- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Індивідуальна податкова консультація
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
23.04.2019 N 1751/6/99-99-12-02-02-15/ІПК |
Державна фіскальна служба України керуючись ст.
52 Податкового кодексуУкраїни (далі - Кодекс), розглянула лист товариства з обмеженою відповідальністю (далі - Товариство) щодо ліцензування зберігання пального і в межах компетенції повідомляє.
Як зазначено у запиті, Товариство для виконання польових робіт та збору врожаю використовує власну/орендовану техніку, яку заправляє власним пальним, яке зберігається на власних або орендованих складах/ємностях/резервуарах.
1. Чи зобов'язано Товариство з 01.07.2019 р. отримати ліцензію на зберігання пального на орендованих /власних складах/резервуарах/ємностях за умови зберігання виключно власного пального для власних виробничих потреб?
Відповідно до ст.
1 Закону N 481 зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик, а місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.
Згідно зі ст.
15 Закону N 481 зберігання пального здійснюються суб'єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.
Суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право зберігання пального на кожне місце зберігання пального.
Для отримання ліцензії на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об'єкт зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об'єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;
акт вводу в експлуатацію об'єкта або акт готовності об'єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об'єктів у місці зберігання пального, необхідних для зберігання пального;
дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об'єкта.
Крім цього, згідно ст.
18 Закону N 481 тимчасово, до 1 січня 2022 року, суб'єкти господарювання можуть отримувати ліцензію на право оптової торгівлі пальним або на право зберігання пального на відповідне місце здійснення такої діяльності без подання акта вводу в експлуатацію об'єкта або акта готовності об'єкта до експлуатації, або сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інших документів, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо об'єктів, необхідних для здійснення відповідної діяльності, за умови подання копій документів, що підтверджують право власності на такі об'єкти нерухомого майна, виданих у встановленому законодавством порядку до 1 січня 2014 року.
Суб'єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:
підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
суб'єктами господарювання для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
2. Чи зобов'язано Товариство реєструвати акцизний склад, у разі зберігання власного пального на власному або орендованому складі/резервуарі/ємності з метою використання цього пального виключно для власних виробничих потреб та без передачі іншим особам ( у тому числі після 01.07.2019 р.)?
3. Чи зобов'язано Товариство з 01.07.2019 р. (і в якому разі) будь-яким чином повідомляти органи ДФС у разі використання власного або орендованого бензовозу (техніки) для підвезення власного пального з власного або орендованого складу до власної або орендованої техніки в полі з метою її заправки, і з якою періодичністю?
4. Якщо Товариство після 01.07.2019 р. здаватиме власні склади/ємності/резервуарі для зберігання пального в оренду іншим особам (або орендовані - в суборенду) без надання послуг по зберіганню, чи виникне обов'язок реєструвати такі об'єкти, як акцизні склади, та/або отримувати ліцензію?
................Перейти до повного тексту