1. Правова система ipLex360
  2. Судові прецеденти
  3. Постанова суду



ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 січня 2020 року

м. Київ

Справа № 910/5827/19

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду:

Чумака Ю. Я. - головуючого, Багай Н. О., Пількова К. М.,

здійснив розгляд у письмовому провадженні касаційної скарги Акціонерного товариства "Українська залізниця" на рішення Господарського суду міста Києва від 29.07.2019 (суддя Грєхова О. А.) і постанову Північного апеляційного господарського суду від 08.10.2019 (головуючий - Тищенко А. І., судді Михальська Ю. Б., Скрипка І. М.) у справі

за позовом Приватного акціонерного товариства ?Укренерготранс?

до Акціонерного товариства "Українська залізниця"

про стягнення 356247,70 грн збитків.

Короткий зміст і підстави позовних вимог

1. У травні 2019 року Приватне акціонерне товариство "Укренерготранс" (далі - ПрАТ "Укренерготранс", Товариство) звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Акціонерного товариства "Українська залізниця" (далі - АТ "Українська залізниця", Укрзалізниця) про стягнення з відповідача 356247,70 грн збитків.

2. Позовна заява обґрунтовується тим, що внаслідок бездіяльності Укрзалізниці в частині забезпечення схоронності (збереження) цілісності вагонів, які належать ПрАТ "Укренерготранс" на праві власності (оренди), такі вагони були розукомплектовані, у зв`язку з чим позивач зазнав збитків у загальному розмірі 356247,70 грн, з яких 327120 грн становлять вартість придбання запасних частин та 29127,70 грн - витрати, пов`язані з виконанням поточного ремонту з відчеплення пошкоджених (розукомплектованих) вагонів.

Короткий зміст рішень судів попередніх інстанцій

3. Рішенням Господарського суду міста Києва від 29.07.2019, залишеним без змін постановою Північного апеляційного господарського суду від 08.10.2019, позов задоволено повністю.

4. Рішення та постанова мотивовані положеннями статей 16, 22, 908, 909, 924, 1166 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), статей 224, 225, 306, 307 Господарського кодексу України (далі - ГК України), статті 23 Закону України "Про залізничний транспорт", пунктів 2, 6, 8, 110, 114, 126 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.04.1998 № 457 (далі - Статут залізниць), пунктів 20-22 Правил користування вагонами і контейнерами, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 25.02.1999 № 113 (далі - Правила користування вагонами і контейнерами), пунктів 3.4, 4.1 Правил експлуатації власних вантажних вагонів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 29.01.2015 № 17 (далі - Правила № 17), пункту 6.4 Правил реєстрації та експлуатації власних вантажних вагонів, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв`язку України від 28.09.2004 № 856 (далі - Правила № 856), пунктів 6.2.1, 6.2.7 Інструкції з експлуатації гальм рухомого складу на залізницях України, затвердженої наказом Укрзалізниці № 264-Ц від 28.10.1997 (далі - Інструкція № 264-Ц), та статей 13, 74, 76, 77, 86, 269 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України), з урахуванням яких суди дійшли висновку про обґрунтованість позовних вимог з огляду на доведеність позивачем належними і допустимими доказами наявності всіх елементів складу правопорушення, а саме: протиправної бездіяльності відповідача, що виявилась у незабезпеченні збереженості (схоронності) належного позивачу майна (вагонів), завданої шкоди - пошкодження складових частин вагонів, вини Укрзалізниці, причинного зв`язку між протиправною поведінкою та завданою шкодою, що є підставою для покладення на відповідача обов`язку відшкодування збитків, понесених позивачем.

Короткий зміст вимог касаційної скарги

5. Не погодившись з рішенням місцевого суду та постановою апеляційної інстанції, АТ "Українська залізниця" звернулося з касаційною скаргою, у якій просить їх скасувати та ухвалити нове рішення про відмову в задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Узагальнені доводи особи, яка подала касаційну скаргу

6. В обґрунтування своєї правової позиції скаржник посилається на неправильне застосування та порушення судами попередніх інстанцій положень статей 22, 909, 924, 1166 ЦК України, статей 224, 225, 307 ГК України, пунктів 6, 105, 114, 126, 129, 130, 133 Статуту залізниць, статті 236 ГПК України, наголошуючи на тому, що: 1) у позивача відсутні підстави для пред`явлення позову з приводу пошкодження вантажу, позаяк Товариство не є стороною (вантажовідправником чи вантажоодержувачем) за договором перевезення вантажу (згідно із залізничною накладною); 2) витрати на придбання деталей та ремонт вагонів понесено позивачем внаслідок розукомплектування вагонів і крадіжки деталей сторонніми особами, а не з вини відповідача; 3) позивачем не надано належних і допустимих доказів на підтвердження протиправної поведінки та вини Укрзалізниці у незабезпеченні збереження цілісності приватного рухомого складу, натомість складання комерційних актів за фактом розукомплектування спірних порожніх вагонів як вантажу є обов`язковим; 4) аналогічні висновки щодо безпідставності стягнення збитків за ремонт вагонів (техобслуговування і модернізацію) наведено у постановах Верховного Суду від 27.02.2019 у справі № 910/9765/18, від 05.08.2019 у справі № 910/10848/18 та від 30.08.2019 у справі № 910/15119/18.

