1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода про позику
(Програма "Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво") між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку



Дата вчинення:

04.11.2024



Дата набрання чинності для України:

08.11.2024
Офіційний переклад
ПОЗИКА № 9739-UA
Угода про позику
(Програма "Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво")
між УКРАЇНОЮ та МІЖНАРОДНИМ БАНКОМ РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА РОЗВИТКУ
ПОЗИКА № 9739-UA
УГОДА ПРО ПОЗИКУ
УГОДА, від Дати підписання, між УКРАЇНОЮ ("Позичальник") та МІЖНАРОДНИМ БАНКОМ РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА РОЗВИТКУ ("Банк").
ОСКІЛЬКИ:
(A) у межах міжнародних зусиль із надання підтримки Україні у сфері розвитку та переконавшись у реалістичності і пріоритетності програми та проєкту, описаних нижче в Доповненні 1 до цієї Угоди ("Програма" та/або "Проєкт", разом - "Операція"), Позичальник звернувся до Банку з проханням про надання Позики для сприяння фінансуванню Програми;
(B) Позичальник також одержав від Міжнародної асоціації розвитку ("Асоціація"), через Спеціальну програму відбудови для України та Молдови, на винятковій основі, кредит у розмірі трьохсот мільйонів доларів США (300000000 дол. США), причому цей кредит було надано Асоціацією на реалізацію Проєкту за Угодою про фінансування (визначення якої подано в Додатку до цієї Угоди); та
(C) Позичальник також одержав від Банку та Міжнародної асоціації розвитку, що діють як адміністратор Цільового фонду багатьох донорів з підтримки, відновлення, відбудови та реформування України, грант у розмірі десяти мільйонів доларів США (10000000 дол. США), причому цей грант було надано для фінансування Проєкту за Угодою про грант (визначення якої подано в Додатку до цієї Угоди).
Позичальник і Банк домовились про таке:
СТАТТЯ I. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ. ВИЗНАЧЕННЯ
1.01. Загальні умови (визначення яких подано в Додатку до цієї Угоди) застосовуються до цієї Угоди та є її частиною.
1.02. Якщо контекст не вимагає іншого тлумачення, то терміни, які вживаються в цій Угоді й написані з великої літери, мають значення, надані їм у Загальних умовах чи в Додатку до цієї Угоди.
СТАТТЯ II. ПОЗИКА
2.01. Банк погоджується надати Позичальникові суму в розмірі 283000000 доларів США (двохсот вісімдесяти трьох мільйонів доларів США) ("Позика") для сприяння фінансуванню програми, описаної в Доповненні 1 до цієї Угоди ("Програма").
2.02. Позика має підтримуватися Додатковим забезпеченням, деномінованим у Валюті Позики. Відповідно, Конвертація валюти стосовно цієї Позики не дозволяється, а положення Загальних умов, що стосуються Конвертації валюти, в тому числі положення Статті IV, до цієї Позики не застосовуються.
2.03. Позичальник має право знімати кошти Позики відповідно до Розділу III доповнення 2 до цієї Угоди. Всі кошти, зняті з Рахунку Позики, вносяться Банком на рахунок, визначений Позичальником та прийнятний для Банку.
2.04. Початкова разова комісія дорівнює 0,25% (одній чверті одного відсотка) від суми Позики.
2.05. Комісія за резервування дорівнює 0,25% (одній чверті одного відсотка) на рік від Незнятого залишку Позики.
2.06. Процентна ставка являє собою Базову ставку плюс Змінний спред або ставку, що може застосовуватись після Конвертації з урахуванням положень пункту "e" Розділу 3.02 Загальних умов.
2.07. Датами платежів є 15 червня та 15 грудня кожного року.
2.08. Основна сума Позики підлягає погашенню відповідно до Доповнення 3 до цієї Угоди.
СТАТТЯ III. ПРОГРАМА
3.01. Позичальник, через Міністерство економіки ("Мінекономіки"), заявляє про свою відданість цілям Програми. Для цього Позичальник, через Мінекономіки, виконує Програму згідно з положеннями Статті V Загальних умов і Доповнення 2 до цієї Угоди.
СТАТТЯ IV. НАБРАННЯ ЧИННОСТІ. ПРИПИНЕННЯ ДІЇ
4.01. Додаткова умова набрання чинності полягає в тому, щоб було оформлено та укладено Угоду про фінансування й Угоду про грант, і при цьому було виконано всі умови, що передують набранню ними чинності або здобуттю Позичальником права на здійснення вибірки коштів за ними (окрім набрання чинності цією Угодою).
4.02. Терміном набрання чинності є дата, що настає через 90 (дев’яносто) днів з Дати підписання цієї Угоди.
4.03. Без обмеження дії пункту "b" розділу 10.02 Загальних умов, будь-які зміни до цієї Угоди вносяться в письмовій формі за згодою її сторін. Такі зміни набирають чинності згідно з положеннями додаткової угоди.
СТАТТЯ V. ПРЕДСТАВНИК. АДРЕСИ
5.01. Представником Позичальника є його Міністр фінансів.
5.02. У цілях розділу 10.01 Загальних умов:
(a) адреса Позичальника є такою:
Міністерство фінансів
вул. М. Грушевського, 12/2,
м. Київ, 01008
Україна; і
(b) електронна адреса Позичальника є такою:



