1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 4 липня 2018 р. № 536
Київ
Про затвердження Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 501 від 12.06.2019 № 102 від 12.02.2020 № 1215 від 09.12.2020 № 875 від 18.08.2021 )
Відповідно до статті 5 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Технічний регламент рухомого обладнання, що працює під тиском, що додається.
1-1. Установити, що до 31 січня 2021 р. введення в обіг кисневих балонів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, дозволяється:
якщо вони відповідають вимогам затвердженого цією постановою Технічного регламенту; або
за наявності повідомлення Державної служби з питань праці про введення в обіг кисневих балонів, стосовно яких не виконані вимоги затвердженого цією постановою Технічного регламенту, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я.
При цьому дія затвердженого цією постановою Технічного регламенту не поширюється на кисневі балони, на які Державною службою з питань праці видано зазначене повідомлення.
Для введення в обіг на підставі повідомлення Державної служби з питань праці зазначених кисневих балонів заявник подає до Державної служби з питань праці заяву із зазначенням мети введення в обіг, інформації про виробника, назви виробу, номера партії або серійного номера, обсягу партії, призначення виробу та способу дії. До заяви додаються:
сертифікат відповідності кисневих балонів, виданий у державі - члені Європейською Союзу згідно з відповідним актом законодавства Європейською Союзу щодо гармонізації;
лист-підтвердження заявника про те, що оцінка відповідності кисневих балонів вимогам затвердженого цією постановою Технічного регламенту не проводилася.
За результатами опрацювання поданих заявником документів Державна служба з питань праці видає йому відповідне повідомлення. Розгляд документів та видача повідомлення здійснюються на безоплатній основі.
( Постанову доповнено пунктом 1-1 згідно з Постановою КМ № 1215 від 09.12.2020 )
2. Міністерству економіки забезпечити впровадження затвердженого цією постановою Технічного регламенту.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 102 від 12.02.2020, № 875 від 18.08.2021 )
3. Внести до переліку видів продукції, щодо яких органи державного ринкового нагляду здійснюють державний ринковий нагляд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1069 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 50, ст. 1550), зміну, що додається.
4. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2008 р. № 967 "Про затвердження Технічного регламенту пересувного обладнання, що працює під тиском" (Офіційний вісник України, 2008 р., № 86, ст. 2880);
пункт 9 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2013 р. № 235 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 28, ст. 957).
5. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2020 року.
( Пункт 5 в редакції Постанови КМ № 501 від 12.06.2019 )
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 липня 2018 р. № 536
ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ
рухомого обладнання, що працює під тиском
Загальна частина
1. Цей Технічний регламент визначає вимоги до рухомого обладнання, що працює під тиском, з метою забезпечення безпечності та обігу такого обладнання на ринку України.
Цей Технічний регламент розроблений на основі Директиви 2010/35/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 16 червня 2010 р. про рухоме обладнання, що працює під тиском, та про припинення дії Директив Ради 76/767/ЄЕС, 84/525/ЄЕС, 84/526/ЄЕС, 84/527/ЄЕС та 1999/36/ЄС.
2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на:
нове рухоме обладнання, що працює під тиском, визначене в підпункті 18 пункту 5 цього Технічного регламенту, яке не було введено в обіг, для надання його на ринку;
рухоме обладнання, що працює під тиском, визначене в підпункті 18 пункту 5 цього Технічного регламенту, яке має маркування знаком відповідності цьому Технічному регламенту або Технічному регламенту пересувного обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2008 р. № 967 (Офіційний вісник України, 2008 р., № 86, ст. 2880), для проведення періодичного інспектування, проміжного інспектування, виняткових перевірок і використання;
рухоме обладнання, що працює під тиском, визначене в підпункті 18 пункту 5 цього Технічного регламенту, яке не має маркування знаком відповідності Технічному регламенту пересувного обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2008 р. № 967, для проведення переоцінки відповідності.
3. Дія цього Технічного регламенту не поширюється на рухоме обладнання, що працює під тиском, яке введено в обіг до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2008 р. № 967 "Про затвердження Технічного регламенту пересувного обладнання, що працює під тиском" і не могло бути предметом переоцінки відповідності.
4. Дія цього Технічного регламенту не поширюється на рухоме обладнання, що працює під тиском, яке використовується виключно для перевезення небезпечних вантажів між Україною та третіми країнами автомобільними, залізничними або внутрішніми водними шляхами відповідно до вимог Європейської угоди про міжнародне перевезення небезпечних вантажів внутрішніми водними шляхами (ВОПНВ), до якої Україна приєдналася згідно із Законом України від 17 листопада 2009 р. № 1727-VI (далі - Угода про перевезення вантажів водними шляхами), Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), до якої України приєдналася згідно із Законом України від 2 березня 2000 р. № 1511-III (далі - Угода про дорожнє перевезення вантажів), додатка С до Конвенції про міжнародні залізничні перевезення (КОТІФ), до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України від 5 червня 2003 р. № 943-IV (далі - Конвенція), якщо інше не передбачено у додатках до зазначених угод.
