- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
Р І Ш Е Н Н Я
N 309/410 від 24.06.99
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення
Київміськради
N 34/91
( ra-034023-06 ) від 28.09.2006 )
Про Положення про порядок надання майна територіальної
громади міста Києва у користування або управління
Обговоривши питання про надання у користування та управління
майна територіальної громади міста Києва і відповідно до
Конституції України
( 254к/96-ВР ), Законів України "Про місцеве
самоврядування в Україні"
( 280/97-ВР ), "Про столицю України -
місто-герой Київ"
( 401-14 ), "Про оренду державного та
комунального майна"
( 2269-12 ) та з метою здійснення виключних
самоврядних повноважень з розпорядження, володіння та користування
майном територіальної громади міста Києва, Київська міська Рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Положення про порядок надання майна
територіальної громади міста Києва у користування або управління.
(Додається).
2. Виконавчому органу Київради у місячний термін розробити і
подати на затвердження Київського міського голови:
- проект Типового положення про відповідального орендаря
об'єкта майна;
- проект Положення про Реєстр користувачів майна
територіальної громади міста Києва.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Постійну
комісію з питань власності.
4. Це рішення набирає чинності з дня ухвалення.
Міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської міської Ради
від 24 червня 1999 р. N 309/410
Положення про порядок надання майна територіальної
громади міста Києва у користування або управління
Це Положення визначає порядок реалізації прав Київської
міської Ради, визначених статтями 142 і 143 Конституції України
( 254к/96-ВР ), статтею 60 Закону України "Про місцеве
самоврядування в Україні"
( 280/97-ВР ), статтею 18 Закону України
"Про столицю України - місто-герой Київ"
( 401-14 ), Законом
України "Про оренду державного та комунального майна"
( 2269-12 ),
іншими нормативно-правовими актами України.
1. Об'єкти права власності територіальної громади
міста Києва
1.1. Об'єктами права власності територіальної громади міста
Києва, на які поширюється дія цього Положення є:
- все рухоме і нерухоме майно, що належить територіальній
громаді міста Києва, незалежно від підстав і часу набуття, місця
знаходження, мети використання, володільця або користувача,
підстав, часу чи порядку передачі;
- частки у пакеті акцій або частки у статутних фондах
юридичних осіб;
- майно, на яке поширюються додаткові права Київради згідно
зі статтею 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой
Київ"
( 401-14 ).
1.2. Об'єктами права власності територіальної громади міста
Києва, на які не поширюється дія цього Положення є:
- майно, передане рішеннями сесій Київради у власність до
районних у місті Києві рад;
- земельні ділянки, незалежно від їх розміру або мети
використання.
2. Суб'єкти, які можуть отримати майно у користування
або управління
2.1. До суб'єктів, які можуть отримати майно територіальної
громади м. Києва у користування або управління, належать:
- члени територіальної громади міста Києва;
- будь-які інші фізичні або юридичні особи, діяльність яких
легалізована відповідно до законодавства України.
2.2. При наданні майна у користування переваги надаються
членам територіальної громади міста Києва і резидентам України, а
також належним до комунальної власності територіальної громади м.
Києва підприємствам, установам та організаціям, які відраховують
до міського бюджету частку свого прибутку, розмір якої встановлено
рішенням Київради.
2.3. Фізичні особи і нерезиденти України, що бажають отримати
майно у користування, перед поданням заяви про це повинні
зареєструвати у місті Києві свою діяльність відповідно до
законодавства України (зареєструвати юридичну адресу, отримати
ліцензію чи торговий патент тощо).
3. Ініціатива (пропозиція) щодо передачі майна у
користування або управління
3.1. Ініціатива щодо передачі майна у користування може
виходити від:
- суб'єктів, які відповідно до цього Положення можуть
отримувати майно у користування;
- організацій - балансоутримувачів майна;
- структурних підрозділів виконавчого органу Київради;
- регіонального відділення ФДМ України;
- постійних комісій Київради;
- депутатів Київради;
- районних рад та їх виконавчих органів.
3.2. Цей перелік суб'єктів ініціативи не є вичерпним.
4. Подання заяв про передачу майна у користування або
управління і порядок їх розгляду
4.1. Суб'єкт ініціативи, який бажає отримати майно у
користування, подає заяву про це на ім'я заступника міського
голови - секретаря Київської міської Ради (форми і зразки заяв
визначаються постійною комісією з питань власності).
4.2. Суб'єкт ініціативи, який не має на меті отримання майна,
подає на ім'я заступника міського голови - секретаря Київської
міської Ради заяву у довільній формі із зазначенням об'єкта майна
і доцільності передачі його у користування.
4.3. Структурний підрозділ виконавчого органу Київради
замість заяви подає відповідне звернення на ім'я заступника
міського голови - секретаря Київської міської Ради із зазначенням
об'єкта майна, терміну користування, мети використання майна і
обгрунтуванням доцільності передачі майна.
4.4. Заступник міського голови - секретар Київської міської
Ради впродовж двох днів після отримання направляє заяву для
розгляду до структурного підрозділу виконавчого органу Київради,
на який покладено управління майном або управління
організацією-балансоутримувачем, а також до постійної комісії з
питань власності (для контролю за проходженням заяви).
