- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1324 від 21.07.2004 Зареєстровано в Київському
міському управлінні юстиції
6 серпня 2004 р.
за N 42/620
( Розпорядження скасовано на підставі
Розпорядження КМДА
N 945
( ra0038017-05 ) від 06.06.2005 )
Про затвердження Положення про порядок залучення
інвесторів до реконструкції або реставрації
житлових та нежитлових будинків у м. Києві
Відповідно до статті 60 Закону України "Про місцеве
самоврядування в Україні"
( 280/97-ВР ) та Закону України "Про
інвестиційну діяльність"
( 1560-12 ), з метою проведення єдиної
технічної політики при реконструкції та реставрації будинків,
відновлення та збереження архітектурного вигляду старої забудови
міста, вдосконалення організації роботи з реконструкції житлового
і нежитлового фонду м. Києва:
1. Затвердити Положення про порядок залучення інвесторів до
реконструкції або реставрації житлових та нежитлових будинків у
м. Києві (додається).
2. Визнати такими, що втратили чинність: розпорядження
Представника Президента України в м. Києві від 03.06.94 N 471
( ra0471017-94 ) "Про затвердження Положення про організацію
реконструкції жилих будинків у центральній частині м. Києва",
рішення виконавчого комітету Київської міської Ради народних
депутатів від 19.06.95 N 175 "Про затвердження Положення про
міську конкурсну комісію та порядок проведення конкурсів для
вибору інвесторів та генпідрядних організацій для фінансування та
виконання робіт з реконструкції жилих будинків у м. Києві",
розпорядження Київської міської державної адміністрації від
04.03.96 N 305 "Про внесення змін до розпорядження Представника
Президента України у м. Києві від 03.06.94 N 471 "Про затвердження
Положення про організацію реконструкції жилих будинків у
центральній частині м. Києва", від 19.09.96 N 1483 "Про заходи
щодо додаткового залучення коштів на реконструкцію жилих будинків
у м. Києві", від 27.01.97 N 81 "Про внесення змін та доповнень до
рішення виконкому Київської міської Ради народних депутатів від
19.06.95 N 175 та розпорядження Представника Президента України в
м. Києві від 03.06.94 N 471", від 05.02.97 N 127 "Про порядок
залучення інвесторів до реконструкції нежилих будинків, що
належать до комунальної власності", від 03.11.97 N 1769 "Про
внесення змін та доповнень до розпорядження Київської міської
державної адміністрації від 06.01.98 N 7, від 06.01.98 N 7 "Про
внесення змін до Положення про організацію реконструкції жилих
будинків у центральній частині м. Києва, затвердженого
розпорядженням Представника Президента України в м. Києві від
30.11.99 N 1907, від 30.11.99 N 1907 "Про внесення змін та
доповнень до рішення виконкому Київської міської Ради народних
депутатів від 19.06.95 N 175", пункт 1 розпорядження Київської
міської державної адміністрації від 17.08.2001 N 1736
( ra1736017-01 ) "Про внесення змін та доповнень до розпоряджень
Київської міської державної адміністрації".
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на
заступників голови Київської міської державної адміністрації
згідно з розподілом обов'язків.
Голова О.Омельченко
Затверджено
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 21.07.2004 N 1324
Зареєстровано в Київському
міському управлінні юстиції
6 серпня 2004 р.
за N 42/620
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ПОРЯДОК ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТОРІВ ДО РЕКОНСТРУКЦІЇ
АБО РЕСТАВРАЦІЇ ЖИТЛОВИХ ТА НЕЖИТЛОВИХ БУДИНКІВ
У М. КИЄВІ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Положення про порядок залучення інвесторів до
реконструкції або реставрації житлових та нежитлових будинків у
м. Києві (далі - Положення) це - комплекс організаційних заходів,
які мають за мету сприяти прискоренню реалізації інвестиційних
проектів реконструкції або реставрації житлових будинків, що
знаходяться на балансі житлово-експлуатаційних та інших
організацій (підприємств, установ) комунальної власності
територіальних громад м. Києва та його районів, а також нежитлових
будинків та вбудованих в житлові будинки нежитлових приміщень
зазначених територіальних громад (далі - об'єкти житлового та
нежитлового фондів м. Києва), забезпеченню рівного захисту прав і
майна суб'єктів інвестиційної діяльності незалежно від форм
власності.
1.2. Положення є обов'язковим для виконання всіма суб'єктами
інвестиційної діяльності (незалежно від форм власності й
підпорядкування) пов'язаної з реконструкцією або реставрацією
об'єктів житлового й нежитлового фондів м. Києва.