Узагальнений виклад позиції інших учасників справи

7. Позивач не подав відзиву на касаційну скаргу.

Фактичні обставини справи, встановлені судами

8. У період з жовтня 2018 року по січень 2019 року АТ "Українська залізниця" здійснювало перевезення вантажів у приватних вагонах, які знаходяться в оперативному управлінні ПрАТ "Укренерготранс", а саме вагонах:

- № 56839673 (залізнична накладна №46681615 від 30.11.2018);

- № 53777595 (залізнична накладна №47476072 від 26.12.2018);

- № 53575379 (залізнична накладна №46923223 від 09.12.2018);

- № 52876984 (залізнична накладна №46767372 від 04.12.2018);

- № 56826514 (залізнична накладна №46681508 від 30.11.2018);

- № 56690639 (залізнична накладна №46681631 від 30.11.2018);

- № 52740644 (залізнична накладна №34651554 від 17.12.2018);

- № 56647670 (залізнична накладна №46702775 від 01.12.2018);

- №53576690 (залізнична накладна №46954178 від 10.12.2018);

- №56855554 (залізнична накладна №46902219 від 02.12.2018);

- № 53516779 (залізнична накладна №46715793 від 02.12.2018);

- № 53565149 (залізнична накладна №47824024 від 07.01.2019);

- №53597258, № 56855570, № 56833437, № 56812969, № 56822141 (залізнична накладна №47855614 від 08.01.2019);

- № 53575775 (залізнична накладна №45710738 від 10.11.2018);

- № 56671555 (залізнична накладна №47824024 від 07.01.2019);

- № 56855521 (залізнична накладна №47307087 від 21.12.2018);

- № 53453692 (залізнична накладна №45018678 від 13.01.2019);

- № 53447652 (залізнична накладна №45072493 від 15.01.2019);

- № 53586590 (залізнична накладна №53845178 від 15.01.2019);

- № 53575775 (залізнична накладна №45399896 від 25.01.2019);

- № 53576013 (залізнична накладна №47855614 від 08.01.2019);

- № 56671589 (залізнична накладна №41644030 від 18.11.2018);

- № 53453734 (залізнична накладна №47673736 від 01.10.2018);

- № 52737780 (залізнична накладна №47267844 від 20.12.2018);

- № 53580395 (залізнична накладна №47677059 від 01.10.2018);

- № 53564803 (залізнична накладна №46543005 від 26.11.2018);

- № 52740933 (залізнична накладна №52088952 від 01.10.2018).

Отже, у зазначений період АТ "Українська залізниця" здійснювалося перевезення вантажів у приватних вагонах №№ 56839673, 53777595, 53575379, 52876984, 56826514, 56690639, 52740644, 56647670, 53576690, 56855554, 53516779, 53565149, 53597258, 56855570, 56833437, 56671555, 56812969, 56822141, 56855521, 53453692, 53447652, 53586590, 53575775, 53576013, 56671589, 53453734, 52737780, 53580395, 53564803, 52740933, 53517850 (далі - спірні вагони), які перебувають в оперативному управлінні ПрАТ "Укренерготранс".

9. Під час перевезень у перелічених вагонах було виявлено несправність (розукомплектування), а саме:

14.12.2018 у складі потягу № 4600-602-4677 на станцію Інгулець Регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" (далі - РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця") прибув вагон № 56839673 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної та магістральної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 5253 від 14.12.2018;

02.01.2019 у складі потягу № 4671-59-4677 на станцію Інгулець РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53777595 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 7899 від 17.01.2019;

23.12.2018 у складі потягу №4600-189-4677 на станцію Інгулець РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53575379 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної та магістральної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 5977 від 23.12.2018;

23.12.2018 у складі потягу № 4600-189-4677 на станцію Інгулець РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 52876984 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 5978 від 23.12.2018;

14.12.2018 у складі потягу № 4600-602-4677 на станцію Інгулець РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 56826514 в пошкодженому і розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 5252 від 14.12.2018;

14.12.2018 у складі потягу № 4600-602-4677 на станцію Інгулець РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 56690639 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 5254 від 14.12.2018;

22.01.2019 у складі потягу № 4671-460-4677 на станцію Інгулець РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 52740644 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 8389 від 22.01.2019;