5. У цьому Технічному регламенті терміни вживаються в такому значенні:
1) введення в обіг - надання рухомого обладнання, що працює під тиском, на ринку України вперше;
2) використання - наповнення, тимчасове зберігання, пов’язане з перевезенням, спорожнення та повторне наповнення рухомого обладнання, що працює під тиском;
3) вилучення з обігу - будь-який захід, спрямований на запобігання наданню на ринку рухомого обладнання, що працює під тиском, що перебуває в ланцюгу постачання такого обладнання;
4) виняткова перевірка - процедура, що регламентує проведення виняткової перевірки, визначеної у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції ;
5) виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє рухоме обладнання, що працює під тиском, або доручає його розроблення чи виготовлення та реалізує його під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг);
6) відкликання - будь-який захід, спрямований на забезпечення повернення рухомого обладнання, що працює під тиском, яке вже надане кінцевому користувачу;
7) власник - будь-яка фізична чи юридична особа, зареєстрована в установленому порядку, яка має у власності рухоме обладнання, що працює під тиском;
8) державний ринковий нагляд - діяльність органів державного ринкового нагляду (далі - орган ринкового нагляду) з метою забезпечення відповідності рухомого обладнання, що працює під тиском, встановленим вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції та у цьому Технічному регламенті, а також забезпечення відсутності загроз суспільним інтересам;
9) імпортер - будь-яка фізична чи юридична особа - резидент України, яка вводить в обіг на ринку України рухоме обладнання, що працює під тиском, походженням з іншої країни;
10) маркування знаком Пі - нанесення маркування, яке свідчить, що рухоме обладнання, що працює під тиском, відповідає всім застосовним вимогам цього Технічного регламенту та вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції ;
11) надання на ринку - будь-яке платне або безоплатне постачання рухомого обладнання, що працює під тиском, для розповсюдження, споживання чи використання на ринку України в процесі провадження господарської діяльності;
12) оператор - будь-яка фізична чи юридична особа, яка використовує рухоме обладнання, що працює під тиском;
13) переоцінка відповідності - процедура, що проводиться на вимогу власника чи оператора з метою виконання подальшої оцінки відповідності рухомого обладнання, що працює під тиском, що виготовлене та введене в експлуатацію до моменту обов’язкового застосування Технічного регламенту пересувного обладнання, що працює під тиском, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2008 р. № 967;
14) періодичне інспектування - процедура, що регламентує проведення періодичної перевірки, визначеної у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції ;
15) призначений орган з оцінки відповідності - орган з оцінки відповідності, що є органом з інспектування, відповідає вимогам, встановленим у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції, та умовам, визначеним у пунктах 58-62 цього Технічного регламенту, і призначений в установленому законодавством порядку;
16) проміжне інспектування - процедура, що регламентує проведення проміжної перевірки, визначеної у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції ;
17) розповсюджувач - будь-яка інша, ніж виробник або імпортер, фізична чи юридична особа в ланцюгу постачання рухомого обладнання, що працює під тиском, яка надає таке обладнання на ринку України;
18) рухоме обладнання, що працює під тиском:
усі посудини, що працюють під тиском, їх клапани та інше обладнання у разі необхідності, як визначено у главі 6.2 додатка до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, главі 6.1 додатка до Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та главі 6.2 додатка С до Конвенції ;
цистерни, транспортні засоби-батареї та вагони-батареї, багатоелементні газові контейнери, їх клапани та інше обладнання у разі необхідності, як визначено у главі 6.8 додатка до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, главі 6.1 додатка до Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та главі 6.8 додатка С до Конвенції ;
обладнання, зазначене в абзацах другому та третьому цього підпункту, яке використовується відповідно до вимог, встановлених у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів , Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції для перевезення газів класу 2, крім газів або виробів класів 6.1, 6.2 та 7, а також для перевезення небезпечних речовин, що належать до інших класів, зазначених у додатку 1.
