1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 4 березня 2004 р. N 111-р
Київ
Про заходи щодо реалізації пріоритетних положень Програми інтеграції України до Європейського Союзу в 2004 році
1. На виконання статті 3 Указу Президента України від 14 вересня 2000 р. N 1072 "Про Програму інтеграції України до Європейського Союзу" затвердити план дій щодо реалізації пріоритетних положень Програми інтеграції України до Європейського Союзу в 2004 році та план роботи з адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу в 2004 році, що додаються.
Міністерствам, іншим центральним і місцевим органам виконавчої влади забезпечити виконання зазначених планів за рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України на 2004 рік, та інших джерел.
2. Українській частині Комітету з питань співробітництва між Україною та Європейськими Співтовариствами (Європейським Союзом) і Міжвідомчій координаційній раді з адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу проводити постійний моніторинг здійснення заходів, передбачених планами, затвердженими цим розпорядженням, та до 15 липня 2004 р. і 15 січня 2005 р. поінформувати Кабінет Міністрів України про хід їх виконання.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 52
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 4 березня 2004 р. N 111-р
ПЛАН ДІЙ
щодо реалізації пріоритетних положень Програми інтеграції України до Європейського Союзу ( n0001100-00 ) в 2004 році
-------------------------------------------------------------------------------------------
Пріоритетні положення Програми| Дії щодо реалізації | Відповідальні | Строк
|пріоритетних положень Програми | за виконання |виконання
-------------------------------------------------------------------------------------------
Розділ 1. Критерії членства
Синхронізація внутрішніх продовжити здійснення Фонд державного протягом
ринкових перетворень до змін відповідно до Державної майна року
у процесах розширення ЄС. програми приватизації продажу
Насамперед це стосується: дрібних пакетів акцій ВАТ
(25 відсотків і менше),
завершення приватизації закріплених у державній
(насамперед підприємств, які власності, способами, які
мають стратегічне значення забезпечують їх продаж у
для економіки і безпеки якнайкоротший строк, з
держави, та банків) урахуванням кон'юнктури ринку
Розділ 3. Судова система
3.1. Підвищення рівня
інституційної та
адміністративної спроможності
Вирішення питання щодо забезпечити формування системи Державна судова -"-
запровадження в Україні адміністративних судів, у тому адміністрація
системи органів числі кадрового резерву суддів, Мін'юст
адміністративної юстиції, в та укомплектування апарату цих інші
тому числі адміністративних судів заінтересовані
судів органи виконавчої
влади
3.2. Поліпшення діяльності
судових органів
Завершити реформування підготувати і внести пропозиції Державна судова протягом
системи судів загальної щодо вдосконалення процедури адміністрація року
юрисдикції відповідно до розв'язання окремих категорій Мін'юст
Конституції України спорів, у тому числі з
( 254к/96-ВР ) та Закону досудового врегулювання, та
України "Про судоустрій започаткування додаткових
України" ( 3018-14 ) інститутів позасудового
розгляду спорів
Провести аналіз відповідності забезпечити роботу із Державна судова -"-
проектів нормативно-правових систематизації законодавства, адміністрація
актів України щодо поліпшення зокрема у частині, що регулює
роботи судової системи діяльність судів загальної
вимогам ЄС юрисдикції, та створити
нормативно-правову базу їх
діяльності
3.3. Підготовка фахівців
Розробити окремі навчальні утворити систему модельних Державна судова -"-
програми з питань судового місцевих судів (не менш як по адміністрація Рада
адміністрування для одному у кожному регіоні), на міністрів
підготовки резерву кадрів на базі яких здійснюватиметься Автономної
посади голів судів і навчання, підготовка і Республіки Крим,
перепідготовки голів судів та перепідготовка суддів та обласні, Київська,
програми щодо підготовки працівників апарату судів, Севастопольська
працівників районних створити для цього відповідну міські
(міських) судів матеріально-технічну базу держадміністрації
забезпечити організацію Державна судова -"-
навчання та підвищення адміністрація
кваліфікації суддівських кадрів Академія суддів
Здійснити заходи з метою провести за участю провідних Державна судова протягом
запровадження програм щодо науковців науково-практичні адміністрація року
вивчення законодавства з конференції з питань Академія суддів
питань захисту прав людини і судово-правової реформи,
громадянина, устрою судової судового законодавства та
влади і здійснення правосуддя судоустрою
у державах - членах ЄС
3.4. Поліпшення доступу до
інформації стосовно рішень
судів
Створити комп'ютерну мережу створити єдину комп'ютерну Державна судова -"-
системи судів України, мережу судів України із адміністрація
забезпечити їх засобами забезпечення доступу судів до
електронної пошти, доступом електронних баз даних
до інформаційних ресурсів законодавства
мережі Інтернет
Розділ 4. Права людини та захист
прав національних меншин
4.1. Громадянські та політичні
