1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1545 від 27.11.2007
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження КМДА N 1810 ( ra1810017-13 ) від 08.10.2013 )
Про внесення змін до Регламенту
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
На виконання п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2007 N 1270 ( 1270-2007-п ) "Про внесення змін до Типового регламенту місцевої державної адміністрації":
Внести зміни до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 29.10.2002 N 1970 ( ra1970017-02 ) (зі змінами, внесеними розпорядженнями від 29.12.2003 N 2475 "Про внесення змін до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)", від 17.06.2004 N 1079 "Про внесення змін до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)", від 01.09.2005 N 1643 "Про інформування щодо скасування рішень Київради, розпоряджень міського голови, розпоряджень Київської міської державної адміністрації", від 05.06.2006 N 915 ( ra0915017-06 ) "Про внесення доповнень до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 29.10.2002 N 1970", від 26.07.2006 N 1130 "Про внесення змін та доповнень до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" та від 26.09.2006 N 1411 "Про внесення доповнення до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)", від 16.08.2007 N 1050 ( ra1050017-07 ) "Про внесення змін до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)", від 28.08.2007 N 1135 ( ra1135017-07 ) "Про внесення змін та доповнень до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.10.2002 N 1970" та від 19.07.2007 N 936" та від 10.10.2007 N 1326 ( ra1326017-07 ) "Про внесення змін до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)"), виклавши його в редакції, що додається.
Голова Л.Черновецький
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням
Київської міської
державної адміністрації
від 29 жовтня 2002 р. N 1970
( ra1970017-02 )
(в редакції розпорядження
Київської міської
державної адміністрації
від 27 листопада 2007 р. N 1545)
РЕГЛАМЕНТ
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Регламент виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Регламент) є нормативним актом, який регулює організаційно-процедурні питання внутрішньої діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) будує свою роботу на засадах законності, персональної відповідальності, поєднання загальнодержавних інтересів та інтересів міста.
3. Основні засади організації діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), його апарату та структурних підрозділів визначаються законами України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ), "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), положеннями про головні управління, управління, відділи та інші служби виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з організаційних питань та цим Регламентом.
РОЗПОДІЛ ОБОВ'ЯЗКІВ МІЖ КИЇВСЬКИМ МІСЬКИМ
ГОЛОВОЮ, ПЕРШИМИ ЗАСТУПНИКАМИ,
ЗАСТУПНИКАМИ ГОЛОВИ, ЗАСТУПНИКОМ
ГОЛОВИ - КЕРІВНИКОМ АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО
ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
4. Розподіл обов'язків між міським головою, першими заступниками, заступниками голови та заступником голови - керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється Київським міським головою не пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду.
При цьому визначаються:
- функції і повноваження, закріплені за першими заступниками, заступниками голови та заступником голови - керівником апарату;
- управління, відділи та інші структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), діяльність яких спрямовується, координується та контролюється першими заступниками, заступниками голови та заступником голови - керівником апарату.
Міським головою визначаються також обов'язки перших заступників та заступників голови Київської міської державної адміністрації щодо спрямування та контролю діяльності відповідних bhjnm`bwhu органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій).
ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ
5. Робота виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проводиться за перспективними (річними), поточними (піврічними, квартальними), а у разі потреби - оперативними (місячними) планами та планами- календарями на тиждень, які затверджуються Київським міським головою за поданням заступника голови - керівника апарату (додаток 1).
6. Шанування роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності його структурних підрозділів та апарату.
7. Плани роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, доручень Прем'єр-міністра України, державних і міської програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших, визначених законами, а також делегованих Київською міською радою повноважень та забезпечення реалізації державної політики.
8. Для координації діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) складаються піврічні (квартальні) та тижневі плани основних заходів.
Піврічні (квартальні) плани роботи складаються з переліків питань для розгляду на засіданнях Колегії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), нарадах у перших заступників, заступників, заступника голови - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
До планів роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) включаються:
- актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів щодо соціально-економічного розвитку міста, функціонування галузей господарського комплексу та розв'язання проблем соціальної сфери, поліпшення діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодії з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданнях Колегії, нарадах у Київського міського голови, перших заступників та заступників голови Київської міської державної адміністрації, та вжиття додаткових заходів;
- перелік актів законодавства, розпоряджень Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконання яких розглядатиметься у порядку контролю;
- основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) або за його участю.
Плани повинні містити питання:
- підведення підсумків діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно за рік, квартал, місяць із визначенням основних напрямів подальшої роботи;
- діяльності структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій) щодо виконання актів законодавства, розпоряджень Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) або виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій), як правило, передбачає проведення попередньої комплексної або цільової перевірки.
У планах роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначаються конкретні структурні підрозділи або посадові особи, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.
9. Формування планів роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється за пропозиціями структурних підрозділів, погодженими із першими заступниками, заступниками та заступником голови - керівником апарату (відповідно до розподілу обов'язків).