1.3. Загальні правові, економічні та соціальні умови
інвестиційної діяльності між суб'єктами, що задіяні в реалізації
інвестиційних проектів з реконструкції або реставрації об'єктів
житлового й нежитлового фондів м. Києва, визначаються Житловим
кодексом Української РСР
( 5464-10 ), Земельним кодексом України
( 2768-14 ), законами України "Про приватизацію державного
житлового фонду"
( 2482-12 ), "Про інвестиційну діяльність"
( 1560-12 ), "Про місцеве самоврядування в Україні"
( 280/97-ВР ),
"Про столицю України - місто-герой Київ"
( 401-14 ), "Про
власність"
( 697-12 ), "Про охорону культурної спадщини"
( 1805-14 ) та іншими нормативно-правовими актами.
1.4. Всі суб'єкти інвестиційної діяльності, пов'язаної з
реконструкцією або реставрацією об'єктів житлового та нежитлового
фондів у м. Києві, несуть відповідальність за правопорушення у
сфері містобудування відповідно до Закону України "Про
відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій
за правопорушення у сфері містобудування"
( 208/94-ВР ), а також
Кодексу України про адміністративні правопорушення
( 80731-10,
80732-10 ) та інших нормативно-правових актів.
2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
У цьому документі терміни вживаються в такому значенні:
Реконструкція житлових та нежитлових будинків (вбудованих в
житлові будинки нежитлових приміщень) - комплекс будівельних робіт
та організаційно-технічних заходів щодо зміни призначення будинків
або їх основних техніко-економічних показників (кількість і площа
квартир, загальна площа, потужність, геометричні розміри,
місткість, кількість послуг та інше) з метою поліпшення умов
проживання, експлуатації, якості обслуговування, збільшення обсягу
послуг.
Реставрація - сукупність науково обгрунтованих заходів щодо
укріплення (консервації) фізичного стану, розкриття найбільш
характерних ознак, відновлення втрачених або пошкоджених елементів
об'єктів культурної спадщини із забезпеченням збереження їхньої
автентичності.
Балансоутримувач - підприємство, установа, організація, на
праві повного господарського відання або оперативного управління,
яким належать будинки і споруди.
Власник будинку - територіальні громади м. Києва та його
районів в особі Київської міської та районних у м. Києві рад, що
відповідно до своїх повноважень мають по відношенню до конкретного
будинку такі права: право володіння, право користування та право
розпоряджатися ним.
Замовник реконструкції або реставрації - учасник
інвестиційного контракту, який визначає умови складання контракту,
приймає завершені роботи і здійснює розрахунки за них з
підрядником. У ролі замовника може виступати власник,
балансоутримувач, а також інвестор або за їхнім дорученням інші
фізичні та юридичні особи.
Заявка на участь у конкурсі - поданий претендентом пакет
документів, що містить, поряд з іншим, інформацію про претендента.
Інвестиційний проект - сукупність організаційно-технічних
заходів зі створення (реконструкції або реставрації) об'єкта з
використанням вкладів власного та (або) залученого капіталу
(інвестицій) від різних джерел в об'єкти житлового, нежитлового
або змішаного призначення у формі проведення передпроектних,
підготовчих, проектних, будівельних (ремонтних),
пусконалагоджувальних робіт, вводу об'єкта в експлуатацію.
Інвестор - суб'єкт інвестиційної діяльності, який приймає
рішення про внесення власних, кредитних і залучених майнових та
інтелектуальних цінностей в об'єкти інвестування.
Конкурсна документація - комплект документів, який містить,
поряд з іншим, інформацію про об'єкт конкурсу та умови залучення
інвестора для його реконструкції або реставрації.
Міська конкурсна комісія - міський орган, функції якого
визначені цим Положенням. Він утворюється для аналізу і
зіставлення поданих на конкурс пропозицій та кваліфікаційних
характеристик учасників (претендентів), критеріїв залучення
інвесторів з метою визначення переможця конкурсу.
Ринкова вартість - найбільш вірогідна ціна, за яку об'єкт
реконструкції або реставрації може бути продано на відкритому
конкурентному ринку на дату оцінки за наявності всіх ознак чесної
угоди та за відсутності нетипових умов фінансування.
Інвестиційна вартість - найбільш висока ціна, за яку на дату
оцінки інвестор погодився б купити об'єкт реконструкції або
реставрації з урахуванням умов укладання чесної угоди.
Об'єкт реконструкції або реставрації - окремий будинок
(споруда) чи приміщення або сукупність будинків (споруд) або
приміщень, реконструкція або реставрація яких здійснюється за
єдиним проектом шляхом виконання підрядником доручених йому робіт.
Претендент - вітчизняна або іноземна юридична особа (група
юридичних осіб) всіх форм власності, чи фізична особа, яка виявила
бажання брати участь у конкурсі і подала заяву про це.
