- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Витяг
АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ
установчого з'їзду аудиторів України
Місце проведення установчого з'їзду аудиторів України (далі - установчий з'їзд):
м. Київ, проспект Перемоги, 37.
Час проведення установчого з'їзду: з 10.20 до 17-30 год.
Кількість аудиторів, які мають чинний на момент проведення установчого з'їзду сертифікат аудитора:
2920 осіб (список додається).
Кількість делегатів, що прибули на установчий з'їзд та зареєструвалися:
1020 аудиторів (протокол про результати реєстрації делегатів установчого з'їзду та список делегатів Установчого з'їзду додається).
Голова установчого з'їзду - Редько Олександр Юрійович
Секретар - Семенихіна Наталія Іванівна (провідний юрист Секретаріату Аудиторської палати України).
<…>
4. Інформація про лічильну комісію та про секретаря Установчого з'їзду аудиторів України.
<…>
ВИРІШИЛИ:
Обрати лічильну комісію Установчого з'їзду аудиторів у складі делегатів з'їзду Крапивка Михайла Леонідовича (голова лічильної комісії), Голубки Ярослава Володимировича (секретар лічильної комісії) та 40 членів лічильної комісії з числа залучених осіб (список додається).
<…>
ВИРІШИЛИ:
Прийняти за основу проект порядку денного Установчого з'їзду аудиторів України.
<…>
ВИРІШИЛИ:
Затвердити такий ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Вітальне слово.
2. Інформація щодо діяльності Організаційного комітету з підготовки установчого з'їзду аудиторів України.
3. Інформація про кількість аудиторів, що зареєструвалися для участі у роботі Установчого з'їзду аудиторів України.
4. Інформація про лічильну комісію та про секретаря Установчого з'їзду аудиторів України.
5. Про затвердження Регламенту Установчого з'їзду аудиторів України.
6. Обрання голови Установчого з'їзду аудиторів України.
7. Про створення Аудиторської палати України відповідно до вимог Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" від 21.12.2017 р.
№ 2258-VIII.
8. Про затвердження Статуту Аудиторської палати України та визначення особи, відповідальної за його підписання.
9. Про визначення особи відповідальної за державну реєстрацію Аудиторської палати України відповідно до
Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
10. Обрання членів Ради Аудиторської палати України, Виконавчого директора Аудиторської палати України, голови Комітету з контролю якості аудиторських послуг.
11. Про затвердження Положення про Раду Аудиторської палати України.
12. Про затвердження Положення про Секретаріат Аудиторської палати України.
13. Про затвердження Порядку скликання та проведення з'їзду аудиторів України.
14. Оголошення протоколу лічильної комісії про результати голосування з обрання складу Ради Аудиторської палати України, Виконавчого директора Аудиторської палати України, голови Комітету з контролю якості аудиторських послуг.
15. Обрання Голови Аудиторської палати України.
16. Про створення комісії з прийому-передачі справ, майна і коштів від діючої Аудиторської палати України до сфери управління Аудиторської палати України, створеної відповідно до
Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність".
5. Про затвердження Регламенту Установчого з'їзду аудиторів України.
<…>
ВИРІШИЛИ:
Прийняти за основу Регламент Установчого з'їзду аудиторів України.
<…>
ВИРІШИЛИ:
Затвердити Регламент установчого з'їзду аудиторів України (додається).
6. Обрання голови Установчого з'їзду аудиторів України.
<…>
ВИРІШИЛИ:
Обрати головою Установчого з'їзду аудиторів України Редька Олександра Юрійовича.
7. Про створення Аудиторської палати України відповідно до вимог Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" від 21.12.2017 р.
№ 2258-VIII.
<…>
ВИРІШИЛИ:
1) Створити у зв'язку з реорганізацією шляхом перетворення Аудиторську палату України відповідно до вимог Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" від 21.12.2017 р.
№ 2258-VIII, яка є правонаступником Аудиторської палати України (яка створена відповідно до Закону України "Про аудиторську діяльність" від 22.04.93 р.
№ 3125-XII та зареєстрована 20.12.93 р., відомості про яку включено до Єдиного державного реєстру 02.08.2007 р. за № 1 074 120 0000 026345, код ЄДРПОУ 00049972), за всіма правам та обов'язкам.
2) Визначити, що Аудиторська палата України є юридичною особою, яка здійснює професійне самоврядування аудиторської діяльності.
3) Визначити місцезнаходження Аудиторської палати України за наступною адресою: 01601, м. Київ, вул. Велика Житомирська, будинок 33.
8. Про затвердження Статуту Аудиторської палати України та визначення особи, відповідальної за його підписання.
<…>
11. Про затвердження Положення про Раду Аудиторської палати України.
12. Про затвердження Положення про Секретаріат Аудиторської палати України.
13. Про затвердження Порядку скликання та проведення з'їзду аудиторів України.
<…>
ВИРІШИЛИ:
1) Затвердити Статут Аудиторської палати України (додається).
Уповноважити голову установчого з'їзду аудиторів України Редька Олександра Юрійовича підписати Статут Аудиторської палати України.
2) Затвердити Положення про Раду Аудиторської палати України (додається).
3) Затвердити Положення про Секретаріат Аудиторської палати України (додається).
4) Затвердити Порядок скликання та проведення з'їзду аудиторів України (додається).
9. Про визначення особи відповідальної за державну реєстрацію Аудиторської палати України відповідно до
Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
<…>
ВИРІШИЛИ:
1) Уповноважити Курезу Тетяну Василівну здійснити дії, необхідні для державної реєстрації Аудиторської палати України, відповідно до
Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
2) Визначити, що з метою державної реєстрації Аудиторської палати України, Куреза Тетяна Василівна має право представляти її інтереси у відповідного державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з правом підпису необхідних документів (заяв, довідок, описів), подавати пакет документів, відповідно до
Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та отримувати необхідні документи.
14. Оголошення протоколу лічильної комісії про результати голосування з обрання складу Ради Аудиторської палати України, Виконавчого директора Аудиторської палати України, голови Комітету з контролю якості аудиторських послуг.
<…>
ВИРІШИЛИ:
За результатами таємного голосування призначити Курезу Тетяну Василівну на посаду Виконавчого директора Аудиторської палати України.
<…>
ВИРІШИЛИ:
За результатами таємного голосування делегувати до складу Ради Аудиторської палати України 11 осіб, а саме:
1) Каменську Тетяну Олександрівну
2) Сушка Дмитра Сергійовича
3) Дзюбу Лілію Анатоліївну
4) Редько Катерину Олександрівну
5) Церетелі Лариса Григорівна
6) Нефьодову Дар'ю Юріївну
7) Романюка Миколу Васильовича
8) Іщенко Надія Іванівна
9) Бондаря Валерія Петровича
10) Шульман Маргариту Кімівну
11) Барановську Олену Михайлівну
15. Обрання Голови Аудиторської палати України.
<…>
ВИРІШИЛИ:
За результатами таємного голосування обрати Каменську Тетяну Олександрівну на посаду Голови Аудиторської палати України.
16. Про створення комісії з прийому-передачі справ, майна і коштів від діючої Аудиторської палати України до сфери управління Аудиторської палати України, створеної відповідно до
Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність".
<…>
ВИРІШИЛИ:
Створити комісію з прийому-передачі справ, майна і коштів від діючої Аудиторської палати України до сфери управління Аудиторської палати України, створеної відповідно до
Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" у складі членів Ради Аудиторської палати України, а саме: Каменської Т.О., Сушка Д.С. та Дзюби Л.А.
<…>
Голова установчого з'їзду |
О.Ю. Редько |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Установчого з'їзду
аудиторів України
14.07.2018
РЕГЛАМЕНТ
установчого з'їзду аудиторів України
1. Загальні положення
1.1. Цей Регламент визначає порядок підготовки та проведення Установчого з'їзду аудиторів України (далі - установчий з'їзд), розгляду питань та прийняття ним рішень, а також інші питання процедурної діяльності установчого з'їзду.
1.2. Установчий з'їзд відповідно до вимог Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" від 21.12.2017 р.
№ 2258-VIII (далі - Закон) проводиться з метою створення Аудиторської палати України (далі - АПУ).
1.3. Здійснення організаційних заходів щодо скликання установчого з'їзду аудиторів України покладається на Організаційний комітет з проведення установчого з'їзду аудиторів (далі - Оргкомітет).
1.4. Проведення з'їзду є відкритим.
1.5. З'їзд приймає рішення, що є обов'язковими для всіх аудиторів України.
1.6. Установчий з'їзд відкриває і головує до обрання голови установчого з'їзду аудиторів України Голова діючої на момент прийняття
Закону Аудиторської палати України, або у разі відсутності Голови за поважних причин, інший член Оргкомітету (далі головуючий).
1.7. Повноваження головуючого припиняються після обрання голови установчого з'їзду.
2. Повноваження установчого з'їзду
2.1. На установчому з'їзді затверджується Статут АПУ, Положення про Раду АПУ, Положення про Секретаріат АПУ, Порядок скликання та проведення з'їзду аудиторів України, обирається персональний склад Ради АПУ, Голова АПУ (з числа членів Ради АПУ), Виконавчий директор АПУ, Голова комітету з контролю якості аудиторських послуг.