Планування роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ).
Письмові пропозиції до планів роботи на півріччя (квартал) подаються першими заступниками, заступниками, заступником голови - керівником апарату з урахуванням пропозицій керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), головами районних у м. Києві державних адміністрацій за 30 днів до кінця кварталу (півріччя) до управління організаційної роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Підготовлений управлінням організаційної роботи до 20-го числа останнього місяця кожного півріччя проект плану роботи розглядається першими заступниками, заступниками, заступником голови - керівником апарату, візується ними та передається до управління організаційної роботи для остаточного формування плану.
Пропозиції до плану-календаря основних заходів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та планів виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій) на тиждень подаються у письмовому вигляді першими заступниками, заступниками, заступником голови - керівником апарату, виконавчими органами районних у м. Києві рад (районними у м. Києві державними адміністраціями) щочетверга до 12 години управлінню організаційної роботи для узагальнення.
10. Робота структурних підрозділів та апарату проводиться за квартальними та місячними планами, що затверджуються першими заступниками, заступниками, заступником голови - керівником апарату (відповідно до розподілу обов'язків) та безпосереднім керівником структурного підрозділу. Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлює заступник голови - керівник апарату.
11. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) і виключаються з нього за рішенням перших заступників, заступників, заступника голови - керівника апарату (відповідно до pngond3ks обов'язків).
12. Контроль за виконанням планів роботи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділів та апарату здійснюється першими заступниками, заступниками, заступником голови - керівником апарату (відповідно до розподілу обов'язків).
13. Підготовка звітності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), передбаченої статтями 30 і 33 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ), проводиться його апаратом на основі звітів структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Зміст звітності визначається питаннями, що вирішуються виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) та його структурними підрозділами.
Звіт про результати діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розміщується на офіційному веб-сайті Київської міської влади та у комунальних засобах масової інформації.
КОНСУЛЬТАТИВНІ, ДОРАДЧІ ТА ІНШІ ДОПОМІЖНІ
ОРГАНИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
14. Для сприяння здійсненню повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Київським міським головою або розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) утворюються консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби (ради, комісії, колегії, робочі групи тощо).
Завдання, функції та персональний склад зазначених органів і служб визначає міський голова.
Рішення зазначених органів оформлюються протоколами.
15. Для погодженого розгляду питань, що належать до компетенції виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), обговорення найважливіших напрямів його діяльності, прийняття відповідних рішень та рекомендацій створюється Колегія виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Колегія).
До складу Колегії входять Київський міський голова (голова Колегії), заступник міського голови - секретар Київської міської ради, перші заступники, заступники голови Київської міської державної адміністрації та заступник голови - керівник апарату, голови районних у м. Києві державних адміністрацій, окремі керівники головних управлінь, управлінь та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
До складу Колегії можуть входити керівники територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, посадові особи органів місцевого самоврядування, народні депутати України, керівники громадських об'єднань, творчих спілок, підприємств, організацій та установ за згодою.
Кількісний склад Колегії не повинен перевищувати 60 осіб.
Персональний склад Колегії затверджується та змінюється згідно з розпорядженням Київського міського голови.
16. Організаційною формою роботи Колегії є засідання, які проводяться, як правило, щоп'ятниці, позачергові - у разі потреби.
У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні засідання Колегії, а також спільні засідання з колегіями інших органів виконавчої влади.
Робота Колегії проводиться відповідно до затвердженого Київським міським головою (головою Колегії) піврічного (квартального) переліку питань, у якому зазначаються питання, що необхідно розглянути, дата проведення засідань та посадові особи, які відповідають за підготовку і своєчасне подання матеріалів.
Додаткові питання до затвердженого піврічного (квартального) переліку вносяться до порядку денного засідання Колегії за рішенням Київського міського голови (голови Колегії) не пізніше, ніж за 5 днів до засідання. Члени Колегії у разі потреби можуть знімати питання з порядку денного засідання тільки за письмовим погодженням з головою Колегії.
Дату, час, місце проведення та порядок денний засідань Колегії визначає голова Колегії.
Організаційно-технічне забезпечення проведення засідань Колегії покладається Київським міським головою на управління організаційної роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
17. До кожного з питань порядку денного засідання Колегії головними управліннями, управліннями та службами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), відповідальними за підготовку питань, готуються довідковий матеріал, проекти рішень, списки бажаючих виступити та списки учасників, що додатково запрошуються на засідання Колегії для більш ґрунтовного обговорення питань порядку денного.
Коло службових осіб, які запрошуються на засідання Колегії з питань порядку денного, визначається першими заступниками, заступниками голови та заступником голови - керівником апарату, відповідальними за підготовку питань на засідання Колегії.