14.12.2018 у складі потягу № 4600-651-4677 на станцію Інгулець РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 56647670 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної та магістральної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 5353 від 14.12.2018;

14.12.2018 у складі потягу № 3300-731-4600 на станцію Інгулець РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53576690 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 5351 від 14.12.2018;

12.12.2018 у складі потягу № 4600-542-4677 на станцію Інгулець РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 56855554 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М № 9737 від 12.12.2018;

13.12.2018 у складі потягу № 4671-430-4677 на станцію Інгулець РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53516779 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 5173 від 13.12.2018;

08.01.2019 у складі потягу № 3569 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53565149 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної та магістральної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 08.01.2019;

10.01.2019 у складі потягу № 3561 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53597258 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної та магістральної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 10.01.2019;

10.01.2019 у складі потягу № 3561 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 56855570 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 10.01.2019;

10.01.2019 у складі потягу № 3561 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 56833437 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н відт10.01.2019;

08.01.2019 у складі потягу № 3569 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 56671555 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 08.01.2019;

10.01.2019 у складі потягу № 3561 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 56812969 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 10.01.2019;

10.01.2019 у складі потягу № 3561 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 56822141 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 10.01.2019;

26.12.2018 у складі потягу № 3561-4671-696-4672 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 56855521 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 4385 від 27.12.2018;

19.01.2019 у складі потягу № 3551 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53453692 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 19.01:2019;

19.01.2019 у складі потягу № 3551 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53447652 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 19.01.2019;

28.01.2019 у складі потягу № 3565-4671-575-4672 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53586590 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 1464 від 28.01.2019;

28.01.2019 у складі потягу № 3565-4671-575-4672 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53575775 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 1463 від 28.01.2019;

10.01.2019 у складі потягу № 3561 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53576013 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 10.01.2019;

02.12.2018 у складі потягу № 3553 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 56671589 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 02.12.2018;

11.10.2018 у складі потягу № 3567-4671-651-4672 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53453734 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 9367 від 12.10.2018;

24.12.2018 у складі потягу № 3559-4671-636-4672 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 52737780 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 4301 від 24.12.2018;

16.10.2018 у складі потягу № 3555 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53580395 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 16.10.2018;

06.12.2018 у складі потягу № 3668 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53564803 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 29.12.2018;

06.11.2018 у складі потягу № 5555-4672-084-0001 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 52740933 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: № 2439 від 07.11.2018;

05.01.2019 у складі потягу № 2265 на станцію Кривий Ріг РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" прибув вагон № 53517850 в пошкодженому (розукомплектованому) стані - відсутність головної частини повітророзподільника, на підставі чого був направлений до "Експлуатаційне вагонне депо Батуринська" РФ "Придніпровська залізниця", на технічне обслуговування, в результаті чого оформлено повідомлення про ремонт форми ВУ-23М: б/н від 05.01.2019.

10. З метою здійснення ремонту вказаних вагонів ПрАТ "Укренерготранс" звернулось до експлуатаційного вагонного депо "Кам`янське" регіональної філії "Придніпровська залізниця" та експлуатаційного вагонного депо "Батуринське" регіональної філії "Придніпровська залізниця" АТ "Українська залізниця" з проханням організувати проведення ремонтних робіт за власний рахунок (включаючи придбання та поставку запасних частин) та гарантовано оплату вартості ремонтних робіт.

11. Вагонним депо Батуринська РФ "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця" на адресу ПрАТ "Укренерготранс" були виставлені рахунки від 04.01.2019 № 15/253, на проведення оплати за виконання робіт з технічного обслуговування на загальну суму 277000 грн, які були оплачені позивачем за платіжними дорученнями від 08.01.2019 № 600022077 на суму 100000 грн, від 11.01.2019 № 34 на суму 100000 грн, від 14.01.2019 № 47 на суму 77000 грн.

12. У зв`язку з відсутністю у вагоноремонтних підприємств Укрзалізниці запасних частин, необхідних для виконання ремонту пошкоджених вагонів, позивачем було придбано у Товариства з обмеженою відповідальністю "Об`єднання Євротрейд" нові головні частини повітророзподільника в кількості 30 шт. та магістральні частини повітророзподільника в кількості 35 шт., що підтверджується видатковими накладними від 09.10.2018 № 00000000621, від 26.11.2018 № 00000000709, від 03.01.2019 № 00000000003, платіжними дорученнями від 12.10.2018 № 2108, від 09.11.2018 № 2303, від 09.11.2018 № 2304, від 09.11.2018 № 2303 та актами приймання-передачі від 09.10.2018, від 26.11.2018, від 03.01.2019.

Таким чином, позивачем було придбано деталі на загальну суму 327120 грн з ПДВ.


................
Перейти до повного тексту