1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 945 від 06.06.2005 Зареєстровано в Київському
міському управлінні юстиції
6 липня 2005 р.
за N 38/680
( Розпорядження скасовано згідно з Розпорядженням КМДА N 1337 ( ra1337017-06 ) від 08.09.2006 )
Про затвердження Положення про порядок залучення
інвесторів до реконструкції або реставрації жилих
та нежилих будинків, а також вбудованих в жилі будинки
нежилих приміщень, що знаходяться на балансі
житлово-експлуатаційних та інших організацій
(підприємств, установ) комунальної власності
територіальних громад районів м. Києва
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 130 ( ra_014017-06 ) від 01.02.2006 )
Відповідно до Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), "Про інвестиційну діяльність" ( 1560-12 ), для вдосконалення організації роботи з реконструкції жилих і нежилих будинків, що знаходяться на балансі житлово-експлуатаційних та інших організацій (підприємств, установ) комунальної власності територіальних громад районів м. Києва за рахунок коштів інвесторів, з метою проведення єдиної технічної політики при реконструкції та реставрації будинків:
1. Затвердити Положення про порядок залучення інвесторів до реконструкції або реставрації жилих та нежилих будинків, а також вбудованих в жилі будинки нежилих приміщень, що знаходяться на балансі житлово-експлуатаційних та інших організацій (підприємств, установ) комунальної власності територіальних громад районів м. Києва (додається).
2. Створити міську конкурсну комісію по залученню інвесторів до реконструкції або реставрації жилих та нежилих будинків, а також вбудованих в жилі будинки нежилих приміщень, що знаходяться на балансі житлово-експлуатаційних та інших організацій (підприємств, установ) комунальної власності територіальних громад районів м. Києва та затвердити її склад (додається).
3. Вважати такими, що втратили чинність: розпорядження Представника Президента України у м. Києві від 03.06.94 N 471 ( ra0471017-94 ) "Про затвердження Положення про організацію реконструкції жилих будинків у центральній частині м. Києва", рішення виконавчого комітету Київської міської Ради народних депутатів від 19.06.95 N 175 "Про затвердження Положення про міську конкурсну комісію та порядок проведення конкурсів для вибору інвесторів та генпідрядних організацій для фінансування та виконання робіт з реконструкції жилих будинків у м. Києві", розпорядження Київської міської державної адміністрації: від 04.03.96 N 305 "Про внесення змін до розпорядження Представника Президента України у м. Києві від 03.06.94 N 471 "Про затвердження Положення про організацію реконструкції жилих будинків у центральній частині м. Києва", від 19.09.96 N 1483 ( ra1483017-96 ) "Про заходи щодо додаткового залучення коштів на реконструкцію жилих будинків у м. Києві", від 27.01.97 N 81 "Про внесення змін та доповнень до рішення виконкому Київської міської Ради народних депутатів від 19.06.95 N 175 та розпорядження Представника Президента України в м. Києві від 03.06.94 N 471", від 05.02.97 N 127 "Про порядок залучення інвесторів до реконструкції нежилих будинків, що належать до комунальної власності", від 03.11.97 N 1769 "Про внесення змін та доповнень до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 27.01.97 N 81", від 06.01.98 N 7 "Про внесення змін до Положення про організацію реконструкції жилих будинків у центральній частині м. Києва, затвердженого розпорядженням Представника Президента України в м. Києві від 03.06.94 N 471", від 30.11.99 N 1907 "Про внесення змін та доповнень до рішення виконкому Київської міської Ради народних депутатів від 19.06.95 N 175", пункт 1 розпорядження Київської міської державної адміністрації від 17.08.2001 N 1736 ( ra1736017-01 ) "Про внесення змін та доповнень до розпоряджень Київської міської державної адміністрації".
4. Скасувати розпорядження Київської міської державної адміністрації від 21.07.2004 N 1324 ( raa042017-04 ) "Про затвердження Положення про порядок залучення інвесторів до реконструкції або реставрації житлових та нежитлових будинків у м. Києві" та від 21.09.2004 N 1761 ( ra1761017-04 ) "Про затвердження персонального складу міської конкурсної комісії по залученню інвесторів до реконструкції або реставрації житлових та нежитлових будинків у м. Києві".
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова О.Омельченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Київської
міської державної
адміністрації
від 06.06.2005 N 945
Зареєстровано в Київському
міському управлінні юстиції
6 липня 2005 р.