2.2. На установчому з'їзді вирішуються інші питання, пов'язані зі створенням АПУ та організацією її роботи.
3. Делегати установчого з'їзду
3.1. Делегатами установчого з'їзду є аудитори України, які мають чинний на момент проведення установчого з'їзду сертифікат аудитора.
3.2. Право голосу на установчому з'їзді мають делегати, які зареєструвались для участі в установчому з'їзді та отримали мандати і бюлетені для голосування.
3.3. Делегати особисто беруть участь в установчому з'їзді. Право делегування свого голосу іншій особі на установчому з'їзді
Законом не передбачено.
4. Підготовка роботи з'їзду
4.1. Установчий з'їзд вважається правочинним за умови участі в його роботі не менше 20 відсотків загальної кількості делегатів з'їзду. У разі відсутності кворуму з'їзд визнається таким, що не відбувся. Протягом 30 календарних днів від призначеної дати проведення з'їзду, що не відбувся, Організаційний комітет з проведення установчого з'їзду аудиторів у порядку, визначеному
Законом, приймає повторно рішення про проведення установчого з'їзду.
4.2. Для визначення наявності кворуму для роботи установчого з'їзду Оргкомітет перед його початком організовує реєстрацію делегатів, призначає групу з реєстрації та керівника групи з реєстрації з числа працівників Секретаріату діючої на момент прийняття
Закону Аудиторської палати України, доручає Секретаріату АПУ проводити акредитацію та видавати акредитаційні картки засобам масової інформації (далі - ЗМІ), зареєстрованим в установленому законом порядку за поданням ЗМІ або окремим журналістам за особистою заявою за умови підтвердження ними фахової належності.
4.3. Реєстрація делегатів установчого з'їзду здійснюється згідно із списком аудиторів, які мають чинний на момент проведення з'їзду сертифікат аудитора, який в алфавітному порядку складається Секретаріатом діючої на момент прийняття
Закону Аудиторської палати України.
4.4. Для реєстрації делегат має особисто пред'явити документ, що посвідчує його особу, та у відповідній графі реєстраційного списку делегатів своїм особистим підписом посвідчити одержання мандата делегата установчого з'їзду для відкритого голосування.
4.5. Реєстрація делегатів закінчується з моменту оголошення початку роботи установчого з'їзду. Оргкомітет, за наявності поважних причин, може прийняти рішення про перенесення часу початку установчого з'їзду, але не більше ніж на одну годину.
4.6. За результатами реєстрації делегатів установчого з'їзду складається протокол про результати реєстрації делегатів установчого з'їзду, який підписується керівником групи реєстрації.
4.7. Протокол має містити відомості про кількість аудиторів, які включені до реєстраційного списку делегатів установчого з'їзду, та про кількість делегатів, що прибули на установчий з'їзд та зареєструвалися.
4.8. Протокол про результати реєстрації делегатів установчого з'їзду керівник групи з реєстрації передає головуючому.
4.9. Головуючий на підставі наданих керівником групи з реєстрації даних про реєстрацію делегатів оголошує про правочинність з'їзду.
4.10. За відсутності кворуму протягом двох годин з моменту початку реєстрації делегатів установчого з'їзду головуючий на з'їзді оголошує з'їзд таким, що не відбувся.
4.11. Після оголошення установчого з'їзду правочинним на ньому обговорюється та затверджується порядок денний та поступово розглядаються питання, що в ньому затверджені.
4.12. Хід роботи установчого з'їзду протоколюється. За рішенням установчого з'їзду та за технічної можливості ведеться аудіо- та/або відеозапис установчого з'їзду.
4.13. За результатами установчого з'їзду складається протокол, що підписується головою установчого з'їзду.
4.14. Протокол установчого з'їзду, заповнені списки зареєстрованих делегатів з'їзду, протокол про результати реєстрації делегатів з'їзду, а також протоколи лічильної комісії передаються на зберігання Секретаріату Аудиторської палати України, створеної відповідно до
Закону, який несе відповідальність за їх збереження.
5. Робочі органи установчого з'їзду
5.1. Робочими органами з'їзду є голова установчого з'їзду, секретар установчого з'їзду, лічильна комісія установчого з'їзду.
5.2. Голова установчого з'їзду обирається з числа делегатів установчого з'їзду відкритим голосуванням, індивідуально, простою більшістю голосів. Голова установчого з'їзду організовує роботу з'їзду та головує на ньому.
5.3. Голова установчого з'їзду:
- керує роботою установчого з'їзду у відповідності з цим Регламентом;
- оголошує схвалений Оргкомітетом порядок денний та регламент роботи установчого з'їзду, ставить його на обговорення та голосування;
- оголошує пропозиції, що надходять на адресу установчого з'їзду;
- ставить на обговорення питання відповідно до порядку денного;
- проводить відкрите голосування з усіх питань порядку денного, що потребують прийняття рішення, і оголошує його результати;
- оголошує про початок та закінчення таємного голосування, надає слово голові лічильної комісії для оголошення протоколу лічильної комісії;
- дає доручення, пов'язані із забезпеченням роботи установчого з'їзду і його робочих органів;
- відповідає на запитання, що надходять на його адресу;
- забезпечує порядок в залі засідання установчого з'їзду та має право припиняти будь-які дії, що порушують цей Регламент та регламент роботи установчого з'їзду;
- оголошує, за потреби, перерви у роботі установчого з'їзду;
- закриває установчий з'їзд;
- підписує протокол і рішення установчого з'їзду та виконує інші обов'язки, передбачені цим Регламентом.
Голова установчого з'їзду не має права агітувати за конкретних кандидатів до виборних органів.
5.4. Функції секретаря установчого з'їзду виконує один зі співробітників Секретаріату діючої на момент прийняття
Закону Аудиторської палати України.
5.5. Секретар установчого з'їзду:
- забезпечує та контролює ведення протоколу установчого з'їзду;
- реєструє пропозиції та інші звернення делегатів установчого з'їзду.
5.6. Лічильна комісія установчого з'їзду формується у кількості не менше 20 осіб. Голова лічильної комісії та її секретар обираються установчим з'їздом з числа делегатів установчого з'їзду, решта - з числа осіб, які не є делегатами установчого з'їзду.
5.7. Лічильна комісія установчого з'їзду:
- роз'яснює порядок голосування по питаннях порядку денного установчого з'їзду;
- проводить підрахунок голосів при відкритому голосуванні, про результати якого усно повідомляє голову установчого з'їзду;
- забезпечує і контролює умови для вільного волевиявлення і збереження таємниці голосування;
- здійснює підрахунок голосів та складає протоколи про результати таємного голосування за формою згідно з додатками до цього Регламенту.
5.8. Лічильна комісія відображає результати голосування у протоколі.
5.9. Протоколи лічильної комісії підписуються всім складом комісії.
5.10. Член лічильної комісії, який не погоджується з її рішенням, може висловити окрему думку, яка долучається до протоколу комісії, і підписує протокол.
5.11. Протоколи лічильної комісії разом з бюлетенями для таємного голосування головою лічильної комісії передаються голові установчого з'їзду, який передає їх на зберігання Секретаріату Аудиторської палати України, створеної відповідно до
Закону.
5.12. Голова установчого з'їзду після проведення таємного голосування оголошує протокол результатів таємного голосування.
6. Порядок денний та регламент роботи установчого з'їзду
6.1. Проект порядку денного установчого з'їзду формується Оргкомітетом і затверджується установчим з'їздом.
6.2. До порядку денного установчого з'їзду включаються виключно питання щодо затвердження Статуту АПУ, Положення про Раду АПУ, Положення про Секретаріат АПУ, Порядку скликання та проведення з'їзду аудиторів України, про вибори персонального складу Ради АПУ, Голови АПУ (з числа членів Ради АПУ), Виконавчого директора АПУ, Голови комітету з контролю якості аудиторських послуг та інші питання, пов'язані зі створенням АПУ та організацією її роботи.
6.3. У разі надходження пропозицій щодо змін і доповнень до проекту порядку денного установчого з'їзду, вони виносяться на голосування і голосуються кожна окремо після прийняття запропонованого Оргкомітетом проекту порядку денного за основу.
6.4. Загальна тривалість установчого з'їзду встановлюється до вирішення всіх питань, включених до Порядку денного.
7. Порядок розгляду питань та прийняття рішень на установчому з'їзді
7.1. Рішення установчого з'їзду аудиторів України приймаються простою більшістю голосів загальної кількості присутніх на з'їзді аудиторів, крім випадків, передбачених
Законом. Голосування на установчому з'їзді може бути відкритим або таємним.
7.2. Пропозиції про надання слова можуть подаватися у письмовому вигляді на ім'я голові установчого з'їзду.
7.3. Пропозиції, що надійшли при розгляді питання, виносяться на голосування у порядку надходження.
7.4. Рішення установчого з'їзду з питань делегування членів до Ради АПУ, щодо обрання Голови АПУ, Виконавчого директора АПУ, голови Комітету з контролю якості аудиторських послуг або інших органів АПУ приймаються таємним голосуванням більшістю голосів.