права
Провести експертизу забезпечити супроводження Міністерство у I квартал
законодавства України у сфері розгляду у Верховній Раді справах сім'ї,
забезпечення громадянських України проекту Закону України дітей та молоді
прав з метою виявлення "Про забезпечення рівних прав і Мін'юст
розбіжностей у внутрішньому можливостей жінок та чоловіків"
законодавстві та застарілих
норм
4.2. Економічні, соціальні та
культурні права
4.2.3. Культурні права
Проведення Днів Європи в провести День Європи в Україні МЗС II
Україні Мінекономіки квартал
облдерж-
адміністрації
забезпечити проведення Днів Мінкультури -"-
культури Французької МЗС
Республіки в Україні
Опрацювання Міністерством опрацювати питання щодо МЗС протягом
культури України разом з організаційно-правового Мінкультури року
Міністерством закордонних забезпечення відкриття та (після
справ України питань, діяльності затверд-
пов'язаних з відкриттям інформаційно-культурних ження
культурних центрів України в центрів України у країнах Типового
країнах - членах ЄС Європи, зокрема у Французькій положення
Республіці, Федеративній про
Республіці Німеччина, інформа-
Республіці Польща з ційно-
використанням потенціалу культурні
української діаспори у цих центри
сферах України
за
кордоном)
4.5. Суспільна інформованість
Підготовка та розповсюдження продовжити роботу щодо Держкомтелерадіо протягом
інформаційних матеріалів про створення мережі року
стратегічне партнерство кореспондентських пунктів за
України і ЄС кордоном для розповсюдження в
державах - членах ЄС інформації
про Україну, її економічний і
соціальний розвиток, результати
співробітництва з ЄС
забезпечити виконання заходів, Держкомтелерадіо -"-
передбачених Державною МЗС
програмою інформування Мінекономіки
громадськості України з питань Мін'юст
європейської інтеграції МОН
Національна
академія наук
інші
заінтересовані
центральні органи
виконавчої влади
Розділ 5. Економічний розвиток країни
5.1. Макроекономічна
стабілізація
Забезпечити розвиток розробити засади Національний банк -"-
економічного потенціалу грошово-кредитної політики та
забезпечити їх реалізацію
5.2. Структурні реформи
Проведення реструктуризації активізувати процеси проведення Фонд державного протягом
неефективних суб'єктів реструктуризації, досудової майна року
господарювання з виділенням санації ВАТ, неспроможних Мінекономіки
підприємств і видів продукції, самостійно виконати Державна податкова
що підлягають зобов'язання з погашення адміністрація
перепрофілюванню, ліквідації, кредиторської заборгованості інші центральні
консервації або конверсії, в (заробітної плати, до бюджетів органи виконавчої
тому числі через механізм усіх рівнів, цільових фондів, влади
банкрутства іншим кредиторам)
передбачити в проектах
реструктуризації чи планах
досудової санації неефективних
суб'єктів господарювання заходи
з відчуження майна цих
підприємств, у тому числі
відокремлення об'єктів, що
підлягають перепрофілюванню з
подальшим створенням на базі
цього майна господарських
товариств
Прискорення розвитку ринкової розробити проект Концепції Мінекономіки протягом
інфраструктури - товарних розвитку біржового товарного Мінпромполітики року
бірж, транспортних терміналів, ринку Антимонопольний
фондового та страхового ринку, комітет
банківських і позабанківських Державна комісія з
фінансово-кредитних установ, цінних паперів та
сучасних систем зв'язку, ринку фондового ринку
інформаційної продукції і Державна комісія з
послуг та їх інтеграції у регулювання ринків
міжнародне інформаційне поле фінансових послуг
інші центральні
органи виконавчої
влади
Створення сприятливого забезпечити здійснення Мінекономіки -"-
інвестиційного клімату заходів, спрямованих на інші центральні
збільшення та ефективне органи
використання інвестицій, у виконавчої влади
тому числі в рамках Програми
розвитку інвестиційної
діяльності на 2002-2010 роки
( 1801-2001-п )
та Програми "Інвестиційний
імідж України" ( 477-2002-р )
6. Внутрішній ринок без кордонів
6.1. Загальні питання
6.1.1. Державні закупівлі
Проведення роботи щодо здійснити заходи щодо Мінекономіки протягом
удосконалення реалізації засад міжвідомчої інші органи року
нормативно-правової бази координації закупівель на виконавчої
згідно з нормами ЄС основі рамкових угод влади
Удосконалення роботи забезпечити розвиток мережі Мінекономіки -"-
спеціального центрального місцевих представництв Мінекономіки
органу з питань координації спеціально уповноваженого Автономної
закупівель товарів, робіт і центрального органу виконавчої Республіки Крим
послуг для державних потреб влади з питань координації облдерж-
закупівель товарів, робіт і адміністрації
послуг за державні кошти
здійснити заходи щодо розвитку Мінекономіки -"-
інформаційних технологій та
інформаційного забезпечення у
сфері державних закупівель,
у тому числі у рамках
міжнародного співробітництва,
з урахуванням можливості
залучення технічної допомоги
6.1.3. Захист прав
інтелектуальної власності
Розроблення та реалізація забезпечити проведення Мінагрополітики III
заходів щодо виконання науково-практичного семінару квартал
Україною зобов'язань, що "Комерційні аспекти охорони
випливають з багатосторонніх прав на сорти рослин.