Підрядний контракт - договір у будівництві, що передбачає
взаємні зобов'язання сторін у процесі будівництва (реконструкції
або реставрації) об'єктів виробничого і невиробничого призначення.
Підрядник - учасник реконструкції або реставрації, який
зобов'язаний на свій ризик і за обумовлену ціну виконати згідно з
контрактом передбачені проектом роботи та передати об'єкт
реконструкції або реставрації замовнику у встановлені строки.
Проектна документація - техніко-економічні обґрунтування,
проект, робоча документація, технічні умови і паспорти на
матеріали, устаткування, конструкції і комплектуючі вироби,
документація, що одержується від заводів-виробників, а також інша
документація, яка необхідна для виконання робіт і експлуатації
об'єкта.
Робоча група - робочий орган, який створюється для
забезпечення роботи Міської конкурсної комісії під час
організації, проведення конкурсу та для підготовки документів до
початку реконструкції або реставрації.
Розпорядження - правовий акт, який видається виконавчим
органом Київської міської ради (Київською міською
держадміністрацією) на основі єдиноначальності з оперативних та
інших поточних питань, який відповідно до діючого порядку є
підставою для реалізації тих чи інших заходів у рамках
інвестиційного проекту.
Умови конкурсу - обов'язковий для претендентів, передбачений
цим Положенням перелік конкурсних вимог, які необхідно виконати
для визначення учасника переможцем.
Штрафні санкції - пені, штрафи, неустойки, які стягуються з
учасника контракту за невиконання або неналежне виконання
контрактних зобов'язань.
Фінансова спроможність - здатність претендента або учасника
контракту виконувати свої фінансові зобов'язання перед іншими
учасниками і третіми особами.
Форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) -
обставини, які не можуть бути передбачені сторонами при укладанні
контракту і проти виникнення яких вони не можуть вжити відповідних
заходів. До них належать: стихійні лиха (бурі, циклони, повені,
землетруси та ін.); війна і воєнні дії, заколот, блокада,
безчинства, безпорядки та інші протиправні дії; зруйнування
внаслідок дії вибухових пристроїв, які знаходились у землі;
радіаційна, хімічна зараженість, ударні хвилі тощо.
3. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ПРОГРАМИ РЕКОНСТРУКЦІЇ
АБО РЕСТАВРАЦІЇ ОБ'ЄКТІВ ЖИТЛОВОГО ТА НЕЖИТЛОВОГО
ФОНДІВ м. КИЄВА
3.1. Вихідним матеріалом для підготовки програми
реконструкції або реставрації об'єктів житлового та нежитлового
фондів м. Києва на наступний рік є перспективні плани
реконструкції або реставрації на період від 5 до 15 років.
3.2. Перспективні плани реконструкції або реставрації по
об'єктах житлового та нежитлового фондів готуються за пропозиціями
районних у м. Києві державних адміністрацій, Головного управління
комунальної власності м. Києва та балансоутримувачів і
затверджуються виконавчим органом Київської міської ради
(Київською міською державною адміністрацією) та виконавчим органом
відповідної районної у м. Києві ради (районною у м. Києві
державною адміністрацією) відповідно до належності об'єктів
житлового та нежитлового фондів м. Києва.
До перспективних планів включаються будинки, по яких проектна
організація, яка має ліцензію на проведення обстежень технічного
стану, видала відповідні технічні висновки про необхідність і
доцільність реконструкції або реставрації будинків.
3.3. Щорічно (до першого лютого поточного року) Головне
управління комунальної власності м. Києва, районні у м. Києві
державні адміністрації, інші органи, уповноважені управляти
об'єктами житлового та нежитлового фондів м. Києва, на підставі
висновків створених ними комісій (до складу яких входять зокрема
представники житлових, проектних організацій, Головного управління
культури, мистецтв та охорони культурної спадщини, тощо), рішень
Київської міської ради та районних у м. Києві рад щодо постановки
об'єктів житлового та нежитлового фондів м. Києва та його районів
на реконструкцію або реставрацію, подають до Головного управління
житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) пропозиції про
включення до переліків будинків, які підлягають реконструкції або
реставрації в м. Києві.
Пропозиції складаються з об'єктів житлового та нежитлового
фондів м. Києва, що підлягають реконструкції або реставрації у
наступному році, а також об'єктів до реконструкції або реставрації
яких залучені інвестори (в тому числі які передані у власність
інвесторам, де призупинено або виконуються роботи). У пропозиціях
із кожного об'єкта зазначається: загальна площа до і після
проведення реконструкції, орієнтовна кошторисна вартість
реконструкції або реставрації, терміни реконструкції або
реставрації, замовник, джерело фінансування, відомості щодо
інвестора, за кошти якого проводиться реконструкція або
реставрація.