за N 38/680
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок залучення інвесторів до реконструкції
або реставрації жилих та нежилих будинків, а також
вбудованих в жилі будинки нежилих приміщень, що знаходяться
на балансі житлово-експлуатаційних та інших організацій
(підприємств, установ) комунальної власності
територіальних громад районів м. Києва
1. Загальні положення
1.1. Положення про порядок залучення інвесторів до реконструкції або реставрації жилих та нежилих будинків, а також вбудованих в жилі будинки нежилих приміщень, що знаходяться на балансі житлово-експлуатаційних та інших організацій (підприємств, установ) комунальної власності територіальних громад районів м. Києва (далі - Положення) являє собою комплекс взаємопов'язаних організаційних заходів, які мають за мету сприяти прискоренню реалізації інвестиційних проектів реконструкції або реставрації жилих та нежилих будинків, а також вбудованих в жилі будинки нежилих приміщень, що знаходяться на балансі житлово-експлуатаційних та інших організацій (підприємств, установ) комунальної власності територіальних громад районів м. Києва (далі - об'єкти жилого та нежилого фондів), забезпеченню рівного захисту прав і майна суб'єктів інвестиційної діяльності незалежно від форм власності.
1.2. Положення є обов'язковим для виконання всіма суб'єктами інвестиційної діяльності (незалежно від форм власності й підпорядкування), пов'язаної з реконструкцією або реставрацією об'єктів жилого й нежилого фондів.
1.3. Загальні правові, економічні та соціальні умови інвестиційної діяльності між суб'єктами, що задіяні в реалізації інвестиційних проектів з реконструкції або реставрації об'єктів жилого й нежилого фондів, визначаються Житловим кодексом Української РСР ( 5464-10 ), Земельним кодексом України ( 2768-14 ), Законами України "Про приватизацію державного житлового фонду" ( 2482-12 ), "Про інвестиційну діяльність" ( 1560-12 ), "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), "Про власність" ( 697-12 ), "Про охорону культурної спадщини" ( 1805-14 ) та іншими нормативно-правовими актами.
1.4. Всі суб'єкти інвестиційної діяльності, пов'язаної з реконструкцією або реставрацією об'єктів жилого та нежилого фондів несуть відповідальність за правопорушення у сфері містобудування відповідно до Закону України "Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування" ( 208/94-ВР ), а також Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ) та інших нормативно-правових актів.
2. Терміни та визначення
У цьому документі терміни вживаються в такому значенні:
Реконструкція жилих та нежилих будинків (вбудованих в жилі будинки нежилих приміщень) - комплекс будівельних робіт та організаційно-технічних заходів щодо зміни призначення будинків або їх основних техніко-економічних показників (кількість і площа квартир, загальна площа, потужність, геометричні розміри, місткість, кількість послуг та ін.) з метою поліпшення умов проживання, експлуатації, якості обслуговування, збільшення обсягу послуг.
Реставрація - сукупність науково обґрунтованих заходів щодо укріплення (консервації) фізичного стану, розкриття найбільш характерних ознак, відновлення втрачених або пошкоджених елементів об'єктів культурної спадщини із забезпеченням збереження їхньої автентичності.
Балансоутримувач - підприємство, установа, організація, якій на праві господарського відання (повного господарського відання), оперативного управління, належать будинки і споруди, їх частини та на балансі яких вони знаходяться.
Замовник реконструкції або реставрації - учасник інвестиційного контракту, який визначає умови складання контракту, приймає завершені роботи і здійснює розрахунки за них з підрядником. У ролі замовника може виступати виконавчий орган відповідної районної у м. Києві ради (районна у м. Києві державна адміністрація) або уповноважене ним підприємство, установа, організація, а також інвестор.
Заявка на участь у конкурсі - поданий претендентом пакет документів, що містить, поряд з іншим, інформацію про претендента.
Інвестиційний проект - сукупність організаційно-технічних заходів зі створення (реконструкції або реставрації) об'єкта з використанням вкладів власного та (або) залученого капіталу (інвестицій) від різних джерел в об'єкти жилого, нежилого або змішаного призначення формі проведення передпроектних, підготовчих, проектних, будівельних (ремонтних), пусконалагоджувальних робіт, вводу об'єкта в експлуатацію.