7.5. Голосування на установчому з'їзді аудиторів проводиться особисто. Голосування за дорученням не допускається. Під час голосування на установчому з'їзді кожний делегат має один голос.
7.6. Відкрите голосування на установчому з'їзді здійснюється мандатами, які видаються делегатам установчого з'їзду аудиторів під час проведення реєстрації, таємне - відміткою в бюлетені для таємного голосування.
7.7. У разі відкритого голосування лічильна комісія проводить підрахунок голосів "за", "проти", "утримався".
7.8. Порядок роботи лічильної комісії під час відкритого голосування:
7.8.1. Кожен член лічильної комісії (крім голови лічильної комісії) отримує бланк відомості підрахунку голосів, завірений підписом голови лічильної комісії.
7.8.2. Відомість підрахунку голосів за кожним проектом рішення містить наступні дані:
- кількість осіб з мандатами в секторі відповідальності члена лічильної комісії;
- проект рішення установчого з'їзду;
- кількість голосів (мандатів) за підрахунком у голосуванні;
- підпис члена лічильної комісії.
7.8.3. Перед початком голосування члени лічильної комісії займають місця в секторах відповідальності та підраховують кількість мандатів в секторі. Для цього голова установчого з'їзду просить делегатів секторів підняти мандати. Дані про результати підрахунку вносяться у відомості підрахунку голосів.
7.8.4. При оголошенні голосування за кожен проект рішення члени лічильної комісії підраховують та вносять до відомості підрахунку голосів кількість піднятих мандатів.
7.8.5. По закінченню голосування члени лічильної комісії скріпляють заповнені відомості власним підписом та передають їх голові лічильної комісії.
7.8.6. Голова лічильної комісії підраховує дані голосування за кожним голосуванням, перевіряє кількість отриманих кандидатом голосів на не перевищення кількості виданих мандатів при реєстрації делегатів і вносить в протокол кількість отриманих кожним кандидатом голосів.
7.8.7. Відомості підрахунку голосів є невід'ємною частиною протоколу лічильної комісії.
7.9. Таємне голосування проводиться у наступному порядку:
7.9.1. Кандидати на виборні посади АПУ включаються у відповідні бюлетені в алфавітному порядку. Бюлетені виготовляються Секретаріатом діючої на момент прийняття
Закону Аудиторської палати України за затвердженими формами (додатки 1, 2 і 3 до цього Регламенту).
7.9.2. У разі надходження установчому з'їзду заяви (письмової або усної) від кандидата на виборні посади АПУ, якого було включено до бюлетеня, про відмову від наміру бути обраним на установчому з'їзді, лічильна комісія видаляє прізвище такого кандидата з бюлетеню шляхом його закреслення. Члени лічильної комісії, які виконують такі дії, проставляють власний підпис на місці відмітки про голосування.
7.9.3. Голова лічильної комісії перед початком таємного голосування роз'яснює порядок голосування на установчому з'їзді.
7.9.4. Лічильна комісія згідно з протоколом про результати реєстрації вручає під розпис кожному делегату установчого з'їзду бюлетень для голосування безпосередньо перед початком голосування.
7.9.5. Кожен делегат, отримавши бюлетені для голосування, проставляє у бюлетені для голосування за членів Ради АПУ відмітки в рядках з прізвищами кандидатів у кількості, що відповідає кількості членів Ради АПУ, що мають бути обрані на установчому з'їзді, за Виконавчого директора АПУ та за Голову комітету з контролю якості проставляє одну відмітку ("+"; "х"; "v") у рядку з обраним прізвищем на відповідну посаду та опускає бюлетені до відповідної скриньки.
7.9.6. При голосування за членів Ради АПУ кожен делегат проставляє відмітки в рядках з прізвищами не більше одинадцяти кандидатів.
7.9.7. При голосування за Голову АПУ вказується прізвище однієї особи з числа обраних до складу Ради АПУ. Орфографічні помилки у написанні ПІБ не можуть бути підставою для визнання бюлетеня недійсним.
7.9.8. Перед відкриттям скриньки для голосування кожен член лічильної комісії (крім голови лічильної комісії) отримує бланк відомості про підрахунок голосів, завірений підписом голови лічильної комісії.
7.9.9. Відомість про підрахунок голосів містить наступні дані:
- кількість отриманих членом лічильної комісії бюлетенів для підрахунку;
- кількість бюлетенів що визнані недійсними (відповідно до п. 7.9.11 цього Регламенту);
- кількість бюлетенів прийнятих до підрахунку;
- прізвище, ім'я та по батькові кандидатів на виборні посади АПУ;
- кількість голосів за підрахунком в отриманих бюлетенях за кожного кандидата;
- підпис члена лічильної комісії.
7.9.10. Після завершення процедури голосування лічильна комісія установчого з'їзду у присутності голови установчого з'їзду та секретаря установчого з'їзду розпечатує, відчиняє скриньку та приступає до підрахунку голосів.
7.9.11. Бюлетень, в якому відмітка про голосування проставлена за кількість осіб іншу, ніж кількість відповідних посад АПУ, які мають бути обрані на установчому з'їзді, бюлетень, який містить перекреслення та інші не передбачені позначки, малюнки, визнається недійсним та його результати не враховуються під час загального підрахунку голосів.
7.9.12. Член лічильної комісії перевіряє отримані бюлетені на дійсність відповідно до п. 7.9.11 цього Регламенту і відкладає бюлетені, які визнані недійсними. Після перевірки відкладені бюлетені перераховуються і їх кількість вноситься до відомості підрахунку голосів як кількість бюлетенів, що визнані недійсними.
7.9.13. Член лічильної комісії здійснює анулювання недійсних бюлетенів шляхом його перекреслення, нанесення на них надпису "недійсний" і власного підпису.
7.9.14. Член лічильної комісії перераховує відмітки за кожного кандидата і вносить їх кількість у відомість підрахунку голосів.
7.9.15. Заповнену відомість член лічильної комісії скріпляє власним підписом і передає голові лічильної комісії.
7.9.16. Голова лічильної комісії підраховує дані голосування за кожного кандидата. Перевіряє кількість отриманих кандидатом голосів на не перевищення кількості виданих бюлетенів і вносить у протокол кількість отриманих кожним кандидатом голосів.
7.9.17. Після заповнення в протоколі даних голосування лічильна комісія здійснює ранжування списку від більшого до меншого.
7.9.18. Відомості підрахунку є невід'ємною частиною протоколу лічильної комісії.
7.9.19. Протокол лічильної комісії підписують голова лічильної комісії та всі члени лічильної комісії.
7.10. У разі набрання декількома кандидатами до складу Ради АПУ однакової кількості голосів, що унеможливлює обрання одинадцять членів АПУ, проводиться повторне таємне голосування по цим кандидатурам у порядку, визначеному цим Регламентом.
7.11. У разі відмови одного з одинадцяти обраних на установчому з'їзді членів Ради АПУ від набуття членства, обраним вважається наступний по списку кандидат, який набрав за результатами голосування достатню кількість голосів.
7.12. У разі набрання декількома кандидатами на посади Виконавчого директора АПУ та Голови комітету з контролю якості однакової кількості голосів, що унеможливлює обрання конкретного кандидата, проводиться повторне таємне голосування по цим кандидатурам у порядку, визначеному цим Регламентом.
7.13. Кожний кандидат на виборну посаду АПУ має право ознайомитись з протоколом та відомостями про підрахунок голосів самостійно або уповноважити свого представника на ознайомлення відповідним дорученням.
7.14. У разі перевищення кількості отриманих голосів над кількістю виданих мандатів або бюлетенів результати голосування анулюються і установчий з'їзд приймає рішення про повторне голосування.
7.15. За результатом підрахунку голосів лічильна комісія складає список кандидатів у члени Ради АПУ із зазначенням набраної ними кількості голосів. Обраними у члени Ради АПУ, на посади Голови АПУ, Виконавчого директора АПУ та Голови комітету з контролю якості вважаються кандидати, які набрали більшу кількість голосів аудиторів, які брали участь у роботі установчого з'їзду.
7.16. Після завершення підрахунку голосів і складання протоколу лічильної комісії голова установчого з'їзду оголошує результати голосування на установчому з'їзді.
8. Порядок висування та реєстрації кандидатів та обрання членів Ради АПУ, Виконавчого директора АПУ та голови Комітету з контролю якості аудиторських послуг
8.1. Висування кандидатів у члени Ради АПУ, на посади Виконавчого директора АПУ та Голову комітету з контролю якості аудиторської діяльності може здійснюватися від професійних організацій аудиторів та бухгалтерів або шляхом самовисунення у необмеженій кількості. Професійні організації аудиторів та бухгалтерів, що висунули кандидатів повідомляють про таке висування Секретаріат АПУ не пізніше ніж за 30 календарних днів до дня проведення установчого з'їзду.
