1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду



ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ



20 лютого 2020 року

м. Київ



Справа № 924/656/19



Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду:

Волковицької Н. О. - головуючого, Могила С. К, Случа О. В.,

розглянув у письмовому провадженні касаційну скаргу Акціонерного товариства "Подільський цемент"

на рішення Господарського суду Хмельницької області від 24.09.2019 (суддя Виноградова В. В.) і постанову Північно-західного апеляційного господарського суду від 26.11.2019 (Павлюк І. Ю. - головуючий, судді Демидюк О. О., Савченко Г. І.) у справі

за позовом Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Південно-Західна залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця"

до Акціонерного товариства "Подільський цемент"

про стягнення 494 387,67 грн та 158 820,00 грн.



Короткий зміст і підстави позовних вимог

1. У червні 2019 року Акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Південно-Західна залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі - АТ "Українська залізниця") звернулося до Господарського суду Хмельницької області з позовною заявою до Акціонерного товариства "Подільський цемент" (далі - АТ "Подільський цемент"), в якій просило стягнути з відповідача борг у сумі 494 387,67 грн.

2. Ухвалою Господарського суду Хмельницької області від 27.06.2019 відкрито провадження у справі № 924/656/19 за позовною заявою АТ "Українська залізниця" до АТ "Подільський цемент" про стягнення 494 387,67 грн.

3. Крім цього, у червні 2019 року АТ "Українська залізниця" звернулося до Господарського суду Хмельницької області з позовною заявою до АТ "Подільський цемент", в якій просило стягнути з відповідача борг у сумі 158 820,00 грн.

4. Ухвалою Господарського суду Хмельницької області від 27.06.2019 відкрито провадження у справі № 924/655/19 за позовною заявою АТ "Українська залізниця" до АТ "Подільський цемент" про стягнення 158 820,00 грн. Крім цього, справи № 924/656/19 та № 924/655/19 об`єднано в одне провадження у справі №924/656/19.

5. Позовні вимоги обґрунтовано тим, що на виконання умов договору про надання послуг від 15.02.2018 № 10155/ЦТЛ-2018, договору про експлуатацію залізничної під`їзної колії при станції Гуменці Південно-Західної залізниці від 01.05.2014 № 379, Єдиного технологічного процесу роботи під`їзної колії АТ "Подільський цемент" грудня 2018 та січня 2019 відповідачем було замовлено неспроможну до опрацювання кількість вантажів, внаслідок чого позивачем було затримано вагони на станції призначення та на підходах в очікуванні подачі під вантажні операції з вини АТ "Подільський цемент". За час затримки вагонів позивачем нараховано збір за зберігання вантажів. Як на правову підставу позову позивач посилався на положення статей 16, 525, 526, 614, 629, 901, 908 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), статей 179, 193, 307 Господарського кодексу України (далі - ГК України), статті 12 Закону України "Про транспорт", статті 23 Закону України "Про залізничний транспорт", статей 27, 36, 46, 71, 76, 119 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1998 № 457 (далі - Статут залізниць України), пункту 2.6 Правил розрахунків за перевезення вантажів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 № 644 (далі - Правила № 644), пункту 3 Правил складання актів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 28.05.2002 № 334 (далі - Правила № 334), Правила перевезення вантажів залізничним транспортом України, затверджені наказом Міністра транспорту та зв`язку України від 25.05.1999 № 113 (далі - Правила № 113), Збірник тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов`язані з ними послуги, затверджений наказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 26.03.2009 № 317.

6. АТ "Подільський цемент" проти позову заперечував, посилаючись на підстави, зазначені у відзиві на позов, поясненнях, та сплив позовної давності.

Короткий зміст рішень судів першої та апеляційної інстанцій

7. Рішенням Господарського суду Хмельницької області від 24.09.2019 у справі № 924/656/19, залишеним без змін постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 26.11.2019, позов задоволено; стягнуто з АТ "Подільський цемент" на користь АТ "Українська залізниця" 494 387,67 грн збору за зберігання вантажів, 7 415,82 грн витрат зі сплати судового збору, 158 820,00 грн збору за зберігання вантажів, 2 382,30 грн витрат зі сплати судового збору.

