1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.08.2018 № 417
Про затвердження Положення про облікову політику Міністерства енергетики та вугільної промисловості України
Відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" ; Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 № 59; Національних положень (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі (НП(С)БО); Методичних рекомендацій щодо облікової політики суб'єкта державного сектора, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 11; Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Мінфіну від 31.12.2013 № 1203, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.01.2014 № 161/24938,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про облікову політику Міністерства енергетики та вугільної промисловості України (далі - Положення), що додається.
2. Директору Департаменту бюджетного фінансування та звітності - головному бухгалтеру Пержинській С.Л. забезпечити дотримання норм та виконання вимог цього Положення.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міненерговугілля від 04.12.2015 № 780 "Про затвердження Положення про облікову політику Міністерства енергетики та вугільної промисловості України".
4. Цей наказ набирає чинності з дня його підписання та застосовується з 01.01.2018.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр І. Насалик
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міненерговугілля
10.08.2018 № 417
ПОЛОЖЕННЯ
про облікову політику Міністерства енергетики та вугільної промисловості України
1. Цим Положенням визнаються принципи та методи оцінки і процедури, які використовуються Міненерговугілля для ведення бухгалтерського обліку, складання і подання фінансової і бюджетної звітності, визначені Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" , які не визначені національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку та щодо яких нормативно-правовими актами з бухгалтерського обліку передбачено більше ніж один їх варіант, а також терміни корисного використання груп основних засобів і нематеріальних активів.
2. В цьому Положенні вживаються терміни, визначені у національних положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку в державному секторі та інших нормативно-правових актах з бухгалтерського обліку в державному секторі.
3. Обрана та затверджена цим Положенням облікова політика застосовується постійно.
Зміни до облікової політики вносяться лише у випадках, передбачених національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі, та обов'язково обґрунтовуються і розкриваються у фінансовій звітності.
4. Господарські операції обліковуються відповідно до їх сутності, а не лише з огляду на їх юридичну форму.
5. При веденні бухгалтерського обліку та складанні фінансової звітності проводиться узагальнення всіх господарських операцій, бухгалтерський облік ведеться відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі.
6. Оформлення та подання первинних документів здійснюються у відповідності до вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.95 за № 168/704.
Якщо для оформлення господарської операції типові форми первинних документів відсутні, то складається такий первинний документ, який би містив обов'язкові реквізити, передбачені законодавством.
7. Відображення в бухгалтерському обліку операцій в іноземній валюті здійснюється на підставі наказу Міністерства фінансів України від 02.04.2014 № 372 "Про затвердження Порядку бухгалтерського обліку окремих активів та зобов'язань бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.04.2014 р. № 426/25203.
8. Доходи та витрати в бухгалтерському обліку класифікуються як такі, що отримані чи проведені від обмінних операцій та необмінних операцій та відображаються в фінансовій звітності в момент їх виникнення, незалежно від дати надходження або сплати коштів. Для визначення фінансового результату звітного періоду доходи звітного періоду порівнюються з витратами, що були проведені для отримання цих доходів.
9. Доходами від обмінних операцій визнаються:
1) бюджетні асигнування, отримані згідно з кошторисом;
2) доходи від надання послуг (виконання робіт): плата за послуги, що надаються Міністерством згідно із законодавством;
3) інші доходи від обмінних операцій, зокрема:
надходження від реалізації майна (крім нерухомого та за винятком тих надходжень від продажу, ліквідації або зміни у вартості, отримання яких регулюють НП(с)БОДС 121, НП(с)БОДС 122, НП(с)БОДС133, НП(с)БОДС134, НП(с)БОДС128, НП(с)БОДС123 та НП(с)БОДС 127;
курсові різниці.
10. Доходами від необмінних операцій визнаються трансферти (у т. ч. в натуральній формі) у вигляді:
грантів та дарунків від благодійників і міжнародних фінансових організацій;
зобов'язань, що не підлягають погашенню.