Члени Колегії запрошуються на засідання управлінням організаційної роботи апарату. Додатково запрошені на засідання Колегії з окремих питань учасники запрошуються відповідним відділом організаційного забезпечення діяльності першого заступника, заступника голови Київської міської державної адміністрації, який відповідає за підготовку цього питання.
Управління інформаційного забезпечення апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) погоджує питання про присутність представників засобів масової інформації під час засідання Колегії із заступником голови - керівником апарату.
Підготовлені та погоджені в установленому порядку матеріали подаються в управління організаційної роботи не пізніше, ніж за 5 днів до засідання Колегії для узагальнення та підготовки необхідних комплектів документів для членів Колегії.
Управління організаційної роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надсилає матеріали членам Колегії не пізніше, ніж за один день до засідання (чергового та позачергового).
Відповідальність за якість та своєчасність підготовки матеріалів на засідання Колегії покладається на перших заступників, заступників голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.
18. Засідання Колегії веде її голова, а в разі його відсутності - особа, уповноважена Київським міським головою.
Засідання Колегії вважається правомочним, якщо в ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів Колегії.
Члени Колегії беруть участь у засіданні особисто.
Головуючий на засіданні Колегії може прийняти рішення про закритий розгляд окремого питання порядку денного.
Рішення Колегії приймаються з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні Колегії її членів. У разі рівного розподілу голосів, голос головуючого є вирішальним.
Рішення Колегії затверджуються на її засіданні або у робочому порядку після засідання Колегії. В такому випадку після засідання Колегії управління організаційної роботи апарату разом з відповідальними за підготовку розглянутих питань доопрацьовує проекти рішень, що були подані на розгляд Колегії, з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених і схвалених учасниками засідання Колегії під час обговорення питань порядку денного, протягом 10 робочих днів і подає їх на затвердження голові Колегії.
Рішення Колегії візуються керівником відповідного головного управління, управління, служби та погоджуються з першими заступниками, заступниками голови Київської міської державної адміністрації, відповідальними за підготовку питання, а в разі необхідності вирішення питань фінансового забезпечення цього рішення - узгоджуються з Головним фінансовим управлінням і Головним управлінням економіки та інвестицій і подаються на затвердження голові Колегії. Погодження або зауваження до відповідного рішення Колегії здійснюються згаданими посадовими особами та керівниками зазначених головних управлінь у термін не більше одного робочого дня. Після відповідного погодження рішення подаються на затвердження голові Колегії.
При оформленні рішень Колегії, в яких надаються доручення виконавчим органам районних у м. Києві рад (районним у м. Києві державним адміністраціям), визначається відповідальний за надання узагальненої інформації Київському міському голові перший заступник голови чи заступник голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.
Рішення Колегії з кожного питання порядку денного засідання Колегії підписуються головою.
Рішення спільних засідань колегій підписуються головами відповідних колегій.
Рішення Колегії оформляються протоколами, які підписуються головуючим на засіданні, секретарем Колегії та візуються працівником, який веде протокол.
Рішення Колегії доводяться до відома членів Колегії, керівників головних управлінь, управлінь та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), відповідальних за їх виконання, управлінням організаційної роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Рішення Колегії може бути підставою для видання відповідного розпорядження Київського міського голови або виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
19. Відповідальність за виконання рішення Колегії несуть особи, визначені у ньому відповідальними.
Контроль за виконанням рішень Колегії покладається на контрольне управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Колегія розглядає на своїх засіданнях стан виконання прийнятих нею рішень.
20. У своїй роботі Колегія керується Положенням про Колегію виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженим розпорядженням Київського міського голови від 15.12.2003 N 365 ( ra0365050-03 ), та цим Регламентом.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ АПАРАТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ
КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ
ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
21. Організація роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюється відповідно до цього Регламенту, Інструкції з діловодства, а також положення про апарат, що затверджується Київським міським головою.
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до покладених на нього завдань:
- опрацьовує документи, що надходять до апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень Київського міського голови і заступників голови Київської міської державної адміністрації;
- здійснює опрацювання проектів розпоряджень; розробляє за дорученням Київського міського голови проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;
- перевіряє за дорученням Київського міського голови виконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень Київського міського голови територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)), структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також виконавчими органами районних у м. Києві рад (районними у м. Києві державними адміністраціями) (за дорученням Київського міського голови); вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв'язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень Київського міського голови;
- за дорученням Київського міського голови проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;
- здійснює правове забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних і кадрових питань, що розглядаються Київським міським головою та першими заступниками голови і заступниками голови Київської міської державної адміністрації;
- проводить разом із структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на відповідній території, розробляє та вносить Київському міському голові пропозиції щодо його поліпшення;
- здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); забезпечує дотримання режиму роботи в адміністративному будинку Київської міської державної адміністрації; забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв'язку відповідно до вимог законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях адміністративного будинку та дотримання правил охорони праці;
- провадить діяльність, пов'язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;
- забезпечує висвітлення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- виконує відповідно до цього Регламенту інші функції.
