1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
РІШЕННЯ
13.05.2011 № 492
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 червня 2011 р.
за № 789/19527
Про затвердження Положення про подання адміністративних даних та інформації у вигляді електронних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1694 від 29.11.2012 № 367 від 19.03.2013 № 1407 від 06.08.2013 № 175 від 11.02.2014 № 732 від 16.10.2018 )
Відповідно до пункту 13 статті 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", Законів України " Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та з метою впровадження в практику подання адміністративних даних та інформації у вигляді електронних документів до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про подання адміністративних даних та інформації у вигляді електронних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1694 від 29.11.2012 ) ( Пункт 2 виключено на підставі Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 732 від 16.10.2018 )
2. Адміністративно-господарському департаменту (А.Голощук) забезпечити подання цього рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Управлінню із забезпечення діяльності Голови Комісії, організації роботи засідань Комісії та міжнародних зв'язків (Н.Піскун) забезпечити публікацію цього рішення відповідно до законодавства.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на члена Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку Ю.Назаренка.
Голова Комісії Д. Тевелєв
ПОГОДЖЕНО:

Перший заступник Голови -
Голова ліквідаційної комісії
Державного комітету України
з питань регуляторної політики та підприємництва

В.о. Голови Антимонопольного комітету України





Г.М.Яцишина

Р.Кузьмін
Протокол засідання Комісії
від 13 травня 2011 р. № 20
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Державної комісії
з цінних паперів
та фондового ринку
13.05.2011 № 492
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 червня 2011 р.
за № 789/19527
ПОЛОЖЕННЯ
про подання адміністративних даних та інформації у вигляді електронних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
( Заголовок Положення із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1694 від 29.11.2012 ) ( У заголовку та тексті Положення слова "Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку" в усіх відмінках замінено словами "Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку" у відповідних відмінках згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1694 від 29.11.2012 ) ( У тексті Положення слова "професійними учасниками фондового ринку" в усіх відмінках замінено словами "учасниками ринку та уповноваженими рейтинговими агентствами" у відповідних відмінках згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1694 від 29.11.2012 ) ( У тексті Положення слова "адміністративні дані та інформація" в усіх відмінках замінено словами "регламентовані дані" у відповідних відмінках;слова "учасники ринку та уповноважені рейтингові агентства", "учасники ринку або уповноважені рейтингові агентства", "професійні учасники фондового ринку" в усіх відмінках і числах замінено словами "суб’єкти подання" у відповідних відмінках і числах; слова "ПТК учасника ринку" замінено словами "ПТК суб’єкта подання", згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 732 від 16.10.2018 )
I. Загальні положення
1. Це Положення, розроблене відповідно до Законів України "Про електронні документи та електронний документо обіг", "Про електронні довірчі послуги", Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55, визначає порядок електронного документообігу для забезпечення подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія) регламентованих даних (далі - регламентовані дані).
( Пункт 1 в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 732 від 16.10.2018 )
2. Дія цього Положення поширюється на суб’єктів, які подають до Комісії регламентовані дані у вигляді електронних документів відповідно до вимог нормативно-правових актів Комісії (далі - суб’єкти подання).
( Пункт 2 розділу I в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1694 від 29.11.2012; із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1407 від 06.08.2013; в редакції Рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 175 від 11.02.2014, № 732 від 16.10.2018 ) ( Пункт 3 виключено на підставі Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 732 від 16.10.2018 )
3. У цьому Положенні терміни використовуються у такому значенні:
квитанція - повідомлення в електронній формі, яке містить дані про факт і час одержання Комісією електронного документа суб’єкта подання;
( Абзац другий пункту 3 в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 732 від 16.10.2018 )
програмно-технічний комплекс суб'єкта електронного документообігу - Комісії (далі - ПТК Комісії) - комплекс програмно-технічних засобів, що забезпечує формування електронних документів у встановленому законодавством порядку, захист електронних документів від порушення їх цілісності, зберігання, перевірку та обробку електронних документів, отриманих від суб’єктів подання, формування та відправлення квитанцій та протоколів контролю суб’єктам подання.
програмно-технічний комплекс суб'єкта електронного документообігу - суб’єкта подання (далі - ПТК суб’єкта подання) - комплекс програмно-технічних засобів забезпечує формування електронних документів у встановленому законодавством порядку, захист електронних документів від порушення їх цілісності, відправлення електронних документів до Комісії та отримання від Комісії електронних документів у системі електронного документообігу;
протокол контролю - електронний документ, що містить інформацію про результати автоматичної перевірки програмними засобами одержаних Комісією у вигляді електронного документа регламентованих даних суб’єкта подання, а також про факт їх прийняття (неприйняття) за результатами такої перевірки;
( Абзац п’ятий пункту 3 в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 732 від 16.10.2018 )
система електронного документообігу (далі - СЕД) - сукупність програмно-технічних засобів та організаційно-технічних заходів із забезпечення обміну електронними документами між суб’єктами подання та Комісією.
4. Інші терміни використовуються у значеннях, наведених у Цивільному кодексі України, Законах України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах".
( Пункт розділу I із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 367 від 19.03.2013, № 732 від 16.10.2018 )
II. Система електронного документообігу
1. СЕД повинна забезпечувати реалізацію таких функцій:
а) створення та реєстрацію суб’єктом подання електронного документа, що містить регламентовані дані;
б) передавання від суб’єкта подання електронного документа, що містить регламентовані дані до Комісії;
в) одержання Комісією переданого суб’єктом подання електронного документа з фіксацією часу одержання, його реєстрацію та передавання для перевірки;
( Підпункт "в" пункту 1 в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 732 від 16.10.2018 )
г) формування та передавання від Комісії суб’єкту подання квитанції.
( Підпункт "г" пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 732 від 16.10.2018 )
ґ) створення Комісією електронного документа (протоколу контролю), що містить результати перевірки регламентованих даних, поданих суб’єктом подання;
д) передавання від Комісії електронного документа, що містить результати перевірки регламентованих даних (протоколу контролю), до суб’єкта подання.
2. До суб'єктів електронного документообігу належать:
а) Комісія;
б) суб’єкти подання;
в) кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, який надає електронні довірчі послуги Комісії;
( Підпункт "в" пункту 2 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 732 від 16.10.2018 )
г) кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг, які надають електронні довірчі послуги суб’єктам подання;
( Підпункт "г" пункту 2 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 732 від 16.10.2018 )
ґ) особи, які надають суб’єктам подання інформаційні послуги з подання регламентованих даних до Комісії (далі - агенти подання).
Агентами подання можуть бути лише юридичні особи, включені до Реєстру осіб, уповноважених надавати інформаційні послуги на фондовому ринку, які авторизовані Комісією як особи, що мають право на провадження діяльності з надання інформаційних послуг на фондовому ринку, а саме діяльності з подання звітності та/або адміністративних даних до Комісії, та які надають суб’єктам подання інформаційні послуги щодо подання до Комісії регламентованих даних суб’єктів подання на підставі відповідного договору, вимоги до якого встановлені Комісією.
( Пункт 2 розділу II доповнено новим підпунктом "ґ" згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 732 від 16.10.2018 )

................
Перейти до повного тексту