19.05.2010 N 1391 |
Міністр | Р.С.Сафіуллін |
Критерії присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії за результатами атестації |
Макси- мальний бал |
Оцінювальні параметри |
Оцінка в балах |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Місцезнаходження закладу |
10 |
Наявність: лісового/гірського масиву пляжу: морського/річкового/ на озері |
5 5 |
2. Кадрове забезпечення |
10 |
Укомплектованість професійними кадрами відповідно до Типових штатних нормативів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затверджених наказом Мінсім'ямолодьспорту від 16.04.2009 N 1254 , зареєстрованих у Міністерстві юстиції 30.04.2009 за N 396/16412: 100% заповнення до 90% від загальної кількості |
10 5 |
3. Матеріально- технічна база закладу, технічний стан корпусів, будівель, споруд, прилеглої території |
43 |
Індивідуальний проект типовий проект розміщення в пристосованих приміщеннях розміщення в наметах наявність споруд за типовим проектом і, одночасно з цим, розміщення у пристосованих приміщеннях своєчасність проведення: капітального ремонту поточного ремонту благоустрою території наявність умов для відпочинку дітей-інвалідів, їх вільного доступу до об'єктів соціальної інфраструктури наявність тренажерного залу наявність фізкультурного залу наявність спортивних майданчиків: для волейболу і баскетболу для бадмінтону для настільного тенісу для спортивних ігор наявність місць для стрибків у висоту і довжину наявність футбольного поля наявність басейну: критого відкритого наявність інших об'єктів фізкультурного-спортивного призначення: до 2-х включно до 4-х включно до 6-ти включно та більше наявність туристичного обладнання наявність бібліотеки наявність критого клубу наявність літньої естради наявність танцювального залу наявність приміщень для роботи гуртків наявність музичної та іншої апаратури |
3 2 1 1 2 5 5 4 5 1 1 0,5 0,5 0,5 0,5 1 1 3 2 1 2 3 1 1 1 1 1 1 1 |
4. Розміщення та проживання |
20 |
Для корпусів: житлові кімнати (за наявності різних кімнат виставляється вищий бал) на 2 особи на 3-4 особи на 5 і більше осіб наявність побутових приміщень, у т.ч.: кімната для просушування одягу та взуття приміщення для зберігання валіз укомплектованість кімнат меблями (ліжко, шафа, тумбочка) у кількості, достатній для забезпечення комфортних умов кожній дитині розташування санвузлів, що включають вбиральні, вмивальні з мийками для ніг, кабіни особистої гігієни дівчаток, душових кабін: біля житлових приміщень окремо від житлових приміщень, але на тому самому поверсі на вулиці забезпеченість гарячим водопостачанням санвузлів (душових кімнат): до 3-х годин (включно) на добу більше 3-х годин на добу цілодобово Для наметових таборів: наявність наметів для проживання (за наявності різних наметів виставляється вищий бал) на 2 особи на 3-4 особи на 5 і більше осіб забезпеченість наметів для проживання необхідним індивідуальним туристичним спорядженням (спальні мішки/ліжка, карімати, вкладиши для спальних мішків) наявність облаштованого харчоблоку (окремий намет для приготування та зберігання їжі, льох) наявність критих тентів (на випадок несприятливих погодних умов) наявність облаштованої господарчої частини (місце та необхідне обладнання для заготівлі дров, наявність електрогенератора для енергопостачання тощо) наявність санітарно- гігієнічної території (душ, кімната гігієни, місця для вмивання, місця для встановлення туалетів, місця для сміття та відходів) |
5 4 3 2 2 3 3 2 1 2 3 5 4 3 2 3 4 1 4 4 |
5. Організація харчування |
30 |
Організація харчування дітей: в одну зміну в дві зміни кратність харчування: п'ятиразове чотириразове триразове наявність дієтичного харчування |
5 3 20 15 10 5 |
6. Організація фізкультурно- спортивної діяльності |
15 |
Проведення занять з ранкової гігієнічної гімнастики проведення змагань організація спортивних свят робота спортивних секцій: до 2-х включно до 3-х включно до 5-ти включно та більше організація піших туристичних походів |
2 1 2 2 3 5 5 |
7. Наявність лікувально- реабілітаційних та санаторно-курортних послуг |
10 |
Лікувальна фізкультура окремі послуги для дітей з особливими потребами робота кабінетів: стоматологічного фізіотерапевтичного масажного фітотерапії наявність інших послуг: до 2-х включно до 4-х включно та більше |
2 2 1 1 1 1 1 2 |
8. Організація виховної діяльності та дозвілля |
35 |
Впровадження інноваційних проектів робота за авторськими програмами проведення заходів, спрямованих на вироблення умінь і навичок соціальної адаптації до існуючих умов, формування здорового способу життя, розвиток лідерських якостей тощо робота гуртків, клубів за інтересами, дитячих студій, творчих майстерень тощо: до 2-х включно до 3-х включно до 5-ти включно та більше проведення дискотек, танцювальних вечорів, концертів художньої самодіяльності організація екскурсій демонстрація художніх і науково-популярних фільмів, відеофільмів, мультфільмів організація перегляду спектаклів театрів та інших творчих колективів, виступів музичних і музично-танцювальних колективів |
5 5 4 3 5 7 4 4 3 3 |
9. Методичне забезпечення діяльності закладу |
15 |
Наявність авторських методичних розробок, сценаріїв заходів тощо відповідність методичного матеріалу тематиці змін та віковим вимогам використання в роботі: методичних матеріалів, рекомендованих МОН досвіду роботи інших дитячих закладів оздоровлення та відпочинку |
5 4 3 3 |
10. Відповідність планів і програм тематиці змін та віковим вимогам |
4 |
Відповідно до проведених тематичних змін за категоріями дітей |
4 |
11. Відгуки, зауваження |
8 |
Наявність позитивних відгуків: з боку дітей з боку батьків (осіб, що їх замінюють) з боку працівників закладу відсутність негативних відгуків: з боку дітей з боку батьків (осіб, що їх замінюють) з боку працівників закладу відсутність зауважень контролюючих органів |
1 1 1 1 1 1 2 |
200 |