конвенцій у сфері Міжнародний досвід"
інтелектуальної власності
6.2. Вільний рух товарів
6.2.3. Стандартизація, оцінка
відповідності та акредитація
Підготовка відповідних здійснити заходи щодо Мінагрополітики протягом
українських органів із підготовки випробувальної року
сертифікації та випробувальних ветеринарної лабораторії до
лабораторій до акредитації за акредитації в одній з держав -
вимогами продукції, яка членів ЄС, яка є дійсним
підпадає під дію директив членом Європейської Асоціації
Нового підходу з акредитації;
здійснити заходи щодо
акредитації Української
державної насіннєвої інспекції
в Міжнародній асоціації
контролю за якістю насіння
Проведення експертизи проектів забезпечити вдосконалення Держтурадмі- -"-
національних стандартів і нормативно-правової бази, якою ністрація
запровадження міжнародних та регламентується діяльність у Держспоживстандарт
європейських стандартів, сфері туризму, зокрема:
розроблених згідно з
програмами запровадження розробити технічний регламент
стандартів у промисловості, підтвердження відповідності
сільському господарстві, послуг розміщення;
енергетиці, на транспорті, у
сферах зв'язку та розробити проекти нових
телекомунікацій, захисту державних стандартів;
природного довкілля, безпеки
праці тощо уніфікувати стандарти якості
туристичних послуг
Аналіз національних (ДСТУ) та розробити нормативно-правову Мінагрополітики IV
міждержавних (ГОСТ) базу з питань карантину квартал
загальнотехнічних стандартів і рослин, адаптовану до
запровадження міжнародних міжнародних стандартів
стандартів
забезпечити поетапну -"- протягом
гармонізацію вітчизняних року
нормативів рибопереробної
галузі промисловості з нормами
ЄС, зокрема розробити державні
стандарти України (ДСТУ) на
рибну продукцію (риба
океанічного промислу морожена,
філе рибне морожене, кальмар
морожений)
Створення нових технічних здійснити заходи щодо Держспоживстандарт -"-
комітетів стандартизації та започаткування діяльності
залучення їх до роботи у технічних комітетів
відповідних технічних стандартизації з управління
комітетах та органах ISO, IEC, якістю виробництва лікеро-
CEN, CENELEC, інших горілчаних напоїв та тютюнових
міжнародних та європейських виробів і методів їх контролю
організаціях із стандартизації
Організація інформаційного забезпечити функціонування -"- -"-
забезпечення в рамках роботи Національного центру
Інформаційного центру ISONET міжнародної інформаційної
мережі ISONET WTO відповідно
до основоположних документів
ISONET та положень Угоди СОТ
про технічні бар'єри у
торгівлі
6.4. Вільний рух послуг
6.4.1. Банківська справа
Активізація ролі банківського здійснити заходи щодо Національний банк протягом
сектору в процесі економічного вдосконалення року
зростання шляхом додаткової нормативно-правової бази, якою
капіталізації банків, регулюється діяльність банків у
поліпшення безпеки частині вимог до їх капіталу, з
господарського обороту, урахуванням директив ЄС;
проведення відповідної
політики розвитку конкуренції
на ринку довгострокових
кредитів тощо
опрацювати можливість
удосконалення методології
розрахунку регулятивного
капіталу банків у частині
врахування пропозицій
Базельського комітету з
банківського нагляду щодо
спеціальних відрахувань
Створення передумов для підготувати і внести пропозиції -"- -"-
попередження "рецидиву поганих щодо врегулювання на
боргів", а також запровадження законодавчому рівні захисту
моніторингу ситуації в цій прав кредиторів;
сфері
опрацювати питання щодо -"- -"-
створення системи незалежних
рейтингових агентств та
кредитних бюро;
забезпечити внесення змін до Національний банк протягом
нормативно-правових актів року
Національного банку щодо
вдосконалення класифікації
активів за ступенем ризику, що
береться до уваги під час
визначення необхідних резервів
під активні операції
6.4.2. Ринок цінних паперів
Подальший розвиток здійснити заходи щодо розвитку Державна комісія -"-
інфраструктури фондового національної депозитарної з цінних паперів
ринку, що має забезпечити системи шляхом запровадження та фондового ринку
ефективне функціонування електронного документообігу Національний
системи реєстрації прав між прямими її учасниками та депозитарій
власності на цінні папери та організаторами торгівлі Національний банк
розрахунково-клірингової цінними паперами
системи відповідно до
міжнародних вимог
Удосконалення механізмів підготувати і внести Державна комісія з IV
корпоративного управління в пропозиції щодо врегулювання цінних паперів та квартал
частині створення умов для та запобігання порушенню прав фондового ринку
формування ефективного акціонерів (інвесторів) на
власника, забезпечення захисту ринку цінних паперів з метою
прав акціонерів та уникнення корпоративних
вдосконалення механізмів конфліктів у цій сфері
розкриття інформації про
діяльність емітентів цінних
паперів
Подальший розвиток продовжити здійснення заходів з Державна комісія з протягом
інфраструктури фондового метою розвитку національної цінних паперів та року
ринку, що має забезпечити депозитарної системи відповідно фондового ринку
ефективне функціонування до міжнародних стандартів щодо Національний
системи реєстрації прав функціонування систем депозитарій
власності на цінні папери та організованої торгівлі, обліку Мінекономіки
розрахунково-клірингової цінних паперів, Мінфін
системи відповідно до розрахунково-клірингових та Фонд державного
міжнародних вимог платіжних систем майна
Національний банк
продовжити роботу з Державна комісія з -"-