Факс:

Електронна пошта:



+38 (044) 425-90-26

infomf@minfin.gov.ua
5.03. У цілях розділу 10.01 Загальних умов:
(a) адреса Банку є такою:
Міжнародний банк реконструкції та розвитку,
Ейч-стріт 1818, Пн-Зх сектор
Вашингтон, округ Колумбія,
20433, Сполучені Штати
Америки; та
(b) електронна адреса Банку є такою:



телекс:

факс:



248423 (MCI) або
64145(MCI)

1-202-477-6391
ПОГОДЖЕНО станом на Дату підписання



УКРАЇНА



В особі:




/підпис/
___________________________
Уповноважений представник

Ім’я: Сергій Марченко

Посада: Міністр фінансів України

Дата: 04 листопада 2024 року



МІЖНАРОДНА АСОЦІАЦІЯ РОЗВИТКУ



В особі:




/підпис/
__________________________
Уповноважений представник

Ім’я: Роберт СОМ

Посада: Регіональний Директор Світового банку у справах країн Східної Європи

Дата: 04 листопада 2024 року
ДОПОВНЕННЯ 1
Опис Операції
Мета Операції полягає в тому, щоб покращити сприятливе середовище для ініційованого приватним сектором сталого відновлення в Україні.
Операція складається з Програми та Проєкту, а саме:
I. Програма:
Програма складається з таких заходів:
Напрям 1. Підвищення ефективності державної підтримки МСП+ з наголосом на зеленій конкурентоспроможності
Зміцнення спроможності Позичальника надавати МСП+ послуги технічної та фінансової підтримки та підтримувати зелену конкурентоспроможність шляхом:
(a) проведення багатоетапного та регулярного Огляду результативності державної політики ("ОРДП") щодо всього комплексу державної політики та портфеля програм підтримки МСП+, що має бути покладений в основу модернізації Програм підтримки з зосередженням уваги на поліпшенні тендерної адресності;
(b) впровадження модернізованих Програм підтримки;
(c) розроблення та прийняття Екологічної та соціальної політики Фонду розвитку підприємництва ("ФРП"); а також
(d) оновлення правової бази Програми доступних кредитів 5-7-9 для запровадження вимоги про наявність Системи екологічного та соціального управління ("СЕСУ") у банків-учасників Програми доступних кредитів 5-7-9 та про дотримання МСП+ вимог вищезгаданих СЕСУ.
Напрям 2. Удосконалення ділового середовища та цифрових урядових послуг для бізнесу
Оптимізація регуляторного середовища, що регулює початок, здійснення та завершення господарської діяльності шляхом подальшої діджиталізації відповідних процедур і урядових послуг для бізнесу, а також розвитку результативнішої екосистеми сприяння інвестиціям та їх підтримки з зосередженням на "зелених" секторах через розроблення нової Стратегії залучення прямих іноземних інвестицій ("Стратегія залучення ПІІ") шляхом:
(a) введення в дію порталу Дія.Бізнес 2.0 для кращого надання підтримки компаніям у розвитку та масштабуванні їхнього бізнесу;
(b) розгортання цифрової платформи урядових послуг для бізнесу "єДозвіл"; і
(c) розвитку та впровадження стратегічної концептуальної основи сприяння інвестиціям з зосередженістю на "зеленій економіці" та орієнтацією на потенційні інвестиції в "зелених" секторах.
Напрям 3. Забезпечення доступу МСП+ до експортних ринків
Надання Позичальникові підтримки у:
(a) підвищенні експортної спроможності МСП+ та розширенні їх доступу до іноземних ринків шляхом фінансування та реалізації програм підтримки експорту й надання бізнесу консультаційних послуг;
(b) зміцненні інституційної спроможності та асортименту продуктів Експортно-кредитного агентства ("ЕКА") шляхом розроблення та реалізації нової стратегії ЕКА, розроблення нових продуктів ризикового страхування та інтеграції екологічної збалансованості до політики та продуктів ЕКА; і
(c) зміцненні інституційної спроможності та асортименту послуг Офісу з розвитку підприємництва та експорту ("ОРПЕ") шляхом розроблення та реалізації програм розбудови спроможностей і сертифікації технічної допомоги для сприяння МСП+ в дотриманні гармонізованих з вимогами ЄС стандартів на продукти й стандартів екологічної стійкості, та забезпечення готовності до сертифікації.