Інвестор - суб'єкт інвестиційної діяльності, який приймає рішення про внесення власних, кредитних і залучених майнових та інтелектуальних цінностей в об'єкти інвестування.
Конкурсна документація - комплект документів, який містить, поряд з іншим, інформацію про об'єкт конкурсу та умови залучення інвестора для його реконструкції або реставрації.
Міська конкурсна комісія - комісія, функції якої визначені цим Положенням. Вона утворюється для аналізу та зіставлення поданих на конкурс пропозицій і кваліфікаційних характеристик учасників (претендентів) з метою визначення переможця конкурсу.
Ринкова вартість - найбільш вірогідна ціна, за яку об'єкт реконструкції або реставрації може бути продано на відкритому конкурентному ринку на дату оцінки за наявності всіх ознак чесної угоди та за відсутності нетипових умов фінансування.
Інвестиційна вартість - найбільш висока ціна, за яку на дату оцінки інвестор погодився б купити об'єкт реконструкції або реставрації з урахуванням умов укладання чесної угоди.
Об'єкт реконструкції або реставрації - окремий будинок (споруда) чи приміщення, або сукупність будинків (споруд) або приміщень, реконструкція або реставрація яких здійснюється за єдиним проектом шляхом виконання підрядником доручених йому робіт.
Претендент - вітчизняна або іноземна юридична особа (група юридичних осіб) всіх форм власності, чи фізична особа, яка виявила бажання брати участь у конкурсі і подала заяву про це.
Підрядний контракт-договір у будівництві, що передбачає взаємні зобов'язання сторін у процесі будівництва (реконструкції або реставрації) об'єктів виробничого і невиробничого призначення.
Підрядник - учасник реконструкції або реставрації, який зобов'язаний на свій ризик і за обумовлену ціну виконати згідно з контрактом передбачені проектом роботи та передати об'єкт реконструкції або реставрації замовнику у встановлені строки.
Проектна документація - техніко-економічні обґрунтування, проект, робоча документація, технічні умови і паспорти на матеріали, устаткування, конструкції і комплектуючі вироби, документація, що одержується від заводів-виробників, а також інша документація, яка необхідна для виконання робіт і експлуатації об'єкта.
Робоча група - робочий орган, який створюється для забезпечення роботи Міської конкурсної комісії під час організації, проведення конкурсу та для підготовки документів до початку реконструкції або реставрації.
Розпорядження - правовий акт, який видається виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) з оперативних та інших поточних питань, який відповідно до діючого порядку є підставою для реалізації тих чи інших заходів у межах інвестиційного проекту.
Умови конкурсу - обов'язковий для претендентів передбачений цим Положенням перелік конкурсних вимог, які необхідно виконати для визначення учасника переможцем.
Штрафні санкції - пеня, штрафи, неустойки, які стягуються з учасника контракту за невиконання або неналежне виконання контрактних зобов'язань.
Фінансова спроможність - здатність претендента або учасника контракту виконувати свої фінансові зобов'язання перед іншими учасниками і третіми особами.
Форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) - обставини, які не можуть бути передбачені сторонами при укладанні контракту і проти виникнення яких вони не можуть вжити відповідних заходів. До них відносяться: стихійні лиха (бурі, циклони, повені, землетруси та ін.); війна і воєнні дії, заколот, блокада, безчинства, безпорядки та інші протиправні дії; зруйнування внаслідок дії вибухових пристроїв, які знаходились у землі; радіаційна, хімічна зараженість, ударні хвилі, що виникають при польоті літаків або інших літальних апаратів зі звуковими та надзвуковими швидкостями, інші подібні обставини.
3. Порядок підготовки переліків об'єктів жилого
та нежилого фондів, які підлягають реконструкції
або реставрації
3.1. Щорічно (до першого грудня поточного року) виконавчі органи районних у м. Києві рад (районні у м. Києві державні адміністрації), на підставі рішень районних у м. Києві рад, подають до Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пропозиції щодо включення об'єктів жилого та нежилого фондів районів м. Києва до переліку об'єктів, які підлягають реконструкції або реставрації, до реконструкції або реставрації яких інвестори залучаються на конкурсних засадах в наступному році.