8. Рішення і постанову мотивовано доведеністю та обґрунтованістю позовних вимог.

Крім цього, посилаючись на правові позиції викладені Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 04.07.2018 у справі №904/5743/16 та Верховним Судом у постановах від 03.07.2018 у справі №906/429/17, від 03.12.2018 у справі №911/3716/17, суди попередніх інстанцій зазначили про те, що позивач звернувся до суду в межах позовної давності, а тому відмовили у задоволенні заяви відповідача про застосування позовної давності.

Короткий зміст вимог касаційної скарги

9. Не погоджуючись із рішенням Господарського суду Хмельницької області від 24.09.2019 і постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 26.11.2019 у справі № 924/656/19, АТ "Подільський цемент" звернулося до Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду із касаційною скаргою, в якій просить рішення і постанову скасувати, прийняти нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.

Узагальнені доводи особи, яка подала касаційну скаргу

10. Підставами для скасування рішення і постанови скаржник вважає порушення і неправильне застосування судами попередніх інстанцій норм матеріального та процесуального права.

11. Скаржник акцентує, що суд першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення вийшов за межі позовних вимог, адже у позовних заявах позивач просив стягнути суму боргу, а місцевий господарський суд вказав про стягнення збору за зберігання вантажу. При цьому, судом апеляційної інстанції залишено без розгляду доводи товариства про вихід за межі позовних вимог.

12. Заявник касаційної скарги зауважує про прийняття судами недопустимих доказів, як то накази від 22.12.2018 № 879, № 880, № 883, № 884, № 885, від 29.12.2018 № 905, № 906, № 907, № 908 та від 20.12.2018 № 2758,

13. Скаржник наголошує на порушенні судами попередніх інстанцій норм процесуального права шляхом відмови у задоволенні клопотання АТ "Подільський цемент" про залишення позовної заяви без розгляду на підставі пункту 2 частини 1 статті 226 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України), адже ордер адвоката, який підписав позовну заяву не містить назви органу, в якому здійснюється представництво, а договір на надання правової допомоги від 02.05.1019 не передбачає права підписання позовної заяви, а передбачає право подання позову.

Узагальнений виклад позиції інших учасників справи

14. У відзиві на касаційну скаргу АТ "Українська залізниця" просить відмовити у її задоволенні, рішення і постанову залишити без змін, оскільки оскаржувані судові рішення є законними, повністю обґрунтованими і такими, що прийнято із дотриманням норм матеріального та процесуального права.

Фактичні обставини справи, встановлені судами

15. Як свідчать матеріали справи та встановили суди попередніх інстанцій, 01.05.2014 між Державним територіально-галузевим об`єднанням "Південно-Західна залізниця" (залізниця) та АТ "Подільський цемент" (власник колії) укладено договір про експлуатацію залізничної під`їзної колії № 379 (далі - договір № 379), згідно якого та Статутом залізниць України, Правилами перевезення вантажів і на умовах цього договору експлуатується під`їзна колія, яка належить власникові колії та є продовженням колії № 3 станції Гуменці Південно-Західної залізниці і обслуговується власним локомотивом.

16. Відповідно до пункту 4 договору № 379 рух поїздів на під`їзній колії здійснюється з додержанням правил технічної експлуатації залізниць України, Інструкції з руху поїздів та сигналізації на залізницях України, Інструкції про порядок обслуговування та організації руху на під`їзній колії підприємства АТ "Подільський цемент".

17. Максимальна кількість вагонів у кожній партії, що передається власнику колії, становить по вазі 3300 тон/бр, не більше 36 вагонів, з під`їзної колії по вазі 2304 тон/бр, не більше 25 завантажених вагонів (пункт 7 договору № 379).