II. Проєкт
Проєкт складається з таких заходів:
Частина I. Управління проєктом і моніторинг
Надання Позичальникові підтримки за напрямами управління Проєктом і його реалізації, моніторингу та оцінювання, технічної допомоги, збирання та аналізу даних, включно з Навчанням, Операційними витратами, залученням Незалежного агента з верифікації, закупівлями, екологічною та соціальною роботою, й наглядом за реалізацією Плану економічних та соціальних зобов’язань ("ПЕСЗ").
Частина II. Адресна технічна допомога та розбудова спроможностей
Зміцнення інституційної спроможності Міністерства економіки ("Мінекономіки"), Міністерства фінансів ("Мінфін"), ЕКА, ФРП та ОРПЕ для реалізації Програм підтримки шляхом:
(a) проведення у 2025 та 2026 роках ОРДП політик і програм Позичальника з підтримки приватного сектору;
(b) розроблення та інституційного оформлення системи регулярного моніторингу та оцінювання політик і програм підтримки приватного сектору (включно з регулярними опитуваннями для моніторингу пульсу бізнесу, а також регулярними опитуваннями МСП+ стосовно тягаря дотримання адміністративних вимог);
(c) інтеграції екологічних, соціальних, управлінських і тендерних аспектів у Програми підтримки;
(d) забезпечення зміцнення інституційної спроможності ЕКА, ФРП, ОРПЕ та Мінекономіки у сфері підтримки та залучення інвестицій з використанням програм Навчання та освіти, зміцненням систем моніторингу та оцінювання, а також вжиттям заходів зі зміцнення загальної спроможності реалізовувати програми підтримки та залучення інвестицій; і
(e) реалізації програм розбудови спроможностей для Мінекономіки, Мінфіну та дібраних суб’єктів з питань дотримання вимог стандартів на продукцію, гармонізованих з вимогами ЄС.
Частина III. ІТ-рішення
Підтримка ініціатив ЕКА, Мінекономіки та ОРПЕ з діджиталізації та модернізації, створення цифрової інвестиційної платформи відбудови Позичальника шляхом фінансування апаратного та програмного забезпечення IT для, зокрема, (i) розробки цифрової панелі економічного моніторингу, аналізу та оцінювання впливу економічної політики, яку проводить Мінекономіки; (ii) розробки цифрових платформ самостійної оцінки вуглецевого сліду для МСП+; та (iii) оновлення програмного забезпечення Реєстру інвестиційних проєктів із значними інвестиціями.
Частина IV. Управління змінами
Підтримка комунікації, залучення зацікавлених сторін і залучення громадян до Програми.
ДОПОВНЕННЯ 2
Виконання Програми
Розділ I. Механізми реалізації
A. Інститути Програми
1. Позичальник покладає загальну відповідальність за реалізацію Операції на свої Міністерства фінансів ("Мінфін") і економіки ("Мінекономіки"). При цьому (a) Мінфін відповідає за загальний нагляд за Операцією та її координацію, а (b) Мінекономіки відповідає за загальну реалізацію Операції, її моніторинг та оцінювання.
2. Незалежно від положень попереднього абзацу і Позичальник, через Мінекономіки:
(a) утворює не пізніше, ніж через 1 (один) місяць з Дати набрання чинності, а потім утримує протягом усього періоду реалізації Програми керівний комітет ("Керівний комітет"), положення про який узгоджується з Банком: (i) у складі, з мандатом та ресурсами, які є прийнятними для Банку; (ii) очолюваний Мінекономіки; (iii) з включенням до його складу, зокрема, представників Мінфіну, ФРП, ОРПЕ та ЕКА; та (iv) відповідальний, зокрема, за виконання функцій міжвідомчої координації на високому рівні та нагляду за реалізацією стратегії, які в подальшому описано в Операційному посібнику; та
(b) утворює не пізніше, ніж через 1 (один) місяць з Дати набрання чинності, а в подальшому утримує під час усього строку реалізації Програми Групу впровадження ("ГВ"), відповідальну за виконання та моніторинг Операції, з задовільними для Банку складом, функціями, кадровим забезпеченням, приміщеннями та іншими ресурсами, які в подальшому описано в Операційному посібнику.