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
Апарат очолює заступник голови - керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який призначається на посаду та звільняється з посади Київським міським головою за погодженням з Головним управлінням державної служби України та Кабінетом Міністрів України.
Структуру, штатний розпис, граничну чисельність, фонд оплати праці працівників апарату та видатки на його утримання в межах виділених асигнувань затверджує Київський міський голова.
Управління, відділи, інші структурні підрозділи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюють свої повноваження на підставі положень про них, які затверджуються розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Начальники управлінь, відділів апарату та їх заступники, працівники патронатної служби призначаються на посади і звільняються з посад Київським міським головою. Працівники апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) призначаються на посади і звільняються з посад наказом по апарату.
На працівників апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) поширюється законодавство України про працю, державну службу і службу в органах місцевого самоврядування. Вони зобов'язані виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, інструкції по роботі з документами, підвищувати професійний рівень і ділову кваліфікацію.
22. Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також із Секретаріатом Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, апаратами виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій), територіальними органами центральних органів виконавчої влади.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З КАДРАМИ У ВИКОНАВЧОМУ
ОРГАНІ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКІЙ МІСЬКІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ)
23. Робота з кадрами у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) проводиться з метою комплексного вирішення питань комплектування виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій) висококваліфікованими, молодими, компетентними, перспективними кадрами, спроможними забезпечити виконання завдань, визначених для місцевих органів виконавчої влади, заохочення державних службовців до службової кар'єри та забезпечення їх безперервного навчання.
24. Організація кадрової роботи у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) проводиться за затвердженим Київським міським головою річним планом, у якому визначено заходи з підбору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також роботи з кадровим резервом.
25. Організацію роботи з кадрами в апараті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснює управління кадрової роботи і нагород; у головних управліннях, управліннях, відділах, інших структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчих органах районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністраціях) - відділи (сектори) кадрів; а у малочисельних структурних підрозділах виконання цієї роботи за рішенням керівника покладається на одного з працівників підрозділу відповідно до Положення про роботу з кадрами у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації). Основними завданнями кадрових служб є реалізація єдиної державної політики у сфері державної служби, з питань кадрової роботи та нагород.
Кадрова робота в структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проводиться відкрито і гласно, базується на всебічному вивченні і врахуванні можливостей кадрів, найбільш повному використанні їх здібностей, розвитку ініціативи, створенні атмосфери зацікавленості у професійному зростанні.
26. Голови районних у м. Києві державних адміністрацій, начальники головних управлінь, управлінь, інших структурних підрозділів щомісячно до 5 числа подають до управління кадрової роботи і нагород:
- інформацію про кількість вакантних посад станом на перше число кожного місяця із зазначенням, як ці посади планується комплектувати (конкурс, резерв);
- анкети-заявки на кожну посаду, що планується заміщувати за конкурсом.
Управління кадрової роботи і нагород до 10 числа кожного місяця узагальнює інформацію та через засоби масової інформації оприлюднює список вакантних посад, які заміщуються за конкурсом.
27. Прийняття на посади державних службовців у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) здійснюється відповідно до законів України "Про державну службу" ( 3723-12 ), "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ) шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, передбаченою законодавством; на посади працівників, які не є державними службовцями, - відповідно до Кодексу законів про працю України.
Заступник голови Київської міської державної адміністрації - керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), керівники структурних підрозділів організовують вивчення ділових і моральних якостей осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців.
28. Конкурсний відбір на заміщення вакантних посад державних службовців третьої - шостої категорій у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) проводиться відповідно до Закону України "Про державну службу" ( 3723-12 ), Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 169 ( 169-2002-п ), та Положення про роботу з кадрами у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), крім випадків, коли законами України або Кабінетом Міністрів України встановлено інший порядок заміщення таких посад.
Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців утворюються конкурсні комісії у складі голови, секретаря і членів комісії.
Розпорядженням Київського міського голови утворюються такі комісії:
- міська конкурсна комісія на чолі із заступником голови Київської міської державної адміністрації з кадрових питань проводить відбір кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців (начальників головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та їх заступників); керівників комунальних підприємств;
- конкурсна комісія апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на чолі із заступником голови Київської міської державної адміністрації - керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Наказами начальників головних управлінь, управлінь, відділів, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) утворюються конкурсні комісії відповідних структурних підрозділів.
Організаційне забезпечення роботи міської конкурсної комісії та конкурсної комісії апарату покладається на управління кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а у головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах - на відповідні кадрові служби.
