1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
15.09.2016 № 1029
Зареєстровано в Міністерстві
юстиці України
03 жовтня 2016 р.
за № 1310/29440
Про затвердження Критеріїв присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії
Відповідно до статті 34 Закону України "Про оздоровлення та відпочинок дітей" , пункту 8 Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2009 року № 426,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Критерії присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії, що додаються.
2. Департаменту оздоровлення та санаторно-курортного лікування (Хохленков І.О.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 19 травня 2010 року № 1391 "Про затвердження Критеріїв присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03 червня 2010 року за № 357/17652.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Мущиніна В.В.
Міністр А. Рева
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Голови
Державної регуляторної служби України


О.М. Мірошніченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
15.09.2016 № 1029
Зареєстровано в Міністерстві
юстиці України
03 жовтня 2016 р.
за № 1310/29440
КРИТЕРІЇ
присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії
Критерії присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії за результатами атестації Максимальна кількість балів Параметри, що оцінюються Оцінка параметрів у балах
1 2 3 4
1. Нормативно-правове забезпечення діяльності 1 Наявність документів щодо організації роботи дитячого закладу оздоровлення та відпочинку (далі - заклад), в тому числі довідки про внесення до Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (наявність обов’язкова) 1
2. Місцезнаходження 8 Віддаленість від великих населених пунктів, промислових центрів 2
Наявність:
гірського масиву 1
лісового масиву 1
моря: І лінія 2
інше 1
прісного водоймища 1
обладнаного власного пляжу на березі моря, озера, річки, басейну (із висновками лабораторних досліджень води) 2
місць для купання 1
3. Кадрове забезпечення 9 Укомплектованість кадрами відповідно до штатного розпису (згідно з Типовими штатними нормативами дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
, затвердженими наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16 квітня 2009 року № 1254, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 30 квітня 2009 року за № 396/16412):
100 % заповнення 5
до 90 % заповнення 3
до 80 % заповнення 1
Наявність відповідної документації щодо організації роботи персоналу згідно із законодавством 2
Наявність спеціальної курсової підготовки:
педагогічних працівників 1
медичних працівників 1
4. Матеріально-технічна база закладу, технічний стан корпусів, будівель, споруд, прилеглої території 65 Індивідуальний проект закладу оздоровлення та відпочинку 3
Типовий проект закладу оздоровлення та відпочинку 2
Наявність приміщень для проведення навчальних занять на території закладу* 2
Наявність окремої будівлі навчального закладу* 4
Наявність технічного обстеження будівель дитячого закладу оздоровлення та відпочинку (наявність технічного паспорта обов’язкова) 4
Наявність медичного блоку з урахуванням типу закладу:
медичної частини 3
медичного кабінету 1
Наявність харчоблоку 2
Своєчасність проведення ремонту:
капітального 2
поточного 3
Наявність спеціалізованих господарських приміщень 2
Облаштування території 3
Створення умов для оздоровлення та відпочинку дітей з особливими потребами та їх доступу до об’єктів соціальної інфраструктури 3
Наявність облаштованого тренажерного залу 3
Наявність тренажерів на території закладу 2
Наявність спортивного залу 3
Наявність обладнаних спортивних майданчиків (обладнані поля - футбольне, волейбольне, баскетбольне, тенісний корт тощо) По одному балу за кожний, але не більше ніж 5 балів
Наявність ігрових майданчиків 2
Наявність басейнів:
критих 4
відкритих 2
Наявність творчих майстерень, приміщень для роботи гуртків 2
Наявність туристичного обладнання 2
Наявність бібліотеки 2
Наявність бібліотечного кутка 1
Наявність:
критого клубу 3
актового залу 2
танцювального залу 1
літньої естради 2
Наявність ігрових кімнат 1
Наявність музичної, звукопідсилюючої та відеоапаратури 2
Наявність інструкцій з техніки безпеки, профілактики травматизму, запобігання нещасним випадкам, дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки 2
5. Розміщення та проживання 19 Житлові кімнати:
на 2 - 4 особи 4
на 5 і більше осіб 2
Наявність побутових кімнат, у тому числі:
для просушування одягу та взуття 1
для зберігання валіз 1
Укомплектованість кімнат меблями (ліжко, шафа, тумбочка) у кількості, достатній для забезпечення комфортних умов кожній дитині 2
