1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Індивідуальна податкова консультація


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
18.01.2018 N 227/6/99-99-12-01-02-02-15/ІПК
Щодо реєстрації товарно-транспортних накладних
Державна фіскальна служба України розглянула лист (далі - Товариство), та відповідно до ст. 52 Податкового кодексуУкраїни повідомляє.
Товариство просить надати податкову консультацію з наступних питань:
1. Як підтверджується відсутність технічної можливості ДФС в прийнятті електронних документів?
2. Як проводиться реєстрації товарно-транспортних накладних у нічний час?
Основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб'єктами господарювання та ДФС визначає Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 р. N 557, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 р. за N 959/30827 (далі - Порядок).
У випадку відсутності технічної можливості отримання електронних документів ДФС розміщує оголошення на Офіційному веб-порталі ДФС.
Операційний день для обробки товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового/алкогольних напоїв (далі - ТТН) триває з 0:00 до 24:00.
Відповідно до пункту 9 Порядку автоматизована перевірка ТТН здійснюється у день надходження ТТН, якщо такий електронний документ надходить до 23:00 (за 1 годину до закінчення операційного дня). Якщо ТТН надходить з 23:00, вона обробляється наступного операційного дня.
За результатом автоматизованої перевірки ТТН формується перша квитанція, яка надсилається суб'єкту господарювання протягом двох годин з часу її отримання ДФС згідно з пунктом 11 Порядку.
Перша квитанція щодо результатів автоматизованої перевірки ТТН, яка надійшла до ДФС у період з 23:00 до 0:00, надсилається суб'єкту господарювання на протязі перших двох годин наступного операційного дня.
Перейти до повного тексту