8.2. Висунуті кандидати мають не пізніше як за 30 календарних днів до дня проведення установчого з'їзду подати до Секретаріату діючої на момент прийняття
Закону Аудиторської палати України заяву про їхню реєстрацію (заповнену належним чином реєстраційну форму (додаток 3 до цього Регламенту) у двох примірниках та в електронному вигляді, а також копію сертифікату аудитора). Не можуть бути зареєстрованими кандидати, які не відповідають вимогам, встановленим Законом до членів Ради АПУ, а також особи, які на день прийняття Закону були членами Аудиторської палати України два і більше строків поспіль.
8.3. Документи, які подаються для реєстрації кандидатом на виборні посади АПУ, приймаються Секретаріатом діючої на момент прийняття
Закону Аудиторської палати України за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається рекомендованим листом) кандидату з відміткою про дату надходження документів.
8.4. Секретаріат діючої на момент прийняття
Закону Аудиторської палати України здійснює реєстрацію кандидатів у відповідності до Інструкції з реєстрації кандидатів на виборні посади АПУ, схваленої Оргкомітетом.
8.5. Кандидати, які не надали заповнену належним чином реєстраційну форму та копію сертифікату аудитора або подали їх з порушенням термінів, не підлягають реєстрації кандидатами на виборні посади АПУ.
8.6. Після здійснення відповідної перевірки зареєстрованої інформації, Секретаріат діючої на момент прийняття
Закону Аудиторської палати України передає інформацію в Оргкомітет, який приймає рішення про включення кандидатів до бюлетеня.
8.7. Заповнені належним чином реєстраційні форми кандидатів розміщуються не пізніше як за чотирнадцять календарних днів до дня проведення установчого з'їзду на офіційному веб-сайті діючої на момент прийняття
Закону Аудиторської палати України.
8.8. Організаційне та матеріально-технічне забезпечення проведення установчого з'їзду здійснюється Секретаріатом діючої на момент прийняття
Закону Аудиторської палати України.
8.9. Персональний склад Ради АПУ формується шляхом делегування з'їздом аудиторів України одинадцяти висококваліфікованих аудиторів з безперервним стажем аудиторської діяльності не менше п'яти років.
9. Порядок обрання Голови Аудиторської палати України
9.1. Голова АПУ обирається на установчому з'їзді із числа обраних до складу Ради АПУ осіб таємним голосуванням
9.2. Для голосування за Голову АПУ видаються бюлетені без зазначення прізвища за формою згідно з додатком 2 до цього Регламенту. Делегати з'їзду після отримання бюлетенів вписують в нього прізвище одного з одинадцяти обраних членів Ради АПУ.
9.3. Після підрахунку голосів лічильною комісією голова установчого з'їзду оголошує аудитора, якого обрано з'їздом Головою Аудиторської палати України на підставі протоколу лічильної комісії.
10. Порядок оформлення та оприлюднення результатів установчого з'їзду.
10.1. Секретар установчого з'їзду під час з'їзду забезпечує та контролює ведення протоколу установчого з'їзду.
10.2. До протоколу установчого з'їзду додається протокол про реєстрацію делегатів, протоколи лічильної комісій та інші матеріали з'їзду відповідно до цього Регламенту.
10.3. Протягом двох робочих днів після закриття з'їзду протокол оформлюється секретарем з'їзду та підписується головою установчого з'їзду.
10.4. Витяг з резолютивної частини протоколу установчого з'їзду оприлюднюється у десятиденний строк на офіційному веб-сайті АПУ.
Додаток 1
до Регламенту установчого з'їзду
аудиторів України
№ ________________
БЮЛЕТЕНЬ
для голосування за кандидатури в члени Ради Аудиторської палати України
№ |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Ініціатор висування |
Відмітка про голосування |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
... |
|
|
|
За кількістю кандидатів |
|
|
|
Додаток 2
до Регламенту установчого з'їзду
аудиторів України
№ ________________
БЮЛЕТЕНЬ
для голосування за кандидатуру на посаду Голови Аудиторської палати України,
Прізвище, ім'я, по батькові |
Додаток 3
до Регламенту установчого з'їзду
аудиторів України
№ ________________
БЮЛЕТЕНЬ
для голосування за кандидатури на посаду Виконавчого директора Аудиторської палати України або Голови Комітету з контролю якості аудиторських послуг (потрібне зазначити)
№ |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Відмітка про голосування |
1 |
|
|
2 |
|
|
... |
|
|
За кількістю кандидатів |
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення чергового
з'їзду аудиторів України
17 липня 2021 року
(протокол № 2)
СТАТУТ
АУДИТОРСЬКОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ
(нова редакція)
(ідентифікаційний код 00049972)
1. Загальні положення
1.1. Аудиторська палата України (далі - АПУ) є юридичною особою, яка здійснює професійне самоврядування аудиторів та не має на меті отримання прибутку, створеною у порядку, визначеному Законом України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" (далі - Закон) від 21.12.2017
№ 2258-VIII, із змінами і доповненнями, з метою забезпечення реалізації завдань аудиторського самоврядування.
1.2. АПУ є правонаступником Аудиторської палати України (яка створена відповідно до Закону України "Про аудиторську діяльність" від 22.04.93
№ 3125-XII, та зареєстрована 20.12.93, відомості про яку включено до Єдиного державного реєстру 02.08.2007 за № 1 074 120 0000 026345, код ЄДРПОУ 00049972), за всіма правами та обов'язками.
1.3. АПУ функціонує на засадах професійного самоврядування і здійснює свою діяльність відповідно до законодавства та Статуту АПУ, затвердженого з'їздом аудиторів України відповідно до вимог
Закону.
1.4. АПУ як юридична особа веде відповідний облік та звітність, має свою печатку, емблему та іншу атрибутику, рахунки в банках, наділена цивільною правоздатністю і дієздатністю, може набувати майнові та немайнові права, бути позивачем та відповідачем у суді, мати у власності рухоме та нерухоме майно, що необхідне їй для виконання статутних завдань та організації своєї діяльності.
1.5. АПУ набуває повноважень юридичної особи у порядку, встановленому чинним законодавством України.
1.6. АПУ є неприбутковою організацією. У своїй діяльності АПУ не переслідує комерційних цілей і не має на меті отримання прибутку.
1.7. Найменування:
українською мовою:
повне - Аудиторська палата України;
скорочене - АПУ;
англійською мовою:
повне - The Auditors' Chamber of Ukraine;
скорочене - The AChU
1.8. Місцезнаходження АПУ - м. Київ.
2. Завдання та повноваження АПУ
2.1. Завданнями АПУ є:
- об'єднання на професійній основі зусиль аудиторів для виконання покладених на них
Законом обов'язків і забезпечення їхніх прав,
- представництво професійних інтересів аудиторів в органах державної влади, органах місцевого самоврядування,
- захист професійних інтересів та соціальних прав аудиторів,
- сприяння підвищенню професійного рівня аудиторів та надання їм методичної допомоги,
- популяризація та розвиток професії аудитора, підвищення її значення у суспільстві,
- захист інтересів фізичних і юридичних осіб у разі заподіяння їм шкоди внаслідок незаконних дій або недбалості аудиторів,
- здійснення професійного самоврядування аудиторів.
2.2. Для виконання статутних завдань АПУ здійснює такі повноваження:
1) веде облік членів Аудиторської палати України;
2) регулює взаємовідносини між членами Аудиторської палати України у процесі провадження аудиторської діяльності;
3) забезпечує інформаційну підтримку професійної діяльності членів Аудиторської палати України з використанням усіх доступних засобів інформації;
4) бере участь у проведенні експертизи законопроектів і нормативно-правових актів з питань аудиторської діяльності, формує пропозиції з питань нормативно-правового забезпечення аудиторської діяльності до Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, органів державної влади, суб'єктів законодавчої ініціативи;
5) узагальнює інформацію про практику застосування міжнародних стандартів аудиту та надає рекомендації на запити щодо спірних та складних питань;
6) представляє аудиторів України у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, громадськими об'єднаннями та міжнародними організаціями;
7) забезпечує захист професійних прав аудиторів;
8) налагоджує ефективну взаємодію з професійними організаціями аудиторів та бухгалтерів;
9) виконує делеговані повноваження у порядку і на умовах, визначених
Законом;
10) сприяє публікації нормативних, методологічних та інших матеріалів з питань аудиторської діяльності;
11) розробляє та затверджує локальні нормативні акти в межах повноважень АПУ;
12) бере участь у роботі національних та міжнародних організацій з питань аудиту;
13) здійснює організаційні заходи щодо скликання та проведення з'їздів аудиторів України;
14) організовує та проводить конференції, семінари, форуми, круглі столи та інші заходи;
15) бере участь у процесі безперервного професійного навчання аудиторів;
16) проводить підготовку кандидатів в аудитори до складання іспитів відповідно до програм, затверджених комісією з атестації;
17) забезпечує самопредставництво в судах України без окремого доручення через працівників юридичного відділу АПУ.
2.3. Повноваження АПУ не можуть бути делеговані іншим суб'єктам.
2.4. АПУ може виконувати інші повноваження у порядку і на умовах, визначених
Законом.
