1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
03.09.2010 № 694
Про внесення змін до Положення про Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про місцеві державні адміністрації", "Про рекламу", постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами" (із змінами і доповненнями), з метою упорядкування процедури розміщення зовнішньої реклами у місті Києві, розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва та вдосконалення роботи Головного управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
1. Внести зміни до Положення про Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) , затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.11.2008 № 1657, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.02.2008 № 209 "Про внесення змін та доповнень до Положень Головного управління з питань реклами та Головного управління транспорту".
3. Зміни до Положення про Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) подати на затвердження Київській міській раді.
4. Заступникові голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків прийняти рішення щодо висвітлення змісту цього розпорядження в засобах масової інформації.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова Л.Черновецький
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
26.11.2008 № 1657 ( ra1657017-08 )
(в редакції розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 03.09.2010 № 694)
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Головне управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі за текстом - Головне управління) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підзвітним та підконтрольним Київській міській раді та підпорядкованим Київському міському голові.
2. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків та органах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, штампи, бланки, інші реквізити.
3. Головне управління в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
4. Основними завданнями Головного управління є:
4.1. Регулювання діяльності у сфері розміщення зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
4.2. Контроль та облік зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності міста Києва згідно з встановленими порядками її розміщення.
4.3. Координація заходів щодо впорядкування рекламної діяльності в галузі реклами та впровадження системного підходу до формування високоякісного зовнішнього дизайну м. Києва.
5. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:
5.1. Розробляє нормативно-правові акти, направлені на регулювання діяльності в сфері реклами, з питань, що відносяться до компетенції Головного управління.
5.2. Координує діяльність комунальних підприємств виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань реклами, реалізації міських програм щодо поліпшення зовнішнього вигляду міста Києва елементами зовнішнього благоустрою.
5.3. Удосконалює галузеву систему управління у сфері зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності міста Києва та забезпечує формування єдиного міського рекламно-інформаційного простору.
5.4. Готує та подає до Київської міської ради фінансовий звіт про формування і використання грошових коштів, що надходять до місцевого бюджету міста Києва від здійснення діяльності у сфері зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
5.5. Аналізує стан і потреби ринку зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності міста Києва і готує рекомендації щодо його впорядкування та вдосконалення.
5.6. Надає пропозиції щодо затвердження в установленому порядку економічно обґрунтованих диференційованих тарифів оплати за тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, його районів, або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування міста Києва, в тому числі оплати за послуги з розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
5.7. Здійснює контроль за дотриманням порядку розміщення зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
5.8. Взаємодіє з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування та громадськими організаціями міста Києва.
5.9. Здійснює контроль за технічним станом рекламних засобів, організовує їх інвентаризацію та в межах своїх повноважень вживає заходів щодо їх демонтажу.
5.10. Спільно з Головним управлінням містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Головне управління містобудування та архітектури) розробляє методичні рекомендації, спрямовані на створення єдиного стилю художнього оздоблення міста рекламними засобами.
5.11. Вживає необхідних заходів щодо впровадження нових технологій і матеріалів в оснащенні рекламних засобів.
5.12. Здійснює в межах своєї компетенції контроль за дотриманням встановленого нормативними актами порядку експлуатації та утримання підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності, рекламних засобів. Вимагає від юридичних та фізичних осіб усунення виявлених порушень.
6. До повноважень Головного управління належать:
6.1. Розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами про надання дозволу на розміщення рекламних засобів, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії, заяв на розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
6.2. Погодження розповсюджувачам зовнішньої реклами та реклами на транспорті комунальної власності міста Києва містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки для розташування складних рекламних засобів, що видаються Головним управлінням містобудування та архітектури.
6.3. Прийняття рішень про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламних засобів, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету.
6.4. Підготовка проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про надання дозволу на розміщення рекламних засобів (далі - дозвіл), відмову у його наданні або скасування дії дозволу.
6.5. Видача дозволів на підставі розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
6.6. Погодження розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
6.7. Ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру до Головного управління містобудування та архітектури.
6.8. Прийняття рішень щодо демонтажу рекламних засобів, розміщених з порушенням встановленого порядку.
6.9. Подання територіальному органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у місті Києві матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення зовнішньої реклами, реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.
6.10. Укладання договорів з розповсюджувачами зовнішньої реклами на право тимчасового користування місцями (для розташування рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, його районів або повноваження щодо розпорядження якими здійснюють органи місцевого самоврядування у місті Києві.
6.11. Укладання договорів з розповсюджувачами реклами на розміщення реклами на транспорті комунальної власності міста Києва.

................
Перейти до повного тексту