Участь у конкурсі беруть громадяни України, які відповідають вимогам та готові дотримуватись обмежень, що встановлені законами України "Про державну службу" ( 3723-12 ), "Про службу в органах місцевого самоврядування" ( 2493-14 ), "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР ), а також Положенням про роботу з кадрами у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
Підставою для прийняття рішення про проведення конкурсу та публікації оголошення є подання на ім'я Київського міського голови відповідного заступника голови Київської міської державної адміністрації або начальника головного управління, управління, відділу, іншого структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що погоджено з відповідним заступником голови Київської міської державної адміністрації, про наявність вакантних посад державних службовців, які планується заміщувати шляхом конкурсного відбору, та із зазначенням основних вимог до кандидатів.
Пропозиції про проведення конкурсного відбору кандидатів в апараті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як правило, ініціюються управлінням кадрової роботи і нагород за пропозиціями керівників структурних підрозділів апарату або керівництва Київської міської державної адміністрації. Для цього на ім'я заступника голови - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) керівниками структурних підрозділів апарату подається службова записка, в якій чітко висловлюється обґрунтування для проведення конкурсу, зазначаються посади, на які оголошується конкурс, висловлюються вимоги, що висуваються до кандидатів.
Рішення про проведення конкурсу приймається Київським міським головою (в апараті - заступником голови - керівником апарату); в головних управліннях, управліннях, відділах, інших структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - начальниками цих структурних підрозділів.
29. При прийнятті на державну службу відповідно до Закону України "Про державну службу" ( 3723-12 ) може встановлюватися випробувальний термін до шести місяців. Після успішного проходження випробування керівники відповідних структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подають до управління кадрової роботи і нагород службову записку та характеристику кандидата на зайняття посади державного службовця після закінчення випробувального терміну. У разі негативного результату випробування особа звільняється з займаної посади державного службовця відповідно до законодавства про працю.
30. Особи, які вперше зараховуються на посади державних службовців, повинні прийняти Присягу державного службовця і підписати її текст, затверджений статтею 17 Закону України "Про державну службу" ( 3723-12 ), про що робиться запис у трудовій книжці, підписати текст Попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законом України "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР ), а також ознайомитися із Загальними правилами поведінки державного службовця, затвердженими наказом Головного управління державної служби України від 23.10.2000 N 58 ( z0783-00 ) та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 07.11.2000 за N 783/5004, про що робиться письмове засвідчення в особовій справі.
Особи, які призначаються на посади, віднесені до номенклатури посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені на ці посади тільки після отримання ними такого допуску.
31. Розпорядженням Київського міського голови призначаються на посади та звільняються з посад:
- перші заступники голови, заступники голови Київської міської державної адміністрації та заступник голови - керівник апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - за погодженням з Кабінетом Міністрів України;
- керівники головних управлінь, управлінь, відділів, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - за поданням першого заступника голови або заступника голови Київської міської державної адміністрації та погодженням з відповідними міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади;
- перші заступники та заступники керівників головних управлінь, управлінь, відділів, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - за поданням керівника та погодженням з першим заступником голови або заступником голови відповідно до розподілу обов'язків;
- працівники апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - за поданням заступника голови - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- керівники комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, що знаходяться у комунальній власності територіальної громади міста Києва, - за поданням начальника відповідного головного управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та погодженням із першим заступником голови або заступником голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків на контрактній основі.
32. У виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) для зайняття посад державних службовців та просування їх по службі в структурних підрозділах створюється у порядку, передбаченому Положенням про формування кадрового резерву для державної служби, резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
- на посади начальників головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), їх заступників - за погодженням з відповідними центральними органами виконавчої влади;
- на посади працівників апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- на посади заступників голів районних у м. Києві державних адміністрацій.
Наказами начальників головних управлінь, управлінь, відділів, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) затверджується кадровий резерв на посади працівників цих управлінь.
Кадровий резерв на посади Київського міського голови, перших заступників голови, заступників голови Київської міської державної адміністрації та голів районних у місті Києві державних адміністрацій формується на конкурсних засадах.
Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) вносить до 1 лютого кожного року Головному управлінню державної служби України пропозиції щодо кандидатур для зарахування до кадрового резерву на ці посади.
З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх ділової кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
33. Перевагу на зайняття посади державного службовця мають особи, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращих результатів у роботі, виявляють ділову ініціативу, постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень.
Без конкурсного відбору за рішенням Київського міського голови, керівника управління, відділу та іншого структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) можуть бути переведені на більш високі посади державні службовці, які зараховані до кадрового резерву чи пройшли стажування, а також у інших випадках, передбачених законодавством.
Керівники структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для призначення працівника, який претендує на зайняття більш високої посади, подають до управління кадрової роботи і нагород:
- у випадку призначення з кадрового резерву - характеристику працівника, його заяву та подання на призначення;
- після проходження стажування - план стажування, звіт про його проходження, висновок відповідального за проходження стажування, подання керівника на призначення та заяву працівника.