3.4. Головне управління житлового господарства узагальнює
пропозиції, подані відповідно до підпункту 3.3 цього Положення, і
розробляє проекти переліків будинків, які підлягають реконструкції
або реставрації в м. Києві у наступному році, які узгоджує з
Головним управлінням житлового забезпечення, Головним управлінням
комунальної власності м. Києва, Головним управлінням економіки та
інвестицій, Головним управлінням містобудування, архітектури та
дизайну міського середовища, Головним управлінням культури,
мистецтв та охорони культурної спадщини, районними у м. Києві
державними адміністраціями. Після узгодження переліки будинків,
які підлягають реконструкції або реставрації в м. Києві у
наступному році, затверджуються розпорядженням виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
не пізніше, ніж до 1 жовтня поточного року. До розпорядження
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) окремо додається перелік будинків, по
яких визначені джерела фінансування, а також переліки будинків, до
реконструкції або реставрації яких інвестори залучаються на
конкурсних засадах.
3.5. Фінансування реконструкції або реставрації об'єктів
житлового та нежитлового фондів у м. Києві, визначених
розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) про затвердження
переліків будинків, які підлягають реконструкції або реставрації в
м. Києві у наступному році, передбачається здійснювати за рахунок
коштів інвестора або групи інвесторів, а також місцевих бюджетів.
3.6. Реконструкція або реставрація житлових та нежитлових
будинків, що знаходяться на балансі житлово-експлуатаційних та
інших організацій (підприємств, установ) комунальної власності
територіальних громад відповідних районів м. Києва, які в
результаті обставин, що склалися, знаходяться в аварійному або
передаварійному стані, за рішенням районних у м. Києві рад
здійснюється за рахунок коштів районів.
4. ПОРЯДОК ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСІВ
З ВІДБОРУ ІНВЕСТОРІВ НА РЕАЛІЗАЦІЮ ПРОЕКТІВ
РЕКОНСТРУКЦІЇ АБО РЕСТАВРАЦІЇ ОБ'ЄКТІВ ЖИТЛОВОГО
ТА НЕЖИТЛОВОГО ФОНДІВ
Загальні положення
4.1. Цей розділ Положення регламентує порядок підготовки та
проведення конкурсів із залучення інвесторів до реконструкції або
реставрації об'єктів житлового та нежитлового фондів м. Києва
(далі - Конкурс), регулює відношення між замовником реконструкції
або реставрації та учасниками Конкурсу і передбачає організацію
узгоджених дій при розгляді і прийнятті рішень кожним з учасників,
захист їхніх прав та законних інтересів при підготовці проведення
Конкурсів, а також містить вимоги щодо формування конкурсної
документації, критерії оцінки претендентів.
4.2. Метою Конкурсу є визначення юридичної або фізичної
особи, якій буде надано право реалізації інвестиційного проекту по
конкурсному об'єкту.
4.3. Техніко-економічні показники об'єкта та умови залучення
інвестора для реконструкції або реставрації об'єктів житлового та
нежитлового фондів, що знаходяться на балансі
житлово-експлуатаційних та інших організацій (підприємств,
установ) комунальної власності відповідних територіальних громад
районів м. Києва (далі - Умови конкурсу), готує відповідна районна
у м. Києві державна адміністрація разом із балансоутримувачем
будинку, підписує голова районної у м. Києві державної
адміністрації або його перший заступник та власники приватизованих
житлових та нежитлових приміщень у цьому будинку.
4.4. Техніко-економічні показники об'єкта та умови залучення
інвестора для реконструкції або реставрації об'єктів житлового та
нежитлового фондів, що знаходяться на балансі
житлово-експлуатаційних та інших організацій (підприємств,
установ) комунальної власності територіальної громади м. Києва
(далі - Умови конкурсу), готує робоча група разом з
балансоутримувачем будинку. Підписує техніко-економічні показники
об'єкта та умови залучення інвестора заступник голови Київської
міської державної адміністрації, за дорученням якого, відповідно
до розподілу службових обов'язків, безпосередньо працюють
підрозділи, до яких відноситься балансоутримувач та власники
приватизованих нежитлових приміщень у цьому будинку.
4.5. У Конкурсі можуть брати участь юридичні особи,
зареєстровані в Україні та за її межами, а також громадяни
України, іноземці й особи без громадянства.
4.6. Стосунки власників будинків або уповноважених ними
органів з інвесторами, замовниками та підрядниками регулюються на
підставі укладених договорів.
4.7. Як підрядники до реконструкції або реставрації об'єктів
житлового та нежитлового фондів можуть залучатися будь-які
будівельні (ремонтно-будівельні) організації, що мають відповідну
ліцензію.
