1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
26.11.2008 № 1657
Про затвердження Положення про Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА № 694 від 03.09.2010 № 1486 від 22.08.2011 )
На виконання підпункту 2.1 пункту 2 рішення Київської міської ради від 28.09.2006 № 7/64 "Про створення Головного управління з питань реклами виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)" та відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", рішення Київської міської ради від 20.06.2002 № 28/28 "Про утворення виконавчого органу Київської міської ради та затвердження його структури і загальної чисельності", рішення Київської міської ради від 24.05.2007 № 721/1382 "Про діяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)":
1. Затвердити Положення про Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.
2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова Л.Черновецький
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням виконавчого органу
Київської міської ради (Київської міської
державної адміністрації)
від 26.11.2008 № 1657
(в редакції розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 03.09.2010 № 694 ( ra0694017-10 ))
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом - Головне управління) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підзвітним та підконтрольним Київській міській раді та підпорядкованим Київському міському голові.
2. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків та органах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, штампи, бланки, інші реквізити.
3. Головне управління в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
4. Основними завданнями Головного управління є:
4.1. Регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами, інформаційних вивісок та реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
( Підпункт 4.1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1486 від 22.08.2011 )
4.2. Контроль та облік зовнішньої реклами, інформаційних вивісок та реклами на транспорті комунальної власності міста Києва згідно з встановленими порядками їх розміщення.
( Підпункт 4.2 пункту 4 в редакції Розпорядження КМДА № 1486 від 22.08.2011 )
4.3. Координація заходів щодо впорядкування рекламної діяльності в галузі реклами та впровадження системного підходу до формування високоякісного зовнішнього дизайну м. Києва.
5. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:
5.1. Розробляє нормативно-правові акти, направлені на регулювання діяльності в сфері реклами, з питань, що відносяться до компетенції Головного управління.
5.2. Координує діяльність комунальних підприємств виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань реклами, реалізації міських програм щодо поліпшення зовнішнього вигляду міста Києва елементами зовнішнього благоустрою.
5.3. Удосконалює галузеву систему управління у сфері зовнішньої реклами, інформаційних вивісок, реклами на транспорті комунальної власності міста Києва та забезпечує формування єдиного міського рекламно-інформаційного простору.
( Підпункт 5.3 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1486 від 22.08.2011 )
5.4. Готує та подає до Київської міської ради фінансовий звіт про формування і використання грошових коштів, що надходять до місцевого бюджету міста Києва від здійснення діяльності у сфері зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
5.5. Аналізує стан і потреби ринку зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності міста Києва і готує рекомендації щодо його впорядкування та вдосконалення.
5.6. Надає пропозиції щодо затвердження в установленому порядку економічно обґрунтованих диференційованих тарифів оплати за тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, його районів, або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування міста Києва, в тому числі оплати за послуги з розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
5.7. Здійснює контроль за дотриманням порядку розміщення зовнішньої реклами, інформаційних вивісок та реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
( Підпункт 5.7 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1486 від 22.08.2011 )
5.8. Взаємодіє з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування та громадськими організаціями міста Києва.
5.9. Здійснює контроль за технічним станом рекламних засобів та інформаційних вивісок, організовує їх інвентаризацію та в межах своїх повноважень вживає заходів щодо їх демонтажу.
( Підпункт 5.9 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1486 від 22.08.2011 )
5.10. Спільно з Головним управлінням містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління містобудування та архітектури) розробляє методичні рекомендації, спрямовані на створення єдиного стилю художнього оздоблення міста рекламними засобами та інформаційними вивісками.
( Підпункт 5.10 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1486 від 22.08.2011 )
5.11. Вживає необхідних заходів щодо впровадження нових технологій і матеріалів в оснащенні рекламних засобів та інформаційних вивісок.
( Підпункт 5.11 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1486 від 22.08.2011 )
5.12. Здійснює в межах своєї компетенції контроль за дотриманням встановленого нормативними актами порядку експлуатації та утримання підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності, рекламних засобів та інформаційних вивісок. Вимагає від юридичних та фізичних осіб усунення виявлених порушень.
( Підпункт 5.12 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1486 від 22.08.2011 )
6. До повноважень Головного управління належать:
6.1. Розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами про надання дозволу на розміщення рекламних засобів, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії, а також розгляд заяв щодо оформлення, скасування та продовження строку дії паспортів на розміщення інформаційних вивісок (далі - паспорти) та заяв на розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
( Підпункт 6.1 пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1486 від 22.08.2011 )
6.2. Погодження розповсюджувачам зовнішньої реклами та реклами на транспорті комунальної власності міста Києва містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки для розташування складних рекламних засобів, що видаються Головним управлінням містобудування та архітектури.
6.3. Прийняття рішень про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламних засобів, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету.
6.4. Підготовка проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про надання дозволу на розміщення рекламних засобів (далі - дозвіл), відмову у його наданні або скасування дії дозволу, а також видання наказів Головного управління про оформлення, скасування та продовження строку дії паспортів.
( Підпункт 6.4 пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1486 від 22.08.2011 )
6.5. Видача дозволів на підставі розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та оформлення паспортів на підставі наказів Головного управління.
( Підпункт 6.5 пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА № 1486 від 22.08.2011 )
6.6. Погодження розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
6.7. Ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру до Головного управління містобудування та архітектури.
6.8. Прийняття рішень щодо демонтажу рекламних засобів та інформаційних вивісок, встановлених з порушенням порядку їх розміщення.
( Підпункт 6.8 пункту 6 в редакції Розпорядженням КМДА № 1486 від 22.08.2011 )

................
Перейти до повного тексту