34. З метою регулярного контролю за проходженням державної служби, оцінки діяльності державних службовців у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) проводиться щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань під час підведення підсумків виконання ними своїх обов'язків шляхом перевірки якості їхньої діяльності відповідно до посадових інструкцій та особистих планів роботи.
35. З метою підвищення ефективності діяльності державних службовців та відповідальності за доручену справу у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) один раз на три роки проводиться їх атестація, під час якої оцінюються результати роботи, ділові та професійні якості, виявлені працівниками при виконанні службових обов'язків, визначених типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками посад і відображених у посадових інструкціях. Атестація проводиться відповідно до Положення про проведення атестації державних службовців, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
36. Відрядження керівництва, начальників головнях управлінь, управлінь, відділів, інших структурних підрозділів та працівників апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснюються згідно з відповідними планами роботи, а також згідно з документами центральних органів виконавчої влади України. Рішення про службові відрядження в межах України приймається щодо:
- Київського міського голови - Прем'єр-міністром України, а в разі його відсутності - Першим віце-прем'єр-міністром України;
- перших заступників голови і заступників голови Київської міської державної адміністрації - Київським міським головою;
- керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - першими заступниками та заступниками голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків;
- голів районних у місті Києві державних адміністрацій - Київським міським головою, а в разі його відсутності - першим заступником голови Київської міської державної адміністрації.
Відрядження оформлюються розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за поданням перших заступників, заступників голови, заступника голови - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Проект розпорядження про відрядження в межах України готується управлінням кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а про відрядження за кордон - управлінням міжнародних зв'язків апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Посвідчення про відрядження в межах держави оформлюється управлінням кадрової роботи і нагород на підставі виданого розпорядження і підписується заступником голови - керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а до країн СНД - управлінням міжнародних зв'язків і підписується відповідним заступником голови Київської міської державної адміністрації.
У разі коли заступники голови, працівники апарату, керівники структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від'їжджають у відрядження, що не оформлюються у виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації), то вони повинні обов'язково повідомити про це Київського міського голову та отримати його письмову згоду на виїзд у відрядження.
Керівники підприємств, установ та організацій, що знаходяться у власності територіальної громади міста Києва, оформлюють відрядження за місцем роботи. Вони повинні обов'язково повідомити про це заступника голови Київської міської державної адміністрації у порядку підпорядкованості та отримати його письмову згоду на виїзд у відрядження.
37. Щорічні відпустки працівникам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надаються у встановленому порядку згідно з графіком відпусток.
Графік відпусток перших заступників, заступників голови, заступника голови - керівника апарату, керівників головних управлінь, управлінь, інших служб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), голів районних у місті Києві державних адміністрацій затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Графік відпусток працівників апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) затверджується наказом заступника голови - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Щорічно до 15 грудня до управління кадрової роботи і нагород подають пропозиції щодо складання графіка відпусток:
- перші заступники голови та заступники голови Київської міської державної адміністрації та голови районних у місті Києві державних адміністрацій - стосовно термінів використання своїх відпусток у наступному році;
- керівники головних управлінь, управлінь, відділів, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - стосовно термінів використання своїх відпусток у наступному році за погодженням з першим заступником або заступником голови відповідно до розподілу обов'язків;
- керівники структурних підрозділів апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - стосовно термінів використання ними та працівниками підпорядкованих їм підрозділів своїх відпусток за погодженням із заступником голови - керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Відпустка Київського міського голови оформлюється розпорядженням Київського міського голови за погодженням із Секретаріатом Президента України та Прем'єр-міністром України.
Відпустка працівникам надається на підставі заяви, яка за 14 днів до початку відпустки подається на ім'я Київського міського голови та оформлюється розпорядженням Київського міського голови. Заяви керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), керівників структурних підрозділів апарату про надання відпустки повинні бути погоджені першими заступниками, відповідним заступником голови або заступником голови - керівником апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Відпустки працівникам апарату надаються на підставі заяви, яка за 14 днів до початку відпустки подається на ім'я заступника голови - керівника апарату. Заява про надання відпустки погоджується керівником структурного підрозділу апарату. Заява про надання відпустки працівникам управлінь та відділів організаційного забезпечення діяльності заступників голови погоджується з керівником структурного підрозділу та відповідним заступником голови Київської міської державної адміністрації.
Відпустки працівникам апарату оформлюються наказом по апарату.
38. Відпустки керівникам підприємств, установ (закладів) та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, погоджуються з першими заступниками голови, заступниками голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків, управлінням кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та оформлюються наказом по підприємству, установі (закладу) чи організації.
39. Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами України, відзнаками Президента України, присвоєння почесних звань України, нагородження Почесною грамотою Кабінету Міністрів України, Почесною грамотою і Грамотою Верховної Ради України, оголошення Подяки Прем'єр-міністра України та заохочення працівників апарату і структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
40. Матеріали з питань нагороджень державними нагородами України та відзнаками Київського міського голови, які надходять до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), реєструються у відділі по роботі зі службовими документами управління документального забезпечення і передаються першим заступникам голови, заступникам голови Київської міської державної адміністрації та заступникові голови - керівникові апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для подальшого розгляду і внесення пропозицій щодо розгляду матеріалів на засіданні комісії з розгляду матеріалів про нагородження при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
41. Підготовку матеріалів на засідання комісії (вивчення клопотань, підготовка порядку денного, попереднє ознайомлення членів комісії з матеріалами, а також оформлення протоколів засідання і витягів із них), організаційне забезпечення її засідань та контроль за своєчасним виконанням прийнятих рішень здійснює управління кадрової роботи і нагород апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
42. На кожного працівника, прийнятого на роботу до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), оформлюється особова справа.
43. Відповідальність за ведення кадрової роботи покладається на Київського міського голову, заступника голови - керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та керівників структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
44. Правове забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також надання методичної та іншої практичної допомоги з правових питань здійснює юридичне управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Юридичне управління з питань правового забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) підпорядковується голові, а з питань організації роботи апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - заступникові голови - керівникові апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
45. У своїй діяльності юридичне управління апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
46. Основними завданнями юридичного управління є:
- правове забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.
47. Юридичне управління відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує відповідність законодавству проектів рішень Київської міської ради, підготовлених за поданням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також інших актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- проводить правову експертизу проектів рішень Київської міської ради, підготовлених за поданням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність до вимог законодавства;
- визначає які розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), видані на виконання функції державної виконавчої влади, є нормативно- правовими актами і підлягають державній реєстрації в органах юстиції;
- надає методичну допомогу працівникам апарату та керівникам структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків;
- у разі необхідності за дорученням Київського міського голови представляє інтереси виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;
- виконує інші функції з правового забезпечення діяльності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до цього Регламенту та положення про юридичне управління, що затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ І ВИПУСКУ РОЗПОРЯДЖЕНЬ
КИЇВСЬКОГО МІСЬКОГО ГОЛОВИ ТА
ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
48. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) видаються у межах повноважень, визначених законодавством України.
У разі відсутності міського голови його повноваження щодо видання розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) виконує перший заступник голови Київської міської державної адміністрації.
49. Проекти розпоряджень вносяться за поданням перших заступників, заступників голови, заступника голови - керівника апарату, керівників головних управлінь, управлінь, відділів і служб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), голів районних у м. Києві державних адміністрацій.
Якщо підготовка проекту розпорядження доручена кільком структурним підрозділам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) або виконавчим органам районних у м. Києві рад (районним у м. Києві державним адміністраціям), виконавець, зазначений першим, є відповідальним розробником.
У разі відсутності керівника подання візує виконуючий обов'язки керівника структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) або голови районної у м. Києві державної адміністрації, призначений в установленому порядку.
50. До проекту розпорядження обов'язково додається пояснювальна записка згідно з додатком 2, що містить необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших наслідків його реалізації, до якої, у разі потреби, може додаватися інформаційно-довідковий матеріал (таблиці, графіки, фото тощо).
51. Текст проекту розпорядження викладається українською мовою у стислій формі. Виклад окремих пунктів, додатків та тексту в цілому повинен бути органічно пов'язаним і не допускати можливості подвійного тлумачення змісту. Обов'язковою складовою частиною розпорядження є заголовок, який стисло розкриває його зміст. Преамбула проекту розпорядження, крім мотивів та цілей його видання, як правило, повинна містити посилання на відповідний закон або нормативні акти, що регулюють предмет правовідносин, зазначених у розпорядженні.
Проект розпорядження, при необхідності, повинен містити пункт щодо осіб, які здійснюють контроль за його виконанням.
52. На зворотному боці кожної сторінки проекту розпорядження друкуються дані про подання і погодження проекту, а саме: посада, прізвище, ініціал(и) керівника та юрисконсульта, які подають проект, та посада, прізвище й ініціал(и) керівників, які погоджують проект розпорядження. Проставлення дати візування є обов'язковим.
Проект розпорядження візують: перші заступники голови Київської міської державної адміністрації; заступники голови Київської міської державної адміністрації, керівники головних управлінь, управлінь, інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), до компетенції яких належать зазначені питання; керівники підприємств, установ та організацій, яким у проекті розпорядження передбачені завдання і доручення; голови відповідних районних у м. Києві державних адміністрацій у разі, коли зачіпаються інтереси районів.
Проекти розпоряджень, що містять питання витрачання фінансових ресурсів, погоджуються Головним фінансовим управлінням.
Проекти розпоряджень, предметом яких є врегулювання підприємницької діяльності, погоджуються Головним управлінням з питань регуляторної політики та підприємництва.