11. Витратами за обмінними операціями визнаються витрати на:
1) оплату праці (заробітна плата);
2) відрахування на соціальні заходи;
3) матеріальні витрати (використання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю тощо);
4) амортизацію;
5) інші витрати за обмінними операціями, зокрема:
курсові різниці;
витрати, пов'язані з реалізацією активів;
уцінку активів;
втрати від зменшення корисності активів тощо.
За необмінними операціями визнаються інші витрати, такі як:
списання дебіторської заборгованості.
12. Витрати визнають витратами певного періоду одночасно з визнанням доходу, для отримання якого вони здійснені.
13. Витрати, які неможливо прямо пов'язати з доходом певного періоду, визнають витратами того звітного періоду, в якому вони були здійснені одночасно зі зменшенням активів або збільшенням зобов'язань.
14. Не визнають витратами:
1) попередню (авансову) оплату запасів, робіт, послуг;
2) витрати, які відображаються зменшенням власного капіталу відповідно до НП(с)БОДС.
15. Фінансова звітність містить всю інформацію про фактичні та потенційні наслідки господарських операцій і подій, здатних вплинути на рішення, що ухвалюються на її основі.
Суттєвість окремих господарських операцій та об'єктів обліку визначається керівництвом Міністерства, якщо інше не передбачене положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку.
Поріг суттєвості окремих видів, доходів, витрат і відображення переоцінки або зменшення корисності об'єктів обліку встановлюється у розмірі 0,5 відсотка від суми надходжень на провадження діяльності апарату Міністерства.
16. Щодо історичної (фактичної) собівартості активів пріоритетною вважається їх оцінка, яка формується на підставі витрат на придбання.
Активи та зобов'язання Міненерговугілля оцінюються з огляду на припущення, що його діяльність буде тривати далі.
17. Одиницею бухгалтерського обліку запасів згідно Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 123 "Запаси", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.10.2010 № 1202 "Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.11.2010 р. за № 1019/18314, визнається їх найменування. Зарахування запасів на баланс міністерства здійснюється за первісною вартістю.
18. Запаси відображаються в бухгалтерському обліку і звітності на дату балансу, в т. ч. у разі зміни мети утримання запасів, за первісною вартістю.
19. Транспортно-заготівельні витрати включаються до первісної вартості конкретних найменувань, груп, видів запасів при їх оприбуткуванні у разі, якщо можна достовірно визначити суми таких витрат.
Якщо транспортно-заготівельні витрати пов'язані із доставкою кількох найменувань, груп, видів запасів, то їх сума узагальнюється за окремими групами запасів на окремому субрахунку або аналітичному рахунку та щомісячно розподіляються між сумою залишку запасів станом на кінець звітного місяця і сумою запасів, що вибули (використані, реалізовані, безоплатно передані тощо) за звітний місяць.
20. Для оцінки запасів при їх вибутті застосовується метод собівартості перших за часом надходження запасів (ФІФО).
21. Витрати від зменшення та вигоди від відновлення корисності об'єктів основних засобів і нематеріальних активів та їх переоцінка визначається один раз на рік під час проведення їх інвентаризації.
Витрати від зменшення та вигоди від відновлення корисності об'єктів інвестиційної нерухомості визначаються один раз на рік під час проведення їх інвентаризації.
22. Амортизація вартості об'єктів основних засобів, нематеріальних активів та інвестиційної нерухомості нараховуються на річну дату балансу не пізніше 31 грудня звітного року. При цьому застосовують строки:
корисного використання основних засобів, визначених у додатку 1 до Методичних рекомендацій щодо облікової політики суб'єкта державного сектору , затверджених наказом Мінфіну від 23.01.2015 № 11 (далі - Методрекомендації № 11);
очікуваної експлуатації нематеріальних активів, визначених у додатку 2 до Методрекомендацій № 11 .