удосконалення саморегулювання цінних паперів та
на фондовому ринку шляхом фондового ринку
часткової передачі державних
регуляторних повноважень
саморегулівним організаціям -
професійним учасникам ринку
цінних паперів
Запровадження системи продовжити роботу з утворення -"- -"-
моніторингу фондового ринку центрів суспільної інформації у
шляхом створення баз даних про регіонах і розвитку системи
діяльність учасників ринку оприлюднення інформації на
цінних паперів та системи веб-сторінках Державної комісії
оприлюднення інформації про їх з цінних паперів та фондового
діяльність ринку та Агентства з розвитку
інфраструктури фондового ринку;
здійснити заходи щодо посилення IV
контролю за діяльністю квартал
професійних учасників ринку
цінних паперів, захисту прав
його інвесторів та кредиторів,
оприлюднення інформації
стосовно правопорушень у цій
сфері;
удосконалити нормативно-правову
базу щодо одержання інформації
та адміністративних даних від
учасників ринку цінних паперів
6.4.4. Боротьба з
"відмиванням" грошей
Вивчення та імплементація провести аналіз відповідності Держфінмоніторинг протягом
міжнародних рекомендацій з законодавства України Мін'юст року
питань запобігання рекомендаціям Групи з розробки Державна комісія з
"відмиванню" грошей фінансових заходів боротьби з цінних паперів та
відмиванням грошей (FATF) фондового ринку
( 1124-2001-п ) Державна комісія з
та здійснити у разі потреби регулювання ринків
заходи щодо імплементації цих фінансових послуг
рекомендацій у національне Національний банк
законодавство МВС
забезпечити супроводження Держфінмоніторинг -"-
розгляду у Верховній Раді Державна комісія з
України проекту Закону України цінних паперів та
"Про внесення змін до деяких фондового ринку
законодавчих актів України з Державна комісія з
питань запобігання легалізації регулювання ринків
(відмиванню) доходів, фінансових послуг
одержаних злочинним шляхом, та Національний банк
фінансуванню тероризму" МВС
Мін'юст
вжити заходів для створення Держфінмоніторинг протягом
Єдиної державної інформаційної СБУ року
системи у сфері запобігання та МВС
протидії легалізації Мін'юст
(відмиванню) доходів і Державна комісія з
фінансуванню тероризму цінних паперів та
фондового ринку
Державна комісія з
регулювання ринків
фінансових послуг
Державна податкова
адміністрація
Адміністрація
Держприкордон-
служби
Фонд державного
майна
Держкомстат
Мінфін
Мінекономіки
Держпідприємництво
Держкомзем
забезпечити виконання Програми Держфінмоніторинг -"-
протидії легалізації Національний банк
(відмиванню) доходів, одержаних СБУ
злочинним шляхом МВС
( 45-2004-п ) інші центральні
органи виконавчої
влади
Приєднання до інших забезпечити вступ Державного Держфінмоніторинг протягом
міжнародних документів з департаменту фінансового року
питань запобігання моніторингу до Егмонтської
"відмиванню" грошей групи підрозділів фінансових
розвідок
Опрацювання разом з забезпечити підписання Держфінмоніторинг -"-
відповідними структурами ЄС меморандумів про Мінфін
можливості здійснення спільних взаєморозуміння та Державна податкова
програм у сфері боротьби з співробітництво у сфері адміністрація
"відмиванням" грошей боротьби з легалізацією СБУ
(відмиванням) доходів, МЗС
одержаних злочинним шляхом, Мін'юст
між Державним департаментом
фінансового моніторингу
України та іноземними
підрозділами фінансової
розвідки
6.5. Вільне пересування осіб
6.5.1. Трудова міграція
Створення правових, розробити і затвердити нові Мінпраці -"-
економічних та соціальних ліцензійні умови для суб'єктів Держпідприємництво
засад для регулювання правових господарської діяльності з Мінекономіки
міграційних процесів в Україні посередництва у Мінфін
працевлаштуванні на роботу за
кордоном та порядок контролю
за їх дотриманням з метою
поліпшення регулювання
процесів міграції, посилення
соціального захисту
трудящих-мігрантів
підготувати матеріали для Мінпраці протягом
підписання Європейської МЗС року
конвенції про правовий статус Мінфін
трудящих-мігрантів (1977 рік) МЗС
( 994_307 ) Мін'юст
Міністерство
у справах сім'ї,
дітей та молоді
6.5.2. Лібералізація візового продовжити переговорний процес МЗС -"-
режиму щодо лібералізації візового Адміністрація
режиму, зокрема щодо Держприкордон-
Створення відповідних скасування візового режиму для служби
внутрішніх та зовнішніх громадян України - Держмитслужба
передумов для розв'язання пред'явників дипломатичних
проблеми спрощення візового паспортів та спрощення
режиму між Україною та процедури оформлення візових
державами - членами ЄС документів для громадян України
продовжити роботу з укладення МЗС -"-
угод про реадмісію між МВС
країнами призначення (ЄС), Адміністрація
країнами транзиту Держприкордон-
(Російська Федерація, служби
Республіка Білорусь, Держкомнацміграції
Республіка Молдова) та Мін'юст
країнами походження (Близький
Схід, Південна Азія,
Азіатсько-Тихоокеанський
регіон)
6.6. Конкуренція
6.6.2. Розвиток та
удосконалення інституційної
бази захисту конкуренції та
механізмів проведення
конкурентної політики
Удосконалення взаємодії підготувати і внести Антимонопольний протягом
механізмів регулювання та пропозиції щодо оптимізації комітет року
розвитку конкуренції у системи надання державної Мінекономіки
фінансовому секторі економіки допомоги окремим суб'єктам Мін'юст
та на ринках агропромислового господарювання та галузям Мінфін
комплексу економіки Мінпромполітики
Мінтранс
МОЗ
Державна податкова
адміністрація
Держпідприємництво
Закінчення формування забезпечити організацію Мінекономіки -"-
