від 22 березня 2017 р. № 248-р Київ |
Прем'єр-міністр України | В.ГРОЙСМАН |
Інд. 73 |
Найменування заходу | Строк виконання | Відповідальні за виконання | Джерела фінансування | Індикатор оцінки результатів виконання |
I. Удосконалення системи управління державними програмами протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу | ||||
Удосконалення законодавчої бази у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу | ||||
1. Розроблення проектів Законів України: "Про внесення змін до Закону України "Про протидію поширенню хвороб, зумовлених вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ), та правовий і соціальний захист людей, які живуть з ВІЛ" у частині приведення державних гарантій у відповідність із новими глобальними стратегіями протидії епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу; "Про затвердження Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2019-2023 роки" відповідно до стратегії Об’єднаної програми ООН з ВІЛ/СНІДу "Прискорення заходів"; "Про затвердження Загальнодержавної цільової соціальної програми протидії туберкульозу на 2017-2021 роки" відповідно до цільових орієнтирів Комплексного плану дій щодо боротьби з туберкульозом у Європейському регіоні Всесвітньої організації охорони здоров’я на 2016-2021 роки |
I квартал 2017 р. | МОЗ, заінтересовані центральні органи виконавчої влади за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | не потребує фінансування | внесення розроблених проектів законів на розгляд до Верховної Ради України |
Посилення управління у сфері виконання державних програм протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу | ||||
2. Передбачення у регіональних стратегіях питань протидії поширенню туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу як компонента гуманітарної сфери | II квартал 2017 р. | обласні, Київська міська держадміністрації за участю органів місцевого самоврядування | не потребує фінансування | визначення завдання з протидії поширенню туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу як пріоритету регіональних стратегій розвитку на період до 2020 року |
3. Розроблення та затвердження регіональних стратегій забезпечення сталої відповіді на епідемії туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та ВІЛ-інфекції/СНІДу | -"- | обласні, Київська міська держадміністрації за участю органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, благодійних, міжнародних організацій | -"- | розроблення та прийняття відповідних документів, у яких визначено регіональну та місцеву політику у сфері забезпечення сталої відповіді на епідемії туберкульозу, в тому числі хіміорезистентного, та ВІЛ-інфекції/СНІДу на період до 2021 року |
4. Опрацювання питання щодо включення показника ефективності заходів протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу до щорічної оцінки соціально-економічного розвитку Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 856 "Про затвердження Порядку та Методики проведення моніторингу та оцінки результативності реалізації державної регіональної політики" (Офіційний вісник України, 2015 р., № 88, ст. 2926) |
II квартал 2017 р. | МОЗ, Мінрегіон | не потребує фінансування | подання узгоджених пропозицій Кабінетові Міністрів України |
5. Запровадження планування та розподілу ресурсів міжнародної технічної та донорської допомоги регіонам відповідно до критеріїв епідемічних показників поширення туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу та ефективності використання таких ресурсів | IV квартал 2017 р. | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | -"- | здійснення розподілу між регіонами ресурсів міжнародної технічної та донорської допомоги відповідно до критеріїв епідемічної ситуації та ефективності використання таких ресурсів |
6. Забезпечення залучення ресурсів міжнародної технічної допомоги для підтримки роботи секретаріату Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу в Україні | I квартал 2017 р. | -"- | -"- | забезпечення безперервного функціонування секретаріату |
7. Розроблення плану забезпечення роботи секретаріату Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу із визначенням джерел фінансування | 2020 рік | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | не потребує фінансування | забезпечення ефективного і безперервного функціонування секретаріату після завершення фінансування грантів Глобального фонду |
8. Забезпечення міжвідомчої та міжсекторальної координації виконання програм та заходів протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу шляхом організації ефективної роботи Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, регіональних та місцевих рад з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, а також їх робочих органів | постійно | МОЗ, обласні, Київська міська держадміністрації за участю органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | -"- | проведення засідань Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, регіональних та місцевих рад з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, а також їх робочих органів |
Зниження рівня стигматизації і дискримінації у сфері надання послуг хворим на туберкульоз, людям, які живуть з ВІЛ, представникам груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ з метою протидії поширенню туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу | ||||