23. Основними критеріями щодо розмежування об'єктів основних засобів, які належать до інвестиційної нерухомості, за наявності ознак операційної нерухомості є:
1) зміна характеру використання нерухомості, що засвідчується:
підготовка частини операційної нерухомості для використання як інвестиційної нерухомості, що полягає у виділенні з об'єкта основних засобів його частини, яку Міненерговугілля утримуватиме з метою одержання орендної плати;
припинення її використання як операційної нерухомості;
надання її в операційну оренду іншій стороні, що забезпечить ймовірність отримання Міністерством в майбутньому від його використання економічної вигоди або потенціалу корисності;
переведення до інвестиційної нерухомості частини об'єкта основних засобів, виділеної з операційної нерухомості, та її обліком як окремого інвентарного об'єкта на окремому аналітичному рахунку, відкритому до субрахунку 1010 "Інвестиційна нерухомість";
2) можливість визначення первісної вартості інвестиційної нерухомості;
3) можливість відчуження окремо (або окремого надання у фінансову оренду згідно з договором) частини об'єкта основних засобів, виділеної із операційної нерухомості та переведеної до інвестиційної нерухомості.
Якщо частини об'єкта основних засобів не можуть бути відчужені окремо (або окремого надані у фінансову оренду згідно з договором), то цей об'єкт основних засобів за умови його використання переважно з метою отримання орендної плати та/або для збільшення власного капіталу визнається інвестиційною нерухомістю.
24. Балансова вартість фінансових активів переглядається щодо можливого зменшення або відновлення корисності на кожну дату балансу під час проведення їх інвентаризації.
25. Одиницею обліку основних засобів є об'єкт основних засобів, який визнається як:
закінчений пристрій з усіма пристосуваннями і приладдям до нього;
конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій;
відокремлений комплекс конструктивно з'єднаних предметів однакового або різного призначення, що мають для їх обслуговування загальні пристосування, приладдя, керування та єдиний фундамент, унаслідок чого кожен предмет може виконувати свої функції, а комплекс - певну роботу тільки у складі комплексу, а не самостійно;
інший актив, що відповідає визначенню основних засобів, або частина такого активу, що контролюється суб'єктом державного сектору.
26. Об'єкти основних засобів та нематеріальних активів на дату балансу не переоцінюються. Індексація балансової вартості об'єктів житлового фонду здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.08.96 № 1024 "Про порядок індексації вартості об'єктів житлового фонду".
27. До малоцінних необоротних матеріальних активів включаються предмети виробничого призначення вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість; господарський інвентар вартістю до 6000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість; інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість.
28. Первісна вартість основних засобів, отриманих від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, та з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.
Основні засоби передаються разом з первинними документами (чи їх копіями), або обліковими регістрами (чи їх копіями), або іншими документами, в яких зазначено вартість придбання (створення) основних засобів.
У разі якщо відсутня достовірна інформація щодо первісної вартості основних засобів, первісна вартість визначається на рівні справедливої вартості на дату отримання, оцінка якої проводиться відповідно до законодавства.
29. Ліквідаційна вартість об'єктів, що обліковуються на балансі міністерства, дорівнює нулю.
Амортизація основних засобів та нематеріальних активів нараховується виходячи з Типових строків корисного використання основних засобів та нематеріальних активів, які встановлені в додатках 1 та 2 до Методрекомендацій.
Нарахування амортизації на основні засоби та нематеріальні активи проводиться 1 раз на рік перед складанням річної фінансової звітності.
30. Амортизація інших необоротних матеріальних активів нараховується у першому місяці передачі у використання необоротних активів у розмірі 50 відсотків його первісної вартості та решта 50 відсотків первісної вартості - у місяці їх вилучення з активів.
Переоцінка таких необоротних матеріальних активів, які перебувають у використанні (експлуатації), не проводиться.
Амортизація, нарахована у розмірі 100 % первісної вартості об'єкта основних засобів, що придатний для подальшої експлуатації, не може бути підставою для його списання.