2.5. З метою належного виконання повноважень АПУ має право:
1) вносити пропозиції органам державної влади щодо формування та реалізації державної політики у сфері аудиторської діяльності;
2) оскаржувати до суду за правилами адміністративного судочинства від свого імені рішення (нормативні акти, акти індивідуальної дії, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень), які порушують права чи законні інтереси членів Аудиторської палати України;
3) проводити перевірки дотримання членами Аудиторської палати України вимог
Положення про членські внески, що затверджує з'їзд аудиторів України;
4) здійснювати міжнародне співробітництво в межах повноважень, визначених
Законом;
5) використовувати працю найманих працівників, встановлювати структуру, штатний розпис, чисельність працівників, форми і розміри оплати та матеріального стимулювання їхньої праці згідно із законодавством та в межах кошторису Аудиторської палати України, затвердженого відповідно до вимог Закону.
6) АПУ має інші права, передбачені законодавством.
2.6. АПУ зобов'язана:
1) належним чином виконувати свої повноваження;
2) дотримуватись вимог законодавства, цього Статуту та рішень Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю;
3) розглядати скарги (заяви) щодо дій членів АПУ;
4) забезпечувати у порядку, передбаченому законодавством та цим Статутом, вільний доступ до інформації про її діяльність.
АПУ має й інші обов'язки, передбачені законодавством.
2.7. Відповідно до
Закону АПУ делегуються такі повноваження:
1) контроль якості аудиторських послуг суб'єктів аудиторської діяльності, які здійснюють обов'язковий аудит фінансової звітності, крім аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, проведення інших перевірок, передбачених Законом;
2) здійснення дисциплінарних проваджень щодо суб'єктів аудиторської діяльності, які здійснюють обов'язковий аудит фінансової звітності, крім суб'єктів аудиторської діяльності, які здійснюють аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, та аудиторів, крім випадків, визначених Законом.
2.8. АПУ, за рішенням Ради нагляду за аудиторською діяльністю Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, можуть бути делеговані такі повноваження:
1) контроль якості аудиторських послуг суб'єктів аудиторської діяльності, які повідомили про намір здійснювати обов'язковий аудит фінансової звітності, проведення інших перевірок, передбачених
Законом;
2) контроль за безперервним професійним навчанням аудиторів.
2.9. З метою належного виконання делегованих повноважень АПУ має право:
1) мати доступ до даних щодо аудитора та суб'єкта аудиторської діяльності, які мають відношення до виконання таким аудитором або суб'єктом аудиторської діяльності своїх професійних обов'язків, з можливістю отримання копій таких даних;
2) отримувати від юридичних та фізичних осіб інформацію щодо аудитора та суб'єкта аудиторської діяльності, пов'язаної з виконанням аудитором або суб'єктом аудиторської діяльності професійних обов'язків;
3) проводити перевірки суб'єктів аудиторської діяльності, крім тих, які здійснюють обов'язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, у частині виконання ними професійних обов'язків;
4) здійснювати контроль за безперервним професійним навчанням аудиторів;
5) у порядку, передбаченому законодавством, отримувати від Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю інформацію, необхідну для виконання делегованих повноважень АПУ;
6) застосовувати стягнення до членів АПУ у порядку та на умовах, передбачених
Законом.
2.10. При виконанні делегованих повноважень, АПУ зобов'язана:
1) належним чином виконувати делеговані повноваження;
2) дотримуватися вимог законодавства, цього Статуту та рішень Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю;
3) надавати Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю звіти та будь-яку іншу інформацію про виконання делегованих повноважень;
4) виконувати рекомендації, надані Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю щодо дій, які необхідно здійснити для належного виконання делегованих повноважень;
5) розглядати скарги на дії членів АПУ;
6) забезпечувати в порядку, передбаченому законодавством та цим Статутом, вільний доступ до інформації про її діяльність, у тому числі про діяльність щодо виконання делегованих повноважень.
2.11. АПУ вирішує питання фінансового забезпечення, організації та проведення контролю якості аудиторських послуг, дотримання аудиторськими фірмами та аудиторами, крім тих, які здійснюють обов'язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, вимог чинного законодавства, стандартів аудиту, норм професійної етики та рішень АПУ, а також заходів по забезпеченню незалежності аудиторів.
2.12. Діяльність АПУ є публічною. Звіт про діяльність АПУ, фінансова звітність, кошторис АПУ та звіт про його виконання, програми роботи та звіти про їх виконання підлягають розміщенню на офіційному веб-сайті АПУ протягом 180 днів з дня закінчення календарного року.
3. Членство в АПУ. права та обов'язки членів АПУ
3.1. Членами АПУ є зареєстровані у Реєстрі аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності (далі - Реєстр) аудитори і аудиторські фірми.
3.2. Члени АПУ мають право:
1) брати участь в управлінні АПУ у порядку, передбаченому
Законом та цим Статутом;
2) обирати та бути обраними на виборні посади АПУ у порядку, передбаченому Законом та цим Статутом;
3) голосувати при прийнятті рішень на з'їзді аудиторів України;
4) одержувати методичну та організаційну допомогу у професійній діяльності;
5) вимагати розгляду на з'їзді аудиторів України будь-яких питань, що стосуються діяльності АПУ;
6) обговорювати будь-які питання діяльності АПУ, вносити на розгляд з'їзду аудиторів України та Ради АПУ пропозиції щодо вдосконалення діяльності АПУ;
7) одержувати повну та достовірну інформацію про діяльність АПУ;
8) одержувати допомогу у захисті своїх професійних прав та законних інтересів.
3.3. Члени АПУ також можуть мати інші права, передбачені чинним законодавством України, а також рішеннями з'їзду аудиторів України.
3.4. Члени АПУ зобов'язані:
1) дотримуватись вимог
Закону, цього Статуту, інших локальних нормативних актів АПУ та виконувати рішення з'їзду аудиторів України, які є обов'язковими для членів АПУ та відповідають чинному законодавству України;
3) не допускати дій, що дискредитують АПУ;
4) нести інші обов'язки, передбачені чинним законодавством України, цим Статутом та локальними нормативними актами АПУ.
4. Органи управління та структура АПУ
4.1. Органами управління АПУ є:
1) з'їзд аудиторів України;
2) Рада АПУ.
4.2. У роботі органів АПУ в межах здійснення повноважень з нагляду за виконанням делегованих повноважень беруть участь члени Ради нагляду Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (далі - Рада нагляду).
4.3. У складі АПУ з метою забезпечення проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг суб'єктів аудиторської діяльності створюється комітет з контролю якості аудиторських послуг. Порядок діяльності комітету з контролю якості аудиторських послуг визначається положенням, що затверджує з'їзд аудиторів України. Комітет з контролю якості аудиторських послуг очолює Голова комітету.
4.4. Ведення поточних справ в АПУ здійснює Секретаріат. Порядок діяльності Секретаріату АПУ визначається положенням, яке затверджує з'їзд аудиторів України. Секретаріат очолює Виконавчий директор.
4.5. За рішенням з'їзду аудиторів України у складі АПУ можуть створюватися комісії з числа членів Ради АПУ. До роботи в комісіях можуть залучатися експерти, які не є членами Ради АПУ.
5. З'їзд аудиторів України
5.1. Вищим органом управління АПУ є з'їзд аудиторів України.
5.2. З'їзди аудиторів України можуть бути черговими, повторними та позачерговими. Чергові з'їзди аудиторів України проводяться до 1 серпня кожного року.
5.3. Конкретна дата проведення з'їзду аудиторів України визначається рішенням Ради Аудиторської палати України. Якщо до 1 серпня поточного року Рада Аудиторської палати України не визначить дату проведення з'їзду аудиторів України, його проведення має право ініціювати Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю.
5.4. До виключної компетенції з'їзду аудиторів України належать такі питання:
1) делегування аудиторів до Ради АПУ та дострокового припинення їхніх повноважень;
4) схвалення звітів голови АПУ та членів Ради АПУ;
5) схвалення звіту про виконання кошторису АПУ;
6) прийняття рішень про вступ АПУ до міжнародних та інших організацій, про вихід із цих організацій.
5.5. З'їзд може взяти до розгляду інші питання, що мають важливе значення для аудиторської діяльності, крім питань, які
Законом віднесені до компетенції інших органів.
5.6. Делегатами з'їзду аудиторів України є зареєстровані в Реєстрі аудитори.
5.7. Аудитор особисто бере участь у з'їзді аудиторів України.
5.8. З'їзд аудиторів України вважається правочинним за умови участі в його роботі не менше 20 відсотків загальної кількості делегатів з'їзду. У разі відсутності кворуму з'їзд аудиторів України визнається таким, що не відбувся. Протягом 30 календарних днів від призначеної дати проведення з'їзду, що не відбувся, Рада АПУ приймає рішення про проведення повторного з'їзду аудиторів України. Повторний з'їзд аудиторів України проводиться в порядку, визначеному
Законом для проведення чергового з'їзду.
5.9. Рішення з'їзду аудиторів України приймаються простою більшістю голосів загальної кількості присутніх на з'їзді делегатів, крім випадків, передбачених
Законом та цим Статутом. Голосування на з'їзді аудиторів України за рішенням з'їзду може бути відкритим або таємним.