Пропозиції складаються з переліків об'єктів жилого та нежилого фондів, які підлягають реконструкції або реставрації у наступному році, а також переліку об'єктів до реконструкції або реставрації яких залучені інвестори (в т. ч. які передані у власність інвесторам, де призупинені або виконуються роботи). В пропозиціях до кожного об'єкта зазначається: загальна площа до і після виконання реконструкції, орієнтовна кошторисна вартість реконструкції або реставрації, терміни реконструкції або реставрації, замовник, джерело фінансування, відомості щодо інвестора, за кошти якого виконується реконструкція або реставрація.
3.2. Головне управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) узагальнює пропозиції, подані відповідно до п. 3.1 цього Положення, і розробляє проекти переліків об'єктів жилого та нежилого фондів, які підлягають реконструкції або реставрації в м. Києві у наступному році, які узгоджує з Головним управлінням житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головним управлінням економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головним управлінням культури, мистецтв та охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними у м. Києві державними адміністраціями. Після узгодження переліки об'єктів жилого та нежилого фондів, які підлягають реконструкції або реставрації в м. Києві у наступному році затверджуються розпорядженням Київської міської державної адміністрації в установленому порядку.
Таким розпорядженням Київської міської державної адміністрації окремо затверджується:
1. Перелік об'єктів жилого та нежилого фондів, для реконструкції або реставрації яких визначені джерела фінансування
2. Перелік об'єктів жилого та нежилого фондів до реконструкції або реставрації яких інвестори залучаються на конкурсних засадах.
3. Переліки об'єктів жилого та нежилого фондів, для реконструкції або реставрації яких визначені замовники розробки проектно-кошторисної документації.
3.3. Фінансування реконструкції або реставрації об'єктів жилого та нежилого фондів передбачається здійснювати за рахунок коштів інвестора або групи інвесторів, а також місцевих бюджетів.
3.4. Реконструкція об'єктів жилого та нежилого фондів, які в результаті обставин, що склалися, знаходяться в аварійному або передаварійному стані, за рішенням районних у м. Києві рад виконується за рахунок коштів районів.
4. Порядок підготовки та проведення конкурсів по
залученню інвесторів до реконструкції або реставрації
жилих та нежилих будинків, а також вбудованих в жилі
будинки нежилих приміщень, що знаходяться на балансі
житлово-експлуатаційних та інших організацій
(підприємств, установ) комунальної власності
територіальних громад районів м. Києва
Загальні положення
4.1. Цей розділ Положення регламентує порядок підготовки та проведення конкурсів по залученню інвесторів до реконструкції або реставрації об'єктів жилого та нежилого фондів (далі - Конкурс), регулює відношення між замовником реконструкції або реставрації та учасниками Конкурсу і передбачає організацію узгоджених дій при розгляді і прийнятті рішень кожним з учасників, захист їхніх прав та законних інтересів при підготовці проведення Конкурсів, а також містить вимоги щодо формування конкурсної документації, критерії оцінки претендентів.
4.2. Метою Конкурсу є визначення юридичної або фізичної особи, якій буде надано право реалізації інвестиційного проекту по реконструкції або реставрації конкурсного об'єкта.
4.3. Техніко-економічні показники об'єкта та умови залучення інвестора для реконструкції або реставрації об'єктів жилого та нежилого фондів (далі - Умови конкурсу) готує виконавчий орган відповідної районної у м. Києві ради (районна у м. Києві державна адміністрація) разом із балансоутримувачем будинку, підписує голова відповідної районної у м. Києві державної адміністрації або його перший заступник та власники приватизованих житлових та нежитлових приміщень у цьому будинку.
4.4. У Конкурсі можуть брати участь юридичні особи, зареєстровані в Україні та за її межами, а також громадяни України, іноземці й особи без громадянства.
4.5. Стосунки власників (співвласників) будинків або уповноважених ними органів з інвесторами замовниками та підрядниками регулюються на договірних засадах.
4.6. Як підрядники до реконструкції або реставрації об'єктів жилого та нежилого фондів районів м. Києва можуть залучатися будь-які будівельні (ремонтно-будівельні) організації, що мають відповідну ліцензію.
Міська конкурсна комісія по залученню інвесторів
до реконструкції або реставрації об'єктів
жилого та нежилого фондів
4.7. З метою забезпечення єдиних принципів та критеріїв відбору інвесторів та умов передачі об'єктів під реконструкцію або реставрацію, а також проведення Конкурсів на право реалізації інвестиційних проектів розпорядженням Київської міської державної адміністрації створюється Міська конкурсна комісія по залученню інвесторів до реконструкції або реставрації об'єктів житлового та нежитлового фондів (далі - Міська конкурсна комісія) та затверджується її персональний склад.
