1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
N 309/410 від 24.06.99
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 34/91 ( ra-034023-06 ) від 28.09.2006 )
Про Положення про порядок надання майна територіальної
громади міста Києва у користування або управління
Обговоривши питання про надання у користування та управління майна територіальної громади міста Києва і відповідно до Конституції України ( 254к/96-ВР ), Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), "Про оренду державного та комунального майна" ( 2269-12 ) та з метою здійснення виключних самоврядних повноважень з розпорядження, володіння та користування майном територіальної громади міста Києва, Київська міська Рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про порядок надання майна територіальної громади міста Києва у користування або управління. (Додається).
2. Виконавчому органу Київради у місячний термін розробити і подати на затвердження Київського міського голови:
- проект Типового положення про відповідального орендаря об'єкта майна;
- проект Положення про Реєстр користувачів майна територіальної громади міста Києва.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Постійну комісію з питань власності.
4. Це рішення набирає чинності з дня ухвалення.
Міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської міської Ради
від 24 червня 1999 р. N 309/410
Положення про порядок надання майна територіальної
громади міста Києва у користування або управління
Це Положення визначає порядок реалізації прав Київської міської Ради, визначених статтями 142 і 143 Конституції України ( 254к/96-ВР ), статтею 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), статтею 18 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), Законом України "Про оренду державного та комунального майна" ( 2269-12 ), іншими нормативно-правовими актами України.
1. Об'єкти права власності територіальної громади
міста Києва
1.1. Об'єктами права власності територіальної громади міста Києва, на які поширюється дія цього Положення є:
- все рухоме і нерухоме майно, що належить територіальній громаді міста Києва, незалежно від підстав і часу набуття, місця знаходження, мети використання, володільця або користувача, підстав, часу чи порядку передачі;
- частки у пакеті акцій або частки у статутних фондах юридичних осіб;
- майно, на яке поширюються додаткові права Київради згідно зі статтею 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ).
1.2. Об'єктами права власності територіальної громади міста Києва, на які не поширюється дія цього Положення є:
- майно, передане рішеннями сесій Київради у власність до районних у місті Києві рад;
- земельні ділянки, незалежно від їх розміру або мети використання.
2. Суб'єкти, які можуть отримати майно у користування
або управління
2.1. До суб'єктів, які можуть отримати майно територіальної громади м. Києва у користування або управління, належать:
- члени територіальної громади міста Києва;
- будь-які інші фізичні або юридичні особи, діяльність яких легалізована відповідно до законодавства України.
2.2. При наданні майна у користування переваги надаються членам територіальної громади міста Києва і резидентам України, а також належним до комунальної власності територіальної громади м. Києва підприємствам, установам та організаціям, які відраховують до міського бюджету частку свого прибутку, розмір якої встановлено рішенням Київради.
2.3. Фізичні особи і нерезиденти України, що бажають отримати майно у користування, перед поданням заяви про це повинні зареєструвати у місті Києві свою діяльність відповідно до законодавства України (зареєструвати юридичну адресу, отримати ліцензію чи торговий патент тощо).
3. Ініціатива (пропозиція) щодо передачі майна у
користування або управління
3.1. Ініціатива щодо передачі майна у користування може виходити від:
- суб'єктів, які відповідно до цього Положення можуть отримувати майно у користування;
- організацій - балансоутримувачів майна;
- структурних підрозділів виконавчого органу Київради;
- регіонального відділення ФДМ України;
- постійних комісій Київради;
- депутатів Київради;
- районних рад та їх виконавчих органів.
3.2. Цей перелік суб'єктів ініціативи не є вичерпним.
4. Подання заяв про передачу майна у користування або
управління і порядок їх розгляду
4.1. Суб'єкт ініціативи, який бажає отримати майно у користування, подає заяву про це на ім'я заступника міського голови - секретаря Київської міської Ради (форми і зразки заяв визначаються постійною комісією з питань власності).
4.2. Суб'єкт ініціативи, який не має на меті отримання майна, подає на ім'я заступника міського голови - секретаря Київської міської Ради заяву у довільній формі із зазначенням об'єкта майна і доцільності передачі його у користування.
4.3. Структурний підрозділ виконавчого органу Київради замість заяви подає відповідне звернення на ім'я заступника міського голови - секретаря Київської міської Ради із зазначенням об'єкта майна, терміну користування, мети використання майна і обгрунтуванням доцільності передачі майна.
4.4. Заступник міського голови - секретар Київської міської Ради впродовж двох днів після отримання направляє заяву для розгляду до структурного підрозділу виконавчого органу Київради, на який покладено управління майном або управління організацією-балансоутримувачем, а також до постійної комісії з питань власності (для контролю за проходженням заяви).
4.5. Структурний підрозділ виконавчого органу Київради впродовж десяти днів після отримання доручення заступника міського голови - секретаря Київської міської Ради надсилає до постійної комісії з питань власності пропозицію - проект рішення Київради (зокрема і проект рішення Київради про відмову у клопотанні заявника), погоджений з юридичною службою виконавчого органу Київради, і справу з матеріалами, які обгрунтовують цю пропозицію, а також одночасно проект рішення до профільних комісій.