Під рухомим обладнанням, що працює під тиском, слід розуміти обладнання, яке включає газові балони (UN 2037) та не включає аерозолі (UN 1950), відкриті кріогенні посудини, газові балони дихальних апаратів, вогнегасники (UN 1044), рухоме обладнання, що працює під тиском, яке зазначене у пункті 1.1.3.2 додатка до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, додатка до Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатка С до Конвенції , а також рухоме обладнання, що працює під тиском, на яке не поширюються правила виготовлення та випробування пакування згідно з положеннями глави 3.3 додатка до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатка С до Конвенції;
19) суб’єкти господарювання - виробник, уповноважений представник, імпортер, розповсюджувач, власник або оператор, який провадить господарську діяльність на платній основі або безоплатно;
20) уповноважений представник - будь-яка фізична чи юридична особа - резидент України, яка одержала від виробника письмове доручення діяти від його імені стосовно визначених у такому дорученні завдань.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції", "Про загальну безпечність нехарчової продукції".
Обов’язки виробників
6. Під час введення в обіг рухомого обладнання, що працює під тиском, виробники забезпечують, щоб обладнання було розроблене, виготовлене та документально оформлене відповідно до вимог, визначених у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції та у цьому Технічному регламенті.
7. Якщо відповідність рухомого обладнання, що працює під тиском, застосовним вимогам була продемонстрована в процесі оцінки відповідності, визначеної у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції та у цьому Технічному регламенті, виробники зобов’язані нанести на таке обладнання знак Пі згідно з пунктами 49-56 цього Технічного регламенту.
8. Виробники зберігають технічну документацію, зазначену у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції, протягом строку, визначеного у згаданих додатках.
9. Виробники, які вважають або мають підстави вважати, що введене ними в обіг рухоме обладнання, що працює під тиском, не відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції , та цьому Технічному регламенті, зобов’язані негайно вжити коригувальних заходів з метою приведення такого обладнання у відповідність, вилучення його з обігу або відкликання (залежно від обставин).
Якщо рухоме обладнання, що працює під тиском, становить ризик, виробники зобов’язані негайно поінформувати про це відповідний орган ринкового нагляду та подати йому детальні відомості, зокрема про невідповідність такого рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту, та вжиті коригувальні заходи.
10. Виробники документально оформлюють випадки про невідповідність такого рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту та вжиті коригувальні заходи.
11. На обґрунтований запит органу ринкового нагляду виробники подають йому інформацію та документацію, необхідну для демонстрування відповідності рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту. На вимогу органу ринкового нагляду виробники співпрацюють з ним стосовно будь-яких заходів, які вживаються для забезпечення відповідності введеного ними в обіг рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту.
12. Виробники повинні надавати операторам лише ту інформацію, яка відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції , та у цьому Технічному регламенті.
Обов’язки уповноважених представників
13. Виробники можуть на підставі письмового доручення визначити уповноваженого представника.
Обов’язки, встановлені в пунктах 6 і 7 цього Технічного регламенту, та обов’язок щодо складення технічної документації не включаються до предмета доручення, одержаного уповноваженим представником.
14. Уповноважений представник виконує завдання, визначені в дорученні, одержаному від виробника, зокрема:
зберігає технічну документацію для подання її на запити органів ринкового нагляду протягом періоду, визначеного у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції ;
на обґрунтований запит органу ринкового нагляду подає такому органу державною мовою всю інформацію та документацію, необхідну для демонстрування відповідності рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту;
на вимогу органу ринкового нагляду співпрацює з ним стосовно будь-яких заходів, які вживаються для забезпечення відповідності рухомого обладнання, що працює під тиском, на яке поширюється дія доручення, вимогам цього Технічного регламенту.
15. Найменування та місцезнаходження уповноваженого представника повинні зазначатися в сертифікаті відповідності згідно з додатками до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатком С до Конвенції .
16. Уповноважені представники повинні надавати операторам інформацію, яка відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції та у цьому Технічному регламенті.
Обов’язки імпортерів
17. Імпортери вводять в обіг лише рухоме обладнання, що працює під тиском, яке відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції та у цьому Технічному регламенті.
18. Перед введенням рухомого обладнання, що працює під тиском, в обіг імпортери пересвідчуються в тому, що виробник застосував відповідну процедуру оцінки відповідності та склав технічну документацію, на обладнання нанесено маркування знаком Пі та воно супроводжується сертифікатом відповідності, зазначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції .
Якщо імпортер вважає, що рухоме обладнання, що працює під тиском, не відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції та у цьому Технічному регламенті, або має підстави так вважати, він не вводить таке обладнання в обіг до приведення його у відповідність із зазначеними вимогами, про що повідомляє виробнику та відповідному органу ринкового нагляду.
19. Імпортери зазначають своє найменування та контактну адресу в сертифікаті відповідності, зазначеному у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції або в окремому додатку до сертифіката відповідності.
20. Імпортери забезпечують, щоб під час перебування рухомого обладнання, що працює під тиском, під їх відповідальністю умови зберігання чи транспортування такого обладнання не ставили під загрозу його відповідність вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції.
