- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
РІШЕННЯ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 грудня 2018 р.
за № 1514/32966
Про затвердження Порядку подання інформації особами, які провадять діяльність з подання звітності та/або адміністративних даних до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
1. Затвердити Порядок подання інформації особами, які провадять діяльність з подання звітності та/або адміністративних даних до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, що додається.
2. Департаменту інформаційних технологій (Фоменко Є.) забезпечити:
подання цього рішення для здійснення експертизи на відповідність положенням Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод до Секретаріату уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Міністерства юстиції України;
подання цього рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього рішення на офіційному веб-сайті Комісії.
3. Департаменту міжнародної співпраці та комунікацій (Юшкевич О.) забезпечити опублікування цього рішення в офіційному друкованому виданні Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування, але не раніше набрання чинності підпунктом 14 пункту 15 розділу I Закону України від 16 листопада 2017 року
№ 2210-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощеного ведення бізнесу та залучення інвестицій емітентами цінних паперів".
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на члена Комісії Лібанова М.
Т.в.о. Голови Комісії |
І. Назарчук |
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України |
Л.О. Євдоченко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії
з цінних паперів
та фондового ринку
29 листопада 2018 року № 839
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 грудня 2018 р.
за № 1514/32966
ПОРЯДОК
подання інформації особами, які провадять діяльність з подання звітності та/або адміністративних даних до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
I. Загальні положення
1. Цей Порядок, розроблений відповідно до Законів України
"Про цінні папери та фондовий ринок",
"Про електронні документи та електронний документообіг",
"Про електронні довірчі послуги", визначає порядок передавання інформації в електронній формі, якого мають дотримуватись особи (далі - агенти подання), авторизовані Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія) для провадження діяльності з надання інформаційних послуг на фондовому ринку з подання звітності та/або адміністративних даних (далі - регламентовані дані) до Комісії, при здійсненні ними інформаційного обміну з особами, що здійснюють подання звітності та/або адміністративних даних учасників фондового ринку (далі - суб’єкти подання), та з Комісією.
2. У цьому Порядку терміни використовуються у таких значеннях:
квитанція Комісії - повідомлення в електронній формі, яке містить дані про факт і час одержання Комісією електронного документа, що містить регламентовані дані суб’єкта подання;
протокол контролю Комісії - електронний документ, що містить інформацію про результати автоматичної перевірки програмними засобами Комісії одержаних у вигляді електронного документа регламентованих даних суб’єкта подання, а також про факт прийняття (неприйняття) регламентованих даних Комісією за результатами такої перевірки;
протокол перевірки - електронний документ, який створюється агентом подання та містить інформацію про результати автоматичної перевірки програмними засобами агента подання одержаних у вигляді електронного документа регламентованих даних суб’єкта подання;
протокол про отримання - електронний документ, який створюється агентом подання та містить відомості про факт отримання агентом подання даних від суб’єкта подання, склад таких даних та час їх отримання;
система електронного документообігу (далі - СЕД) - сукупність програмно-технічних засобів та організаційно-технічних заходів у складі програмно-технічного комплексу агента подання із забезпечення обміну електронними документами між агентом подання, з одного боку, та суб’єктами подання і Комісією, з іншого.
II. Функції агента подання щодо забезпечення обміну інформацією
1. Агент подання виступає посередником та забезпечує обмін інформацією в електронній формі між програмно-технічними комплексами суб’єктів подання (далі - ПТК суб’єкта подання), з одного боку, та комплексом програмно-технічних засобів Комісії, що забезпечує отримання, перевірку та обробку електронних документів, отриманих від суб’єктів подання (далі - ПТК Комісії), з іншого боку, відповідно до вимог
Положення про подання адміністративних даних та інформації у вигляді електронних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 13 травня 2011 року № 492, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 червня 2011 року за № 789/19527 (зі змінами) (далі - Положення про подання даних у вигляді електронних документів).
2. Обмін інформацією забезпечується у складі СЕД.
3. Забезпечення обміну складається з таких функцій:
1) отримання агентом подання регламентованих даних від суб’єктів подання;
2) перевірка агентом подання регламентованих даних, отриманих від суб’єктів подання;
3) передавання агентом подання до Комісії отриманих від суб’єктів подання регламентованих даних;
4) передавання агентом подання суб’єктам подання інформації про результати обробки отриманих від них регламентованих даних;
5) зберігання отриманих від суб’єктів подання регламентованих даних та інформації про результати їх обробки;
6) забезпечення конфіденційності інформації, що передається або зберігається (для інформації з обмеженим доступом).