31. Для забезпечення належної роботи працівниками апарату Міністерства можуть використовуватися особисті речі на підставі заяви працівника з погоджувальною візою заступника Міністра та після укладання договору відповідального зберігання матеріальних цінностей з правом користування та актом приймання-передачі.
32. Нематеріальний актив визнається активом, якщо його можна ідентифікувати (може бути виділений чи відокремлений від інших активів) та існує ймовірність отримання міністерством економічних вигод, пов'язаних з його використанням, та/або якщо він має потенціал корисності і його вартість може бути достовірна визначена.
33. Нематеріальний актив, отриманий в результаті розробок, визнається за умов, якщо міністерство має:
намір, технічну можливість та ресурси для доведення нематеріального активу до стану, в якому він придатний для реалізації або використання;
можливість отримання майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності від реалізації або використання нематеріального активу;
інформацію для достовірного визначення витрат, пов'язаних із розробкою нематеріального активу.
34. Бухгалтерський облік нематеріальних активів ведеться окремо за кожним об'єктом.
35. Зарахування на баланс і використання придбаних (створених) об'єктів нематеріальних активів здійснюється на підставі відповідного первинного документа. При цьому в первинному документі зазначаються назви документів, згідно з якими такий об'єкт нематеріальних активів вводиться в господарський оборот, зокрема патент, свідоцтво, ліцензійний договір, договір про створення за замовленням і використання об'єктів права інтелектуальної власності, договір про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності тощо.
На облік у складі нематеріальних активів беруться придбані права на володіння, користування та розпорядження об'єктом нематеріальних активів після відчуження їх (прав) від колишніх власників та визначення його вартості.
36. Об'єктом амортизації нематеріальних активів є вартість, яка амортизується, що складається з первісної або переоціненої вартості нематеріальних активів за вирахуванням їх ліквідаційної вартості. Ліквідаційна вартість об'єктів нематеріальних активів прирівнюється до нуля.
Амортизація нематеріальних активів нараховується із застосуванням прямолінійного методу, відповідно до якого річна сума амортизації визначається діленням вартості, яка амортизується, на строк корисного використання об'єкта нематеріальних активів.
Нарахування амортизації об'єкта нематеріальних активів (крім права користування земельного ділянкою) здійснюється протягом строку корисного використання, який встановлюється при його зарахуванні на баланс. У разі якщо строк корисного використання не визнаний, об'єкти нематеріальних активів не амортизуються.
37. Для деталізації інформації в аналітичному обліку про кошти, грошові документи, розрахунки, інші доходи та витрати, доходи та витрати майбутніх періодів, витрати на амортизацію та матеріальні цінності, а також з метою забезпечення складання фінансової та бюджетної звітності згідно з вимогами законодавства аналітичні рахунки відкриваються у розрізі кодів бюджетної класифікації та видів коштів (окремо за загальним та спеціальним фондами й видами коштів спеціального фонду).
38. Відкриття аналітичних рахунків здійснюється відповідно до Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI (далі - БК), Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженого наказом Мінфіну від 31.12.2013 № 1203, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 25.01.2014 № 161/24938, нормативно-правових актів, що регулюють бюджетні відносини в Україні, та спрямоване на деталізацію інформації в аналітичному обліку про кошти, грошові документи, розрахунки, інші доходи та витрати, доходи та витрати майбутніх періодів (у т. ч. в іноземній валюті), витрати на амортизацію та матеріальні цінності з метою забезпечення складання фінансової та бюджетної звітності згідно з вимогами законодавства у розрізі кодів бюджетної класифікації та видів коштів (окремо за загальним та спеціальним фондами й видами коштів спеціального фонду).