інституційної бази захисту виконання процедур надання Держкомстат
конкуренції та механізмів Кабінетом Міністрів України інші
проведення конкурентної дозволів на узгоджені дії, заінтересовані
політики з метою створення концентрацію суб'єктів центральні органи
дієвої конкуренції господарювання, що були виконавчої влади
заборонені Антимонопольним
комітетом
6.6.3. Створення
соціально-економічних умов для
вільної і справедливої
конкуренції на ринку за
правилами конкуренції
Здійснення заходів щодо підготувати і внести Антимонопольний протягом
реформування природних пропозиції щодо удосконалення комітет року
монополій існуючих механізмів Мінтранс
регулювання діяльності НКРЕ
суб'єктів природних монополій Держкомзв'язку
та суб'єктів, що діють на Держжитлокомунгосп
суміжних ринках, з метою Мінекономіки
недопущення обмеження
конкуренції та виведення
окремих сегментів ринків із
стану природної монополії
Забезпечення розповсюдження та забезпечити видання Антимонопольний -"-
популяризації серед інформаційної продукції з комітет
підприємців і питань конкуренції;
споживачів інформації про
законодавство з питань організувати проведення перше
конкуренції, конкурентну міжнародної конференції півріччя
політику, правила чесної "Конкуренція - запорука
конкуренції економічного зростання"
6.7. Приватизація
Систематичний перегляд провести черговий перегляд Фонд державного протягом
переліку підприємств, що не переліку підприємств, що не майна року
підлягають приватизації, з підлягають приватизації, та інші органи
метою його скорочення подати Мінекономіки відповідні виконавчої влади,
пропозиції щодо його уповноважені
скорочення управляти
державним майном
Проведення приватизації майна підготувати перелік об'єктів Фонд державного -"-
у соціальній сфері (готелі, групи Ж, які будуть майна
санаторії та інші об'єкти) запропоновані до приватизації
у 2004 році
7.1.2. Монетарна політика
Подальше поліпшення структури забезпечити зменшення обсягу Національний банк протягом
грошової маси готівки в структурі грошової року
маси та підвищення частки
довгострокових депозитів у
структурі залучених коштів
Збільшення обсягів валютних здійснювати інтервенції на
резервів, перегляд та валютному ринку з метою
визначення їх адекватної поповнення валютних резервів
структури для підвищення Національного банку та
купівельної спроможності підтримання стабільності
національної валюти до рівня, національної валюти;
який дав би можливість
збалансовувати інтереси здійснити заходи щодо
суб'єктів зовнішньоекономічної подальшого удосконалення
діяльності, включаючи державні системи валютного регулювання
залежно від ситуації на
валютному ринку
7.2. Статистика
Статистичні класифікації та впровадити другу редакцію Держкомстат -"-
реєстри Класифікації видів економічної Держспоживстандарт
діяльності (КВЕД)
Впровадження автоматизованого ( v0441217-96 ),
ведення системи національних гармонізованої з відповідною
статистичних класифікацій, європейською класифікацією
гармонізованих з міжнародними (NACE rev.1.1), яка
застосовується в державах -
членах ЄС з 2003 року
розробити і затвердити Держкомстат протягом
Класифікацію індивідуального року
споживання товарів і послуг за
цілями (КІСЦ)
7.2.1. Національні рахунки в
макроекономіці
Впровадження в практику впровадити стандарти Держкомстат -"-
стандартів СНР у повному розрахунків окремих показників Мінфін
обсязі сектору домашніх господарств Державна податкова
за кварталами на регіональному адміністрація
рівні Мінекономіки
Національний банк
опрацювати методологію Держкомстат -"-
розрахунку фізичного обсягу
ВВП у постійних цінах
визначити фінансові активи та Держкомстат -"-
скласти фінансовий рахунок для Національний банк
економіки в цілому та її Мінфін
інституційних секторів
7.2.2. Статистика зовнішньої
торгівлі
Гармонізація методології впровадити методологію Держкомстат -"-
статистики зовнішньої торгівлі статистики зовнішньої торгівлі Держмитслужба
з методологією ООН 1998 року України, підготовлену на Мінекономіки
та методологією ЄС основі рекомендацій ООН
розробити (із залученням Держкомстат протягом
коштів за кредитом Світового Держмитслужба року
банку) методологічні
рекомендації із статистики
зовнішньої торгівлі товарами з
урахуванням показників
неофіційної торгівлі
розробити (із залученням Держкомстат -"-
коштів за кредитом Світового Національний банк
банку) доповнення до
методології статистичного
обліку послуг у
зовнішньоекономічній сфері
7.2.3. Статистика підприємств
Створення моделі уніфікованої здійснити заходи щодо Держкомстат -"-
бази статистичних та оптимізації оброблення
адміністративних даних щодо нереґламентованих запитів
діяльності підприємств і шляхом удосконалення
концептуальних аспектів програмного забезпечення та
перехідної системи агрегованих системи зберігання даних
даних для потреб СНР
7.2.4. Соціальна статистика
Впровадження комплексного розробити методологію Держкомстат -"-
аналізу соціального розвитку впровадження Мінфін
країни та регіонів з статистико-математичної моделі Національна
використанням гармонізованих для підвищення надійності академія наук
показників ЄС оцінок показників бідності на
національному і регіональному
рівні
забезпечити гармонізацію даних Держкомстат -"-
соціологічних та статистичних
обстежень
Проведення аналізу та опрацювати результати Держкомстат протягом
поширення даних перепису Всеукраїнського перепису року
населення населення 2001 року та
забезпечити їх оприлюднення
7.2.5. Статистика сільського
