1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Індивідуальна податкова консультація


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
06.04.2018 N 1492/6/99-99-08-02-01-15/ІПК
Щодо права підпису електронних документів юридичної особи, ведення бухгалтерського обліку якої проводиться на договірних засадах
Державна фіскальна служба України розглянула звернення щодо права підпису електронних документів юридичної особи, ведення бухгалтерського обліку якої проводиться на договірних засадах та, керуючись ст. 52 Податкового кодексуУкраїни (далі - Кодекс), повідомляє.
Подання документів засобами електронного зв'язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронний цифровий підпис", Податкового кодексу України, Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 р. N 557, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 р. за N 959/30827 (далі - Порядок N 557), на підставі Договору про визнання електронних документів (далі - Договір) шляхом надсилання заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі - Заява про приєднання до Договору).
Відповідно до п. 3 розділу II Порядку платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов'язкових реквізитів та з використанням надійного засобу ЕЦП, керуючись цим Порядком, а також Договором (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами). Контроль за введенням даних, їх повнотою та достовірністю при створенні електронного документа покладається на платника. Створення електронного документа завершується накладанням на нього ЕЦП підписувача (підписувачів), електронної печатки (за наявності), як передбачено для аналогічного документа в паперовому вигляді.
Згідно з п. 11 розділу III Порядку, для надання права підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору) іншим особам, яким делеговано право підпису, платник повідомляє про таких осіб контролюючий орган (визначений відповідно до пункту 5 цього розділу) шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (далі - Повідомлення) в електронному вигляді за формою згідно з додатком 2 до Порядку. До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення першими накладаються ЕЦП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них - ЕЦП підписувача Заяви про приєднання до Договору (керівника) і останньою - електронна печатка (за наявності) (п. 12 розділу III Порядку).

................
Перейти до повного тексту