1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Індивідуальна податкова консультація


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
від 17.07.2019 р. N 3322/6/99-99-08-02-01-15/ІПК
Державна фіскальна служба України розглянула звернення на отримання індивідуальної податкової консультації щодо можливості надання права підпису електронних документів заступнику директора та заступнику головного бухгалтера, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє.
Підприємство, посилаючись на статтю 52 Кодексу, запитує щодо правомірності надання прав підпису електронних документів заступнику директора та заступнику головного бухгалтера за допомогою електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису).
У зв'язку з набранням чинності Законом України від 05 жовтня 2017 року N 2155-VIII "Про електронні довірчі послуги" (далі - Закон N 2155) втратив чинність Закон України від 22 травня 2003 року N 852-IV "Про електронний цифровий підпис" зі змінами та доповненнями (далі - Закон N 852).
Подання електронних документів здійснюється платниками відповідно до норм Кодексу та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 р. N 557, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 р. за N 959/30827 (далі - Порядок), на підставі Договору про визнання електронних документів (далі - Договір), шляхом надсилання заяви про приєднання до Договору про визнання електронних документів (далі - Заява про приєднання до Договору).
Пунктом 3 розділу II Порядку встановлено, що платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов'язкових реквізитів та з використанням надійного засобу електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), керуючись Порядком, а також Договором (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами). Контроль за введенням даних, їх повнотою та достовірністю при створенні електронного документа покладається на платника. Створення електронного документа завершується накладанням на нього електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису) підписувала (підписувачів), електронної печатки (за наявності), як передбачено для аналогічного документа в паперовому вигляді.

................
Перейти до повного тексту