господарства
Гармонізація статистики здійснити уніфікацію Держкомстат -"-
сільського господарства із показників статистичних Мінагрополітики
стандартами ЄС спостережень за
сільськогосподарською
діяльністю
7.2.6. Статистика
навколишнього середовища
Проведення моніторингу забезпечити гармонізацію Держкомстат -"-
екологічного стану системи обліку викидів Мінприроди
навколишнього природного шкідливих речовин в атмосферу
середовища з урахуванням з міжнародною системою обліку
стандартів ЄС
7.2.7. Грошово-кредитна і
банківська статистика
Подальше удосконалення удосконалити методологію Національний банк -"-
показників грошово-кредитної складання грошової та Держкомстат
та банківської статистики банківської статистичної Мін'юст
виходячи з потреб стабільності звітності з урахуванням норм
економіки міжнародних стандартів
забезпечувати складання Національний банк -"-
статистичної звітності Держкомстат
фінансового сектору економіки Мін'юст
згідно з принципами Державна комісія з
організації та ведення цінних паперів та
звітності в державах - членах фондового ринку
ЄС
забезпечити дотримання Державна комісія з
Спеціального стандарту регулювання ринків
поширення даних МВФ фінансових послуг
Національний банк
Держкомстат
започаткувати співробітництво Національний банк протягом
між Національним банком року
України та Європейським
центральним банком у сфері
обміну інформацією з питань
грошової та банківської
статистики
7.3. Оподаткування
Координація податкової здійснити заходи щодо вступу Державна податкова -"-
політики на базі дво- та України до адміністрація
багатосторонніх міжнародних Внутрішньоєвропейської МЗС
договорів з поступовою організації податкових Мін'юст
адаптацією податкового адміністрацій (IOTA) Мінфін
законодавства України до норм
та стандартів ЄС, зокрема у
сфері експортно-імпортних
операцій
Розділ 8. Секторальна політика
8.1. Промисловість
Реалізація технічних, забезпечити виконання Мінпромполітики -"-
технологічних, організаційних, державних та галузевих Мінекономіки
економічних та фінансових комплексних науково-технічних Мінфін
заходів для забезпечення програм розвитку промисловості
зростання ВВП в середньому на
6,5 відсотка на рік, у тому
числі в промисловості -
8-9 відсотків, за напрямами:
підвищення
конкурентоспроможності
промислового виробництва
8.2. Сільське господарство
Підготовка двосторонніх розробити проекти двосторонніх Мінагрополітики протягом
договорів з державами - угод з Федеративною року
членами ЄС про співробітництво Республікою Німеччина та
в галузі охорони прав на сорти Республікою Польща про
рослин і сортової сертифікації співробітництво в галузі
випробування та охорони сортів
рослин
8.3. Енергетика
Продовження реструктуризації передбачити зміни під час Мінпаливенерго IV
вугільної промисловості, підготовки проекту Державного Мінфін квартал
скорочення державної підтримки бюджету України на 2005 рік, Мінекономіки
вугледобувних підприємств з спрямовані на зменшення
одночасним збільшенням державної підтримки
бюджетного фінансування нових вугледобувних підприємств на
та реконструкції діючих часткове покриття витрат із
підприємств галузі для собівартості продукції з
компенсації потужностей з одночасним збільшенням
видобутку вугілля на бюджетного фінансування
підприємствах, що ліквідуються будівництва нових,
реконструкції та технічного
переоснащення діючих
підприємств галузі для
компенсації вибуття
потужностей з видобутку
вугілля
Створення технічних умов для розробити концепцію Мінпаливенерго протягом
спільної синхронної роботи ОЕС поступового приведення НКРЕ року
України з енергетичними об'єднаної енергетичної
об'єднаннями держав ЄС системи України у
відповідність з вимогами UCTE
Диверсифікація джерел сприяти розвитку міжнародного
паливопостачання, включаючи співробітництва з метою
ядерне паливо впровадження прогресивних
технологій у виробництво:
ядерного палива Мінпаливенерго протягом
року
котлів різної потужності, що Мінпромполітики -"-
спалюють солому Мінагрополітики
паливних брикетів з відходів Держкоменерго-
сільських, лісових та збереження
деревообробних господарств Держкомлісгосп
опрацювати питання Мінпаливенерго -"-
встановлення дослідних Держатом-
тепловиділяючих збірок ТВЗ-В у регулювання
змішаній активній зоні
енергоблока N 3
Південноукраїнської АЕС з
метою підготовки до
використання нового виду
палива на атомних
електростанціях країни;
продовжити будівництво сухого
сховища для відпрацьованого
ядерного палива на
Чорнобильській АЕС
Вирішення питання тимчасового розробити техніко-економічні Мінпаливенерго протягом
безпечного зберігання обґрунтування будівництва Держатомрегулю- року
відпрацьованого ядерного централізованого сховища вання
палива відпрацьованого ядерного
палива для Хмельницької,
Рівненської та
Південноукраїнської атомних
станцій
Підвищення технологічної та продовжити впровадження -"- -"-
екологічної безпеки комплексної програми
електростанцій та їх модернізації та підвищення
техніко-економічних безпеки енергоблоків атомних
показників до рівня, електростанцій
прийнятого у державах ЄС
Пристосування галузевої внести пропозиції щодо Держкоменерго- -"-
програми розвитку пристосування Програми збереження
нетрадиційних та відновлюваних державної підтримки розвитку інші
джерел енергії до адекватної нетрадиційних та відновлюваних заінтересовані
програми ЄС АЛТЕНЕР джерел енергії та малої гідро- органи виконавчої
і теплоенергетики (схвалена влади
постановою Кабінету Міністрів
України від 31 грудня 1997 р.