4. Забезпечення обміну складається з чотирьох етапів, які забезпечує агент подання:
1) етап отримання регламентованих даних зі збереженням таких даних та з підтвердженням суб’єктові подання факту їх отримання;
2) етап автоматичної перевірки отриманих регламентованих даних із наданням суб’єктові подання інформації про результат такої перевірки;
3) етап передавання перевірених регламентованих даних суб’єкта подання до Комісії (залежно від результатів автоматичної перевірки);
4) етап опрацювання результатів обробки регламентованих даних Комісією, що передбачає очікування результатів такої обробки від Комісії (квитанція Комісії, протокол контролю Комісії), зі збереженням таких результатів, їх врахуванням та подальшим переданням відповідному суб’єктові подання.
5. Агент подання має забезпечити суб’єктам подання для подання йому регламентованих даних такі спеціальні засоби (далі - засоби подання регламентованих даних):
1) програмні засоби у складі СЕД для подання регламентованих даних;
2) протокол (протоколи) прикладних програмних інтерфейсів для подання регламентованих даних у складі СЕД для надання можливості суб’єктам подання запроваджувати власні засоби автоматизації подання регламентованих даних.
6. Агент подання забезпечує поінформованість суб’єктів подання щодо користування засобами подання регламентованих даних, розробляючи, підтримуючи в актуальному стані та надаючи для загального вільного доступу вичерпні інструкції щодо користування відповідними засобами подання регламентованих даних (далі - регламенти подання даних).
7. Агент подання має забезпечити актуальність налаштувань СЕД, що передбачає їх відповідність вимогам чинних нормативних (нормативно-технічних) документів з урахуванням змін до них.
8. Для цілей взаємодії з ПТК Комісії СЕД агента подання забезпечує підключення до ПТК Комісії та функціонування відповідно до протоколу взаємодії, визначеного окремим нормативно-технічним документом Комісії щодо підключення та протоколу взаємодії зовнішніх програмно-технічних комплексів із ПТК Комісії для подання до Комісії регламентованих даних (далі - регламент взаємодії з ПТК Комісії), який розробляється з урахуванням вимог законодавства щодо забезпечення захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах та щодо підключення до автоматизованих систем у розпорядженні органів державної влади, а також законодавства у сфері електронних довірчих послуг.
9. На всіх етапах обміну інформацією агент подання забезпечує захист інформації, що передається, приймається або зберігається СЕД, відповідно до законодавства щодо захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах із урахуванням ступеня обмеження доступу до інформації, обмін якою здійснюється (передбачається).
10. Агент подання надає суб’єктам подання вичерпну консультативну допомогу з питань подання регламентованих даних, в тому числі щодо причин припинення подання або неприйняття відповідних електронних документів (агентом подання та/або Комісією) та необхідних дій суб’єкта подання для успішного повторного подання регламентованих даних.
III. Отримання агентом подання регламентованих даних
1. Агент подання забезпечує отримання від суб’єктів подання регламентованих даних у вигляді електронних документів із перевіркою дотримання вимог до порядку подання регламентованих даних у вигляді електронних документів суб’єктами подання до Комісії, встановлених
Положенням про подання даних у вигляді електронних документів.
2. При отриманні регламентованих даних від суб’єктів подання агент подання забезпечує реєстрацію отриманих електронних документів (пакетів електронних даних) з унікальними реєстраційними реквізитами (дата й номер реєстрації) (далі - вхідні реєстраційні реквізити) із застосуванням наскрізної послідовної нумерації та їх збереження із фіксацією часу отримання.
3. Реєстрація отриманих регламентованих даних здійснюється агентом подання в тій самій послідовності, в якій такі дані було отримано.
4. Агент подання забезпечує подання електронних документів у супроводі вихідних реєстраційних реквізитів суб’єкта подання (дата й номер реєстрації) (далі - реєстраційні реквізити у суб’єкта подання) із їх перевіркою і за умови їх унікальності для одного суб’єкта подання.
5. Отримані агентом подання від суб’єкта подання дані підлягають збереженню в СЕД у формі, яка дає змогу відтворити їх в будь-який час у первісному вигляді.
6. Форма зберігання отриманих агентом подання від суб’єкта подання регламентованих даних має забезпечувати зберігання сполучених з отриманими даними реквізитів щонайменше у такому складі:
1) вхідні реєстраційні реквізити;
................Перейти до повного тексту