9. Проведення аналізу законодавства з метою виявлення дискримінаційних норм і положень щодо хворих на туберкульоз, людей, які живуть з ВІЛ, представників груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ | 2017 рік | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | -"- | наявність аналітичного звіту |
10. Розроблення на підставі результатів аналізу законодавства у частині виявлення дискримінаційних норм і положень щодо хворих на туберкульоз, людей, які живуть з ВІЛ, представників груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ рекомендацій щодо внесення відповідних змін до законодавства та нормативно-правових актів, затвердження таких змін | 2018 рік | МОЗ, заінтересовані центральні органи виконавчої влади за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | не потребує фінансування | внесення відповідних змін до законодавчих та нормативно-правових актів |
11. Розроблення і виконання плану заходів щодо зниження рівня стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз, людей, які живуть з ВІЛ, представників груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ (зокрема, шляхом проведення інформаційних кампаній, навчання для надавачів послуг, розроблення інформаційно-навчальної літератури) | IV квартал 2017 р. | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | за рахунок коштів благодійних фондів, міжнародної технічної та фінансової допомоги, інших джерел, не заборонених законодавством | виконання плану заходів щодо зниження рівня стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз, людей, які живуть з ВІЛ, представників груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ |
12. Розроблення і затвердження Порядку взаємодії органів влади та громадських об’єднань для забезпечення моніторингу дотримання прав пацієнтів та реагування на випадки стигматизації і дискримінації у сфері надання послуг хворим на туберкульоз, людям, які живуть з ВІЛ, представникам груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ | 2017 рік | -"- | -"- | здійснення моніторингу дотримання законодавства з метою реалізації прав пацієнтів розроблення і впровадження відповідної системи реагування |
Реформування та оптимізація системи протитуберкульозної медичної допомоги населенню для підвищення ефективності державних витрат | ||||
13. Розроблення і затвердження Стратегії розвитку системи протитуберкульозної медичної допомоги населенню з урахуванням стану формування системи охорони громадського здоров’я, децентралізації, реформи системи охорони здоров’я та фінансування сфери охорони здоров’я з використанням досвіду та ресурсів міжрегіональних тренінгових центрів з питань ВІЛ-інфекції/СНІДу | II квартал 2017 р. | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | за рахунок коштів благодійних фондів, міжнародної технічної та фінансової допомоги, інших джерел, не заборонених законодавством | затвердження МОЗ відповідної Стратегії |
14. Впровадження моделі надання допомоги пацієнтові, що орієнтована на лікування всіх випадків туберкульозу, включаючи мультирезистентний туберкульоз, у стаціонарних умовах - за наявності в нього бактеріовиділення, та в амбулаторних умовах | IV квартал 2017 р. | -"- | -"- | розроблення і затвердження наказом МОЗ у новій редакції клінічного протоколу лікування туберкульозу |
Підвищення рівня прозорості обміну інформацією про результати діяльності партнерських громадських об’єднань та органів влади | ||||
15. Удосконалення наявних механізмів обміну інформацією про виконання програм і проектів протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу і сприяння поширенню інформації щодо результатів їх виконання серед представників органів влади, громадських об’єднань, міжнародних партнерів, донорських структур, які долучаються до виконання та/або фінансування таких програм і проектів | 2017 рік | МОЗ, Мінсоцполітики, Мін’юст за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | за рахунок коштів благодійних фондів, міжнародної технічної та фінансової допомоги, інших джерел, не заборонених законодавством |
оприлюднення не менше одного разу на рік протягом періоду виконання програми чи проекту звітів про результати їх виконання шляхом: публікації таких звітів на інтернет-ресурсах (інтернет-сайтах проектів, програм, виконавців); презентації результатів про виконання програм і проектів на тематичних зустрічах, конференціях, засіданнях робочих груп; публікації звітів про виконання програм і проектів у друкованому вигляді та поширення їх серед представників органів влади, громадських об’єднань, міжнародних партнерів, донорських структур |
II. Фінансування заходів протидії соціально небезпечним захворюванням | ||||
Збільшення обсягу фінансування заходів протидії соціально небезпечним захворюванням та підвищення ефективності поточних витрат | ||||
16. Визначення принципів та методології ефективного розподілу ресурсів на здійснення заходів протидії соціально небезпечним захворюванням, які дають змогу компенсувати фінансування Глобального фонду, кошти інших донорів | 2017 рік | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | не потребує фінансування | визначення принципів і методології ефективного розподілу ресурсів на здійснення заходів протидії соціально небезпечним захворюванням |