N 1505
до програми ЄС АЛТЕНЕР
Адаптація національного створити організаційно-правові Мінпаливенерго -"-
законодавства України до засади розвитку інші
нормативного поля ЄС, довгострокового заінтересовані
включаючи впровадження співробітництва в галузі органи виконавчої
стандартів ЄС щодо якості та енергетики, спрямованого на влади
надійності енергопостачання підвищення рівня безпеки,
надійності енергопостачання та
максимального забезпечення
ефективності виробництва,
транспортування, розподілу і
використання енергії та
мінімізацію забруднення
навколишнього природного
середовища
Комплексне розв'язання розробити проект Мінпаливенерго протягом
проблеми Чорнобильської АЕС Загальнодержавної програми Національна року
виведення з експлуатації академія наук
Чорнобильської АЕС і
перетворення об'єкта "Укриття"
в екологічно безпечну систему
та забезпечити її схвалення
завершити будівництво та МНС -"-
ввести в експлуатацію об'єкти
інфраструктури першої черги
пускового комплексу "Вектор" з
дезактивації, транспортування,
переробки та захоронення
радіоактивних відходів (проект
реалізується за підтримки
програми Tacic)
Удосконалення системи здійснити заходи щодо НКРЕ -"-
ціноутворення в енергетиці, зменшення обсягів перехресного Мінекономіки
поступове скасування пільг на субсидіювання споживачів Мінфін
оплату енергоносіїв для певних енергоносіїв шляхом здійснення Мінпраці
категорій споживачів, поступового переходу до
здійснення розрахунків за повного відшкодування
енергоносії банківськими населенням витрат на
коштами виробництво, передачу та
постачання електроенергії
забезпечити поступове НКРЕ протягом
підвищення рівня відшкодування Мінекономіки року
вартості природного газу Мінпаливенерго
пільговими категоріями НАК "Нафтогаз
споживачів та удосконалення України"
механізму встановлення тарифів
на транспортування природного
газу
8.3.1. Регулювання в
енергетиці
Створення ефективної удосконалити порядок НКРЕ -"-
нормативно-правової бази ліцензування в Мінпаливенерго
функціонування лібералізованих електроенергетиці та Мін'юст
енергетичних ринків України та нафтогазовому комплексі з Антимонопольний
системи їх державного урахуванням специфіки комітет
регулювання з урахуванням діяльності у сфері природних
вимог законодавства ЄС монополій та суміжних ринків у
паливно-енергетичному
комплексі;
удосконалити нормативну базу
взаємовідносин суб'єктів
роздрібного ринку електричної
енергії
8.5. Малі та середні
підприємства
Забезпечення: вивчити досвід держав - членів Держпідприємництво -"-
ЄС щодо здійснення Мін'юст
вдосконалення законодавства регуляторної політики, зокрема Мінекономіки
про підприємства з метою стосовно реформування
наближення умов їх діяльності дозвільної системи у сфері
до встановлених в ЄС для підприємництва, та подати
компаній пропозиції щодо вдосконалення
національного законодавства у
цій сфері
8.5.1. Створення суб'єктів
підприємницької діяльності
Приведення процедур заснування забезпечити функціонування Держпідприємництво протягом
(в тому числі і реєстрації) у національної системи державної МЗС року
відповідність з директивами ЄС реєстрації суб'єктів місцеві органи
господарювання, в тому числі виконавчої влади
малого і середнього бізнесу,
ведення Єдиного державного
реєстру юридичних та фізичних
осіб - підприємців (ЄДРЮФОП)
та провести консультації з
відповідними інституціями ЄС
щодо можливості його
приєднання до Європейського
реєстру бізнесу (ЄРБ)
Розділ 9. Соціальне наближення
9.1. Загальні питання
Вироблення рекомендацій щодо здійснити заходи щодо Мінпраці -"-
внесення змін і доповнень до розширення можливостей Міністерство
законодавства України в галузі забезпечення молоді першим у справах сім'ї,
праці та соціальної політики робочим місцем дітей та молоді
Мін'юст
9.1.1. Зайнятість
Запровадження системи забезпечити виконання заходів, Мінпраці -"-
підтримки розвитку передбачених Державною Мінекономіки
самозайнятості програмою зайнятості населення Мінфін
на 2001-2004 роки ( 3076-14 ) інші
заінтересовані
центральні органи
виконавчої влади
Рада міністрів
Автономної
Республіки Крим
Київська і
Севастопольська
міські
держадміністрації
сприяти розв'язанню проблем Мінпраці протягом
зайнятості сільського Мінагрополітики року
населення в рамках виконання
Державної програми розвитку
соціальної сфери села на
період до 2005 року,
затвердженої Указом Президента
України від 15 липня 2002 р.