4.8. Для виконання робіт, пов'язаних з організацією та проведенням Конкурсу, контролю за виконанням рішень Міської конкурсної комісії та розпоряджень Київської міської державної адміністрації створюється робоча група Міської конкурсної комісії (далі - Робоча група). Відповідним рішенням Міської конкурсної комісії за поданням голови Міської конкурсної комісії утворюється та затверджується її склад.
4.9. Рішення Міської конкурсної комісії приймаються на її засіданнях відкритим голосуванням простою більшістю голосів. Члени комісії повинні голосувати "за" або "проти". За умови рівності голосів, голос голови є вирішальним. Рішення комісії є правомочними та приймаються тільки за умови присутності на засіданні більш як 50 % її членів.
4.10. Рішення Міської конкурсної комісії є підставою для видання в установленому порядку розпоряджень Київської міської державної адміністрації.
4.11. Забезпечення діяльності робочої групи покладається на КП "Київжитлоспецоксплуатація".
4.12. До компетенції Міської конкурсної комісії відноситься: 4.12.1. Створення робочої групи, координація її діяльності;
4.12.2. Затвердження умов залучення інвесторів;
4.12.3. Отримання від претендентів додаткової інформації, яка вичерпно характеризує спроможність учасників Конкурсу виконувати передбачені конкурсною документацією умови;
4.12.4. Проведення Конкурсів;
4.12.5. Розгляд претензій та визнання результатів Конкурсу недійсними в разі порушення встановленого порядку проведення та умов Конкурсу;
4.12.6. Визначення переможця Конкурсу та прийняття рішень щодо оформлення інвестиційного договору;
4.12.7. Визначення термінів завершення розробки проектно-кошторисної документації, одержання дозволу від управління державного архітектурно-будівельного контролю та відповідного органу охорони культурної спадщини (будинки-пам'ятки тощо) на виконання будівельних (ремонтно-будівельних) робіт з реконструкції або реставрації;
4.12.8. Продовження термінів завершення розробки проектно-кошторисної документації за клопотанням інвестора;
4.12.9. Затвердження термінів сплати коштів інвестором;
4.12.10. Продовження термінів сплати коштів інвестором за зверненням інвестора;
4.12.11. Внесення пропозицій до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо вдосконалення механізму вибору інвесторів;
4.12.12. Надання доручень головним управлінням, управлінням та іншим структурним підрозділам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районним у м. Києві державним адміністраціям з питань підготовки та надання необхідних документів, а також підготовки проектів розпоряджень Київської міської державної адміністрації за рішеннями Міської конкурсної комісії, що стосуються об'єктів жилого та нежилого фондів та відносин з інвесторами;
4.12.13. Розгляд та затвердження результатів роботи районних конкурсних комісій.
Конкурсна документація
4.13. Техніко-економічні показники об'єкта жилого та нежилого фондів, що є об'єктом реконструкції або реставрації, умови Конкурсу та критерії визначення переможця по конкретному об'єкту відображаються в розробленій конкурсній документації.
4.14. Конкурсна документація складається українською мовою та, в разі необхідності, також англійською.
4.15. За необхідності техніко-економічні показники, умови Конкурсу та критерії визначення переможця роз'яснюються учасникам шляхом проведення семінарів, які організовує Міська конкурсна комісія. Остаточні пояснення надаються претендентам на засіданні Міської конкурсної комісії.
Будь-які невідповідності у змісті конкурсної документації негайно з'ясовуються і виправляються Міською конкурсною комісією.