Обладнання холів побутовою технікою (телевізор тощо) 1
Розташування санвузлів, у яких є вбиральні, вмивальні з мийками для ніг, кабіни особистої гігієни для дівчаток, душові кабіни:
у кімнаті (блоці) 5
на поверсі 3
на вулиці 1
Забезпеченість гарячим водопостачанням санвузлів (душових кімнат):
цілодобово 5
більше ніж 3 години на добу 3
до 3 годин (включно) на добу 1
6. Організація харчування 21 Оснащення харчоблоку:
холодильне обладнання 2
технологічне обладнання 1
Організація дієтичного харчування 2
Виконання затверджених норм харчування (диференційованого за віком) 2
Залучення додаткових джерел фінансування для харчування дітей 2
Наявність відповідних договорів та супровідної документації (сертифікатів відповідності, якості) на продукти харчування 2
Належне ведення документації з організації харчування 2
Санітарний стан харчоблоку (чистота, дотримання санітарних вимог, наявність спеціального одягу в персоналу) 4
Контроль якості харчування 2
Оцінка додаткових покращень (варіативне меню, наявність фірмових страв тощо) 2
7. Організація виховної діяльності та дозвілля 30 Відповідність планів та програм тематиці змін і віковим особливостям дітей 3
Наявність програм і проведення заходів із національно-патріотичного виховання 5
Організація роботи дитячого медіа-центру 2
Організація дитячого самоврядування 2
Упровадження додаткових програм і заходів із використанням новітніх педагогічних технологій 2
Наявність методичних матеріалів з виховної роботи 1
Організація роботи гуртків і клубів за інтересами, дитячих студій, творчих майстерень 2
Організація екскурсій:
пішохідних 2
автобусних (виїзних) 3
Демонстрування художніх, науково-популярних, відео- та мультиплікаційних фільмів 2
Організація перегляду спектаклів театрів юного глядача, театрів для дітей, творчих колективів, виступів музичних і музично-танцювальних колективів 2
Проведення дискотек, танцювальних вечорів, концертів художньої самодіяльності 2
Наявність символіки закладу 1
Наявність музеїв, зоокуточка тощо на території закладу 1
8. Послуги з організації фізкультурно-спортивної діяльності 11 Проведення змагань, занять з фізичної культури та спорту, організація спортивних свят 2
Наявність спортивних секцій 2
Проведення занять із плавання у відкритих та закритих водоймах 2
Організація купання дітей (наявність інструкцій, проведення інструктажів для педагогічних працівників) 2
Проведення пішохідних туристичних походів 1
Використання новітніх оздоровчих технологій, нетрадиційних методик 2
9. Організація медичного обслуговування (надання оздоровчо-профілактичних, лікувально-реабілітаційних послуг) 15 Проведення моніторингу стану здоров’я дітей медичними працівниками дитячого закладу 2
Проведення профілактичної роботи з питань здорового способу життя, в тому числі щодо профілактики інфекційних і неінфекційних захворювань, харчових і нехарчових отруєнь, запобігання травматизму, розвитку шкідливих звичок 2
Проведення медичних процедур у дитячому закладі (лікувальна фізкультура, масаж, фізіотерапевтичні процедури, фітотерапія) 3
Наявність ліцензій на провадження господарської діяльності з медичної практики 4
Наявність угоди з лікувально-профілактичним закладом щодо забезпечення медичними працівниками 2
Наявність угоди з закладом охорони здоров’я за місцезнаходженням дитячого закладу оздоровлення та відпочинку щодо надання медичної допомоги в умовах стаціонару 2
10. Надання психологічних послуг 7 Організація роботи щодо надання дітям психологічних послуг (психологічна допомога та супровід):
наявність психологічної служби 4
наявність психолога 2
наявність спеціалізованої методичної літератури з вікової психології 1
11. Організація навчального процесу (для центрів та закладів із цілорічним функціонуванням) 5 Організація та проведення навчального процесу 5
12. Інформаційні послуги 6 Інформування батьків (законних представників) дітей про їхні права та обов’язки, правила перебування у закладі, зміст освітніх, оздоровчих, медичних програм, програм відпочинку, в яких братиме участь дитина 1
Інформування дітей про режим роботи закладу, правила внутрішнього розпорядку, техніки безпеки, розміщення на території закладу об’єктів інфраструктури 1
Висвітлення роботи закладу в засобах масової інформації 1
Розширений доступ до інтернет-мережі 1
Наявність презентаційних матеріалів закладу 1
Наявність офіційного сайта або сторінки закладу в Інтернеті (адміністрування) 1
13. Відгуки, зауваження 3 Наявність позитивних відгуків 2
Відсутність умотивованих негативних відгуків 1

................
Перейти до повного тексту