Міська конкурсна комісія
4.8. З метою забезпечення єдиних принципів та критеріїв
підбору інвесторів та умов передачі об'єктів під реконструкцію або
реставрацію, а також проведення Конкурсів на право реалізації
інвестиційних проектів розпорядженням виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації)
створюється Міська конкурсна комісія та затверджується її
персональний склад. Склад комісії визначається за поданням
заступника голови Київської міської державної адміністрації, який
є головою комісії.
4.9. Для виконання робіт, пов'язаних з організацією та
проведенням Конкурсу, контролю за виконанням рішень Міської
конкурсної комісії та розпоряджень виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації),
створюється робоча група Міської конкурсної комісії (далі - Робоча
група). Робоча група створюється, її склад затверджується
відповідним рішенням Міської конкурсної комісії за поданням голови
Міської конкурсної комісії.
4.10. Рішення Міської конкурсної комісії приймаються на її
засіданнях відкритим голосуванням простою більшістю голосів. Члени
комісії повинні голосувати "за" або "проти". За умови рівності
голосів, голос голови є вирішальним. Рішення комісії являються
правомочними та приймаються тільки в присутності більш, ніж 50% її
членів.
4.11. Рішення Міської конкурсної комісії є підставою для
видання розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації).
4.12. Забезпечення діяльності робочої групи покладається на
КП "Київжитлоспецексплуатація".
4.13. До компетенції Міської конкурсної комісії належить:
- створення робочої групи, координація її діяльності;
- затвердження умов залучення інвесторів;
- одержання від претендентів додаткової інформації, яка
вичерпно характеризує спроможність учасників Конкурсу виконувати
передбачені конкурсною документацією умови;
- проведення Конкурсів;
- розгляд претензій та визнання результатів Конкурсу
недійсними в разі порушення встановленого порядку проведення та
умов Конкурсу;
- визначення переможця Конкурсу та прийняття рішень щодо
оформлення інвестиційного договору;
- визначення термінів завершення розробки
проектно-кошторисної документації, одержання дозволу від
управління державного архітектурно-будівельного контролю та
відповідного органу охорони культурної спадщини (по
будинках-пам'ятках тощо) на виконання будівельних
(ремонтно-будівельних) робіт з реконструкції або реставрації;
- подовження термінів завершення розробки
проектно-кошторисної документації за клопотанням інвестора;
- затвердження термінів сплати коштів інвестором;
- подовження термінів сплати коштів інвестором за зверненням
інвестора;
- внесення пропозицій Київському міському голові щодо
вдосконалення механізму вибору інвесторів, виконання заходів
найбільшого сприяння в залученні інвесторів;
- надання доручень головним управлінням, управлінням та іншим
структурним підрозділам виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) та районним у м. Києві
державним адміністраціям з питань підготовки та надання необхідних
документів, а також підготовки проектів розпоряджень виконавчого
органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) за рішеннями Міської конкурсної комісії, що
стосуються об'єктів житлового та нежитлового фондів та відносин з
інвесторами;
- розгляд та затвердження результатів роботи районних
конкурсних комісій.
Конкурсна документація
4.14. Техніко-економічні показники об'єкта житлового та
нежитлового фондів м. Києва, що є об'єктом реконструкції або
реставрації, умови Конкурсу та критерії визначення переможця із
конкретного об'єкта відображаються в розробленій конкурсній
документації.
4.15. Конкурсна документація складається українською мовою, в
разі необхідності - англійською.
4.16. За необхідності техніко-економічні показники, умови
Конкурсу та критерії визначення переможця роз'яснюються учасникам
шляхом проведення семінарів, які організовує Міська конкурсна
комісія. Остаточні пояснення надаються претендентам на засіданні
Міської конкурсної комісії.
Будь-які невідповідності у змісті конкурсної документації
негайно з'ясовуються і виправляються Міською конкурсною комісією.