4.16. Робоча група представляє на розгляд Міської конкурсної комісії пакет конкурсної документації в такому обсязі:
а) техніко-економічні показники об'єкта та умови залучення інвестора, які включають:
концепцію інвестиційного проекту з техніко-економічними показниками об'єкта, що підлягає реконструкції або реставрації (проектні або фактичні характеристики);
інформацію про ринкову вартість об'єкта реконструкції або реставрації;
інформацію про стан справ з відселенням мешканців з об'єкта реконструкції або реставрації;
інформацію про кошторисну вартість будівельно-монтажних робіт (за наявності проекту);
інформацію про належність будинку до об'єктів культурної спадщини та інші обставини, які необхідно враховувати відповідно до законодавства України про охорону культурної спадщини;
окремим розділом дані про наявних користувачів (орендарів) та власників окремих приміщень об'єкта реконструкції або реставрації;
інформацію про розміри витрат по об'єкту до оголошення Конкурсу;
умови залучення інвестора;
б) довідку від Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про орієнтовний розмір пайового внеску на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, визначений згідно з рішенням Київської міської ради від 27.02.2003 N 271/431 ( ra0271023-03 ) (із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями Київської міської ради від 12.02.2004 N 14/1223 ( ra0014023-04 ) та від 28.12.2004 N 1051/2461 ( ra1051023-04 ) (за наявності техніко-економічних показників проекту). Остаточний розмір пайового внеску визначається після затвердження проектно-кошторисної документації;
в) заявки від претендентів, що включають в себе перелік документів, перелічених в підпункті "а" пункту 4.29 цього Положення.
Порядок проведення Конкурсів.
Розгляд і оцінка поданих матеріалів
4.17. Міська конкурсна комісія оголошує Конкурс на залучення інвесторів до реконструкції або реставрації об'єктів жилого та нежилого фондів, забезпечує його підготовку та проведення в установлені терміни. Підготовку матеріалів для роботи Міської конкурсної комісії забезпечує робоча група на підставі поданих документів та пропозицій.
4.18. Для проведення Конкурсу по залученню інвесторів до реконструкції або реставрації об'єктів жилого та нежилого фондів Міська конкурсна комісія офіційно публікує в засобах масової інформації не пізніше уточнення техніко-економічних показників та умов залучення інвестора (у випадку їх зміни).
4.26. Робоча група надає претенденту конкурсну документацію: уточнені техніко-економічні показники об'єкта та умови залучення інвестора, копію довідки Головного управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про орієнтовний розмір пайового внеску на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста, визначений у встановленому порядку, та перелік документів, які повинен подати претендент для участі у Конкурсі, а також роз'яснює порядок проведення Конкурсу.
4.27. Після отримання конкурсної документації претендент надає до робочої групи Міської конкурсної комісії заявку для участі у Конкурсі.
Заявка на участь у Конкурсі подається до робочої групи Міської конкурсної комісії.
4.28. Претендент зобов'язаний подати заявку не пізніше, ніж за 2 дні до початку Конкурсу. Заявки, що надійшли пізніше визначеного терміну подання, повертаються претендентам. Дата подання заявки засвідчується робочою групою.
4.29. Заявник (претендент) у складі заявки подає:
4.29.1. Офіційне звернення до Міської конкурсної комісії з проханням про його участь у Конкурсі та згодою інвестування реконструкції або реставрації жилого, нежилого будинку, або вбудованих в жилий будинок нежилих приміщень (довільної форми), що містить відомості про претендента, який виявив бажання взяти участь у Конкурсі, а саме: реквізити (адреса, телефон, телекс, телефакс); керівник (прізвище, посада);
4.29.2. Банківську довідку - рекомендацію про фінансову спроможність;
4.29.3. Завірені нотаріально копії статуту та свідоцтва про державну реєстрацію;
4.29.4. Копію платіжного доручення про сплату вартості послуг, пов'язаних з організацією Конкурсу;
4.29.5. Копію платіжного доручення про сплату застави;
4.29.6. Свої пропозиції щодо реалізації інвестиційного проекту (під що має на меті реконструювати або реставрувати об'єкт заявник, строки реконструкції або реставрації, застосування нових рішень, запевнення, що генпідрядника буде визначено на конкурсних засадах, а також згода на сплату пайового внеску на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста в обсязі, визначеному згідно з Нормативами ( ra0271023-03 ));
4.29.7. Пропозицію щодо інвестиційної вартості (надається в закритому конверті);
фізичні особи додатково подають копії документів, що посвідчують особу.
4.29.8. Документи, що посвідчують сплату:
а) коштів за участь у Конкурсі шляхом безготівкового перерахування на рахунок КП "Київжитлоспецексплуатація" у розмірі 60 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та ПДВ (за один об'єкт). Зазначені кошти ніж за 15 днів до дати проведення Конкурсу відповідне оголошення, яке містить такі відомості:
- порядок попереднього ознайомлення та надання конкурсної документації;
- строк та адреса подачі заявок і документів;
- контактні телефони;
- інша інформація.
