- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Індивідуальна податкова консультація
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
27.06.2017 N 856/П/99-99-13-01-03-14/ІПК |
Державна фіскальна служба України, керуючись ст.
52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), розглянула лист який надійшов з Міністерства фінансів України щодо уникнення подвійного оподаткування доходів, отриманих в межах підприємницької діяльності з джерел із Королівства Швеція та у межах своїх повноважень повідомляє.
Відповідно до п. 13.1 ст.
13 Кодексу доходи, отримані резидентом України (крім фізичних осіб) з джерел за межами України, враховуються під час визначення його об'єкта та/або бази оподаткування у повному обсязі. При визначенні об'єкта та/або бази оподаткування витрати, здійснені резидентом України (крім фізичних осіб) у зв’язку з отриманням доходів з джерел походження за межами України, враховуються у порядку і розмірах, встановлених Кодексом (п. 13.2 ст.
13 Кодексу).
Статтею
3 Кодексу передбачено, що чинні міжнародні договори, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України і якими регулюються питання оподаткування, є частиною податкового законодавства України. Якщо міжнародним договором, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені
Кодексом, застосовуються правила міжнародного договору.
Відповідно до ст.
2 Конвенції її положення "поширюється на податки на доходи і зростання капіталу, що стягуються від імені Договірної Держави або її політико-адміністративного підрозділу, або місцевої влади незалежно від способу їх стягнення" (п. 1
Конвенції).
Податками на доход вважаються усі податки, що стягуються з загальної суми доходу або з елементів доходу, включаючи податки на приріст від відчуження рухомого або нерухомого майна і податки на загальну суму заробітної плати і платні, сплачуваних підприємством, так само як і податки на підвищення вартості капіталу (п. 2 ст.
2 Конвенції).
a) в Україні:
(іі) прибутковий податок з громадян;
b) у Швеції:
(іі) спеціальний прибутковий податок для нерезидентів".
Згідно з п. 5 ст.
2 Конвенції "ця Конвенція застосовується також до будь- яких ідентичних або подібних по суті податків, які стягуються після підписання цієї Конвенції, на додаток або замість існуючих податків, що згадуються в пункті 3".
Статтею 4 Конвенції встановлено критерії щодо визначення резиденції (податкового статусу) осіб, на яких поширюються положення Конвенції, зокрема фізичних осіб.
Таким чином, відповідні положення
Конвенції поширюються на доходи, які виплачуються юридичною особою - резидентом Швеції на користь фізичної особи - резидента України, незалежно від його способу його оподаткування в Україні.
................Перейти до повного тексту