5.10. Рішення з'їзду аудиторів України з питань делегування членів до Ради АПУ або інших органів АПУ приймаються таємним голосуванням.
Голова АПУ обирається на з'їзді таємним голосуванням. Обраним вважається кандидат, який одержав більше половини голосів від загальної кількості зареєстрованих делегатів з'їзду. У разі якщо жоден з кандидатів не одержав більше половини голосів від загальної кількості зареєстрованих делегатів з'їзду, проводиться повторне таємне голосування, участь у якому беруть два кандидати, які набрали найбільшу кількість голосів, при цьому обраним вважається кандидат, який одержав більшу, ніж інший кандидат, кількість голосів делегатів з'їзду, які взяли участь у голосуванні.
5.11. Позачергові з'їзди аудиторів України можуть бути скликані АПУ на вимогу професійних організацій аудиторів та бухгалтерів, які мають у своєму складі повноправними членами не менше 10 відсотків загальної кількості аудиторів, зареєстрованих у Реєстрі станом на 1 січня поточного року, а також Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю.
5.12. Порядком скликання та проведення з'їзду аудиторів України може передбачатися можливість прийняття рішень з'їздом аудиторів України за допомогою електронної системи голосування. У такому разі система електронного голосування має бути безпечною, захищеною та надійною.
5.13. У разі неможливості проведення з'їзду аудиторів України у зв'язку з запровадженням воєнного стану або встановленням обмежувальних заходів він може бути скликаний та проведений дистанційно за допомогою дистанційної електронної системи із використанням засобів електронної ідентифікації у порядку, визначеному Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. У такому разі дистанційна електронна система має бути безпечною, захищеною та надійною.
6. Рада АПУ
6.1. Рада АПУ обирається членами АПУ на з'їзді аудиторів України таємним голосуванням з числа висококваліфікованих аудиторів і стажем аудиторської діяльності не менше п'яти років.
6.2. Загальна кількість членів Ради АПУ становить 11 осіб. Голова Аудиторської палати України входить до Ради Аудиторської палати України за посадою.
Строк повноважень членів Ради АПУ становить п'ять років. Одна й та сама особа не може делегуватися до складу Ради Аудиторської палати України більше ніж два строки підряд.
6.3. Рада АПУ представляє інтереси членів АПУ у період між з'їздами аудиторів України.
6.4. Рада АПУ має наступні повноваження:
6.4.1. приймає рішення від імені АПУ;
6.4.2. регулює взаємовідносини між членами АПУ у процесі провадження аудиторської діяльності;
6.4.3. приймає рішення з питань дисциплінарних проваджень щодо аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності (крім суб'єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов'язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, та аудиторів, при провадженні аудиторської діяльності у складі таких суб'єктів аудиторської діяльності, а також стосовно аудиторів, у інших випадках, передбачених
Законом);
6.4.4. надає доручення комітету з контролю якості аудиторських послуг АПУ про проведення перевірки відомостей, зазначених у заявах (скаргах), що надходять до АПУ, щодо дій аудиторів та/або суб'єктів аудиторської діяльності, які можуть бути підставою для професійної відповідальності;
6.4.5. приймає рішення з питань проведення заходів у процесі безперервного професійного навчання аудиторів;
6.4.6. бере участь у проведенні експертизи законопроектів і нормативно-правових актів з питань аудиторської діяльності, формує пропозиції з питань нормативно-правового забезпечення аудиторської діяльності до Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, органів державної влади, суб'єктів законодавчої ініціативи;
6.4.7. узагальнює інформацію про практику застосування міжнародних стандартів аудиту та надає рекомендації на запити щодо спірних та складних питань;
6.4.8. представляє аудиторів України у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, громадськими об'єднаннями та міжнародними організаціями;
6.4.9. забезпечує захист професійних прав аудиторів;
6.4.10. налагоджує ефективну взаємодію з професійними організаціями аудиторів та бухгалтерів;
6.4.11. приймає рішення про призначення та звільнення Виконавчого директора;
6.4.13. приймає рішення про призначення тимчасово виконуючого обов'язки голови АПУ у випадках та в порядку, передбаченому
Законом та Положенням про Раду Аудиторської палати України.
6.4.14. приймає рішення з питань списання безнадійної заборгованості зі сплати членських внесків.
6.5. Рада Аудиторської палати України приймає рішення від імені АПУ. Рішення Ради АПУ приймаються на її засіданнях простою більшістю голосів членів Ради АПУ, які беруть участь у її засіданні, за наявності більш як половини її членів, крім випадків, передбачених
Законом та цим Статутом.
Організація засідань Ради АПУ та порядок їх проведення визначаються Положенням про Раду АПУ, яке затверджується з'їздом аудиторів України.
6.6. У засіданні Ради АПУ беруть участь члени Ради нагляду.
Рішення Ради Аудиторської палати України, прийняті нею в межах виконання делегованих повноважень, можуть бути переглянуті Радою нагляду та у разі обґрунтування доцільності скасовано.
6.7. Члени Ради АПУ виконують свої обов'язки на громадських засадах.
У межах кошторису АПУ членам Ради АПУ можуть бути оплачені витрати часу для виконання доручень (крім участі у засіданнях Ради АПУ), відшкодовані транспортні витрати та витрати на проживання, пов'язані з участю у роботі Ради та виконанням її завдань.
6.8. На членів Ради АПУ поширюється законодавство у сфері запобігання корупції.
Члени Ради АПУ повинні дотримуватися режиму конфіденційності щодо інформації, яка їм може стати відомою під час виконання обов'язків, передбачених
Законом.
6.9. Повноваження члена Ради АПУ достроково припиняються у разі:
1) особистої письмової заяви про складення повноважень члена Ради АПУ;
2) скасування реєстрації у Реєстрі;
3) систематичної необґрунтованої відсутності на засіданнях Ради АПУ протягом шести місяців поспіль;
4) за рішенням з'їзду аудиторів України. Рішення з'їзду аудиторів України з питань дострокового припинення повноважень членів Ради Аудиторської палати України приймаються таємним голосуванням двома третинами голосів аудиторів, які беруть участь у роботі з'їзду аудиторів України;
5) смерті.
6.10. Порядок діяльності Ради АПУ визначається положенням, затвердженим з'їздом аудиторів України.
6.11. П'ятирічний строк повноважень членів Ради АПУ починається з дня першого засідання Ради АПУ, в якому вони беруть участь, після офіційного оприлюднення підсумків виборів та рішень з'їзду аудиторів України.
6.12. Повноваження члена Ради АПУ не можуть передаватися іншим особам.
6.13. Члени Ради АПУ мають право:
6.13.1. вносити питання на порядок денний засідань Ради АПУ, пропозиції та проекти рішень для розгляду на засіданнях Ради АПУ;
6.13.2. брати участь в обговоренні питань, що розглядаються на засіданнях Ради АПУ;
6.13.3. брати участь у прийнятті рішень Ради АПУ шляхом голосування;
6.13.4. одержувати від голови АПУ та працівників Секретаріату АПУ інформацію про діяльність АПУ, в тому числі про витрачання коштів за кошторисом;
6.13.5. користуватися матеріально-технічною базою АПУ для виконання своїх функціональних обов'язків члена Ради АПУ;
6.13.6. звертатися за рішенням Ради АПУ до суб'єктів аудиторської діяльності із запитами та за роз'ясненнями щодо їх професійної діяльності.
Члени Ради АПУ мають інші права на підставі відповідних рішень з'їзду аудиторів України в межах
Закону.
6.14. Члени Ради АПУ зобов'язані:
6.14.1. додержуватися
Конституції України, кодексів України,
Закону, інших законів України, а також інших законодавчих та нормативно-правових актів, виданих відповідно до чинного законодавства України, положень цього Статуту, Положення про Раду АПУ, рішень з'їзду аудиторів України, рішень Ради АПУ, прийнятих в межах її повноважень;
6.14.2. бути чесними, об'єктивними та неупередженими при здійсненні повноважень, не допускати виникнення конфлікту інтересів, прилюдно захищати імідж професійного аудитора та пропагувати його перед суспільством;
6.14.3. бути присутніми на засіданнях Ради АПУ та брати активну участь у роботі Ради АПУ;
6.14.4. звітувати перед з'їздом аудиторів України про виконання своїх повноважень.
Члени Ради АПУ мають інші обов'язки на підставі відповідних рішень з'їзду аудиторів України та рішень Ради АПУ, прийнятих в межах її повноважень.
6.15. Члени Ради АПУ несуть відповідальність за здійснення повноважень, визначених
Законом, цим Статутом, Положенням про Раду АПУ.
6.16. На своїх засіданнях Рада АПУ у разі необхідності може заслуховувати члена Ради АПУ про виконання ним своїх повноважень та окремих доручень Ради АПУ.
7. Засідання та прийняття рішень ради АПУ
7.1. Рада АПУ приймає рішення від імені АПУ.
Рішення Ради АПУ приймаються на її засіданнях простою більшістю голосів членів Ради АПУ, які беруть участь у її засіданні, за наявності більш як половини її членів, крім випадків, передбачених
Законом та цим Статутом.