18. Відповідно до положень пункту 11 договору № 379, максимальна переробна спроможність вантажних пунктів: додається додаток № 1, який є невід`ємною частиною цього договору. Час перебування вагонів на під`їзній колії обчислюється з моменту закінчення передавальних операцій при передачі вагонів залізницею власникові колії до моменту закінчення цих операцій при поверненні вагонів залізниці.

19. Пунктом 18 договору № 379, встановлено, що для скорочення часу користування вагонами на під`їзній колії, вантажні операції по навантаженню та вивантаженню підприємство зобов`язується виконувати цілодобово і в терміни вказані в договорі. Виключенням є зимовий період року при відсутності вантажів під вивантаження та значного зменшення об`ємів навантаження.

19. Договір укладається на 5 років з 01.05.2014 по 01.05.2019 (пункт 21 договору № 379).

20. Договір 379 підписаний сторонами та скріплений відтисками їх печаток. Крім цього, до договору № 379 сторонами підписано додаток 1 "Максимальна переробна спроможність вантажних пунктів".

21. Суди попередніх інстанцій також установили, що: додатковою угодою від 29.09.2014 № 1 сторони внесли зміни до договору № 379 щодо місцезнаходження та реквізитів залізниці; додатковою угодою від 22.06.2015 № 2 до договору № 379 сторони виклали в новій редакції пункт 11 договору № 379, де визначили максимальну переробну спроможність вантажних пунктів (№ колії, назву вантажу, що переробляється, засоби механізації, розмір фронту, терміни виконання вантажних операцій та максимальну переробну спроможність); додатковою угодою від 03.12.2015 №3 сторони погодили по всьому тексту договору № 379 назву "Державне територіально-галузеве об`єднання "Південно-Західна залізниця" замінити на "Публічне акціонерне товариство "Українська залізниця"; у додатковій угоді від 25.10.2016 №3 викладено у новій редакції пункт 11 договору № 379 з визначенням максимальної переробної спроможності вантажних пунктів (№ колії, назву вантажу, що переробляється, засоби механізації, розмір фронту, терміни виконання вантажних операцій та максимальну переробну спроможність).

22. Відповідно до технічного паспорту при станції Гуменці ДТГО "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Подільський цемент" з додатком 5 "Характеристика пристроїв і механізмів для вивантаження-навантаження" (характеристика вантажних фронтів; затверджений сторонами 27.03.2014 Єдиний технологічний процес роботи під`їзної колії АТ "Подільський цемент" та станції примикання Гуменці Південно-Західної залізниці, яким передбачено вирішення питань, зокрема, розробки розрахункових вагонопотоків по прибуттю та відправленню з урахуванням плану випуску продукції підприємством; оптимальне використання технічних засобів і пристроїв у основного власника під`їзної колії та його контрагента (технологічні карти вантажних фронтів).

23. Інструкцією про порядок обслуговування і організації руху на під`їзній колії підприємства АТ "Подільський цемент", затвердженою начальником Жмеринської дирекції залізничних перевезень Південно-західної залізниці та погодженою головою правління АТ "Подільський цемент", встановлено основні положення і порядок роботи залізничної колії підприємства, яка примикає до продовження станційної колії № 3 станції Гуменці. Передбачено, що вагова норма в напрямку станції Гуменці - підприємство - 3300 т, а в напрямку підприємство - станція Гуменці - 2304 т. Розмір одночасної подачі вагонів на підприємство - 144 вісі (36 вагонів), а з підприємства не більш 100 вісей (25 вагонів). Зазначено, що виконання інструкції є обов`язковим для всіх працівників залізничного цеху (ЗП і ПВ), відповідальних осіб за транспорт в цехах підприємства і інших працівників, що беруть безпосередню участь в поїзних, маневрових і вантажних роботах.

