій редакції:
Найменування показника Значення показника Найменування заходу Головний розпорядник бюджетних коштів,
інвестор
Джерела фінансування Прогнозні обсяги фінансування, тис.
гривень
Очікуваний результат
усього за роками усього за роками
2012 2013 2014 2015 2012 2013 2014 2015
Організація та проведення маркетингової кампанії з
просування м. Києва як туристичного центру
Державний бюджет
Місцеві бюджети 10710,00 800,00 2850,00 3530,00 3530,00
Інші джерела 720,00 240,00 240,00 240,00
Разом 11430,00 800,00 3090,00 3770,00 3770,00
2.2. Позицію заходу "Розвиток виставкової діяльності в м. Києві та участь в міжнародних виставочних заходах за кордоном, у тому числі:
- проведення традиційних виставок-ярмарків "Київ - древня і сучасна столиця України" (KITF);
- організація та проведення виставок-ярмарків за участю міст-побратимів;
- проведення сезонних спеціалізованих туристичних салонів дитячого, молодіжного та сімейного відпочинку "Канікули. Весна - літо", "Канікули. Осінь - зима";
- забезпечення участі м. Києва в міжнародних та національних туристичних виставках, салонах та ярмарках (UITT, MITF, MITT, ITB, "Ferien-Messe" "Fitur", IMTM, EIBTM, "The New York Times Travel Show", "Крим. Курорти. Туризм.", ITV, "Мондіаль", "Познань", "Варшава", TITF, CBR, WTM, ICTM, інших)" викласти у такій редакції:
Найменування показника Значення показника Найменування заходу Головний розпорядник бюджетних коштів,
інвестор
Джерела фінансування Прогнозні обсяги фінансування, тис.
гривень
Очікуваний результат
усього за роками усього за роками
2012 2013 2014 2015 2012 2013 2014 2015
Кількість виставкових заходів, проведених у м.
Києві
8 2 2 2 2 Розвиток виставкової діяльності в м. Києві та участь в
міжнародних виставочних заходах за кордоном, у тому числі:
- проведення традиційних виставок-ярмарків "Київ - древня і сучасна
столиця України" (KITF);
- організація та проведення
виставок-ярмарків за участю міст-побратимів;
- проведення сезонних спеціалізованих туристичних салонів дитячого,
молодіжного та сімейного відпочинку "Канікули. Весна - літо",
"Канікули. Осінь - зима";
- забезпечення участі м. Києва в міжнародних та національних
туристичних виставках, салонах та ярмарках (UITT, MITF, MITT,
ITB.
"Ferien-Messe" "Fitur", IMTM. EIBTM, "The New York
Times Travel Show", "Крим
. Курорти
.
Туризм
.", ITV, "Мондіаль
", "Познань
",
"Варшава
", TITF, CBR, WTM, ICTM, інших
)
Управління туризму Державний бюджет 0,00 Реклама туристичного потенціалу міста, просування
туристичного продукту на внутрішній та міжнародний ринки, що
призведе до збільшення кількості в'їзних туристів до 3,0 млн. осіб
у 2015 році
Кількість виставкових заходів, в яких забезпечено
представництво м. Києва
24 6 6 6 6
Місцеві бюджети 4060,00 900,00 1 580,00 1580,00
Інші джерела 0,00
Разом 4060,00 900,00 1580,00 1580,00

................
Перейти до повного тексту