4.17. Робоча група подає на розгляд Міської конкурсної
комісії пакет конкурсної документації в такому обсязі:
а) техніко-економічні показники об'єкта та умови залучення
інвестора, які включають:
концепцію інвестиційного проекту з техніко-економічними
показниками об'єкта, що підлягає реконструкції або реставрації
(проектні або фактичні характеристики);
інформацію про ринкову вартість об'єкта реконструкції або
реставрації;
інформацію про стан справ з відселенням мешканців з об'єкта
реконструкції або реставрації;
інформацію про кошторисну вартість будівельно-монтажних робіт
(за наявності проекту);
інформацію про належність будинку до об'єктів культурної
спадщини та інші обставини, які необхідно враховувати відповідно
до законодавства України про охорону культурної спадщини;
окремим розділом дані про наявних користувачів (орендарів) та
власників окремих приміщень об'єкта реконструкції або реставрації;
інформацію про розміри витрат по об'єкту до оголошення
Конкурсу;
умови залучення інвестора;
б) довідку від Головного управління економіки та інвестицій
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації) про орієнтовний розмір пайового внеску на
розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури
міста, визначений згідно з рішенням Київської міської ради від
27.02.2003 N 271/431
( ra0271023-03 ) "Про пайову участь
інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та
інженерно-транспортної інфраструктури м.Києва" (остаточний розмір
пайового внеску визначається після затвердження
проектно-кошторисної документації);
в) заявки від претендентів, що включають перелік документів,
перелічених в підпункті "а" підпункту 4.30 цього Положення).
Порядок проведення Конкурсів.
Розгляд і оцінка поданих матеріалів
4.18. Міська конкурсна комісія (далі - Комісія) оголошує
Конкурс щодо залучення інвесторів до реконструкції або реставрації
об'єктів житлового та нежитлового фондів м. Києва, забезпечує його
підготовку та проведення в установлені терміни.
Підготовку матеріалів для роботи Комісії забезпечує робоча
група на підставі поданих документів та пропозицій.
4.19. Для проведення Конкурсу на реалізацію інвестиційного
проекту реконструкції або реставрації об'єкта житлового або
нежитлового фонду Комісія офіційно публікує в засобах масової
інформації не пізніше ніж за 15 днів до дати проведення Конкурсу
оголошення про це, яке містить такі відомості:
- порядок попереднього ознайомлення та одержання конкурсної
документації;
- строк та адреса подачі заявок і документів;
- контактні телефони;
- інша інформація.
Для донесення до інвесторів інформації про Конкурс
застосовуються й інші засоби реклами.
4.20. У встановлений день та час на засіданні Комісії за
участю заявників (учасників) або їхніх уповноважених (належним
чином) представників розглядаються заявки на участь у Конкурсі та
розкриваються конверти з поданими претендентами пропозиціями щодо
вартості об'єкта інвестування.
Комісія складає протокол, в якому відображаються подані
пропозиції та їх відповідність умовам проведення Конкурсу.
При цьому можуть бути враховані й додаткові пропозиції, які
подаються заявником (учасником) безпосередньо на засіданні Комісії
(за наявності двох і більше претендентів) в закритому конверті.
4.21. Після розкриття конвертів вносити зміни до пропозицій
щодо інвестиційної вартості об'єкта інвестування претендентам не
дозволяється.
4.22. Інформація про розгляд та оцінку поданих матеріалів має
конфіденційний характер та не повідомляється особам, які офіційно
не мають відношення до процедури оцінки, аж до моменту оголошення
переможця. Порушення цієї вимоги тягне за собою відповідальність
відповідно до законодавства України.
Дії претендента в період підготовки
та проведення Конкурсу
4.23. Застосування процедур, передбачених цим Положенням, є
обов'язковим для претендента під час підготовки та проведення
Конкурсу. Інші питання, що виникають у зв'язку з цим, вирішуються
разом з Комісією в робочому порядку.
4.24. Претендент одержує в Інтернеті на сайті КП
"Київжитлоспецексплуатація" або безпосередньо від робочої групи
(про що повідомлено в оголошенні) перелік житлових, нежитлових
будинків та вбудованих в житлові будинки нежитлових приміщень, що
підлягають реконструкції або реставрації, з основними
техніко-економічними показниками і умовами залучення інвесторів та
вибирає об'єкт інвестування.
4.25. Після попереднього вибору об'єкта претендент подає
заяву на ім'я голови Комісії про набуття дозволу для участі у
Конкурсі.
4.26. За дорученням голови Комісії робоча група направляє
власнику об'єкта запит щодо надання або уточнення
техніко-економічних показників та умов залучення інвестора (у
випадку їх зміни).
4.27. Робоча група надає претенденту конкурсну документацію у
складі: уточнені техніко-економічні показники об'єкта та умови
залучення інвестора, копію довідки Головного управління економіки
та інвестицій про орієнтовний розмір пайового внеску на розвиток
соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста,
визначений згідно з Нормативами, затвердженими рішенням Київської
міської ради від 27.02.2003 N 271/431
( ra0271023-03 ), та перелік
документів, які повинен подати претендент для участі у Конкурсі, а
також роз'яснює порядок проведення Конкурсу.
4.28. Після одержання конкурсної документації претендент
готує заявку на участь у Конкурсі. Заявка на участь у Конкурсі
подається до робочої групи Комісії.