Порядок розгляду і прийняття виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) регуляторних актів у сфері господарської діяльності регламентується Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ), розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 09.07.2004 N 1228 ( ra1228017-04 ) "Про заходи щодо здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності у м. Києві". Разом з проектом розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, подається копія рішення територіального органу Держкомпідприємництва про його погодження або копія рішення апеляційної регуляторної комісії про задоволення скарги щодо відмови зазначеного органу в погодженні проекту акта разом з аналізом його регуляторного впливу; копія повідомлення про оприлюднення проекту.
До контрольного управління апарату подаються на погодження ті проекти розпоряджень, які готуються на виконання актів чи доручень органів влади вищого рівня або в яких контроль за виконанням покладено на заступників голови Київської міської державної адміністрації та голів районних у м. Києві державних адміністрацій і визначені конкретні завдання. На таких розпорядженнях проставляється відмітка про взяття їх на контроль.
Проект розпорядження про Програму соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на поточний рік та проекти розпоряджень про внесення змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Києва на поточний рік подаються першим заступником голови Київської міської державної адміністрації з економічних питань і візуються першим заступником голови Київської міської державної адміністрації, заступником голови Київської міської державної адміністрації - начальником Головного фінансового управління, начальником Головного управління економіки та інвестицій, начальником юридичного управління та заступником голови Київської міської державної адміністрації - керівником апарату.
Якщо об'єкт будівництва, реконструкції, реставрації, реставрації з пристосуванням, капітального ремонту, впорядкування об'єктів містобудування, розширення та технічного переоснащення підприємств (далі - будівництва) є пам'яткою або розташований в межах зон охорони пам'яток, історичних ареалів, - до проекту розпорядження в обов'язковому порядку надається відповідний висновок уповноваженого органу охорони культурної спадщини - Головного управління охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з подальшим обов'язковим погодженням проекту розпорядження.
Всі проекти розпоряджень про дозвіл на виконання робіт, пов'язаних з ремонтно-реставраційними та будівельними роботами, розриттям, влаштуванням покриттів тротуарів і вулиць, погоджуються з управлінням координації роботи проектних і будівельних організацій.
Обов'язковому погодженню з Головним управлінням економіки та інвестицій підлягають проекти розпоряджень з питань розміщення на території міста нових, реконструкції, розширення або ліквідації діючих об'єктів виробничого і невиробничого призначення підприємств (установ, організацій) незалежно від форм власності, передачі майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста, у власність інших підприємств, установ, організацій (в тому числі в порядку взаємозаліків та взаєморозрахунків), залучення інвесторів до будівництва нових, а також реконструкції існуючих об'єктів житлового та нежитлового фонду, які належать до комунальної власності територіальної громади міста та його районів, створення спільних підприємств на базі майна комунальної власності територіальної громади міста, будівництва в м. Києві будь-яких об'єктів за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету та інших питань, що призводять до зміни соціально-економічних показників розвитку міста.
Зазначені питання підлягають обов'язковому узгодженню з заступниками голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Проекти розпоряджень, що стосуються діяльності головних управлінь, управлінь інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), погоджуються з відповідними заступниками голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків. Перші заступники голови Київської міської державної адміністрації візують проект розпорядження останніми.
Всі проекти розпоряджень, що носять нормативний характер та мають загальноміське значення, погоджуються з усіма заступниками голови Київської міської державної адміністрації.
Погоджені в установленому порядку проекти розпоряджень подаються у відповідний відділ організаційного забезпечення діяльності заступника голови Київської міської державної адміністрації, який забезпечує його погодження першими заступниками голови, заступниками голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків між ними та керівником юридичного управління.
53. Проекти розпоряджень погоджуються структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчими органами районних у м. Києві рад (районними у м. Києві державними адміністраціями) та підприємствами, установами, організаціями протягом терміну, що не перевищує трьох днів, а у разі необхідності цей термін може бути продовжено заступником голови за обґрунтованим проханням посадової особи.
Термін дії кожної візи складає 30 днів.
54. Проекти розпоряджень погоджуються юридичним управлінням протягом терміну, що не перевищує трьох днів, а у разі додаткового вивчення порушених у проекті розпорядження питань - п'яти днів. При цьому візуються всі сторінки проекту розпорядження і додатків до нього, що носять нормативний характер (із зворотного боку).
Юридичне управління під час проведення правової експертизи:
- перевіряє проект розпорядження на відповідність Конституції та законам України, іншим актам законодавства;
- оцінює ефективність обраного правового шляху врегулювання проблеми;
- перевіряє проект розпорядження на відповідність вимогам, встановленим цим Регламентом, а також повноту погодження із зацікавленими органами.
У разі виявлення невідповідності проекту розпорядження чи його окремих положень актам законодавства юридичне управління готує зауваження до такого проекту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями. У разі коли недоліки проекту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, юридичне управління готує висновок (додаток 3).

................
Перейти до повного тексту