Для донесення до інвесторів інформації про Конкурс застосовуються й інші засоби реклами.
4.19. У встановлений день та час на засіданні Міської конкурсної комісії за участю заявників (учасників) або їхніх уповноважених представників розглядаються заявки на участь у Конкурсі та розкриваються конверти з поданими претендентами пропозиціями щодо вартості об'єкта інвестування.
Міська конкурсна комісія складає протокол, в якому відображаються подані пропозиції та їх відповідність умовам проведення Конкурсу.
При цьому можуть бути враховані й додаткові пропозиції, які подаються заявником (учасником) безпосередньо на засіданні Міської конкурсної комісії (за наявності двох і більше претендентів) в закритому конверті.
4.20. Після розпечатування конвертів вносити зміни до пропозицій щодо інвестиційної вартості об'єкта інвестування претендентам не дозволяється.
4.21. Інформація про розгляд та оцінку поданих матеріалів має конфіденційний характер та не повідомляється особам, які офіційно не мають відношення до процедури оцінки, аж до моменту оголошення переможця. Порушення цієї вимоги тягне за собою відповідальність відповідно до законодавства України.
Дії претендента в період підготовки
та проведення Конкурсу
4.22. Застосування процедур, передбачених цим Положенням, є обов'язковим для претендента під час підготовки та проведення Конкурсу. Інші питання вирішуються Міською конкурсною комісією в робочому порядку.
4.23. Претендент ознайомлюється на сайті КП "Київжитлоспецексплуатація" в мережі Інтернет або отримує безпосередньо від робочої групи (про що повідомлено в оголошенні) перелік жилих, нежилих будинків та вбудованих в жилі будинки нежилих приміщень, що підлягають реконструкції або реставрації, з основними техніко-економічними показниками і умовами залучення інвесторів та обирає об'єкт інвестування.
4.24. Після попереднього вибору об'єкта, претендент подає заяву на ім'я голови Міської конкурсної комісії про набуття дозволу на участь у Конкурсі.
4.25. За дорученням голови Міської конкурсної комісії робоча група направляє до виконавчого органу відповідної районної у м. Києві ради (районної у м. Києві державної адміністрації) запит щодо надання або спрямовуються на фінансування заходів, пов'язаних з підготовкою та проведенням конкурсів;
б) застави на рахунок Головного управління житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (у разі проведення Конкурсу по залученню інвесторів до реконструкції або реставрації жилих будинків, або будинків, які раніше були жилими і в установленому порядку переведені у нежилі) або виконавчому органу відповідної районної у м. Києві ради (районній у м. Києві державній адміністрації) (у разі проведення Конкурсу із реконструкції або реставрації нежилих будинків та вбудованих в жилі будинки нежилих приміщень) в розмірі 10 тис. грн.
4.30. За наявності помилок, виявлених під час перевірки пропозицій претендента, Міська конкурсна комісія надає претендентові можливість внести відповідні поправки.
4.31. Міською конкурсною комісією може бути відмовлено заявнику в участі у Конкурсі у випадку подання неповного переліку документів або виявлення їх недостовірності.
4.32. Заявник має право за 2 дні до проведення Конкурсу відмовитись від участі у Конкурсі та відкликати свої пропозиції, повідомивши про це письмово Міську конкурсну комісію. В іншому випадку плата за участь у Конкурсі заявнику не повертається.
4.33. Під час оцінки пропозицій претендентів на Конкурсі, останні, на вимогу Міської конкурсної комісії, повинні надати відповідні пояснення, додаткові відомості або документи.
4.34. Після оголошення переможця Конкурсу останній отримує витяг з протоколу засідання Міської конкурсної комісії та сплачує кошти, передбачені пунктом 4.47 цього Положення.
4.35. Після сплати коштів згідно з пунктом 4.34 цього Положення інвестор надає робочій групі копії платіжних документів та копії рахунків, за якими сплачені кошти. Після визначення переможця Конкурсу та сплати останнім коштів, що підтверджується копіями відповідних документів, робоча група за поданням голови Міської конкурсної комісії готує проект розпорядження Київської міської державної адміністрації щодо залучення інвестора.