4.29. Претендент зобов'язаний подати заявку не пізніше, ніж
за 2 дні до початку Конкурсу. Заявки, що надійшли пізніше
визначеного терміну подання, повертаються претендентам. Дата
подання заявки засвідчується робочою групою.
4.30. Заявник (претендент) у складі заявки:
а) передає:
офіційне звернення (заяву) до Комісії з проханням про участь
його у Конкурсі та згодою інвестування реконструкції або
реставрації житлового, нежитлового будинку або вбудованих в
житловий будинок нежитлових приміщень (довільної форми), що
містить відомості про претендента, який виявив бажання взяти
участь у Конкурсі, а саме: реквізити (адреса, телефон, телекс,
телефакс); керівник (прізвище, ім'я, по батькові, посада);
банківську довідку - рекомендацію про фінансову спроможність;
завірені нотаріально копії статуту та свідоцтва про державну
реєстрацію;
копію платіжного доручення про сплату вартості послуг,
пов'язаних з організацією Конкурсу;
копію платіжного доручення про сплату застави;
свої пропозиції щодо реалізації інвестиційного проекту: під
що має на меті реконструювати або реставрувати об'єкт заявник,
строки реконструкції або реставрації, застосування нових рішень,
запевнення, що генпідрядника буде визначено на конкурсних засадах,
а також щодо згоди сплатити пайовий внесок на розвиток соціальної
та інженерно-транспортної інфраструктури міста в обсязі,
визначеному згідно з Нормативами, затвердженими рішенням Київської
міської ради від 27.02.2003 N 271/431
( ra0271023-03 );
пропозицію щодо інвестиційної вартості (надається в закритому
конверті);
(фізичні особи додатково копії документів, що засвідчують
особу)
б) сплачує кошти:
- за участь у Конкурсі шляхом безготівкового перерахування на
рахунок КП "Київжитлоспецексплуатація" у розмірі 60
неоподаткованих мінімумів доходів громадян плюс ПДВ за один
об'єкт. Зазначені кошти спрямовуються на фінансування заходів,
пов'язаних з підготовкою та проведенням конкурсів;
- застави на рахунок Головного управління житлового
забезпечення (у разі проведення Конкурсу із житлових будинків) або
Головному управлінню комунальної власності м. Києва (у разі
проведення Конкурсу із нежитлових будинків, в тому числі
вбудованих в житлові будинки нежитлових приміщень) в розмірі 10
тис. грн.
4.31. За наявності помилок, виявлених під час перевірки
пропозицій претендента, Комісія надає претендентові можливість
внести відповідні поправки.
4.32. Заявнику Комісією може бути відмовлено в участі у
Конкурсі у випадку подання неповного переліку документів або
виявлення їх недостовірності.
4.33. Заявник має право за 2 дні до проведення Конкурсу
відмовитись від участі у Конкурсі та відкликати свої пропозиції,
повідомивши про це письмово Комісію. В іншому випадку плата за
участь у Конкурсі заявнику не повертається.
4.34. Під час оцінки пропозицій претендентів на Конкурсі
останні на вимогу Комісії повинні надати відповідні пояснення,
додаткові відомості або документи.
4.35. Після оголошення переможця Конкурсу останній одержує
витяг з протоколу засідання Комісії та сплачує кошти, передбачені
підпунктом 4.48 цього Положення.
4.36. Після сплати коштів згідно з підпунктом 4.35 цього
Положення інвестор надає робочій групі копії платіжних документів
та копії рахунків, за якими сплачені кошти. Після визначення
переможця Конкурсу та сплати останнім коштів, що підтверджується
копіями відповідних документів, робоча група за поданням голови
Комісії готує проект розпорядження виконавчого органу Київської
міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо
залучення інвестора.
4.37. Переможець Конкурсу (інвестор) на підставі
розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації) про його залучення до
реконструкції або реставрації будинку укладає інвестиційний
договір з виконавчим органом Київської міської ради (Київською
міською державною адміністрацією) в особі відповідного
структурного підрозділу чи виконавчим органом відповідної районної
у м. Києві ради (районною у м. Києві державною адміністрацією)
(залежно від належності будинку) в особі відповідного структурного
підрозділу та балансоутримувачем.
4.38. У випадку відмови переможця Конкурсу (інвестора) від
сплати коштів згідно з підпунктом 4.48 цього Положення або
підписання інвестиційного договору у встановлені терміни право на
реалізацію інвестиційного проекту передається учаснику Конкурсу,
пропозиції якого визначені Комісією під час проведення Конкурсу
кращими після переможця, або оголошується Конкурс на залучення
нового інвестора.