24. У подальшому, 15.02.2018 між АТ "Українська залізниця" (перевізник) та АТ "Подільський цемент" (замовник) укладено договір про надання послуг № 10155/ЦТЛ-2018 (далі - договір № 10155/ЦТЛ-2018), предметом якого є здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, та інших послуг, пов`язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у вагонах перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах замовника і проведення розрахунків за ці послуги. У розумінні цього договору користування вагоном не є орендою майна, а плата за користування вагоном перевізника не є орендною платою.

25. Відповідно до пункту 1.2 договору № 10155/ЦТЛ-2018, перевезення - це послуга, в процесі надання якої перевізник зобов`язується доставити довірений Замовником вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а замовник зобов`язується оплатити послуги у передбаченому цим договором порядку. Перевезення оформлюється залізничною накладною відповідно до цього договору, Статуту залізниць України, Збірника Тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов`язані з ними послуги, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 26.05.2009 №3 17, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.04.2009 за № 340/16356 (далі - Збірник тарифів), Правил перевезення вантажів, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 09.12.2002р. №873, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2009 за 1030/7318, Угоди про міжнародне залізничне вантажне сполучення (далі - УМВС), Конвенції про міжнародні залізничні перевезення (далі - КОТІФ) відповідно.

26. Надання послуг за цим договором може підтверджуватись залізничною накладною, накопичувальною карткою, зведеною відомістю та іншими документами (пункт 1.3 договору № 10155/ЦТЛ-2018).

27. Пунктом 2.1 договору № 10155/ЦТЛ-2018 узгоджено обов`язки замовника, зокрема: надавати або організовувати надання місячних замовлень на перевезення відповідно до Правил планування перевезень вантажів через АС "Месплан"; не використовувати вагони перевізника інакше як для здійснення заявленого перевезення вантажів відповідно до планів перевезень, Правил перевезення вантажів та умов договору; сприяти виконанню узгодженого технологічного часу перебування вагонів на під`їзних коліях згідно з договором про експлуатацію під`їзної колії (договором про подачу та забирання вагонів), та не використовувати вагони, як місця для зберігання вантажів; оплачувати Перевізнику послуги, пов`язані з організацією та перевезенням вантажів та інші надані послуги з сум внесеної передоплати за кодом платника; самостійно визначати розмір попередньої оплати та періодичність її внесення на підставі діючих тарифів та умов цього договору, при цьому зобов`язаний враховувати обсязі запланованих перевезень, вагонообігу, терміну перебування вагону за межами України та інших послуг перевізника; відшкодовувати перевізнику витрати, пов`язані із затримками вагонів, контейнерів і вантажів, що виникли на станціях залізниць України, через: неправильне оформлення відправниками перевізних документів; недодання до накладної документів, необхідних для виконання митних, санітарних та інших правил чи невірне їх оформлення; перевірку вантажу перевізником (маси вантажу), митними чи іншими державними органами контролю; недостатність грошових коштів та закриття коду платника; інші причини, що не залежать від перевізника, а також нести відповідальність за затримки вантажів на підходах до станції призначення та здійснювати оплату платежів, пов`язаних з цими затримками. Оплата вказаних послуг здійснюється шляхом списання з сум внесеної передоплати за кодом платника; негайно інформувати перевізника про всі обставини, які перешкоджають відправленню та просуванню вагонів з причин, які не залежать від перевізника.

28. Відповідно до пункту 2.2 договору № 10155/ЦТЛ-2018, до обов`язків перевізника віднесені, з-поміж іншого: розглядати замовлення замовника на перевезення вантажів; приймати до перевезення вантажі у вагонах (контейнерах) замовника або у вагонах (контейнерах) перевізника, надавати вагони (контейнери) перевізника для навантаження вантажів згідно із затвердженими планами і заявками замовника згідно інформації АС "Месплан", доставляти вантаж до станції призначення та видавати його одержувачу, надавати додаткові послуги, пов`язані з перевезенням вантажів, перелік яких зазначається в додатках до цього договору; складати документи, передбачені пунктом 1.3 цього договору щодо нарахування сум платежів.

