- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
НАКАЗ
Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Відповідно до статті
22 Закону України "Про звернення громадян" та з метою належної організації та проведення особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації та проведення прийому громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - Порядок), що додається.
2. Управлінню комунікацій оприлюднити цей наказ на офіційному вебсайті НКРЕКП.
3. Управлінню адміністративної діяльності:
забезпечити організацію та координацію особистого прийому громадян в НКРЕКП відповідно до Порядку;
довести цей наказ до відома членів НКРЕКП, керівника апарату НКРЕКП, керівників структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП та керівників територіальних органів НКРЕКП.
4. Визнати таким, що втратив чинність,
наказ НКРЕКП від 12 листопада 2019 року № 44 "Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Національній комісії, що здійснює державне рулювання у сферах енергетики та комунальних послуг".
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова НКРЕКП |
Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НКРЕКП
21.08.202 № 54-од
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП).
1.2. Посадові особи НКРЕКП, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються
Конституцією України,
законами України "Про звернення громадян",
"Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 жовтня 2008 року №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженою наказом НКРЕКП від 19 травня 2023 року № 32-од.
1.3. Особистий прийом громадян проводиться з метою реалізації громадянами конституційного права на звернення та оперативного вирішення актуальних питань на основі якісного і своєчасного розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.
1.4. Особистий прийом громадян проводиться Головою НКРЕКП, членами НКРЕКП (далі - керівництво НКРЕКП), керівником апарату НКРЕКП, керівниками структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП та керівниками територіальних органів НКРЕКП з питань, що належать до їх компетенції.
1.5. Особистий прийом громадян керівництвом НКРЕКП, керівником апарату НКРЕКП та керівниками структурних підрозділів НКРЕКП проводиться на території (у приміщенні) центрального апарату НКРЕКП, за адресою: вул. Сім'ї Бродських, 19, м. Київ, згідно з графіком, затвердженим наказом НКРЕКП (далі - графік).
Особистий прийом громадян в територіальних органах НКРЕКП проводиться керівниками цих органів на території (у приміщенні) цих органів згідно з графіком.
1.6. Графіки особистого прийому громадян вивішуються в приміщеннях центрального апарату та територіальних органів НКРЕКП в місцях, зручних для вільного огляду, та оприлюднюються на офіційному вебсайті НКРЕКП.
1.7. Прийом осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу проводиться у першочерговому порядку.
1.8. Забороняється відмовляти громадянинові в особистому прийомі з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.
1.9. Під час особистого прийому громадянин повинен пред'явити документ, що посвідчує його особу.
У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому законодавством порядку.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається.
1.10. Неповнолітні особи та особи, визнані судом у встановленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників не допускаються.
1.11. Керівництво НКРЕКП, керівник апарату НКРЕКП, керівники структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП та керівники територіальних органів НКРЕКП під час особистого прийому громадян:
розглядають питання по суті;
надають роз'яснення відповідно до чинного законодавства.
1.12. Письмові звернення громадян, що отримані на особистому прийомі, розглядаються в установленому законодавством порядку.
1.13. Якщо під час особистого прийому вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово.
2. Особистий прийом громадян керівниками структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП та керівниками територіальних органів НКРЕКП
2.1. Запис на особистий прийом до керівників структурних підрозділів центрального апарату НКРЕКП проводиться особами, відповідальними за діловодство у відповідному структурному підрозділі, не пізніше як за три дні до прийому, як за особистим зверненням громадянина, так і по телефону, згідно з графіком.
2.2. Під час запису громадянина на особистий прийом до керівника структурного підрозділу центрального апарату НКРЕКП з'ясовується, зокрема, власне ім'я та прізвище, місце проживання громадянина, а для внутрішньопереміщених осіб - фактичне місце проживання, номери контактних телефонів громадянина, який записується на прийом, чи відомості щодо інших засобів зв'язку з ним, короткий зміст порушеного питання, звернення первинне чи повторне.
Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.
................Перейти до повного тексту