4.6. Профільна комісія впродовж тижня після отримання проекту рішення від структурного підрозділу виконавчого органу Київради направляє свої висновки до постійної комісії з питань власності. Неподання у встановлений термін висновків означає, що профільна постійна комісія погоджується із пропозицією структурного підрозділу виконавчого органу Київради.
4.7. Постійна комісія з питань власності впродовж тижня після отримання пропозицій від структурного підрозділу виконавчого органу Київради і профільної постійної комісії готує свій висновок і проект рішення Київради. Неотримання у встановлений термін висновків профільної постійної комісії не є перешкодою для подання матеріалів на розгляд сесії Київради.
4.8. Основні засади користування чи управління об'єктом майна (термін, принципи сплати вартості, можливість подальшої демуніципалізації, пільги, мета використання, інші важливі засади і умови) пропонуються постійною комісією з питань власності і профільною комісією та зазначаються у проекті рішення Київради.
4.9. Про наявність відповідного проекту рішення Київради постійна комісія з питань власності інформує президію Київради. Розгляд проекту рішення вноситься до порядку денного найближчого пленарного засідання Київради.
4.10. Сесія Київради розглядає проект рішення на найближчому засіданні.
4.11. У випадку неотримання у встановлений термін висновків від структурного підрозділу виконавчого органу Київради постійна комісія з питань власності інформує про це сесію Київради і Київського міського голову.
4.12. За рішенням Київради у міжсесійний період передача об'єкта майна у користування або управління може здійснюватись на підставі розпорядження Київського міського голови. Підготовка проектів таких розпоряджень проводиться за процедурою, визначеною для підготовки рішень Київської міської Ради з таких питань.
5. Порядок випуску і оприлюднення рішень Київради з
питань надання об'єкта майна у користування або
управління
5.1 Секретаріат Київради не пізніше одного тижня з дня ухвалення рішення Київрадою подає ухвалене рішення на візування.
5.2. Рішення Київради з питань надання об'єктів майна у користування або управління візуються:
- заступником міського голови - секретарем міської Ради (впродовж двох днів);
- головою, а під час його відсутності у місті Києві або хвороби - заступником або секретарем голови постійної комісії з питань власності (впродовж двох днів);
- юридичною службою Київради (впродовж двох днів).
Візування іншими особами рішення Київради з питання надання об'єкта майна у користування або управління не допускається.
Відмова від візування можлива лише з мотивів невідповідності тексту рішення, який подано на візування, тексту рішення, ухваленого сесією Київради.
У випадку відсутності у місті Києві заступника міського голови - секретаря міської Ради впродовж двох днів замість його підпису зазначається його відсутність. Відповідне зазначення робить голова постійної комісії з питань власності (а у випадку його відсутності у м. Києві або хвороби - заступником або секретарем голови постійної комісії з питань власності).
5.3. Київський міський голова впродовж одного тижня після отримання завізованого рішення Київради підписує його або у випадку, коли на сесійному засіданні Київради, під час якого прийнято рішення, головував не він особисто і з рішенням він не погоджується, повертає на повторний розгляд сесії зі своїми зауваженнями.
5.4. Заступник міського голови - секретар Київської міської Ради впродовж двох днів після отримання від Київського міського голови рішення Київради із зауваженнями для повного розгляду, направляє його до профільної постійної комісії з питань власності для підготовки повторних висновків.
Підготовка рішення до повторного розгляду на сесії Київради, його випуск і візування проводяться у терміни і за процедурою, встановленими для підготовки первісного рішення Київради.
5.5. Отримавши завізоване повторне рішення Київради, Київський міський голова впродовж одного тижня підписує його у варіанті, ухваленому після повторного розгляду.
5.6. Рішення Київради з питань надання об'єкта майна у користування або управління не пізніше ніж у триденний строк з дня підписання його Київським міським головою надсилається секретаріатом Київради:
у повному обсязі:
- до постійної комісії з питань власності, юридичної служби Київради, виконавчого органу Київради (два примірники, один з яких - для юридичної служби виконавчого органу);
у частині, що стосується:
- до суб'єкта, якому згідно рішення Київради об'єкт майна передано у користування, володіння, відання або управління;
- до організації - балансоутримувача об'єкта майна;
- до структурного підрозділу виконавчого органу Київради, на який покладено ведення Реєстру користувачів майна територіальної громади міста Києва (Положення про такий Реєстр користувачів розробляється виконавчим органом Київради, погоджується з постійною комісією з питань власності і затверджується Київським міським головою або його заступником - секретарем міської Ради);
- до всіх інших отримувачів згідно переліку, затвердженому заступником міського голови - секретарем міської Ради.
6. Порядок укладання договорів користування майном або
управління
6.1 Договори про користування майном територіальної громади міста Києва укладаються у порядку, визначеному законодавством України, з урахуванням уточнень і особливостей, визначених цим Положенням.

................
Перейти до повного тексту