4.36. Переможець Конкурсу (інвестор) на підставі розпорядження Київської міської державної адміністрації про його залучення до реконструкції або реставрації будинку укладає інвестиційний договір з виконавчим органом відповідної районної у м. Києві ради (районною у м. Києві державною адміністрацією) (в залежності від належності будинку) в особі відповідного структурного підрозділу та з балансоутримувачем будинку.
4.37. У випадку відмови переможця Конкурсу (інвестора) від сплати коштів згідно з пунктом 4.47 цього Положення або непідписання інвестиційного договору у встановлені терміни, право на реалізацію інвестиційного проекту передається учаснику Конкурсу, пропозиції якого визначені Міською конкурсною комісією під час проведення Конкурсу кращими після переможця, або оголошується Конкурс на залучення нового інвестора.
У цьому випадку грошова застава переможця направляється Головним управлінням житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на відселення мешканців з будинків, що підлягають реконструкції.
4.38. Учасникам Конкурсу з числа претендентів, за винятком переможця, за дорученням Міської конкурсної комісії протягом трьох робочих днів після одержання витягу з протоколу засідання Міської конкурсної комісії Головним управлінням житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повертається сплачена ними грошова застава.
Визначення переможця Конкурсу та умови залучення
інвесторів до реконструкції або реставрації об'єктів
4.39. Умовами залучення інвесторів до реконструкції або реставрації об'єктів житлового та нежитлового фондів є:
4.39.1. Сплата інвестором коштів, що передбачені відповідним протоколом засідання Міської конкурсної комісії.
4.39.2. Сплата пайових коштів на розвиток соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста після затвердження проектно-кошторисної документації.
4.39.3. Укладання інвестиційного договору з передачею у власність інвестору:
а) Жилого (в тому числі непридатного для проживання) будинку після відселення на постійне місце проживання усіх мешканців будинку, в тому числі відселення інвестором тих мешканців, за їх згодою, які займають на праві власності приміщення (квартири), та оформлення у власність інвестора цих приміщень (квартир) та/або придбання у власність приміщень, що належать юридичним чи фізичним особам, що не проживають у будинку.
б) Частини жилого будинку після завершення реконструкції або реставрації, якщо у будинку є мешканці, які мають на праві власності приміщення (квартири) та не дали згоду на відселення на постійне місце проживання і передачу у власність інвестору своїх приміщень (в тому числі юридичні чи фізичні особи, що володіють приміщеннями будинку та не проживають у ньому);
в) Нежилого будинку або вбудованих у жилий будинок нежилих приміщень після сплати відповідних коштів інвестором.
4.39.4. Дотримання терміну розробки та затвердження проектно-кошторисної документації відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації.
4.39.5. Виконання реконструкції або реставрації в терміни, що визначені проектом організації будівництва.
4.40. Стартовою ціною об'єкта жилого чи нежилого фондів, що є об'єктом реконструкції або реставрації є:
4.40.1. По об'єктах нежилого фонду - ринкова вартість об'єкта реконструкції або реставрації.
4.40.2. По об'єктах жилого фонду - сума:
фактичних витрат Головного управління житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на відселення мешканців з об'єкта реконструкції або реставрації, що не приватизували своє помешкання на інші постійні місця проживання;
ринкової вартості нежилих приміщень об'єкта реконструкції або реставрації;
залишкової балансової вартісті об'єкта реконструкції або реставрації або його частини відповідно до загальної площі об'єкта реконструкції або реставрації, що передається інвестору;
витрат на проектно-вишукувальні роботи (якщо вони мали місце);
витрат на переселення мешканців, що повертаються в об'єкт реконструкції або реставрації після введення його в експлуатацію з приміщень маневреного фонду та експлуатаційні витрати, пов'язані з їх проживанням та заселенням.
( Частина перша пункту 4.40 розділу 4 в редакції Розпорядження КМДА N 130 ( ra_014017-06 ) від 01.02.2006 )
Ринкова вартість об'єкта реконструкції або реставрації визначається шляхом його оцінки незалежними професійними оцінювачами відповідно до вимог Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" ( 2658-14 ), Положення про порядок проведення експертної оцінки державного майна при приватизації, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 02.02.95 N 100 ( z0074-95 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.03.95 за N 74/610, Методики оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 N 1891 ( 1891-2003-п ), та інших нормативно-правових актів на замовлення власника будинку або (за його дорученням) балансоутримувача.

................
Перейти до повного тексту