17. Запровадження під час бюджетного планування та підготовки бюджетних прогнозів на загальнонаціональному і регіональному рівні принципів та методології ефективного розподілу ресурсів на здійснення заходів протидії соціально небезпечним захворюванням | 2018 рік | МОЗ, Мінфін, обласні, Київська міська держадміністрації за участю органів місцевого самоврядування | -"- | здійснення планування бюджетних витрат на здійснення заходів протидії соціально небезпечним захворюванням відповідно до визначених принципів та методології ефективного розподілу ресурсів у сфері соціально небезпечних захворювань підготовка бюджетних прогнозів з урахуванням поетапної компенсації фінансування Глобального фонду та інших донорів і зменшення фінансового дефіциту програм у сфері соціально небезпечних захворювань |
18. Проведення аналізу формули розподілу обсягу медичної субвенції для виділення цільових коштів, спрямованих на протидію поширенню соціальних небезпечних захворювань, зокрема боротьбу з епідеміями туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, виконання програм замісної підтримувальної терапії з урахуванням епідемічної ситуації та рівня поширеності захворювань у частині доцільності внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 р. № 618 "Про затвердження формули розподілу обсягу медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" (Офіційний вісник України, 2015 р., № 69, ст. 2273) |
2017 рік | МОЗ, Мінфін | не потребує фінансування |
підготовка аналітичної записки щодо доцільності внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 р. № 618 "Про затвердження формули розподілу обсягу медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам" (Офіційний вісник України, 2015 р., № 69, ст. 2273) |
19. Забезпечення пріоритетного планування централізованої закупівлі антиретровірусних та протитуберкульозних препаратів, препаратів замісної підтримувальної терапії за відповідною бюджетною програмою в межах наявних ресурсів | постійно | МОЗ, Мінфін | у межах коштів, передбачених у державному бюджеті на відповідний рік | у державному бюджеті передбачені кошти на закупівлю антиретровірусних та протитуберкульозних препаратів, препаратів замісної підтримувальної терапії |
20. Забезпечення в межах наявних ресурсів пріоритетного планування та виділення коштів державного та місцевих бюджетів на здійснення заходів протидії соціально небезпечним захворюванням, зокрема на боротьбу з епідеміями туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, виконання програм замісної підтримувальної терапії, передбачених загальнодержавними програмами, що фінансувалися за рахунок коштів донорів | -"- | МОЗ, Мінфін, обласні, Київська міська держадміністрації за участю органів місцевого самоврядування | у межах коштів, передбачених у державному та місцевих бюджетах на відповідний рік державним органам, установам та організаціям, відповідальним за виконання заходів | забезпечення фінансування відповідних загальнодержавних програм у повному обсязі |
III. Удосконалення процесу організації та надання медичної допомоги і соціальних послуг | ||||
Впровадження ефективного механізму планування, закупівлі та надання соціальних послуг з профілактики туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, догляду, соціального супроводу/патронажу сімей та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, спричинених захворюваннями на туберкульоз та ВІЛ-інфекцію/СНІД, належать до груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ | ||||
21. Забезпечення збору, узагальнення інформації та визначення пріоритетів з урахуванням потреб населення у соціальних послугах з профілактики туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, догляду, соціального супроводу/патронажу сімей та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, спричинених захворюваннями на туберкульоз та ВІЛ-інфекцію/СНІД, належать до груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ згідно з порядком визначення потреб населення адміністративно-територіальної одиниці у соціальних послугах , затвердженим наказом Мінсоцполітики від 20 січня 2014 р. № 28 |
щороку до 1 лютого | структурні підрозділи з охорони здоров’я разом із структурними підрозділами соціального захисту населення місцевих держадміністрацій за участю органів місцевого самоврядування | не потребує фінансування | розроблення регіональних/місцевих планів надання соціальних послуг з профілактики туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, догляду, соціального супроводу/патронажу сімей та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, спричинених захворюваннями на туберкульоз та ВІЛ-інфекцію/СНІД, належать до груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ з урахуванням потреб населення відповідних адміністративно-територіальних одиниць |
22. Забезпечення планування і закупівлі соціальних послуг з туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, догляду, соціального супроводу/патронажу сімей та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, спричинених захворюваннями на туберкульоз та ВІЛ-інфекцію/СНІД, належать до груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ відповідно до Порядку здійснення соціального замовлення за рахунок бюджетних коштів , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2013 р. № 324 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 36, ст. 1265) |
постійно | обласні, Київська міська держадміністрації за участю органів місцевого самоврядування | за рахунок коштів, передбачених у місцевих бюджетах на відповідний рік державним органам, установам та організаціям, відповідальним за виконання заходу | проведення щорічних конкурсів та виділення бюджетних коштів для закупівлі соціальних послуг з профілактики, туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, догляду, соціального супроводу/патронажу сімей та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, спричинених захворюваннями на туберкульоз та ВІЛ-інфекцію/СНІД, належать до груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ |
Перегляд клінічних протоколів з метою оптимізації, забезпечення безперервності та якості медичної допомоги | ||||
23. Оновлення медико-технологічної документації щодо здійснення заходів з профілактики, діагностики, лікування ВІЛ-інфекції/СНІДу, догляду та підтримки ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД осіб відповідно до міжнародних стандартів | IV квартал 2017 р. | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | не потребує фінансування | затвердження і впровадження оновлених клінічних протоколів |
24. Оновлення і впровадження медико-технологічної документації з надання протитуберкульозної медичної допомоги відповідно до міжнародних стандартів для забезпечення доступності діагностичних інструментів, застосування належних режимів лікування (включаючи використання нових коротких схем лікування мультирезистентного туберкульозу), а також профілактичного лікування з дотриманням науково обґрунтованих доз препаратів і тривалості режиму лікування | -"- | -"- | -"- | -"- |
Посилення прихильності хворих до лікування туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу | ||||
25. Включення посад соціальних працівників до штатних розписів протитуберкульозних закладів для формування прихильності хворих до лікування туберкульозу (згідно з потребою) | постійно | обласні, Київська міська держадміністрації за участю органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | за рахунок коштів, передбачених у місцевих бюджетах на відповідний рік державним органам, установам та організаціям, відповідальним за виконання заходу | включення посад соціальних працівників до штатних розписів протитуберкульозних закладів згідно з потребою |
Посилення взаємодії МОЗ, МВС, Мінсоцполітики, МОН, Мінмолодьспорту та Мін’юсту у сфері протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу і туберкульозу | ||||
26. Проведення аналізу відомчих та міжвідомчих нормативних актів з питань забезпечення безперервності надання медичної допомоги, соціальних та інших послуг для сімей та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, спричинених захворюваннями на туберкульоз та ВІЛ-інфекцію/СНІД, належать до груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ, і підготовка пропозицій, рекомендацій та відповідних нормативних актів щодо організації надання медичної допомоги, соціальних та інших послуг для сімей та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, спричинених захворюваннями на туберкульоз та ВІЛ-інфекцію/СНІД, належать до груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ, з урахуванням процесу децентралізації | 2017 рік | МОЗ, Мінсоцполітики, МВС, Мін’юст за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | не потребує фінансування | оприлюднення відповідного звіту та рекомендацій, розроблення та затвердження спільного наказу Мінсоцполітики і МОЗ щодо порядку організації планування та надання соціальних послуг для сімей та осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, спричинених захворюваннями на туберкульоз та ВІЛ-інфекцію/СНІД, належать до груп підвищеного ризику захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ |
IV. Посилення кадрового потенціалу та підвищення професійного рівня | ||||
Забезпечення кваліфікованими кадрами закладів охорони здоров’я, які надають медичну допомогу хворим на туберкульоз, ВІЛ-інфікованим та хворим на СНІД, а також представникам груп підвищеного ризику щодо захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ | ||||
27. Включення до програм підготовки та підвищення кваліфікації лікарів первинної медичної допомоги питань щодо інфекційних захворювань (у тому числі туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу) і навчання з добровільного консультування та тестування на ВІЛ-інфекцію | 2018 рiк | МОЗ, МОН | не потребує фінансування | внесення змін до програм підготовки та підвищення кваліфікації лікарів |
Удосконалення та підвищення професійного рівня державних органів, розвиток потенціалу громадських об’єднань, закладів охорони здоров’я для сталого надання профілактичних послуг та інших послуг представникам груп підвищеного ризику щодо захворювання на туберкульоз та інфікування ВІЛ, у тому числі з урахуванням ґендерного підходу | ||||
28. Розроблення додаткових механізмів надання державної підтримки громадських об’єднань, які провадять діяльність у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, шляхом підготовки пропозицій щодо організації та проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 р. № 1049 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 79, ст. 2917; 2013 р., № 64, ст. 2323) |
2017-2018 роки | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | за рахунок коштів благодійних фондів, міжнародної технічної та фінансової допомоги та інших джерел, не заборонених законодавством | підготовка відповідного нормативно-правового акта МОЗ |
