1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
06.11.2019 № 928
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 січня 2020 р.
за № 31/34314
Про затвердження Порядку проведення моніторингу інформації про результати обов'язкового технічного контролю, що передається суб’єктами проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів до загальнодержавної бази даних
( Заголовок із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 1050 від 18.12.2023 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства внутрішніх справ № 386 від 25.05.2021 № 1050 від 18.12.2023 )
Відповідно до вимог статті 52-1 Закону України "Про дорожній рух", постанов Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року № 137 "Про затвердження Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу", від 31 травня 2012 року № 512 "Про затвердження Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг", від 21 жовтня 2015 року № 835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення моніторингу інформації про результати обов'язкового технічного контролю, що передаєтьсясуб’єктами проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобівдо загальнодержавної бази даних, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 1050 від 18.12.2023 )
2. Головному сервісному центру МВС забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра внутрішніх справ України Гончарова С.М.

Міністр

А. Аваков

ПОГОДЖЕНО:

Міністр інфраструктури України

Т.в.о. Голови Державної
регуляторної служби України

Голова Національної поліції України



В. Криклій


О. Мірошніченко

І. Клименко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
внутрішніх справ України
06 листопада 2019 року № 928
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 січня 2020 р.
за № 31/34314
ПОРЯДОК
проведення моніторингу інформації про результати обов'язкового технічного контролю, що передається суб’єктами проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів до загальнодержавної бази даних
( Заголовок Порядку із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 1050 від 18.12.2023 ) ( У тексті Порядку слова та цифри "О1 та О2" замінено словами та цифрами "О 1 та О 2 " згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 386 від 25.05.2021 )
1. Цей Порядок розроблено відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року № 137 "Про затвердження Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу", від 31 травня 2012 року № 512 "Про затвердження Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг", від 21 жовтня 2015 року № 835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних".
2. Цей Порядок застосовується Головним сервісним центром МВС та його відокремленими структурними підрозділами - регіональними сервісними центрами (далі - центр МВС) під час проведення уповноваженою особою центру МВС моніторингу інформації про результати обов'язкового технічного контролю, що передається суб’єктами проведення обов’язкового технічного контролю (далі - суб’єкти ОТК) до реєстру результатів обов'язкового технічного контролю (далі - реєстр ОТК), та під час обміну інформацією у сфері здійснення обов'язкового технічного контролю.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства внутрішніх справ № 386 від 25.05.2021, № 1050 від 18.12.2023 )
3. Моніторинг інформації про результати проведення обов'язкового технічного контролю (далі - моніторинг) - комплекс заходів, що забезпечує систематичний аналіз інформації про результати проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів (далі - результати ОТК) щодо відповідності Порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягам перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року № 137 (зі змінами) (далі - Порядок проведення ОТК), Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2012 року № 512 (зі змінами) (далі - Порядок формування бази даних), та Вимогам до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки, затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України від 26 листопада 2012 року № 710, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 грудня 2012 року за № 2169/22481 (далі - Вимоги до перевірки).
4. Моніторинг результатів ОТК, що передаються суб'єктами ОТК до реєстру ОТК, проводять уповноважені особи центрів МВС, на яких покладено обов'язки з моніторингу інформації про результати ОТК (далі - уповноважена особа).
5. Уповноважена особа центру МВС здійснює моніторинг шляхом проведення звірки інформації про результати ОТК (у тому числі інформації, що міститься в матеріалах фотофіксації процесу проведення обов'язкового технічного контролю транспортного засобу та матеріалах відеофіксації процесу перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу), що передається суб'єктами ОТК до реєстру ОТК, з інформацією, зокрема тою, що міститься в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів (далі - ЄДР ТЗ), експлуатаційній документації на транспортний засіб, іншому інформаційному забезпеченні виробника транспортного засобу, документах з питань переобладнання, що були чинними на дату реєстрації (перереєстрації), а також перевірки повноти та достовірності переданої суб'єктами ОТК інформації про результати ОТК щодо дотримання Порядку проведення ОТК та обсягів перевірки технічного стану транспортного засобу, установлених Порядком проведення ОТК.
( Абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 1050 від 18.12.2023 )