3. Для забезпечення здійснення діяльності в межах Операції Позичальник, через Мінекономіки, покладає - на постійній основі під час виконання Операції - на ФРП відповідальність за надання технічної підтримки, зокрема в досягненні відповідних ІПВ/РПВ та виконанні обов’язків зі звітування, передбачених Планом дій програми та Операційним посібником.
B. Додаткові механізми реалізації Програми
1. План дій Програми
Позичальник, через Мінекономіки:
(a) виконує дії, передбачені Планом дій Програми за графіком, визначеним у вищезгаданому Плані дій Програми, та в задовільний для Банку спосіб, або забезпечує виконання цих дій;
(b) не переуступає, не змінює, не розриває й не скасовує будь-які обов’язки та/або зобов’язання, передбачені Планом дій Програми, чи будь-яке його положення, й не дозволяє нікому їх переуступати, змінювати, розривати або скасовувати крім як за письмовою домовленістю Банку та Позичальника про інші умови; та
(c) підтримує задовільні для Банку за формою та змістом положення та процедури, що дають йому змогу здійснювати моніторинг та оцінювання реалізації Плану дій Програми, або забезпечує їх підтримання.
2. Агент з верифікації
Позичальник, через Мінекономіки:
(a) залучає не пізніше, ніж через 1 (один) місяць з Дати набрання чинності, а потім утримує протягом усього періоду реалізації Програми агента (чи агентства) з верифікації, що мають досвід і кваліфікацію у відповідних технічних сферах і діють згідно з прийнятним для Банку технічним завданням ("Агент з верифікації"), для перевірки даних та інших доказів, що підтверджують досягнення Результатів, пов’язаних з вибіркою коштів, й надання, відповідно до ситуації, рекомендацій щодо здійснення відповідних виплат; і
(b) стежить за тим, щоб Агент з верифікації (i) здійснював процес (процеси) верифікації згідно з Протоколом верифікації; та (ii) своєчасно подавав до Мінекономіки Позичальника та Банку відповідні звіти про верифікацію, задовільні для Банку за формою та змістом.
C. Операційний посібник
1. Не пізніше, ніж упродовж 1 (одного) місяця з Дати набрання чинності Позичальник, через Мінекономіки, розробляє та запроваджує операційний посібник Операції ("Операційний посібник"), задовільний для Банку за формою та змістом, а в подальшому забезпечує виконання Операції згідно з зазначеним посібником, який - стосовно Програми - визначає інституційні, адміністративні, фінансові, технічні та операційні настанови й процедури її реалізації, в тому числі: (a) визначення контурів заходів Програми, включно з матрицею результатів, загальним бюджетом і детальними Видатками за Програмою; (b) задовільні для Банку склад Керівного комітету та положення про нього, а також внутрішньовідомчі та міжвідомчі механізми функціонування Програми, включно з розподілом завдань та обов’язків; (c) детальні заходи з пом’якшення екологічного та соціального ризику й відповідні документи для Програми; (d) протоколи та стандарти управління фінансами, що застосовуються до Програми; (e) докладні настанови з адміністрування надходжень Програми, а також потоку коштів; (f) механізми здійснення закупівель для Програми, чіткий розподіл обов’язків зі здійснення закупівель за нею, включно з системами обліку й механізмами запобігання корупції та звітування; (g) протоколи повідомлення Банку й надання йому відповідних висновків щодо будь-яких випадків шахрайства та корупції, викритих та/або розслідуваних у межах Програми, відповідно до Антикорупційних настанов; (h) узгоджені з Банком Протоколи верифікації для оцінки досягнення ІПВ та відповідних РПВ, включно з відповідним річним календарним планом; (i) механізми реалізації та розподілу відповідальності за Операцію та обов’язків з виконання Плану дій за Програмою та його дотримання, включно з умовами взаємодії між Мінекономіки та ФРП, обов’язками зі звітування та розподілом обов’язків; (j) детальний перелік Програм підтримки; (к) механізм урегулювання скарг для Програми, а також відповідні протоколи та процедури (з визначенням строків) розгляду скарг і звітування про них; вимоги до моніторингу та оцінювання, включно з системами верифікації для Програми; (т) вимоги до внутрішнього та зовнішнього аудиту, включно з вимогами щодо регулярного подання аудиторських звітів до Банку; (n) стандарти й протоколи забезпечення якості та механізми перевірки; та (o) всі інші технічні та організаційні механізми та процедури, необхідні для Операції.