29. Розділом 3 договору № 10155/ЦТЛ-2018 врегульовано питання вартості послуг, зокрема, у пункті 3.2.1 договору зазначено, що у всіх випадках за кожне перевезення (за вантажний або порожній рейси) неповна доба використання округлюється до повної. Розмір ставок плати за використання вагонів перевізника у вантажному та порожньому рейсах зазначено в додатку 2 до договору, а в подальшому зміни цих ставок визначаються перевізником в односторонньому порядку і доводяться замовнику шляхом розміщення відповідної інформації на офіційному сайті перевізника (www.uz.gov.ua та www.uz-cargo.ua) та /або публікація оголошення в газеті "Урядовий кур`єр" із зазначенням терміну введення їх у дію не раніше ніж через 30 календарних днів після оголошення.

30. За час перебування вагона перевізника з нумерацією, що починається на "5" в користуванні замовника під вантажними операціями або в інших випадках нараховується плата за користування вагоном в порядку, визначеному правилами користування вагонами для вагонів парку залізниць та за ставками встановленими Збірником тарифів (пункт 3.4 договору № 10155/ЦТЛ-2018).

31. Відповідно до пункту 4.2 договору № 10155/ЦТЛ-2018, оплата послуг відповідно до договору здійснюється у національній валюті України на умовах попередньої оплати шляхом перерахування коштів на поточний рахунок зі спеціальним режимом використання перевізника, вказаний в пункті 14.2 розділу 14 договору № 10155/ЦТЛ-2018.

32. У разі відсутності на особовому рахунку замовника коштів, необхідних для оплати перевезення та додаткових послуг перевізник припиняє приймання, видачу вантажів та надання додаткових послуг згідно зі ст.62 Статуту залізниць України з одночасним віднесенням відповідальності на замовника за невиконання плану перевезень (статті 106, 108 Статуту), затримку вагонів і контейнерів та зберігання вантажу (пункт 5.2 договору № 10155/ЦТЛ-2018).

33. Моментом виникнення заборгованості у замовника є дата фактичного надання перевізником послуг за цим договором за умови відсутності грошових коштів на особовому рахунку замовника (абз.3 пункту 5.3 договору № 10155/ЦТЛ-2018).

34. У відповідності до пункту 8.1 договору № 10155/ЦТЛ-2018, сторони домовились про використання електронного документообігу.

35. Підпунктом 8.2.1 договору № 10155/ЦТЛ-2018 передбачено оформлення документів з накладанням електронного цифрового підпису, зокрема, накладної та супроводжувальних документів при перевезенні у внутрішньому сполученні; підпунктом 8.2.2 договору - можливість оформлення документів з накладанням електронного цифрового підпису, зокрема, накопичувальної картки зборів за роботи (послуги) та штрафів форми ФДУ-92.

36. У разі судового розгляду справи чи виникнення претензійної практики використовується візуальне відображення електронних документів на папері (пункт 8.8 договору № 10155/ЦТЛ-2018).

37. Згідно із пунктом 12.1 договір № 10155/ЦТЛ-2018 вступає в силу з моменту одностороннього підписання Замовником договору в електронному вигляді з накладанням ЕЦП в АС "Месплан" або АС "Клієнт УЗ", або вчинення замовником будь-якої дії на виконання цього договору і діє з 20.02.2018 до 31.12.2018. Якщо жодна із сторін не звернеться письмово за один місяць до закінчення дії договору з пропозицією до іншої сторони про припинення його дії, то цей договір діє до надходження такої пропозиції і здійснення всіх розрахунків за виконані перевезення та надані послуги. Закінчення строку дії цього договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, які мали місце під час дії цього договору.

38. Зазначений договір № 10155/ЦТЛ-2018 підписаний сторонами та скріплений відтисками їх печаток.