Моніторинг здійснюється з використанням ЄДР ТЗ упродовж 10 робочих днів з дня передачі суб’єктами ОТК до реєстру ОТК інформації про результати ОТК.
( Абзац другий пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 1050 від 18.12.2023 )
6. За результатами моніторингу уповноважена особа центру МВС, яка його здійснила, проставляє в реєстрі ОТК відмітку "перевірено", а у разі встановлення однієї або декількох підстав, передбачених пунктом 7 цього Порядку, також проставляє відмітку "недійсний".
( Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 386 від 25.05.2021 )
7. Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (далі - протокол ОТК) визнається центром МВС недійсним у разі видачі суб’єктом ОТК протоколу ОТК з порушенням Порядку проведення ОТК, Вимог до перевірки або містить неповну та/або недостовірну інформацію, зокрема:
1) у переданих до реєстру ОТК матеріалах фотофіксації процесу проведення перевірки технічного стану транспортного засобу зафіксовано порушення вимог Порядку проведення ОТК та Вимог до перевірки, а саме:
марка, модель, колір транспортного засобу не відповідають записам у реєстраційних документах на транспортний засіб або у протоколі ОТК;
номерний знак не відповідає вимогам, встановленим законодавством, записам у реєстраційних документах на транспортний засіб або у протоколі ОТК або закріплений не у встановленому місці, закритий іншими предметами чи пошкоджений, що не дає змоги чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м, перевернутий;
на транспортному засобі встановлені не передбачені заводом-виробником або реєстраційними документами на транспортний засіб елементи конструкції;
на транспортному засобі відсутні передбачені заводом-виробником або реєстраційними документами на транспортний засіб елементи конструкції;
рама, кузов, кабіна, днище, елементи зовнішньої обшивки транспортного засобу мають видимі зломи, тріщини, наскрізні пошкодження, зокрема корозією;
на транспортному засобі відсутні або несправні елементи конструкції транспортного засобу, передбачені заводом-виробником (немає або некомплектні склоочисники, немає переднього та/або заднього бампера, заднього та/або бокового захисного пристрою (або елементів конструкції, які виконують функції захисного пристрою)), їх конструкцію самовільно змінено, не закріплено згідно з вимогами, встановленими законодавством;
фари (або одна з фар) ближнього світла та протитуманні фари транспортного засобу (за наявності) не функціонують, кількість фар не відповідає вимогам, встановленим законодавством, або вони відсутні;
на транспортному засобі не діє або відсутній хоча б один із зовнішніх світлових приладів (фара, протитуманна фара, контурний ліхтар) або колір світлової дії зовнішніх світлових приладів не відповідає вимогам, встановленим законодавством, зовнішні світлові прилади встановлено з порушенням вимог, встановлених Порядком проведення ОТК та Вимогами до перевірки, або вони пошкоджені (фотографія перевірки увімкнених фар ближнього світла та протитуманних фар (за наявності));
на світловідбивальних поверхнях або розсіювачах зовнішніх світлових приладів наявні тріщини, встановлені будь-які пристрої, що обмежують їхню видимість, на них нанесені покриви (тонування, фарбування тощо) або вони пошкоджені;
на транспортному засобі відсутні ліхтарі гальмування або ліхтарі гальмування не ввімкнені (фотографія перевірки гальмівної системи методом стендових випробувань і загального вигляду транспортного засобу на гальмівному стенді, номерного знака та ввімкнених сигналів гальмування), колір світлової дії ліхтарів гальмування, їх кількість, розташування не відповідають вимогам Порядку проведення ОТК, Вимогам до перевірки, відсутній задній протитуманний ліхтар або ліхтарі пошкоджені;
на одну вісь транспортного засобу встановлено шини різних розмірів, типів конструкції (радіальної та діагональної, камерні та безкамерні), з різними малюнками протектора, призначені для застосування в різні сезони);
на вітровому склі транспортного засобу в зоні дії склоочисників наявні сколи, тріщини, сторонні предмети;
жодна з осей транспортного засобу не перебуває на гальмівному стенді або не зафіксований загальний вигляд транспортного засобу на гальмівному стенді під час перевірки гальмівної системи методом стендових випробувань;
показники випробування гальмівної системи транспортного засобу на фотографії результатів випробування гальмівної системи транспортного засобу, зафіксованої на гальмівному стенді (загальна питома гальмівна сила, коефіцієнт нерівномірності гальмівних сил, тривалість спрацювання робочої гальмівної системи і питома гальмівна сила стоянкової гальмівної системи), не відповідають інформації про результати випробувань гальмівної системи транспортного засобу, переданій до реєстру ОТК;
показники спалин двигуна транспортного засобу, зафіксовані на фотографії результатів перевірки вмісту у спалинах оксиду вуглецю і вуглеводнів або непрозорості (димності) спалин транспортного засобу, не відповідають інформації про спалини двигуна, переданій до реєстру ОТК (крім транспортних засобів екологічного рівня Євро-6 та транспортних засобів, не обладнаних двигуном внутрішнього згоряння);
на транспортному засобі з газобалонним обладнанням знаки небезпеки відсутні або їх нанесення не відповідає вимогам, встановленим законодавством;

................
Перейти до повного тексту