4.5. Структурний підрозділ виконавчого органу Київради
впродовж десяти днів після отримання доручення заступника міського
голови - секретаря Київської міської Ради надсилає до постійної
комісії з питань власності пропозицію - проект рішення Київради
(зокрема і проект рішення Київради про відмову у клопотанні
заявника), погоджений з юридичною службою виконавчого органу
Київради, і справу з матеріалами, які обгрунтовують цю пропозицію,
а також одночасно проект рішення до профільних комісій.
4.6. Профільна комісія впродовж тижня після отримання проекту
рішення від структурного підрозділу виконавчого органу Київради
направляє свої висновки до постійної комісії з питань власності.
Неподання у встановлений термін висновків означає, що профільна
постійна комісія погоджується із пропозицією структурного
підрозділу виконавчого органу Київради.
4.7. Постійна комісія з питань власності впродовж тижня після
отримання пропозицій від структурного підрозділу виконавчого
органу Київради і профільної постійної комісії готує свій висновок
і проект рішення Київради. Неотримання у встановлений термін
висновків профільної постійної комісії не є перешкодою для подання
матеріалів на розгляд сесії Київради.
4.8. Основні засади користування чи управління об'єктом майна
(термін, принципи сплати вартості, можливість подальшої
демуніципалізації, пільги, мета використання, інші важливі засади
і умови) пропонуються постійною комісією з питань власності і
профільною комісією та зазначаються у проекті рішення Київради.
4.9. Про наявність відповідного проекту рішення Київради
постійна комісія з питань власності інформує президію Київради.
Розгляд проекту рішення вноситься до порядку денного найближчого
пленарного засідання Київради.
4.10. Сесія Київради розглядає проект рішення на найближчому
засіданні.
4.11. У випадку неотримання у встановлений термін висновків
від структурного підрозділу виконавчого органу Київради постійна
комісія з питань власності інформує про це сесію Київради і
Київського міського голову.
4.12. За рішенням Київради у міжсесійний період передача
об'єкта майна у користування або управління може здійснюватись на
підставі розпорядження Київського міського голови. Підготовка
проектів таких розпоряджень проводиться за процедурою, визначеною
для підготовки рішень Київської міської Ради з таких питань.
5. Порядок випуску і оприлюднення рішень Київради з
питань надання об'єкта майна у користування або
управління
5.1 Секретаріат Київради не пізніше одного тижня з дня
ухвалення рішення Київрадою подає ухвалене рішення на візування.
5.2. Рішення Київради з питань надання об'єктів майна у
користування або управління візуються:
- заступником міського голови - секретарем міської Ради
(впродовж двох днів);
- головою, а під час його відсутності у місті Києві або
хвороби - заступником або секретарем голови постійної комісії з
питань власності (впродовж двох днів);
- юридичною службою Київради (впродовж двох днів).
Візування іншими особами рішення Київради з питання надання
об'єкта майна у користування або управління не допускається.
Відмова від візування можлива лише з мотивів невідповідності
тексту рішення, який подано на візування, тексту рішення,
ухваленого сесією Київради.
У випадку відсутності у місті Києві заступника міського
голови - секретаря міської Ради впродовж двох днів замість його
підпису зазначається його відсутність. Відповідне зазначення
робить голова постійної комісії з питань власності (а у випадку
його відсутності у м. Києві або хвороби - заступником або
секретарем голови постійної комісії з питань власності).
5.3. Київський міський голова впродовж одного тижня після
отримання завізованого рішення Київради підписує його або у
випадку, коли на сесійному засіданні Київради, під час якого
прийнято рішення, головував не він особисто і з рішенням він не
погоджується, повертає на повторний розгляд сесії зі своїми
зауваженнями.
5.4. Заступник міського голови - секретар Київської міської
Ради впродовж двох днів після отримання від Київського міського
голови рішення Київради із зауваженнями для повного розгляду,
направляє його до профільної постійної комісії з питань власності
для підготовки повторних висновків.
Підготовка рішення до повторного розгляду на сесії Київради,
його випуск і візування проводяться у терміни і за процедурою,
встановленими для підготовки первісного рішення Київради.
5.5. Отримавши завізоване повторне рішення Київради,
Київський міський голова впродовж одного тижня підписує його у
варіанті, ухваленому після повторного розгляду.
5.6. Рішення Київради з питань надання об'єкта майна у
користування або управління не пізніше ніж у триденний строк з дня
підписання його Київським міським головою надсилається
секретаріатом Київради:
у повному обсязі:
- до постійної комісії з питань власності, юридичної служби
Київради, виконавчого органу Київради (два примірники, один з
яких - для юридичної служби виконавчого органу);
у частині, що стосується:
- до суб'єкта, якому згідно рішення Київради об'єкт майна
передано у користування, володіння, відання або управління;
- до організації - балансоутримувача об'єкта майна;
- до структурного підрозділу виконавчого органу Київради, на
який покладено ведення Реєстру користувачів майна територіальної
громади міста Києва (Положення про такий Реєстр користувачів
розробляється виконавчим органом Київради, погоджується з
постійною комісією з питань власності і затверджується Київським
міським головою або його заступником - секретарем міської Ради);
- до всіх інших отримувачів згідно переліку, затвердженому
заступником міського голови - секретарем міської Ради.
6. Порядок укладання договорів користування майном або
управління
6.1 Договори про користування майном територіальної громади
міста Києва укладаються у порядку, визначеному законодавством
України, з урахуванням уточнень і особливостей, визначених цим
Положенням.
................Перейти до повного тексту