1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Індивідуальна податкова консультація


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
28.05.2019 N 2429/6/99-99-08-02-01-15/ІПК
Державна фіскальна служба України розглянула звернення про отримання податкової консультації щодо підписання договору про визнання електронних документів та, керуючись статтею 52 Податкового кодексуУкраїни (далі - Кодекс), повідомляє.
Подання електронних документів здійснюється платниками відповідно до норм Кодексу та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 р. N 557, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 р. за N 959/30827 (далі - Порядок), на підставі Договору про визнання електронних документів (далі - Договір), який укладається з контролюючим органом за основним місцем обліку шляхом надсилання Заяви про приєднання до Договору, що визначає взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу.
Згідно з пунктом 1 розділу III Порядку юридичні особи, самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу суб'єкта електронного документообігу (далі - СЕД) з дати укладення Договору.
Відповідно до Порядку підписувачем Заяви про приєднання до Договору має бути особа, яка згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) є керівником. За наявності електронної печатки на Заяву про приєднання до Договору спочатку накладається електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП), після нього - електронна печатка.
За результатами розгляду Заяви про приєднання до Договору платник отримує другу квитанцію про приєднання до Договору або другу квитанцію про відмову в прийнятті Заяви про приєднання до Договору із зазначенням причини її неприйняття.

................
Перейти до повного тексту