21. Імпортери, які вважають, що рухоме обладнання, що працює під тиском, яке вони ввели в обіг, не відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції та у цьому Технічному регламенті, негайно вживають коригувальних заходів, необхідних для приведення зазначеного обладнання у відповідність із такими вимогами, вилучення його з обігу або відкликання (залежно від обставин).
Якщо рухоме обладнання, що працює під тиском, становить ризик, імпортери зобов’язані негайно поінформувати про це відповідний орган ринкового нагляду та подати йому детальні відомості, зокрема про невідповідність такого рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту та вжиті коригувальні заходи.
Імпортери документально оформлюють випадки про невідповідність такого рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту та вжиті коригувальні заходи.
22. Імпортери протягом періоду, визначеного у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції для виробників, зберігають копію технічної документації для надання її на запити органів ринкового нагляду та забезпечують можливість доступу органам ринкового нагляду до технічної документації.
23. На обґрунтований запит органу ринкового нагляду імпортери подають йому державною мовою інформацію та документацію, необхідну для демонстрування відповідності рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту. На вимогу такого органу ринкового нагляду імпортери співпрацюють з ним стосовно всіх заходів, які вживаються для забезпечення відповідності введеного ними в обіг рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту.
24. Імпортери повинні подавати операторам інформацію, яка відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції та у цьому Технічному регламенті.
Обов’язки розповсюджувачів
25. Розповсюджувачі надають на ринку рухоме обладнання, що працює під тиском, яке відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції та у цьому Технічному регламенті. Перед наданням рухомого обладнання, що працює під тиском, на ринку розповсюджувачі пересвідчуються, що на таке обладнання нанесено маркування знаком Пі, воно супроводжується сертифікатом відповідності, у якому безпосередньо або в додатку до якого зазначено інформацію, визначену в пункті 19 цього Технічного регламенту.
Якщо розповсюджувач вважає або має підстави вважати, що рухоме обладнання, що працює під тиском, не відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції та у цьому Технічному регламенті, він не надає таке обладнання на ринку до приведення його у відповідність із зазначеними вимогами і повідомляє про це виробнику або імпортеру, а також відповідному органу ринкового нагляду.
26. Розповсюджувачі забезпечують, щоб під час перебування рухомого обладнання, що працює під тиском, під їх відповідальністю умови зберігання чи транспортування такого обладнання не ставили під загрозу його відповідність вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами та додатку С до Конвенції.
27. Розповсюджувачі, які вважають або мають підстави вважати, що рухоме обладнання, що працює під тиском, яке вони надали на ринку, не відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції або у цьому Технічному регламенті, пересвідчуються у вжитті коригувальних заходів, необхідних для приведення такого обладнання у відповідність із зазначеними вимогами, вилучення його з обігу або відкликання (залежно від обставин). Якщо рухоме обладнання, що працює під тиском, становить ризик, розповсюджувачі негайно повідомляють про це виробнику або імпортеру та відповідному органу ринкового нагляду і подають йому детальні відомості, зокрема про невідповідність такого рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту та будь-які вжиті коригувальні заходи.
Розповсюджувачі документально оформлюють випадки про невідповідність такого рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту та вжиті коригувальні заходи.
28. На обґрунтований запит органу ринкового нагляду розповсюджувачі подають йому державною мовою інформацію та документацію, необхідну для підтвердження відповідності рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту. На вимогу такого органу ринкового нагляду розповсюджувачі співпрацюють з ним стосовно будь-яких заходів, які вживаються для забезпечення відповідності наданого ними на ринку рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту.
29. Розповсюджувачі повинні подавати операторам інформацію, яка відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції та у цьому Технічному регламенті.
Обов’язки власників
30. Якщо власник вважає або має підстави вважати, що рухоме обладнання, що працює під тиском, не відповідає вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції (зокрема вимогам щодо періодичної перевірки) та у цьому Технічному регламенті, він не надає таке обладнання на ринку або не використовує до приведення його у відповідність із зазначеними вимогами. Якщо рухоме обладнання, що працює під тиском, становить ризик, власник повідомляє про це виробнику, імпортеру або розповсюджувачу, а також відповідному органу ринкового нагляду.
Власники документально оформлюють випадки про невідповідність такого рухомого обладнання, що працює під тиском, вимогам цього Технічного регламенту та вжиті коригувальні заходи.
31. Власники забезпечують, щоб під час перебування рухомого обладнання, що працює під тиском, під їх відповідальністю умови зберігання чи транспортування такого обладнання не ставили під загрозу його відповідність вимогам, визначеним у додатках до Угоди про дорожнє перевезення вантажів, Угоди про перевезення вантажів водними шляхами, додатку С до Конвенції.

................
Перейти до повного тексту