39. Згідно накладних (імпорт) від 09.12.2018 № 38653, № 38654, № 38655, № 38656, № 38657, № 38658, № 38659, № 38660, № 38661 відправником - ОО КТК Польська (Польща) було відправлено отримувачу - АТ "Подільський цемент" зі станції Хрубешов до станції Гуменці вугілля вагонами відповідно №55561583, № 61724373, № 52868890, № 62002969, № 52869997, № 55007314, № 56544679, № 61959714, № 63314058; відповідно до накладних від 14.12.2018 № 38731, № 38732, № 38733, № 38734, № 38735, № 38736, № 38737 № 38738, № 38739 - вагонами відповідно № 52871035, № 52906922, № 52907284, № 61931655, № 61961967, № 62002761, № 63363741, № 63370720, № 61390605.

40. Відповідно до накладної № 46953360 відправником - ТОВ "Юнікас-ТК" 10.12.2018 зі станції Мудреная відправлено отримувачу - АТ "Подільський цемент" на станцію Гуменці шлак вагонами №55074918, № 63554232, № 58583568, який отримано 20.12.2018.

41. Відповідно до накладної №47021928 відправником - ОСОБА_1 12.12.2018 зі станції Правда відправлено отримувачу - ПАТ "Подільський цемент" на станцію Гуменці вугілля вагоном №53455226, яке отримано 20.12.2018.

42. Згідно акта загальної форми ГУ-23 на віднесення на відповідальність вантажовласника АТ "Подільський цемент" № 1827 від 19.12.2018 станцією Гуменці було затримано вагони №№ 52871035, 52906922, 52907284, 61390605, 61931655, 61961967, 62002761, 63363741. 63370720, 58432857, 60222932, 63899348, 65064123, 65283483, 65750648, 65880973, 66769050. 67856732, 67858977, 67890509 на станції призначення в очікуванні подачі під вантажні операції з вини клієнта. Вказано, що 19.12.2018 в 18год. 10хв. зазначені вагони прибули під вивантаження вантажу (вугілля); клієнт АТ "Подільський цемент" повідомлений в 18 год. 40 хв.; вагони знаходяться на виставочній колії в очікуванні подачі; час початку затримки вагонів 19.12.2018, 18:40.

43. Відповідно до акта загальної форми ГУ-23 на віднесення на відповідальність вантажовласника АТ "Подільський цемент" № 1840 від 20.12.2018 було затримано вагони №№ 55074736, 55074918, 63544232, 58583568, 53455226, 55007314, 52869997, 61959714, 56544679, 63314058, 62002969, 52868890, 55561583, 61724373 на станції призначення в очікуванні подачі під вантажні операції з вини клієнта. Зазначено, що вищевказані вагони прибули 20.12.2018 в 17 год. 10хв; клієнт АТ "Подільський цемент" повідомлений в 18 год. 00 хв.; вагони знаходяться на виставочній колії в очікуванні подачі; час початку затримки вагонів 20.12.2018, 18:00.

44. Відповідно до наказів про збільшення до двократного збору за зберігання вантажів, які прибули на адресу АТ "Подільський цемент", у зв`язку з несвоєчасним вивантаженням на підставі статті 36 Статуту залізниць України: від 21.12.2018 № 879 - у вагонах №№ 61390605, 52907284, 63370720, 62002761, 52871035, 52906922, 63363741, 61931655, 61961967 по відправкам №№ 38739, 38733, 38738, 38736, 38731, 38732, 38737, 38734, 38735, вантаж - вугілля, які прибули зі ст. Хрубешов Польська зал .; від 22.12.2018 № 885 - у вагонах №№ 55007314, 52869997, 61959714, 56544679, 63314058, 62002969, 52868890, 55561583, 61724373 по відправкам №№ 38658, 38657, 38660, 38659, 38661, 38656, 38655, 38653, 38654, вантаж - вугілля, які прибули зі ст. Хрубешов Польська зал.; від 22.12.2018р. № 883 - у вагонах №№ 55074918, 63554232, 58583568 по відправці № 46953360, вантаж - шлак, які прибули зі ст. Мудрьона Придн. зал.; від 22.12.2018 № 884 - у вагоні № 53455226 по відправці № 47021928, вантаж - вугілля, який прибув зі ст.Правда Придн.зал..