29. Розроблення пропозицій щодо організації та проведення, у тому числі за фінансової підтримки донорських організацій, навчання працівників медичної, соціальної, молодіжної сфери щодо актуальних питань забезпечення сталої відповіді на епідемії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу, а також керівників закладів, установ та організацій, які надають соціально-медичні послуги, за напрямами планування, організації та надання послуг, оцінка потреб отримувачів таких послуг, у тому числі з урахуванням ґендерного підходу, взаємодія з іншими закладами, установами та організаціями, що надають соціально-медичні послуги, завершення надання таких послуг та оцінка їх якості, управління, підготовка заявок на фінансування, представництво та захист інтересів, мобілізація ресурсів, стратегічне планування, протидія корупції | 2017-2018 роки | МОЗ, Мінсоцполітики, Мінмолодьспорт за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | за рахунок коштів благодійних фондів, міжнародної технічної та фінансової допомоги, інших джерел, не заборонених законодавством | кількість навчених осіб |
V. Удосконалення порядку здійснення епідеміологічного нагляду, моніторингу та оцінки заходів протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу | ||||
Удосконалення та подальший розвиток системи епідеміологічного нагляду | ||||
30. Забезпечення вдосконалення і розвитку системи епідеміологічного нагляду з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу шляхом повного переходу до електронної системи збору та проведення аналізу даних | відповідно до строків проведення реформи | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | за рахунок коштів благодійних фондів, міжнародної технічної та фінансової допомоги, інших джерел, не заборонених законодавством | впровадження електронної системи збору та аналізу даних |
31. Удосконалення модулів інформаційної системи ведення єдиного електронного обліку заходів протидії туберкульозу і забезпечення їх повноцінного впровадження відповідно до наказу МОЗ від 19 жовтня 2012 р. № 818 "Про затвердження Порядку ведення реєстру хворих на туберкульоз" |
IV квартал 2017 р. | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | за рахунок коштів благодійних фондів, міжнародної технічної та фінансової допомоги, інших джерел, не заборонених законодавством | впровадження в усіх відповідних закладах охорони здоров’я інформаційної системи ведення єдиного електронного обліку хворих на туберкульоз |
32. Розроблення і впровадження інформаційної системи з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу | II квартал 2018 р. | -"- | -"- | функціонування інформаційної системи в усіх відповідних закладах охорони здоров’я |
33. Організація та проведення навчальних занять з підготовки фахівців до роботи з інформаційними системами з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу | IV квартал 2017 р. | -"- | -"- | стале функціонування системи підготовки фахівців |
34. Розроблення та впровадження технічних рішень щодо забезпечення сумісності ведення інформаційних систем з питань протидії туберкульозу та протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу з метою обміну даними щодо поширення зазначених захворювань | IV квартал 2017 р. | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | за рахунок коштів благодійних фондів, міжнародної технічної та фінансової допомоги, інших джерел, не заборонених законодавством | впровадження технічних рішень щодо забезпечення сумісності ведення інформаційних систем з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу з метою обміну даними |
Проведення епідеміологічних та операційних досліджень за рахунок коштів державного бюджету | ||||
35. Розроблення об’єднаного плану моніторингу і оцінки державних програм у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу та підготовка розрахунків його бюджетного фінансування | 2017 рік | МОЗ | не потребує фінансування | затвердження об’єднаного плану моніторингу та оцінки державних програм протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу і відповідних розрахунків |
36. Розроблення механізму державного фінансування епідеміологічних та операційних досліджень з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу | -"- | -"- | -"- | розроблення і впровадження механізму державного фінансування зазначених досліджень |
Розвиток і вдосконалення системи збору та аналізу даних | ||||
37. Проведення навчань з питань аналізу даних епідеміологічного нагляду та їх моніторингу і оцінки заходів протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу на загальнодержавному, регіональному рівні, а також на рівні закладу охорони здоров’я з метою забезпечення стратегічного планування у відповідній сфері | 2017 рік | МОЗ за участю громадських об’єднань, благодійних та міжнародних організацій | за рахунок коштів благодійних фондів, міжнародної технічної та фінансової допомоги, інших джерел, не заборонених законодавством | проведення аналізу даних епідеміологічного нагляду та їх моніторингу і оцінки заходів протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу на національному, місцевому рівні, результати якого використовуються для забезпечення стратегічного планування у відповідній сфері |
VI. Удосконалення організаційного потенціалу | ||||
Розвиток системи прогнозування потреб у медикаментах і закупівельних потужностях | ||||
38. Розроблення, затвердження і впровадження методики прогнозування необхідної кількості протитуберкульозних, антиретровірусних препаратів та препаратів замісної підтримувальної терапії з урахуванням епідеміологічних показників та відповідно до реформи системи охорони здоров’я і системи державних закупівель | I квартал 2017 р. | МОЗ | за рахунок коштів благодійних фондів, міжнародної технічної та фінансової допомоги, інших джерел, не заборонених законодавством | затвердження методики прогнозування необхідної кількості протитуберкульозних, антиретровірусних та препаратів замісної підтримувальної терапії |