2. Позичальник, через Мінекономіки, утримується від внесення суттєвих та/або значних змін, перегляду будь-яких положень Операційного посібника, відмови від їх застосування, анулювання, скасування чи зупинення їх дії в повному або частковому обсязі без попередньої письмової згоди Банку.
3. У разі будь-якої неузгодженості між положенням Операційного посібника та положеннями цієї Угоди пріоритет мають положення цієї Угоди.
Розділ II. Виключені види діяльності
Позичальник, через Мінекономіки, забезпечує виключення з Програми будь-якої діяльності, яка:
A. на думку Банку: (1) може справити значний несприятливий вплив на довкілля та/або людей, що має делікатний, різнорідний або безпрецедентний характер; та/або (2) включена до Переліку винятків або згадана в ньому; чи
B. передбачає закупівлю: (1) робіт, кошторисна вартість яких становить або перевищує в еквіваленті 50000000 доларів США за одним контрактом; (2) товарів, оціночна вартість яких становить або перевищує в еквіваленті 30000000 доларів США за одним контрактом; (3) неконсультаційних послуг, оціночна вартість яких становить або перевищує в еквіваленті 30000000 доларів США за одним контрактом або (4) консультаційних послуг, оціночна вартість яких становить або перевищує в еквіваленті 15000000 за одним контрактом.
Розділ III. Моніторинг, звітність та оцінювання Програми
1. Позичальник, через Мінекономіки, подає до Банку кожний Звіт за Програмою не пізніше, ніж через 1 (один) місяць після завершення кожного календарного півріччя за відповідне календарне півріччя.
2. Без обмеження дії положень Розділу 5.13 Загальних умов та пункту "c" абзацу 6 Антикорупційних настанов Позичальник, через Мінекономіки, складає Звіти з протидії корупції, задовільні для Банку за формою та змістом, або забезпечує їх складення. Позичальник, через Мінекономіки, подає до Банку кожний Звіт з протидії корупції не пізніше, ніж через 1 (один) місяць після завершення кожного календарного півріччя за відповідне календарне півріччя.
Розділ IV. Зняття коштів Позики
A. Загальні положення
1. Без обмеження дії положень Статті II Загальних умов і відповідно до Листа про процедури вибірки коштів і фінансову інформацію Позичальник може знімати кошти Позики для (a) фінансування Видатків за Програмою (включно з Податками) на підставі результатів ("Результати, пов’язані з вибіркою коштів" чи "РПВ"), досягнутих Позичальником відповідно до вимірювань з використанням конкретних індикаторів ("Індикатори, пов’язані з вибіркою коштів" чи "ІПВ"); та (b) сплати:
(i) Початкової разової комісії; та (ii) премії за встановлення Верхньої межі процентної ставки чи Коридору процентної ставки; та (iii) процентів і Комісії за резервування, які всі зазначено в таблиці, наведеній в абзаці 2 цієї Частини A.
2. У наведеній далі таблиці зазначено кожну категорію зняття коштів Позики (включно з застосовними Індикаторами, пов’язаними з вибіркою коштів) ("Категорія"), Результати, пов’язані з вибіркою коштів для кожної Категорії (залежно від ситуації) та розподіл сум Позики за кожною Категорією.
Категорія (включно з Індикатором, пов ’язаним з вибіркою коштів, якщо такі застосовуються) Результат пов ’язаний з вибіркою коштів (якщо такі застосовуються) Формула розрахунку виплати Виділена сума Позики (в доларах США)