7.2. Голова АПУ головує на засіданнях Ради АПУ. У разі відсутності Голови АПУ засідання Ради АПУ проводить головуючий, обраний з числа членів Ради АПУ.
7.3. Організація, порядок проведення засідань Ради АПУ, підготовки питань до розгляду та прийняття рішень визначаються Положенням про Раду АПУ, яке затверджується з'їздом аудиторів України.
8. Голова АПУ
8.1. Голова АПУ обирається членами АПУ на з'їзді аудиторів України таємним голосуванням з числа висококваліфікованих аудиторів і стажем аудиторської діяльності не менше п'яти років.
Голова Аудиторської палати України входить до Ради Аудиторської палати України за посадою.
Строк повноважень голови Аудиторської палати України становить п'ять років. Одна й та сама особа не може бути головою Аудиторської палати України більше ніж два строки підряд.
8.2. П'ятирічний строк повноважень голови АПУ починається з дня відкриття першого засідання Ради АПУ під його головуванням після офіційного оприлюднення підсумків виборів та рішень з'їзду аудиторів України.
8.3. Голова АПУ виконує представницькі функції від імені АПУ, головує на засіданнях Ради АПУ, контролює виконання рішень Ради АПУ та виконує інші повноваження, передбачені
Законом, Статутом та Положенням про Раду АПУ.
8.4. Голова АПУ виконує свої обов'язки на громадських засадах. За рішенням з'їзду аудиторів України Голова АПУ в межах затвердженого кошторису АПУ може отримувати винагороду за виконання повноважень.
8.5. Голова АПУ може брати участь у засіданнях Ради нагляду під час розгляду питань виконання АПУ делегованих їй повноважень.
8.6. Порядок здійснення повноважень Головою АПУ визначається Положенням про Раду АПУ.
8.7. Повноваження голови АПУ достроково припиняються у випадках, визначених
Законом.
З моменту дострокового припинення повноважень голови АПУ і до обрання з'їздом аудиторів України нового голови АПУ, Рада АПУ може призначити тимчасово виконуючого обов'язки голови АПУ з числа членів Ради АПУ.
9. Секретаріат АПУ
9.1. Ведення поточних справ у АПУ здійснює Секретаріат. Порядок діяльності Секретаріату АПУ визначається
Положенням про Секретаріат АПУ, яке затверджується з'їздом аудиторів України.
9.2. Секретаріат очолює Виконавчий директор, який призначається на посаду і звільняється рішенням Ради АПУ та який працює в АПУ за основним місцем роботи згідно з трудовим договором.
Рішення про призначення Виконавчого директора приймається більшістю голосів загального складу членів Ради АПУ.
9.3. При призначенні Виконавчого директора на посаду з ним укладається трудовий договір. Від імені АПУ трудовий договір з Виконавчим директором підписує Голова АПУ.
Виконавчий директор згідно з укладеним трудовим договором несе персональну відповідальність за використання майна та коштів АПУ і створення належних умов для діяльності АПУ.
9.4. Повноваження Виконавчого директора, його права та обов'язки визначаються
Положенням про Секретаріат АПУ, яке затверджується з'їздом аудиторів України.
До компетенції Виконавчого директора належать всі питання, пов'язані зі здійсненням керівництва поточною діяльністю АПУ.
9.5. Виконавчий директор має право без довіреності діяти від імені АПУ в межах повноважень, визначених цим Статутом,
Положенням про Секретаріат АПУ та іншими локальними нормативними актами АПУ, у тому числі укладати господарські договори та інші угоди, необхідні для забезпечення діяльності АПУ, представляти АПУ у відносинах з юридичними та фізичними особами з питань забезпечення діяльності АПУ, видавати накази, розпорядження, довіреності тощо.
9.6. Повноваження Виконавчого директора припиняються, а трудовий договір, укладений з ним, підлягає розірванню у разі:
9.6.1. складання повноважень Виконавчим директором за власною ініціативою, за умови письмового повідомлення про це Раду АПУ у строк, не менше ніж за 14 календарних днів до дати припинення повноважень;
9.6.2. неможливості виконання обов'язків Виконавчого директора за станом здоров'я;
9.6.3. смерті Виконавчого директора, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим;
9.6.4. набрання законної сили вироком чи рішенням суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов'язків Виконавчого директора;
9.6.5. з інших підстав, передбачених чинним законодавством.
9.7. Рішення про припинення повноважень Виконавчого директора приймає Рада АПУ.
9.8. У разі припинення повноважень Виконавчого директора з підстав, передбачених пунктом 9.6 цього Статуту, Рада АПУ може прийняти рішення про призначення тимчасово виконуючого обов'язки Виконавчого директора до призначення Виконавчого директора та укладання з ним трудового договору.
9.9. Рішення про призначення тимчасово виконуючого обов'язки Виконавчого директора приймається більшістю голосів загального складу членів Ради АПУ.
9.10. Тимчасово виконуючий обов'язки Виконавчого директора призначається (за його згодою) з числа працівників Секретаріату АПУ.
9.11. У рішенні Ради АПУ про призначення тимчасово виконуючого обов'язки Виконавчого директора визначається строк, на який його призначено.
Особа, призначена тимчасово виконуючою обов'язки Виконавчого директора достроково припиняє їх виконання, у разі прийняття Радою АПУ рішення про призначення Виконавчого директора та укладання з ним трудового договору.
9.12. У разі тимчасової відсутності Виконавчого директора на період відпустки, відрядження, хвороби його обов'язки може виконувати працівник Секретаріату АПУ (за його згодою), на якого наказом Виконавчого директора або рішенням Ради АПУ (у разі неможливості виконання Виконавчим директором своїх повноважень за станом здоров'я) тимчасово покладається виконання обов'язків Виконавчого директора.
Особа, на яку тимчасово покладаються виконання обов'язків Виконавчого директора, за його тимчасової відсутності, має всі повноваження Виконавчого директора, передбачені законодавством, цим Статутом та
Положенням про Секретаріат АПУ.
9.13. Діловодство, бухгалтерський облік та інші види робіт із забезпечення діяльності АПУ виконують окремі фізичні (наймані працівники) або юридичні особи на договірних умовах.
9.14. Тривалість та розпорядок робочого дня визначаються внутрішнім розпорядком, затвердженим Радою АПУ. Порядок надання відпусток, враховуючи додаткові, та інші умови праці визначаються трудовим законодавством України.
9.15. Штатний розпис, вимоги до професійного і кваліфікаційного складу працівників, форми, системи, порядок і розміри оплати праці, призначення додаткових пільг визначається Радою АПУ і передбачається кошторисом надходжень і витрат АПУ, який затверджується в порядку, визначеному законодавством.
10. Фінансово-матеріальне забезпечення АПУ
10.1. Джерелами фінансування діяльності АПУ є:
1) членські внески та інші платежі, що сплачуються членами АПУ у порядку та розмірах, визначеному з'їздом аудиторів України;
2) внески суб'єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов'язковий аудит фінансової звітності (крім суб'єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов'язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес), відповідно до
Закону, зобов'язані сплачувати такі внески на користь АПУ:
- фіксований внесок суб'єктів аудиторської діяльності, які мають право проводити обов'язковий аудит фінансової звітності, розмір якого становить 0,3 мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року, з кожного аудиторського звіту, підготовленого суб'єктом аудиторської діяльності за результатами надання аудиторських послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності;
- внесок у відсотках суми винагороди суб'єкта аудиторської діяльності (без урахування податку на додану вартість) за договорами з надання аудиторських послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності або інших обов'язкових завдань, розмір якого визначається АПУ, але не може бути більшим за розмір внеску, що сплачується на користь Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю суб'єктами аудиторської діяльності, які надають послуги з обов'язкового аудиту підприємствам, що становлять суспільний інтерес.
3) інші джерела, не заборонені законодавством.
10.2. АПУ може утримуватись за рахунок:
- добровільних внесків, що надходять від професійних організацій аудиторів України, аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності;
- коштів або майна, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань;
- коштів або майна, які надходять від виконання АПУ статутних завдань та у вигляді пасивних доходів;
- надходжень у вигляді дивідендів та інших пасивних доходів від юридичних осіб, створених за участю АПУ;
- надходжень від надання в оренду або продаж власних об'єктів нерухомості;
- інших джерел, не заборонених законодавством.
10.3. Кошторис АПУ, крім кошторису в частині фінансування делегованих повноважень, затверджує Рада АПУ.
Кошторис АПУ в частині фінансування делегованих повноважень затверджує Рада нагляду.
10.4. Майно АПУ формується за рахунок власних коштів і становить її власність. АПУ може мати у своїй власності будівлі, споруди, устаткування, комп'ютерну та офісну техніку, транспортні засоби, грошові кошти, в тому числі в іноземній валюті, цінні папери та інше майно.
10.5. Доходи АПУ використовуються виключно для фінансування видатків на утримання АПУ, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим Статутом. Заборонено розподіляти отримані АПУ доходи (прибутки) або їх частини серед засновників (учасників), членів АПУ, членів Ради АПУ, працівників АПУ (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов'язаних з ними осіб.