У цьому випадку грошова застава переможця надсилається
Головному управлінню житлового забезпечення на будівництво житла
для відселення мешканців з будинків реконструкції або реставрації,
а Головному управлінню комунальної власності м. Києва - на
відновлення основних засобів.
4.39. Учасникам Конкурсу з числа претендентів, за виключенням
переможця, за дорученням Комісії протягом трьох робочих днів після
одержання витягу з протоколу засідання Комісії Головним
управлінням житлового забезпечення або Головним управлінням
комунальної власності м. Києва повертається сплачена ними грошова
застава.
Визначення переможця Конкурсу та умови залучення
інвесторів до реконструкції або реставрації
4.40. Умовами залучення інвесторів до реконструкції або
реставрації об'єктів житлового та нежитлового фондів м. Києва є:
4.40.1. Сплата інвестором коштів у розмірі згідно з
відповідним протоколом засідання Комісії.
4.40.2. Сплата пайових коштів на розвиток соціальної та
інженерно-транспортної інфраструктури міста після затвердження
проектно-кошторисної документації.
4.40.3. Укладання інвестиційного договору з передачею у
власність інвестору:
житлового (в тому числі непридатного для проживання) будинку
після відселення на постійне місце проживання мешканців, які
займають на праві власності приміщення (квартири), за їх згодою та
оформлення у власність інвестору цих приміщень (квартир), та/або
придбання у власність приміщень, що належать юридичним чи фізичним
особам, що не проживають у будинку;
частини житлового будинку після завершення реконструкції або
реставрації, якщо у будинку є мешканці, які мають на праві
власності приміщення (квартири) та не дали згоду на відселення на
постійне місце проживання і передачу у власність інвестору своїх
приміщень (в тому числі юридичні чи фізичні особи, що володіють
приміщеннями будинку та не проживають у ньому);
нежитлового будинку або вбудованих у житловий будинок
нежитлових приміщень після сплати відповідних коштів інвестором.
4.40.4. Дотримання терміну розробки та затвердження
проектно-кошторисної документації відповідно до розпорядження
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації).
4.40.5. Проведення реконструкції або реставрації в терміни,
що встановлені проектом організації будівництва.
4.41. Ринкова вартість об'єкта житлового чи нежитлового
фондів, що є об'єктом реконструкції або реставрації (далі - об'єкт
реконструкції або реставрації), є стартовою ціною.
Ринкова вартість об'єкта реконструкції або реставрації
визначається шляхом проведення незалежними професійними
оцінювачами його оцінки відповідно до вимог Закону України "Про
оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність"
( 2658-14 ), Положення про порядок проведення незалежної оцінки
державного майна при приватизації, затвердженого Наказом ФДМ
України від 02.02.95 N 100
( z0074-95 ), Методики оцінки вартості
майна при приватизації, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 12.10.2000 N 1554
( 1554-2000-п ), та інших
нормативно-правових актів на замовлення власника будинку або (за
його дорученням) балансоутримувача.
Відбір експертів-оцінювачів для оцінки ринкової вартості
об'єктів реконструкції або реставрації здійснюється в порядку,
передбаченому рішенням Київської міської ради від 24.06.99
N 309/410
( ra0309023-99 ) "Про Положення про порядок надання
майна територіальної громади міста Києва у користування або
управління" та рішенням Київської міської ради від 05.07.2001
N 366/1342
( ra0366023-01 ) "Про методику розрахунку і порядок
використання орендної плати за користування майном територіальної
громади міста Києва".
4.42. Найбільш висока вартість порівняно зі стартовою, із
запропонованих претендентами за об'єкт реконструкції або
реставрації, є основним критерієм визначення переможця Конкурсу.
4.43. Пайові кошти на розвиток соціальної та
інженерно-транспортної інфраструктури міста розраховуються
Головним управління економіки та інвестицій відповідно до
Нормативів для визначення розмірів пайової участі (внесків)
інвесторів (забудовників) у створенні соціальної та
інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, затверджених
рішенням Київської міської ради від 27.02.2003 N 271/431
( ra0271023-03 ).
4.44. При визначенні переможця Конкурсу також враховується:
- обсяг інвестицій в реконструкцію (реставрацію), який
учасник зобов'язується вкласти в реалізацію інвестиційного проекту
протягом конкретного строку;
- розмір частки майна, що передається інвестору в результаті
реалізації інвестиційного проекту, та пропозиції щодо дотримання
умов використання житлових та нежитлових приміщень;
- прийняття інвестором додаткових зобов'язань, які сприяють
реалізації інвестиційного проекту.
Комісія може ввести й інші критерії визначення переможця
Конкурсу, які не суперечать чинному законодавству.
4.45. Переможця Конкурсу визначає Комісія після розгляду
заявок претендентів.
................Перейти до повного тексту