Директор
Департаменту бюджетного
фінансування та звітності -
головний бухгалтер



С. Пержинська
Додаток 1
до наказу Міненерговугілля
10.08.2018 № 417
РОБОЧИЙ ПЛАН РАХУНКІВ
бухгалтерського обліку, які використовуються в Міністерстві енергетики та вугільної промисловості України
Розділ 1. Балансові рахунки
Клас 1. Нефінансові активи
10 Основні засоби
1013 Будівлі споруди та передавальні пристрої
1014 Машини та обладнання
1015 Транспортні засоби
1016 Інструменти, прилади, інвентар
11 Інші необоротні матеріальні активи
111 Інші необоротні матеріальні активи розпорядників бюджетних коштів
1112 Бібліотечні фонди
1113 Малоцінні необоротні матеріальні активи
12 Нематеріальні активи
121 Нематеріальні активи розпорядників бюджетних коштів
1216 Інші нематеріальні активи
13 Капітальні інвестиції
131 Капітальні інвестиції розпорядників бюджетних коштів
1311 Капітальні інвестиції в основні засоби
1312 Капітальні інвестиції в інші необоротні матеріальні активи
14 Знос (амортизація) необоротних активів
141 Знос (амортизація) необоротних активів розпорядників бюджетних коштів
1411 Знос основних засобів
1412 Знос інших необоротних матеріальних активів
1413 Накопичена амортизація нематеріальних активів
15 Виробничі запаси
151 Виробничі запаси розпорядників бюджетних коштів
1514 Паливно-мастильні матеріали
1515 Запасні частини
1518 Інші виробничі запаси
18 Інші нефінансові активи
181 Інші нефінансові активи розпорядників бюджетних коштів
1812 Малоцінні та швидкозношувані предмети
1812 Малоцінні та швидкозношувані предмети
Клас 2. Фінансові активи
20 Довгострокова дебіторська заборгованість
203 Довгострокова дебіторська заборгованість
2035 Дебіторська заборгованість за довгостроковими кредитами, що надавались під державні гарантії
21 Поточна дебіторська заборгованість
211 Поточна дебіторська заборгованість розпорядників бюджетних коштів
2110 Дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом
2111 Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи, послуги
2113 Розрахунки за авансами, виданими постачальникам, підрядникам за товари, роботи і послуги
2114 Дебіторська заборгованість за розрахунками із соціального страхування
2116 Дебіторська заборгованість за розрахунками з підзвітними особами
2117 Інша поточна дебіторська заборгованість
2134 Дебіторська заборгованість за короткостроковими кредитами, що надавались від державні гарантії
22 Готівкові кошти та їх еквіваленти
221 Готівкові кошти та їх еквіваленти розпорядників бюджетних коштів
2211 Готівка у національній валюті
2213 Грошові документи у національній валюті
23 Грошові кошти на рахунках
231 Грошові кошти на рахунках розпорядників бюджетних коштів
2311 Поточні рахунки в банку
2312 Інші поточні рахунки в банку
2313 Реєстраційні рахунки
2314 Інші рахунки в Казначействі
25 Довгострокові фінансові інвестиції та інші фінансові активи
251 Довгострокові фінансові інвестиції та інші фінансові активи
2513 Довгострокові фінансові інвестиції в капітал підприємства
Клас 3. Кошти бюджетів та розпорядників бюджетних коштів
35 Інші рахунки розпорядників бюджетних коштів та рахунки інших клієнтів
3550 Рахунки з електронного адміністрування податку на додану вартість
Клас 5. Капітал та фінансовий результат
51 Внесений капітал
511 Внесений капітал розпорядникам бюджетних коштів
5111 Внесений капітал розпорядникам бюджетних коштів
52 Капітал у підприємствах
521 Капітал у підприємствах розпорядників бюджетних коштів
5211 Капітал у підприємствах у формі акцій
5212 Капітал у підприємствах в іншій формі участі у капіталі
53 Капітал у дооцінках
531 Капітал у дооцінках розпорядників бюджетних коштів
5311 Дооцінка (уцінка) необоротних активів
5312 Дооцінка (уцінка) інших активів
54 Цільове фінансування
541 Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів
5411 Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів
55 Фінансовий результат
551 Фінансовий результат розпорядників бюджетних коштів
5511 Фінансові результати виконання кошторису звітного періоду
5512 Накопичені фінансові результати виконання кошторису
Клас 6. Зобов'язання
60 Довгострокові зобов'язання
601 Довгострокові зобов'язання розпорядників бюджетних коштів
6011 Довгострокові кредити банків
6013 Інші довгострокові позики
62 Розрахунки за товари, роботи та послуги
621 Розрахунки за товари, роботи та послуги розпорядників бюджетних коштів
6211 Розрахунки з постачальниками та підрядниками
6212 Розрахунки із замовниками за роботи і послуги
6214 Розрахунки за одержаними авансами
63 Розрахунки за податками і зборами
631 Розрахунки за податками і зборами розпорядників бюджетних коштів
6311 Розрахунки з бюджетом за податками і зборами
6312 Інші розрахунки з бюджетом
6313 Розрахунки із загальнообов'язкового державного соціального страхування
64 Інші поточні зобов'язання
641 Інші поточні зобов'язання розпорядників бюджетних коштів
6412 Розрахунки з депонентами
6414 Розрахунки за спеціальними видами платежів
6415 Розрахунки з іншими кредиторами
6416 Розрахунки за страхуванням
65 Розрахунки з оплати праці
651 Розрахунки з оплати праці розпорядників бюджетних коштів
6511 Розрахунки із заробітної плати
6514 Розрахунки з працівниками за безготівковими перерахуваннями на рахунки з вкладів у банках
6516 Розрахунки з членами профспілки за безготівковими перерахуваннями сум членських профспілкових внесків
6518 Розрахунки за виконавчими документами та інші утримання
Клас 7. Доходи
70 Доходи за бюджетними асигнуваннями
701 Бюджетні асигнування розпорядників бюджетних коштів
7011 Бюджетні асигнування
71 Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг)
711 Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг) розпорядників бюджетних коштів
7111 Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг)
74 Інші доходи за обмінними операціями
741 Інші доходи за обмінними операціями розпорядників бюджетних коштів
7411 Інші доходи за обмінними операціями
15 Доходи за необмінними операціями
751 Доходи за необмінними операціями розпорядників бюджетних коштів
7511 Доходи за необмінними операціями
Клас 8. Витрати
80 Витрати на виконання бюджетних програм
801 Витрати розпорядників бюджетних коштів на виконання бюджетних програм
8011 Витрати на оплату праці
8012 Відрахування на соціальні заходи
8013 Матеріальні витрати
8014 Амортизація
81 Витрати на виготовлення продукції (надання послуг, виконання робіт)
811 Витрати розпорядників бюджетних коштів на виготовлення продукції (надання послуг, виконання робіт)
8113 Матеріальні витрати
8114 Амортизація
84 Інші витрати за обмінними операціями
841 Інші витрати за обмінними операціями розпорядників бюджетних коштів
8411 Інші витрати за обмінними операціями
85 Витрати за необмінними операціями
851 Витрати за необмінними операціями розпорядників бюджетних коштів
8511 Витрати за необмінними операціями
Розділ 2. Позабалансові рахунки
Клас 0. Позабалансові рахунки розпорядників бюджетних коштів та державних цільових фондів
01 Орендовані основні засоби та нематеріальні активи
011 Орендовані основні засоби розпорядників бюджетних коштів
013 Орендовані нематеріальні активи розпорядників бюджетних коштів
02 Активи на відповідальному зберіганні
021 Активи на відповідальному зберіганні розпорядників бюджетних коштів
03 Бюджетні зобов'язання
031 Укладені договори (угоди, контракти) розпорядників бюджетних коштів
07 Списані активи
071 Списана дебіторська заборгованість розпорядників бюджетних коштів
08 Бланки документів суворої звітності
081 Бланки документів суворої звітності розпорядників бюджетних коштів

................
Перейти до повного тексту