10.6. Законне та ефективне використання коштів і майна АПУ забезпечує Секретаріат.
10.7. Напрямки та обсяги використання майна і коштів АПУ визначаються кошторисами, затвердженими відповідно до
Закону та цього Статуту.
10.8. Виконавчий директор АПУ подає:
- до першого листопада кожного року проєкт кошторису АПУ на наступний рік для затвердження в частині фінансування власних повноважень Раді АПУ;
- до першого грудня кожного року проєкт кошторису АПУ на наступний рік для затвердження в частині фінансування делегованих повноважень Раді нагляду.
10.9. Звіт про виконання кошторису АПУ щорічно виноситься на розгляд з'їзду аудиторів України з метою його схвалення.
Звіт про виконання кошторису АПУ в частині фінансування делегованих повноважень подається на вимогу Ради нагляду.
10.10. Кошторис АПУ та звіт про його виконання підлягають розміщенню на офіційному веб-сайті АПУ протягом 180 днів з дня закінчення календарного року.
10.11. Перевірка звіту про виконання кошторису АПУ здійснюється незалежним суб'єктом аудиторської діяльності щорічно.
10.12. Активи АПУ у разі її припинення (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) мають бути передані в установленому законом порядку одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до доходу бюджету.
11. Облік та звітність
11.1. АПУ зобов'язана вести бухгалтерський облік, подавати та оприлюднювати фінансову звітність, складену за міжнародними стандартами фінансової звітності.
11.2. Річна фінансова звітність АПУ підлягає обов'язковій перевірці незалежним суб'єктом аудиторської діяльності, відбір якого здійснюється Радою АПУ відповідно до Порядку, затвердженого з'їздом аудиторів України
Аудиторський звіт публікується на офіційному веб-сайті АПУ протягом 180 днів з дня закінчення календарного року.
12. Міжнародна співпраця
12.1. АПУ має право здійснювати міжнародне співробітництво в межах повноважень, визначених
Законом та цим Статутом.
12.2. Міжнародна діяльність АПУ здійснюється шляхом участі у міжнародних проектах, роботі міжнародних організацій, а також інших формах, що не суперечать чинному законодавству, нормам і принципам міжнародного права.
АПУ має право підтримувати прямі міжнародні контакти з професійними організаціями інших країн, укладати відповідні угоди та брати участь у міжнародних заходах з питань діяльності АПУ, що не суперечать міжнародним зобов'язанням України.
12.3. При здійсненні міжнародної діяльності АПУ користується повним обсягом прав і обов'язків юридичної особи.
13. Порядок внесення змін до Статуту АПУ
13.1. Внесення змін до Статуту АПУ здійснюється за рішенням з'їзду аудиторів України.
13.2. Зміни до Статуту АПУ оформляються шляхом викладення в новій редакції та затверджуються у тому ж порядку, що й сам Статут АПУ.
13.3. У разі прийняття рішення про внесення змін до Статуту АПУ проводиться їх державна реєстрація відповідно до законодавства.
13.4. Зміни до Статуту набирають чинності з дня їх державної реєстрації.
14. Заключні положення
14.1. АПУ припиняє свою діяльність у випадках, визначених чинним законодавством.
14.2. Спори, що виникають між АПУ і українськими та іноземними юридичними особами, а також громадянами, вирішуються у відповідності із чинним законодавством у судовому порядку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення чергового з'їзду
аудиторів України
24 червня 2023 року № 3/8
ПОЛОЖЕННЯ
про Раду Аудиторської палати України
(нова редакція)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Це Положення визначає порядок діяльності Ради Аудиторської палати України (далі - Рада АПУ) у відповідності до Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" (далі - Закон) від 21.12.2017
№ 2258-VIII, із змінами та доповненнями, та
Статуту Аудиторської палати України.
1.2. Рада АПУ є постійно діючим колегіальним органом управління Аудиторської палати України (далі - АПУ), який представляє інтереси членів АПУ у період між з'їздами аудиторів України.
2. ПОВНОВАЖЕННЯ РАДИ АПУ
2.1. Рада АПУ має наступні повноваження:
2.1.1. приймає рішення від імені АПУ. Рішення Ради АПУ приймаються на її засіданнях простою більшістю голосів членів Ради АПУ, які беруть участь у її засіданні, за наявності більш як половини її членів, крім випадків, передбачених
Законом та
Статутом АПУ.
У разі виникнення у члена Ради АПУ конфлікту інтересів при розгляді окремих питань порядку денного засідання Ради АПУ, останній не має права брати участь у прийнятті рішень з таких питань та зобов'язаний під час засідання повідомити про це членам Ради АПУ та утриматися від голосування.
( П ідпункт 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 доповнено новим абзацом згідно з Рішенням Аудиторської палати
№ 4/5 від 21.06.2024 )
Про конфлікт інтересів у члена Ради АПУ може заявити будь-який інший член Ради АПУ або учасник засідання, якого безпосередньо стосується питання, що розглядається. Заява про конфлікт інтересів члена Ради АПУ заноситься в протокол засідання Ради АПУ.
( П ідпункт 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 доповнено новим абзацом згідно з Рішенням Аудиторської палати
№ 4/5 від 21.06.2024 )
Якщо неучасть члена Ради АПУ у прийнятті рішень Радою АПУ може призвести до втрати правомочності Ради АПУ, участь такого члена Ради АПУ у прийнятті рішень здійснюється під зовнішнім контролем, що здійснюють інші члени Ради АПУ. Рішення про здійснення зовнішнього контролю приймається Радою АПУ.
( П ідпункт 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2 доповнено новим абзацом згідно з Рішенням Аудиторської палати
№ 4/5 від 21.06.2024 )
2.1.2. регулює взаємовідносини між членами АПУ у процесі провадження аудиторської діяльності;
2.1.3. приймає рішення з питань дисциплінарних проваджень стосовно аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності (крім суб'єктів аудиторської діяльності, які мають право здійснювати обов'язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, та аудиторів, при провадженні аудиторської діяльності у складі таких суб'єктів аудиторської діяльності, а також аудиторів, у інших випадках, передбачених Законом).
Рішення про притягнення аудитора та/або суб'єкта аудиторської діяльності до професійної відповідальності за вчинення професійного проступку і застосування стягнення та/або про подання інформації правоохоронним органам, або про закриття дисциплінарної справи приймається більшістю голосів її загального складу.
Рішення щодо видалення реєстрової інформації про аудитора або суб'єкта аудиторської діяльності з Реєстру та скасування його реєстрації приймається двома третинами голосів загального складу.
Прийняття, набрання чинності, оскарження, виконання та припинення дії рішень Ради АПУ з питань дисциплінарних проваджень здійснюються з урахуванням вимог
Закону України "Про адміністративну процедуру" та
Закону.
( П ідпункт 2.1.3 пункту 2.1 розділу 2 доповнено новим абзацом згідно з Рішенням Аудиторської палати
№ 4/5 від 21.06.2024 )
2.1.4 надає доручення комітету з контролю якості аудиторських послуг АПУ про проведення перевірки відомостей, зазначених у заявах (скаргах), що надходять до АПУ, щодо дій аудиторів та/або суб'єктів аудиторської діяльності, які можуть бути підставою для професійної відповідальності.
2.1.5. приймає рішення з питань проведення заходів у процесі безперервного професійного навчання аудиторів;
2.1.6. бере участь у проведенні експертизи законопроектів і нормативно-правових актів з питань аудиторської діяльності, формує пропозиції з питань нормативно-правового забезпечення аудиторської діяльності до Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, органів державної влади, суб'єктів законодавчої ініціативи;
2.1.7. узагальнює інформацію про практику застосування міжнародних стандартів аудиту та надає рекомендації на запити щодо спірних та складних питань;
2.1.8. представляє аудиторів України у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності, громадськими об'єднаннями та міжнародними організаціями;
2.1.9. забезпечує захист професійних прав аудиторів;
2.1.10. налагоджує ефективну взаємодію з професійними організаціями аудиторів та бухгалтерів;
2.1.11. приймає рішення про призначення та звільнення Виконавчого директора в порядку, передбаченому
Статутом. Погоджує призначення та звільнення заступників Виконавчого директора;
( Підпункт 2.1.11 пункту 2.1 розділу 2 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Аудиторської палати
№ 4/5 від 21.06.2024 )
2.1.12. приймає рішення про призначення тимчасово виконуючого обов'язки Виконавчого директора в порядку, передбаченому Статутом;
2.1.14. приймає рішення, у разі дострокового припинення повноважень голови АПУ, про призначення тимчасово виконуючого обов'язки голови АПУ з числа членів Ради АПУ до обрання з'їздом аудиторів України нового голови АПУ у порядку, передбаченому Законом та Статутом.
2.1.15. приймає рішення з питань списання безнадійної заборгованості зі сплати членських внесків.
3. ЧЛЕНИ РАДИ АПУ
3.1. Загальна кількість членів Ради АПУ становить 11 осіб. Голова Аудиторської палати України входить до Ради Аудиторської палати України за посадою.
3.2. Строк повноважень членів Ради АПУ становить п'ять років.
................Перейти до повного тексту