1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Індивідуальна податкова консультація


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
15.12.2017 N 3022/6/99-99-15-03-03-15/ІПК
Державна фіскальна служба України відповідно до ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) розглянула звернення Товариства на отримання індивідуальної податкової консультації щодо виникнення податкових зобов’язань з акцизного податку по операціях списання обсягу втраченого при транспортуванні пального та повідомляє.
Як зазначено у зверненні, Товариство є платником акцизного податку як особа, яка реалізує пальне. При транспортуванні пального (важких дистилятів код 2710 194 43 00 згідно з УКТ ЗЕД) виникають втрати пального, на обсяги якого Товариство складає акцизні накладні з типом причини "5" згідно положень наказу Міністерства фінансів України від 25.02.2016 р. N 218 щодо порядку складання акцизних накладних.
При цьому, Товариство зазначає, що сукупний обсяг реалізованого та списаного пального не перевищує обсяги отриманого пального від інших платників акцизного податку, за які сплачено акцизний податок.
Відповідно до пп. 213.1.12 п. 213.1 ст. 213 Кодексу об’єктом оподаткування акцизним податком є операції з реалізації будь-яких обсягів пального понад обсяги, які, зокрема, отримані від інших платників акцизного податку, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі - ЄРАН).
З метою виявлення необлікованих об’ємів пального Товариство як платник акцизного податку з реалізації пального, що здійснює операції з передачі (відпуску, відвантаження) пального іншим особам (покупцям), зобов’язане складати акцизні накладні на такі обсяги реалізації, зареєструвавши акцизні накладні в ЄРАН у порядку, визначеному ст. ст. 231 та 232 Кодексу.
Крім того, відповідно до п. 231.1 ст. 231 Кодексу, платник податку зобов’язаний скласти акцизну накладну на обсяги пального, зокрема втраченого, як в межах, так і понад встановлені норми втрат, зіпсованого, знищеного, включаючи випадки внаслідок аварії, пожежі, повені, інших форс- мажорних обставин чи з іншої причини, пов’язаної з природним результатом, а також внаслідок випаровування в процесі виробництва, обробки, переробки, зберігання чи транспортування такого пального.

................
Перейти до повного тексту