N 640
9.1.2. Соціальні гарантії
Поступове наближення розмірів внести до Верховної Ради Мінпраці -"-
мінімальної заробітної плати України законопроект "Про Мінфін
та мінімальної пенсії за внесення змін до Закону Мінекономіки
віком, визначення розмірів України "Про розмір внесків на Мін'юст
соціальної допомоги, допомоги деякі види
сім'ям з дітьми, допомоги по загальнообов'язкового
безробіттю, стипендій та інших державного соціального
соціальних виплат до розміру страхування" (щодо підвищення
прожиткового мінімуму мінімального розміру страхових
виплат у разі настання
безробіття та поступового
наближення розміру допомоги по
догляду за дитиною до
досягнення нею трирічного віку
для працездатних осіб) та
забезпечити супроводження його
розгляду
здійснити заходи щодо: Мінпраці протягом
Мінфін року
підвищення мінімального
розміру страхових виплат у
разі настання безробіття;
збільшення розміру допомоги по
догляду за дитиною до
досягнення нею трирічного віку
та одноразової допомоги при
народженні дитини;
поступового збільшення рівня
забезпечення прожиткового
мінімуму для призначення
державної соціальної допомоги
малозабезпеченим сім'ям
9.1.3. Соціальний захист
Запровадження трирівневої провести роботу щодо Мінпраці -"-
системи пенсійного започаткування двох рівнів Пенсійний фонд
забезпечення відповідно до пенсійного забезпечення - Мінекономіки
пріоритетних напрямів обов'язкової солідарної Мін'юст
реформування пенсійного системи та системи Державна комісія з
забезпечення недержавного пенсійного регулювання ринків
забезпечення, а також фінансових послуг
здійснення підготовчих заходів Державна комісія з
щодо запровадження цінних паперів та
обов'язкової пенсійної фондового ринку
накопичувальної системи Національний банк
пенсійного страхування
відповідно до пріоритетних
напрямів реформування у сфері
пенсійного забезпечення
здійснити підготовчі заходи та Мінпраці протягом
розробити відповідну Мінфін року
законодавчу базу щодо Мінекономіки
об'єднання окремих функцій Пенсійний фонд
фондів соціального
страхування, передбачивши
покладення функцій
персоніфікації та збору
страхових внесків на
спеціально уповноважений
центральний орган виконавчої
влади у сфері соціального
страхування
забезпечити створення Мінпраці -"-
необхідних МОЗ
організаційно-правових умов Мінфін
для запровадження Державна комісія з
обов'язкового медичного регулювання ринків
страхування, передбачивши фінансових послуг
об'єднання цього виду Мінекономіки
страхування із страхуванням у Пенсійний фонд
зв'язку з тимчасовою втратою
працездатності і витратами,
зумовленими народженням та
похованням
Запровадження системи здійснити підготовчі заходи Мінпраці -"-
накопичувальних індивідуальних щодо створення централізованої Пенсійний фонд
пенсійних рахунків у рамках електронної бази даних у Мінекономіки
загальнообов'язкового системі накопичувального Державна комісія з
державного пенсійного пенсійного забезпечення регулювання ринків
страхування фінансових послуг
Розроблення Державна комісія з
нормативно-правових актів, цінних паперів та
перегляд ряду існуючих фондового ринку
законів, норми яких регулюють Національний банк
питання, пов'язані з
функціонуванням нової системи
недержавного пенсійного
забезпечення
Здійснення подальших кроків створити нормативно-правову Мінпраці протягом
щодо заходів з реформування базу з питань призначення та Пенсійний фонд року
пенсійної системи перерахунку пенсій відповідно Мінекономіки
до Закону України "Про
загальнообов'язкове державне
пенсійне страхування"
( 1058-15 )
Розділ 10. Регіональна політика та регіональне
співробітництво
10.1. Регіональна політика
Встановлення під час
реалізації адміністративної
реформи чітких правових засад
взаємовідносин між органами
виконавчої влади та органами
місцевого самоврядування:
поетапне розмежування сфер забезпечити супроводження Мін'юст -"-
відповідальності та розгляду у Верховній Раді Мінекономіки
компетенції центральних і України проекту Закону України Мінфін
місцевих органів виконавчої "Про внесення змін до Закону
влади та органів місцевого України "Про місцеве
самоврядування, що самоврядування в Україні"
функціонують на одному
територіальному рівні;
розподіл повноважень забезпечити супроводження Мін'юст протягом
центральних і місцевих органів розгляду у Верховній Раді Мінекономіки року
виконавчої влади та органів України проекту Закону Мінфін
місцевого самоврядування в "Про внесення змін до Закону
галузях, що становлять спільні України "Про місцеві державні
сфери їх діяльності (освіта, адміністрації"
охорона здоров'я, культура,
правопорядок тощо)
Продовження реалізації сприяти виконанню у сільській Мінагрополітики -"-
державних регіональних програм місцевості регіональних Рада міністрів
і програм програм "Власний дім" Автономної
соціально-економічного Республіки Крим
розвитку регіонів заінтересовані
облдерж-
адміністрації
Сприяння розвитку внутрішніх здійснити заходи щодо Мінекономіки у тримі-
міжрегіональних зв'язків, вдосконалення інші сячний
зовнішнього міжрегіонального нормативно-правової бази заінтересовані строк
та транскордонного розвитку транскордонного органи виконавчої після
співробітництва співробітництва влади прийняття
Закону
України
"Про
транскор-
донне
співро-
біт-
ництво"
спрямувати роботу Мінекономіки протягом
багатосторонніх робочих груп інші року
та комісій на розв'язання заінтересовані
проблем транскордонного органи виконавчої

................
Перейти до повного тексту