45. Суди попередніх інстанцій встановили, що у Книзі повідомлень вантажоодержувачів про підвищення збору за збереження вантажу згідно положень статті 36 Статуту залізниць України містяться записи щодо повідомлення за наказом від 21.12.2018 № 879 о 19:05, за наказами №№883, 884, 885 від 22.12.2018 о 19:00, 19:05 та 19:10 із зазначенням номерів телефонів особи, яку повідомлено.

46. 27.12.2018 працівниками залізниці складено акт загальної форми ГУ-23 на віднесення на відповідальність вантажовласника АТ "Подільський цемент" № 1916 про те, що вагони №№ 61390605, 52907284, 63370720, 62002761, 52871035, 52906922, 63363741, 61931655, 61961967 затримані на станції призначення в очікуванні подачі під вантажні операції з вини клієнта. 27.12.2018 в 18 год. 30хв. зазначені вагони подаються на п-к. АТ "Подільський цемент" під вивантаження. Час початку затримки вагонів 19.12.2018 18:40 (акт від 19.12.2018 № 1827), час закінчення затримки вагонів 27.12.2018 18:30. Акт підписаний представниками залізниці, містить запис про те, що представник одержувача від підпису відмовився, про що також складено акт загальної форми від 27.12.2018 № 1917.

47. Також, 27.12.2018 працівниками залізниці складено акт загальної форми ГУ-23 на віднесення на відповідальність вантажовласника АТ "Подільський цемент" № 1912 про те, що вагони №№ 55007314, 52869997, 61959714, 56544679, 63314058, 62002969, 52868890, 55561583, 61724373, 55074918, 63554232, 58583568, 53455226 затримані на станції призначення в очікуванні подачі під вантажні операції з вини клієнта. 27.12.2018 в 18 год. 30 хв. вищевказані вагони подаються на п-к. АТ "Подільський цемент" під вивантаження. Час початку затримки вагонів 20.12.2018 18:00 (акт від 20.12.2018 № 1840), час закінчення затримки вагонів 27.12.2018 18:30. Акт підписаний представниками залізниці, містить запис про відмову представника одержувача від підпису, про що також складено акт загальної форми від 27.12.2018 №1915.

48. У подальшому, 29.12.2018 працівниками залізниці складено акти загальної форми № 1934 та № 1938 про те, що вантажовласник АТ "Подільський цемент" відмовився від підпису накопичувальної картки ф.ДФУ-92 з причин необхідності оформити паперову (№ 28120646).

49. Згідно накопичувальної картки зборів за роботи (послуги) та штрафів, пов`язаних з перевезенням вантажів (вантажобагажу) форми ДФУ-92 від 28.12.2018 № 28120646, згідно з якою АТ "Подільський цемент" на підставі розділу 3 пункту 2.1 Збірника тарифів за 7 діб нараховано "збір за зберіг.вантажів при перев.експ.-імп. та внутр.вант. в вагонах: двокр.розмір" в сумі 12 3879,60 грн за актами ГУ-23 №1912, №1840 (вагони №№ 55007314, 52869997, 61959714, 56544679, 63314058, 62002969, 52868890, 55561583, 61724373, 55074918, 63554232, 58583568, 53455226) та у розмірі 85 201,70 грн за актами ГУ-23 № 1916, № 1827 (всього на 209 081,30 грн). Картка містить підпис працівника станції. Працівником вантажовласника картка підписана із зауваженням, відповідно до якого вантажовласник з нарахуванням не згідний, оскільки АТ "Подільський цемент" мав можливість прийняти вагони на під`їзну колію; вагони затримано на станції Гуменці безпідставно.


................
Перейти до повного тексту