(1) ІПВ 1. Підвищення ефективності державної підтримки МСП+ з наголосом на зеленій конкурентоспроможності РПВ 1.1.
за модернізованою програмою доступних кредитів 5-7-9 надано кредитів на 200000000 доларів США, з яких фірмам, очолюваним жінками, надано кредитів на 40000000 доларів США.
Сума в 500000 доларів США за кожний 1000000 доларів США (з яких 20% надано фірмам, очолюваним жінками), але не більш ніж 100000000 доларів США.
Базисний рівень: 0
Плановий рівень: 200
100000000
(2) ІПВ 2. Покращена відповідність програм фінансування МСП вимогам щодо довкілля, соціальної сфери та корпоративного управління (ДСУ) РПВ 2.1.
Наглядова рада ФРП схвалила його Екологічну та соціальну політику, що визначає принципи та зобов’язання ФРП та фінансовими установами- учасницями (ФУУ) щодо впровадження сталої та відповідальної практики здійснення інвестицій 3 дотриманням екологічних та соціальних і вимог щодо здоров’я та безпеки працівників і населення.
Н/З 45000000
РПВ 2.2.
Щонайменше 20 банків, на які припадає 90% загального обсягу кредитування за програмою 5-7-9, запровадили СЕСУ
Сума в 1120000 доларів США за кожен 1% загального обсягу кредитування за програмою 5-7-9, що припадає на щонайменше 20 банків, які запровадили Системи екологічного та соціального управління, але не більш ніж 100000000 доларів США
Базисний рівень: 0
Плановий рівень: 90
0
(3) ІПВ 3. Спрощене регулювання господарської діяльності, в тому числі база сприяння інвестиціям для екологічної економіки РПВ3.1.
Запущено портал Дія.Бізнес 2.0 (доступний для користувачів онлайн) із функціоналом, що відповідає технічному завданню ОРПЕ.
Н/З 30000000
РПВ 3.2:
(i) 500000 унікальних відвідань порталу Дія.Бізнес 2.0 та (ii) зареєстровано 90000 облікових записів
(i) сума в 500000 доларів США за кожні 5000 унікальних відвідань порталу Дія.Бізнес 2.0, але не більш ніж 50000000 доларів США
Базисний рівень: 0
Плановий рівень: 500000
0
(ii) сума в 1000000 доларів США за кожні 1800 зареєстрованих облікових записів, але не більш ніж 50000000 доларів США
Базисний рівень: 0
Плановий рівень: 90000
0
РПВ 3.3.
Кабінетом Міністрів ухвалена Стратегія залучення ПІІ, яка (i) спрямована на розвиток зеленої економіки та (ii) передбачає модернізацію системи інвестиційної політики та залучення інвестицій, включно з розбудовою спроможностей Офісу залучення інвестицій.
Н/З 0
(4) ІПВ 4. Забезпечений доступ МСП+ до експортних ринків РПВ 4.1.
3000 МСП+ одержали послуги бізнес-консультування.
Сума у 1170000 доларів США за кожні 50 МСП+, що одержали послуги бізнес-консультування (в режимі онлайн або очно) від ОРПЕ, але не більш ніж 70000000 доларів США
Базисний рівень: 0
Плановий рівень: 3000
70000000
РПВ 4.2.
Схвалено нову стратегію ЕКА, що передбачає розширення асортименту продуктів ЕКА (включно зі страхуванням від воєнних ризиків), інтеграцію екологічної збалансованості до політик і продуктів ЕКА, а також розробку надійної системи моніторингу та оцінювання.
Н/З 5000000
РПВ 4.3.
10 орієнтованих на експорт проєктів МСП+ охоплено страхуванням ЕКА, зокрема від воєнних ризиків, відповідно до нової стратегії ЕКА.
Сума у 9000000 доларів США за кожний орієнтований на експорт проєкт МСП+, охоплений страхуванням ЕКА, зокрема від воєнного ризику, відповідно до нової стратегії ЕКА, але не більш ніж 90000000 доларів США
Базисний рівень: 0
Плановий рівень: 10
0
(5) Початкова разова комісія, що підлягає сплаті відповідно до Розділу 2.03 цієї Угоди згідно з пунктом "b" Розділу 2.05 Загальних умов [стовпець слід залишити порожнім] 707500
(6) Премія за встановлення Верхньої межі процентної ставки або Коридору процентної ставки, належна до сплати згідно з пунктом "c" Розділу 4.05 Загальних умов [стовпець слід залишити порожнім] 0
(7) Відсотки і Комісії за резервування, що підлягає сплаті відповідно до розділу 2.05(c) Загальних умов [стовпець слід залишити порожнім] 32292500
РАЗОМ 283000000

................
Перейти до повного тексту